έβαλα και εγώ αντιστρεπτική 25mm μπροστά, και αν και δεν το έχω πιέσει, νομίζω ότι έχει γίνει κάπως πιο στιβαρό μπροστά..ή τουλάχιστον αυτή την αίσθηση μου δίνει..(μπορεί και εντελώς ψυχολογικά)kostas200vi έγραψε:Το εργαλείο έχει γίνει σαύρα, τα κατάφερα και ρύθμισα τις KW έβαλα 25mm αντιστρεπτική εμπρός, λείπει μόνο το κιτ της Powerflex ενα σετ R888 και θα έχει ερπετοειδής κράτημα κι ας λέει ο κάτοχος της μικρής Ισπανίδας ότι θέλει......
Πέρα από την πλάκα το αμάξι έχει μεγάλη διαφορά στις στροφές, ίσως με το κιτ της Powerflex να γίνει κάπως απόλυτο (δεν νομίζω σε ακραίο βαθμό) , αλλά προς το παρόν εάν το πιέσεις πολύ μέσα στην στροφή η ουρά γλιστράει προοδευτικά και ακολουθεί τη γραμμή της μούρης.
Rover 200Vi
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200Vi
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200Vi
Έχει μεγάλη διαφορά, πίεσε το στις στροφές και θα καταλάβεις.nikolas έγραψε:έβαλα και εγώ αντιστρεπτική 25mm μπροστά, και αν και δεν το έχω πιέσει, νομίζω ότι έχει γίνει κάπως πιο στιβαρό μπροστά..ή τουλάχιστον αυτή την αίσθηση μου δίνει..(μπορεί και εντελώς ψυχολογικά)kostas200vi έγραψε:Το εργαλείο έχει γίνει σαύρα, τα κατάφερα και ρύθμισα τις KW έβαλα 25mm αντιστρεπτική εμπρός, λείπει μόνο το κιτ της Powerflex ενα σετ R888 και θα έχει ερπετοειδής κράτημα κι ας λέει ο κάτοχος της μικρής Ισπανίδας ότι θέλει......
Πέρα από την πλάκα το αμάξι έχει μεγάλη διαφορά στις στροφές, ίσως με το κιτ της Powerflex να γίνει κάπως απόλυτο (δεν νομίζω σε ακραίο βαθμό) , αλλά προς το παρόν εάν το πιέσεις πολύ μέσα στην στροφή η ουρά γλιστράει προοδευτικά και ακολουθεί τη γραμμή της μούρης.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200Vi
Η καινούργια φλατζα SAIC που έβαλα.......στην αρχή είχα βαλει της PAYEN την ενισχυμένη με την μπλε σιλικόνη πολύ καλή φλατζα... αλλά δεν είχα συνδέσει το boost control και σήκωσε 2bar πίεση την άλλη μέρα είδα ακαθαρσίες στο παγουρι, όχι λάδι, αλλά μύριζε βενζίνη το παγουρι, υπέθεσα ότι βγήκε off και αλλάζω παλι φλατζα αυτή την φορά βάζω PAYEN MLS το μπλοκ μου ήταν σε άριστη κατασταση και η φλατζα είναι πάρα πολύ καλή, αλλά στα 15 χλμ που έκανα το μοτερ παρουσίασε παλι τα ίδια συμπτώματα, με την μόνη διαφορά ότι χανόταν η πίεση του turbo και την εβγαζε από την τάπα του παγουριού, άνοιγμα παλι το μοτερ και μετά από πολύ ψάξιμο, βρέθηκε η αίτια του προβλήματος, ηλεκτρόλυση στο 4το χιτώνιο, τα χιτώνια αυτά ήταν διπλά είχαν δυο στρώσεις μετάλλου εσωτερικά και εξωτερικά η φλάντζα πατούσε στο εξωτερικό μέταλλο του χιτωνίου η ηλεκτρόλυση έφαγε το εξωτερικό μέταλλο και δημιούργησε ένα άνοιγμα ανάμεσα στα δυο μέταλλα έως εκεί που ακουμπούσε η φλατζα με αποτέλεσμα η πίεση από τον θάλαμο καύσης να περνάει από το πάνω μέρος του χιτωνίου να κατεβαίνει ανάμεσα από τα δυο μέταλλα που είχε το χιτώνιο να βγαίνει από το φάγωμα που είχε κάνει η ηλεκτρόλυση και να μπαίνει στο κύκλωμα ψύξεις, με λιγα λόγια ακομα και στα 2 bar ούτε η φλατζα αλλά ούτε και οι βίδες (ARP) παρουσίασαν πρόβλημα.
Άλλαξα και τα 4 χιτώνια μιας και ο Dave Andrews τα έδινε set, η φλατζα SAIC είναι 6 φύλλα στεγανοποιεί ποιο καλά, αλλά είναι ελάχιστα πιο χοντρή και ίσως ρίχνει λίγο την συμπίεση, για τα τουρμπάτα δεν νομιζω να υπάρχει πρόβλημα..... αντιθέτως.
Άλλαξα και τα 4 χιτώνια μιας και ο Dave Andrews τα έδινε set, η φλατζα SAIC είναι 6 φύλλα στεγανοποιεί ποιο καλά, αλλά είναι ελάχιστα πιο χοντρή και ίσως ρίχνει λίγο την συμπίεση, για τα τουρμπάτα δεν νομιζω να υπάρχει πρόβλημα..... αντιθέτως.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200Vi
Για χιτώνιο που έχει ραγίσει έχω ακούσει..να έχει "κάτσει" το χιτώνιο έχω ακούσει..την ηλεκτρόλυση πως την καταφέρατε? και πως διαπιστώσατε ότι ήταν ηλεκτρόλυση?
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200Vi
Υποψιάζομαι ότι κάτι παίχτηκε με τις γειώσεις όταν βάλαμε πίσω η μπαταρία,nikolas έγραψε:Για χιτώνιο που έχει ραγίσει έχω ακούσει..να έχει "κάτσει" το χιτώνιο έχω ακούσει..την ηλεκτρόλυση πως την καταφέρατε?
Φαίνεται ένα φάγωμα περίπου 2cm και είναι μερικά εκατοστά από κάτω από το εκεί που ακουμπάει η φλατζα περίπου 4 cm στην εξωτερική πλευρά του χιτωνίου που είναι βυθισμένο στο νερό, δεν ακουμπάει κάπου το χιτώνιο εκεί και το φάγωμα δεν διαπέρνα το χιτώνιο.nikolas έγραψε: και πως διαπιστώσατε ότι ήταν ηλεκτρόλυση?
Πράγματι είναι πολύ περίεργο, αλλά σε εμένα όλα μπορούν να συμβούν.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200Vi
Πάντως από την περιγραφή σου ακούγεται σχετικά μεγάλο κομμάτι.. Μήπως "έσπασε" το χιτώνιο επιφανειακά?
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200Vi
Όχι..... το φάγωμα είναι 2 πόντους, τα 4 cm που έγραψα είναι η απόσταση που βρίσκεται το φάγωμα από το επανω μέρος του χιτωνίου για να καταλάβεις που περίπου βρίσκεται.nikolas έγραψε:Πάντως από την περιγραφή σου ακούγεται σχετικά μεγάλο κομμάτι.. Μήπως "έσπασε" το χιτώνιο επιφανειακά?
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200Vi
Ωραία, και πως πέρναγε πίεση, αφού το φάγωμα/σπάσιμο, δεν ήταν μέχρι την εσωτερική πλευρά? δεν διαπερνούσε δηλαδή το χιτώνιο..και εφόσον δεν ήταν στο χείλος του χιτωνίου, άρα δεν υπήρχε θέμα να πάταγε προβληματικά και η φλάντζα..
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200Vi
Το χιτώνιο είναι διπλό, φαντάσου σαν 2 σωλήνες ο ένας μέσα στον άλλο κολλημένοι μεταξύ τους, η φλατζα πατάει στον εξωτερικό σωλήνα, με την ηλεκτρόλυση εγινε τρύπα στον εξωτερικό σωλήνα και σιγά σιγά άνοιξε μια δίοδος ανάμεσα στους 2 σωλήνες (χιτώνιο) έφτασε έως πάνω εκεί που πατούσε η φλατζα και περνούσε μέσα στον θάλαμο καύσης ψυκτικό υγρό, όταν το turbo ανέβαζε πίεση στον θάλαμο καύσης ο συμπιεσμένος αέρας περνούσε στο κύκλωμα ψύξεις και τον εκτόνωνε η τάπα του παγουριού μαζί με ψυκτικό υγρό. (το παγουρι μύριζε βενζίνη και είχε κατάλοιπα από καυσαέρια).nikolas έγραψε:Ωραία, και πως πέρναγε πίεση, αφού το φάγωμα/σπάσιμο, δεν ήταν μέχρι την εσωτερική πλευρά? δεν διαπερνούσε δηλαδή το χιτώνιο..και εφόσον δεν ήταν στο χείλος του χιτωνίου, άρα δεν υπήρχε θέμα να πάταγε προβληματικά και η φλάντζα..
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200Vi
Α, μάλιστα, άρα έφτασε μέχρι το χείλος του χιτωνίου το "φάγωμα" οπότε μένει τώρα να δεις αν η νέα φλάντζα που έβαλες, θα αποδειχθεί ακόμα καλύτερη, ή όχι..
Πάντως μου κάνει εντύπωση που πάταγε τόσο λίγο η φλάντζα, γιατί ήδη τα χιτώνια στο 1.8 είναι πολύ λεπτά..
Πάντως μου κάνει εντύπωση που πάταγε τόσο λίγο η φλάντζα, γιατί ήδη τα χιτώνια στο 1.8 είναι πολύ λεπτά..
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης