Σελίδα 43 από 45

Re: 414 tuning...

Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 16, 2011 5:47 pm
από kostas200vi
Βάλε την 17αρα που γουστάρεις με το λαστιχάκι που θέλεις, θα εχεις λίγο αυξημένη κατανάλωση θα στρίβεις τρένο και εάν εχεις πολύ σκληρή ανάρτηση το πολύ να φύγει κανένα σφράγισμα σε καμία γκόμενα.
Όλα τα αλλά είναι Εικόνα εκτός κι αν έφτασες τα 300 άλογα η θες να πίστα.

Re: 414 tuning...

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2011 7:51 pm
από R414
Να κανω μια ερωτηση?Πηγα σημερα να ρωτησω για τα κονι τα κιτρινα σε μαγαζι
προσφορα και μου ειπαν οτι δεν μπαινουν και 8ελουν καποια μετατροπη σε ψαλιδι-mcpherson(?) κατι τετοια αλλα δεν καταλαβα και δεν εδωσα σημασια..
Ισχυει?Και μου ειπαν για bilstein-eibach στα 650 με τοπο8ετηση-ευ8υγραμμιση
Πολλα-λιγα??

Re: 414 tuning...

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2011 7:54 pm
από saikoe39
Πολλα.....απο αγγλια φερνεις Gaz(coilover) με πανω κατω στα 550 ευρω...και ειναι μερα με την νυχτα.....
http://www.ebay.co.uk/itm/GAZ-COIL-OVER ... 35b03e47aa" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 414 tuning...

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2011 9:16 pm
από kostas200vi
saikoe39 έγραψε:Πολλα.....απο αγγλια φερνεις Gaz(coilover) με πανω κατω στα 550 ευρω...και ειναι μερα με την νυχτα.....
http://www.ebay.co.uk/itm/GAZ-COIL-OVER ... 35b03e47aa" onclick="window.open(this.href);return false;
660€ μαζί με τα μεταφορικά, καινούργια. :up:

Re: 414 tuning...

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2011 11:48 pm
από crAss
R414 έγραψε:Να κανω μια ερωτηση?Πηγα σημερα να ρωτησω για τα κονι τα κιτρινα σε μαγαζι
προσφορα και μου ειπαν οτι δεν μπαινουν και 8ελουν καποια μετατροπη σε ψαλιδι-mcpherson(?) κατι τετοια αλλα δεν καταλαβα και δεν εδωσα σημασια..
Ισχυει?Και μου ειπαν για bilstein-eibach στα 650 με τοπο8ετηση-ευ8υγραμμιση
Πολλα-λιγα??
Τα ΚΟΝΙ ουσιαστικά για να τα βάλεις πρέπει να πάρεις το παλιό αμορτισέρ να το κόψεις και να το βάλεις φυσίγγι μέσα του. Είναι μεγάλος μπελάς, αλλά όλοι όσοι έχουμε ΚΟΝΙ το έχουμε κάνει αυτό.

Re: 414 tuning...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 22, 2011 2:50 am
από saikoe39
kostas200vi έγραψε:
saikoe39 έγραψε:Πολλα.....απο αγγλια φερνεις Gaz(coilover) με πανω κατω στα 550 ευρω...και ειναι μερα με την νυχτα.....
http://www.ebay.co.uk/itm/GAZ-COIL-OVER ... 35b03e47aa" onclick="window.open(this.href);return false;
660€ μαζί με τα μεταφορικά, καινούργια. :up:

και για το 207 μου βγηκαν 520 ευρω μαζι με μεταφορικα...πριν 4 μηνες.... :;T

Re: 414 tuning...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 22, 2011 12:23 pm
από R414
Τις ειχα δει και γω απλα δεν ξερω τι ρολο βαρανε γι αυτο και πηγα αρχικα σε koni-bilstein,
αλλα με αυτα που ζητανε εννοειται οτι 8α κατευ8υν8ω se Gaz
Eυχαριστω

Re: 414 tuning...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 17, 2011 5:07 pm
από R414
Tasos_7R έγραψε:
nikolas έγραψε:Μα, αν δεν απατώμαι, στο "στρίψιμο" το χαμηλοπρόφιλο ελαστικό είναι καταλληλότερο διότι δεν "μπαλωνιάζει" όπως τα μεγάλα προφίλ, 55,60..
Αναφέρομαι αποκλειστικά και μόνο σε προφίλ, όχι σε αλλαγή ιντσών σε ζάντες και πέλματος..
Όντως το χαμηλοπρόφιλο ελαστικό, επειδή έχει πιο άκαμπτα πλαϊνά, μεταφέρει πιο άμεσα τις εντολές του οδηγού από το τιμόνι στο δρόμο, με αποτέλεσμα να δίνει καλύτερη αίσθηση και μεγαλύτερη ακρίβεια στο στρίψιμο. Επίσης, στα ελαστικά χαμηλού προφίλ η επιφάνεια του πέλματος που έρχεται σε επαφή με το δρόμο είναι μεγαλύτερη από ένα αντίστοιχο με υψηλότερο προφίλ, άρα έχει καλύτερο "πάτημα", πράγμα που σημαίνει περισσότερο κράτημα/πρόσφυση.
Για τον ίδιο ακριβώς λόγο όμως (δλδ τα άκαμπτα πλαϊνά), το χαμηλοπρόφιλο ελαστικό δεν σε προειδοποιεί όταν φτάνει στα όρια της πρόσφυσής του και ξεκολλάει μια και καλή, με άλλα λόγια είναι πιο απόλυτο στη συμπεριφορά. Επίσης, τα (χαμηλοπρόφιλα) ελαστικά με άκαμπτα πλαϊνά, πρέπει να συνδυάζονται με αντίστοιχα σκλήρη ανάρτηση, διαφορετικά στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου παρουσιάζεται το φαινόμενο του 2CV. Δηλαδή, το αμάξι πέρνει έντονες κλίσεις, αφού η ανάρτηση αδυνατεί να οδηγήσει τα ελαστικά στα όρια της πρόσφυσης τους και "υποχωρεί" πρώτη αυτή (αυτό το φαινόμενο το είχα ζήσει στο Rover και μάλιστα χωρίς να έχω επιλέξει ακραία διάσταση ζάντας-ελαστικού. Συγκεκριμένα είχα 195/50/15", οι πολύ φαρδιές (7") όμως Kosei K1, "τέντωναν" πολύ καλά τα ελαστικά σπορ προσανατολισμού της dunlop, με αποτέλεσμα σε στροφές με πολλά χλμ το αμάξι να "διπλώνει" στην κυριολεξία, ενώ τα λάστιχα έμεναν κολλημένα στο δρόμο και ούτε κατά διάννοια δεν πλησίαζαν στα όρια της πρόσφυσής τους, αφού τα ταλαιπωρημένα KYB G-max τα έβλέπαν κωλυόμενα.). Τέλος, φυσικά, είναι και το θέμα της άνεσης η οποία πάει περίπατο με το χαμηλό προφίλ.
Για μένα η ιδανικότερη επιλογή, για το συγκεκριμένο αμάξι και δεδομένου του προσανατολισμού του, είναι 195/50/15" επιλέγοντας ένα σπορ ελαστικό (που έτσι κι αλλιώς θα έχει αρκετά άκαμπτα πλαϊνά) και μιας ζάντας ούτε πολύ φαρδιάς, αλλά ούτε και πολύ στενής (π.χ. 6" είναι νομίζω οκ). Είναι μια μέση λύση πιστεύω, ούτε πολύ χαμηλοπρόφιλο, ούτε πολύ υψηλοπρόφιλο, η χρυσή τομή!! Επίσης, μιας και το συγκεκριμένο μοντέλο έχει την τύχη (χεχε :-D ) να μοιράζεται την ίδια διάταξη της ανάρτησης με τα civic της περασμένης δεκαετίας, να σου πω R414, ότι δεν έχω δει κανένα τέτοιο πιστάδικο civic να έχει ζάντα μεγαλύτερή από 16". Τυχαίο??? Δε νομίζω... ;)

Τα συμπεράσματα δικά σας.
Συμφωνω απολυτα σε ολα.Μια ερωτηση:8α ταν πολυ το να μπει 6.5'' πλατος ζαντας αντι για 6'' που προτεινεις?

Re: 414 tuning...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 17, 2011 9:34 pm
από Tasos_7R
R414 έγραψε:Συμφωνω απολυτα σε ολα.Μια ερωτηση:8α ταν πολυ το να μπει 6.5'' πλατος ζαντας αντι για 6'' που προτεινεις?
Κοίτα, από αυτά που είχα δει στο δικό μου Rover, όσο πιο φαρδιά είναι η ζάντα, τόσο καλύτερα "απλώνει" το ελαστικό και δίνει καλύτερο κράτημα, αλλά παράλληλα μειώνεται η άνεση. Γι' αυτό και γνώμη μου είναι να μην βάλεις πολύ φαρδιά ζάντα αν θες να έχεις μια μέση κατάσταση. Δεν ξέρω τι πλάτος είχαν οι ζάντες που είχα βάλει μεταγενέστερα στο Rover για να σου πω με σιγουριά, αυτό που ξέρω όμως είναι ότι τα ίδια λάστιχα στις 7ίντσες Kosei έδιναν κορυφαίο κράτημα, αλλά το αμάξι κοπάναγε δραματικά στις ανωμαλίες του δρόμου (παρόλο που φόραγε ταλαιπωρημένα KYB G-max που ήταν πολύ "μαλακά"), ενώ με τις άλλες ζαντες η άνεση αυξήθηκε κατακόρυφα, ενώ το κράτημα μειώθηκε αισθητά. Οι διαφορές που σου λέω ήταν έντονα αντιληπτές και πραγματικά μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση τότε. Παρολαυτά και οι άλλες ζάντες δεν ήταν ιδιαίτερα στενές, αλλά δεν μπήκα στον κόπο να τις μετρήσω, γι' αυτό με επιφύλαξη λέω ότι μέχρι 6" είναι μάλλον ok και από εκεί και πάνω ίσως η άνεση να υποχωρεί αισθητά. Εσένα βέβαια είναι και πιο καινούριο μοντέλο από το δικό μου και εξ' αρχής υποθέτω έχει υψηλότερα επίπεδα άνεσης. Σε όλα αυτά βέβαια παίζει ρόλο και η ανάρτηση που θα επιλέξεις.
Θέλω πάντως να πω πως παρότι οι Kosei με τα Dunlop με κούραζαν από θέμα άνεσης (ήταν "κούτσουρο" που λέμε), το κράτημά τους ήταν μοναδικό, σε τέτοιο βαθμό που ΟΠΩΣ και να έμπαινες σε μια στροφή τα λάστιχα σου έδιναν την αίσθηση ότι βεντουζάριζαν στην άσφαλτο και πάντα πρώτη η ανάρτηση "γονάτιζε" πριν καν τα λάστιχα φτάσουν, έστω κάπου κοντά στα όρια της πρόσφυσής τους και πραγματικά λυπάμαι που δεν είχα τη δυνατότητα τότε να είχα βάλει 4 αμορτισέρ της προκοπής και να έβλεπα τι πραγματικά μπορούσε να κάνει το Roverάκι στις στροφές και να το χαιρόμουν λίγο παραπάνω. Άρα σκέψου τι θες πιο πολύ από το αυτοκίνητό σου.

Υ.Γ.: Το ίδιο φαινόμενο είχα δει και στο CRX αντίστοιχα αλλάζοντας τα ίδια ζαντολάστιχα.

Re: 414 tuning...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 17, 2011 9:52 pm
από R414
Αυτο που λες το εχω δει με το δικο που σαν κρατημα.Φοραω το Pirelli p6 cinturato στις μαμα σιδερενιες ζαντες
(νομιζω 5'' πλατος).Οταν ειχα κανει γενικη στα σινεμπλοκ ολα ομως μπρος-πισω το αυτοκινητο μια μερα το οδηγησα στο
οριο και απο τοτε δεν εχω ξαναπαει ετσι και ισως δεν μπορεσω να το κανω παλι.Ειχε
τετοια προσφυση σε κα8ε στροφη που το λαστιχο παταγε κι αλλο ειμαι σιγουρος,αλλα δεν επετρεπε η αναρτηση λογω
των πολλων κλισεων παραπανω.Ειχα κατεβει με φιλο με rallaki λιμανια και το τι εκανα δεν το πιστευω οταν το σκεφτομαι..
Στα8ερα 2 αμαξια πισω απο το γαλλακι χωρις υπερβολη(στις στροφες ετσι μν το ξεφτιλισουμε).Κοιτα περιμενω ηδη
μπαρες 8ολων-ψαλιδιων μπρος-πισω,8α μπει και gaz οπως συζητη8ηκε παραπανω και μια και 8ελω λαστιχα
σε λιγο ψαχνω τι να κανω με τις διαστασεις σε ζαντα και εχω καταλληξει στο 195/50/15 με
oz superturismo gt αλλα δεν ξερω τι 8α πεχτει με το πλατος γι αυτο και ρωταω :!: