ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ-ΕΓΓΥΗΣΗ?

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
H@L STEALTH
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Παρ Οκτ 07, 2005 1:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ-ΕΓΓΥΗΣΗ?

Δημοσίευση από H@L STEALTH »

ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟ ZR160 ΑΦΟΥ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΜΑ Κ&Ν ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ 180 ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΠΟ ΕΓΓΥΗΣΗ.ΜΗΝ ΤΗΝ ΧΑΣΩ Κ ΟΛΑΣ.ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΤΣΙΠ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΖΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.
ΕικόναLIVE STRONG AND WISE
panagiotis
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1217
Εγγραφή: Παρ Δεκ 23, 2005 1:21 pm
Τοποθεσία: Δραπετσώνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από panagiotis »

καλυτερα να κανεις μια ερωτηση στην αντιπροσωπεια που πηγενεις.
μαλλον θα σου πουν οτι θα εχεις προβλημα (...με την εγγυηση) αλλα
ειναι καθαρα θεμα της αντιπροσωπειας, αν θελουν σε καλυπτουν.
(αν σου πουν μ4λ4κ13ς, πετα τους και ενα "θα παω και αλλου...")



τι εξατμηση εβαλες;
σκεφτομαι για αγωνιστικο καταλυτη, δυο ελευθερα καζανια (μεσαιο, τελικο)
και την αντιστοιχη σωληνα.
πως σου φανικε το αμαξι μετα την αλλαγη;
με το συστημα της ταπας για την συμπιεση στο μαμα τελικο δεν ειχες
προβλημα;
Άβαταρ μέλους
H@L STEALTH
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Παρ Οκτ 07, 2005 1:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

A

Δημοσίευση από H@L STEALTH »

ΕΙΧΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΟΝΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟ POWERTECK ΚΕΡΑΣΙΔΗ.ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΩΣ 'Η ΑΛΛΩΣ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕ ΣΕ ΕΜΕΝΑ Η ΤΑΠΑ :shock: :roll: :?: :idea: :!: .ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΞΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΧΑΜΗΛΩΤΕΡΑ.ΡΩΤΗΣΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΧΑΝΩ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΛΛΑ Π.Χ ΑΝ ΒΡΑΧΥΚΗΚΛΩΣΕΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ 'Η ΤΡΥΠΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΙΣΤΟΝΙ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΛΕΙΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝ ΛΙΓΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ.ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΕικόναLIVE STRONG AND WISE
nonskatoflore
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nonskatoflore »

Καταρχάς καλύτερα είναι να αλλάξεις πρώτα όλη την εξάτμιση και μετά να βάλεις πρόγραμμα.Καλύτερα να βάλεις παράλληλο εγκέφαλο(Dastek) οπότε αν πάς αντιπροσωπεία το βγάζεις και δεν παίζει κανένα πρόβλημα.Αν επαναπρογραμματίσεις τον εγκέφαλο αν το δουν στην αντιπροσωπεία μπορούν να το κάνουν reset και πάνε τα λεφτά που έδωσες τζαμπα.Όμως επαναλαμβάνω πως θα χει καλύτερη απόδοση αν αλλάξεις πριν το πρόγραμμα όλη την εξάτμιση
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
Εικόνα
panagiotis
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1217
Εγγραφή: Παρ Δεκ 23, 2005 1:21 pm
Τοποθεσία: Δραπετσώνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από panagiotis »

θα συμφωνησω...
με το Σωτηρη, οτι πρεπει πρωτα να καταλυξεις, οτι αυτο ειναι το
συστημα εξαγωγης μου και αυτο εισαγωγης και μετα να φτιαξεις
το προγραμματακι σου.

θα διαφωνησω...
ομως οτι μπορει να σου κανουν reset. Το μονο προβλημα που μπορει
να αντιμετοπισεις ειναι να μην διαβαζει το διαγνωστικο τον εγκεφαλο
σου... (υπαρχουν και τετοιες περιπτωσεις, αναλογα το προγραμμα)

παντος οπως και να εχει θελει ψαξιμο.
nonskatoflore
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nonskatoflore »

Κοίτα αν και το χω ακούσει αυτό για το reset οτι μπορούν να σου κάνουν,πάντως και στην τελική αν δε διαβάζει τον εγκέφαλο πάλι θα χεις πρόβλημα και σε περίπτωση βλάβης θα πάρεις το πουλί.Ακόμα πρέπει να είστε προετοιμασμένοι γιατί αν αλλάξουμε τον καταλύτη(με κα΄τι αγωνιστικό)παίζει η παιθανότητα να ανάψειτ το λαμπάκι της μηχανής οτι κάτι δεν πάει καλά οπότε θα θέλει σβήσιμο από τον εγκέφαλο σε αντιπροσωπεία και γι'αυτό κάποιες αντιπροσωπείες κοιτούν με κάποια αμφιβολία την αλλαγή καταλύτη,ψάξτε το πρώτα πριν κάνετε ΄κα΄ποια κίνηση.Βέβαια η μόνη εταιρεία που έχω βρει να βγάζει καταλύτες για μας είναι η Janspeed η οποία βγάζει και ένα eliminator που σβήνει αυτόματα το λαμπάκι(αν αυτό αρχίσει να ανάβει λόγω της αλλαγής καταλύτη)οπότε δεν παίζει κανένα πρόβλημα ούτε με αντιπροσωπεία και ούτε με ΚΤΕΟ
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες