ΑutoGauge-SGear
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 464
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 04, 2006 1:17 pm
- Τοποθεσία: Αργυρουπολη
- Επικοινωνία:
ΑutoGauge-SGear
Απο οργανακια για κολώνα τι παιζεται? Λεω να βαλω 2-3 θερμοκρασια λαδιου, βακουμ , και θερμακρασια νερου αλλα θα μου πειτε εχει το αυτοκινητο. natural aspiration is better than turbo!!
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 627
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 3:19 am
- Τοποθεσία: ΓΑΛΑΤΣΙ
- Επικοινωνία:
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1217
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 23, 2005 1:21 pm
- Τοποθεσία: Δραπετσώνα
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3917
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
- Τοποθεσία: 11th Dimension
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 794
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3917
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
- Τοποθεσία: 11th Dimension
- Επικοινωνία:
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1217
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 23, 2005 1:21 pm
- Τοποθεσία: Δραπετσώνα
- Επικοινωνία:
η βελονα ή τα λαμπακια ταλαντευονται στο ρελαντι, αν εννοεις αυτο.
στο πατημα του γκαζιου αρχιζουν οι ενδειξεις.
πρακτικα να πω πως στο προηγουμενο αμαξι ειχα οργανο, στο τερμα
γκαζι, λογο του οτι ειχα φτιαξει τον εισερχομενο αερα, δεν πηγενε
στα πρασινα... οποτε αυξησαμε το καυσιμο και εδειχνε σωστα.
δινω αυτο το παραδειγμα για να παρετε μια εικονα περιπου της
λειτουργιας του.
στο πατημα του γκαζιου αρχιζουν οι ενδειξεις.
πρακτικα να πω πως στο προηγουμενο αμαξι ειχα οργανο, στο τερμα
γκαζι, λογο του οτι ειχα φτιαξει τον εισερχομενο αερα, δεν πηγενε
στα πρασινα... οποτε αυξησαμε το καυσιμο και εδειχνε σωστα.
δινω αυτο το παραδειγμα για να παρετε μια εικονα περιπου της
λειτουργιας του.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 794
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Το θέμα είναι πως αν δεν έχεις κάνει σοβαρές μετατροπές ώστε να βλέπεις που στεγνώνει,δεν είναι και πολύ απαραίτητο όργανο.
Πέρυ σου δείχνει την αναλογία αέρα-βενζίνης που καθορίζεται από το πόσο πατάς το γκάζι ώστε να αυξάνεται ο εισερχόμενος αέρας και τότε ο εγκέφαλος δίνει την κατάλληλη ποσότητα καυσίμου ωστέ να γίνει πλούσιο το μέιγμα
Πέρυ σου δείχνει την αναλογία αέρα-βενζίνης που καθορίζεται από το πόσο πατάς το γκάζι ώστε να αυξάνεται ο εισερχόμενος αέρας και τότε ο εγκέφαλος δίνει την κατάλληλη ποσότητα καυσίμου ωστέ να γίνει πλούσιο το μέιγμα
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1217
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 23, 2005 1:21 pm
- Τοποθεσία: Δραπετσώνα
- Επικοινωνία:
σωστο, πιο πολυ μπενει επειδη ειναι εφετζιδικο σαν οργανο, μιλαωnonskatoflore έγραψε:...Το θέμα είναι πως αν δεν έχεις κάνει σοβαρές μετατροπές ώστε να βλέπεις που στεγνώνει,δεν είναι και πολύ απαραίτητο όργανο...
για αυτο με τα leds.
καλη διατυπωσηnonskatoflore έγραψε:...αναλογία αέρα-βενζίνης που καθορίζεται από το πόσο πατάς το γκάζι ώστε να αυξάνεται ο εισερχόμενος αέρας και τότε ο εγκέφαλος δίνει την κατάλληλη ποσότητα καυσίμου ωστέ να γίνει πλούσιο το μέιγμα...
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 794
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες