aristos87 Rover 416Gsi
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 417
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:29 am
- Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
- Επικοινωνία:
aristos87 Rover 416Gsi
Το Rover μου είναι ένα Rover 416GSi μοντέλο 91 με μηχανή Honda D16Z2 1600cc 116 άλογα εργοστασιακά.
Στο παρών thread ακολουθούν με χρονολογική σειρά τα update που έγιναν στο αμάξι.
Σύντομο ιστορικό:
Το αμάξι το αγόρασε ο πατέρας μου το 1991 καινούργιο και ήταν ένα από τα πρώτα 416GSi που ήρθαν στην Ελλάδα.
Πέρασε στα χέρια μου το 2005 (τότε 18 χρονών εγώ). Από τότε σιγά σιγά γινόντουσαν αλλαγές και με τον φίλο K-mech καταφέραμε ότι έχουμε κάνει μέχρι σήμερα πάνω σ' αυτό το αμάξι.
Tο αυτοκίνητο το 2005 όπως το πήρα απο τον πατέρα μου
Στο παρών thread ακολουθούν με χρονολογική σειρά τα update που έγιναν στο αμάξι.
Σύντομο ιστορικό:
Το αμάξι το αγόρασε ο πατέρας μου το 1991 καινούργιο και ήταν ένα από τα πρώτα 416GSi που ήρθαν στην Ελλάδα.
Πέρασε στα χέρια μου το 2005 (τότε 18 χρονών εγώ). Από τότε σιγά σιγά γινόντουσαν αλλαγές και με τον φίλο K-mech καταφέραμε ότι έχουμε κάνει μέχρι σήμερα πάνω σ' αυτό το αμάξι.
Tο αυτοκίνητο το 2005 όπως το πήρα απο τον πατέρα μου
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 417
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:29 am
- Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
- Επικοινωνία:
Update 1 Φλεβάρης 2006
Ηχοσύστημα :
Πηγή: Alpine 9845RB
Ενισχυτής: JBL GTO75.4
Μπροστά ηχεία: Interfire IFC 650
Πίσω ηχεία: Audiobahn AMD60Q
Μερικές Φωτογραφίες :
Update 2
Ιούνιος 2006:
Ζάντες και λάστιχα Bridgestone Turanza
MAK Sting
195/50 R15
Οκτώβρης 2006:
Catback 45mm απο Exhaust Center + Φίλτρο Κ&Ν στο φιλτροκούτι
Update 3
Φλεβάρης 2007
Πίσω δισκόφρενα και αντιστρεπτική απο GTi.
Update 4
Δεκέμβρης 2008
F1 Racing ελαφρωμένο βολάν + Δίσκος ACT
Update 5
Μάιος 2011
Αλλάχτηκαν κάποια απο τα συνεμπλόκ και συγκεκριμένα αυτά που φαίνονται στην παρακάτω φωτογραφία.
Η φωτογραφία είναι απο το site της powerflex αλλά αυτά που βάλαμε ήταν superflex μιας και τα βρήκα λίγο φθηνότερα.
Τα συνεμπλόκ των αντιστεπτικών δεν αλλάχτηκαν στην παρούσα φάση κυρίως για οικονομικούς λόγους για να μοιραστούν λίγο τα έξοδα μιας και σε 2η φάση δεν χρειάζονται πολλά λύσε δέσε σε σχέση με την ανάρτηση για να βάλεις στις αντιστρπετικές. Επίσης υπάρχει μια σκέψη για μελλοντική αντικατάσταση των αντιστρεπτικών (ήδη πίσω φοράω απο 416GTi) με αντιστεπτικές απο 220Coupe.
Τώρα όσο για το θέμα της αφαίρεσης των παλιών συνεμπλόκ είναι λίγο αγγούρι η υπόθεση. Η διαδικασία που ακολουθήθηκε ήταν η εξής: Αρχικά κάψιμο του πλαστικού με καμινέτο και στη συνέχεια κόψιμο του δαχτυλιδιού που απομένει με dremel όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες παρακάτω. Τέλος μετά με το λιπαντικό που περιέχεται και την απαραίτητη βοήθεια της μέγγενης μπήκε το νέο συνεμπλοκ.
Τα αποτελέσματα ομολογώ ήταν αισθητότητα ως προς την σταθερότητα και ειδα μεγαλη διαφορα στην ακριβεια και την αμεσότητα του τιμονιου. Βαρυνε επισης λιγο το τιμόνι και αυτο βελτιωσε την ευσταθεια στις υψηλές ταχυτητες. Και επισης επαψε να κοσκινίζει το τιμονι οταν το ζωριζα λιγο στις αριστερες καμπες με πολλα χιλιόμετρα.
Μερικές φωτός απο την μετατροπή:
Ηχοσύστημα :
Πηγή: Alpine 9845RB
Ενισχυτής: JBL GTO75.4
Μπροστά ηχεία: Interfire IFC 650
Πίσω ηχεία: Audiobahn AMD60Q
Μερικές Φωτογραφίες :
Update 2
Ιούνιος 2006:
Ζάντες και λάστιχα Bridgestone Turanza
MAK Sting
195/50 R15
Οκτώβρης 2006:
Catback 45mm απο Exhaust Center + Φίλτρο Κ&Ν στο φιλτροκούτι
Update 3
Φλεβάρης 2007
Πίσω δισκόφρενα και αντιστρεπτική απο GTi.
Update 4
Δεκέμβρης 2008
F1 Racing ελαφρωμένο βολάν + Δίσκος ACT
Update 5
Μάιος 2011
Αλλάχτηκαν κάποια απο τα συνεμπλόκ και συγκεκριμένα αυτά που φαίνονται στην παρακάτω φωτογραφία.
Η φωτογραφία είναι απο το site της powerflex αλλά αυτά που βάλαμε ήταν superflex μιας και τα βρήκα λίγο φθηνότερα.
Τα συνεμπλόκ των αντιστεπτικών δεν αλλάχτηκαν στην παρούσα φάση κυρίως για οικονομικούς λόγους για να μοιραστούν λίγο τα έξοδα μιας και σε 2η φάση δεν χρειάζονται πολλά λύσε δέσε σε σχέση με την ανάρτηση για να βάλεις στις αντιστρπετικές. Επίσης υπάρχει μια σκέψη για μελλοντική αντικατάσταση των αντιστρεπτικών (ήδη πίσω φοράω απο 416GTi) με αντιστεπτικές απο 220Coupe.
Τώρα όσο για το θέμα της αφαίρεσης των παλιών συνεμπλόκ είναι λίγο αγγούρι η υπόθεση. Η διαδικασία που ακολουθήθηκε ήταν η εξής: Αρχικά κάψιμο του πλαστικού με καμινέτο και στη συνέχεια κόψιμο του δαχτυλιδιού που απομένει με dremel όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες παρακάτω. Τέλος μετά με το λιπαντικό που περιέχεται και την απαραίτητη βοήθεια της μέγγενης μπήκε το νέο συνεμπλοκ.
Τα αποτελέσματα ομολογώ ήταν αισθητότητα ως προς την σταθερότητα και ειδα μεγαλη διαφορα στην ακριβεια και την αμεσότητα του τιμονιου. Βαρυνε επισης λιγο το τιμόνι και αυτο βελτιωσε την ευσταθεια στις υψηλές ταχυτητες. Και επισης επαψε να κοσκινίζει το τιμονι οταν το ζωριζα λιγο στις αριστερες καμπες με πολλα χιλιόμετρα.
Μερικές φωτός απο την μετατροπή:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος aristos87 την Δευ Ιουν 13, 2011 2:11 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 417
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:29 am
- Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
- Επικοινωνία:
Δεκέμβρης Γενάρης 2008 - Σήμερα
SOHC VTEC project viewtopic.php?t=4800" onclick="window.open(this.href);return false;
Το post έγινε από τον K-mech μιας και την περίοδο που είπαμε να κάνουμε το thread έλειπα φαντάρος.
- zed
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 344
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 15, 2005 11:02 pm
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 417
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:29 am
- Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 464
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 04, 2006 1:17 pm
- Τοποθεσία: Αργυρουπολη
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 417
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:29 am
- Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
- Επικοινωνία:
- michael416GSI
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 124
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 15, 2006 12:20 am
- Τοποθεσία: kastoria
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 417
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:29 am
- Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες