Re: 414 tuning...
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 16, 2011 5:47 pm
660€ μαζί με τα μεταφορικά, καινούργια.saikoe39 έγραψε:Πολλα.....απο αγγλια φερνεις Gaz(coilover) με πανω κατω στα 550 ευρω...και ειναι μερα με την νυχτα.....
http://www.ebay.co.uk/itm/GAZ-COIL-OVER ... 35b03e47aa" onclick="window.open(this.href);return false;
Τα ΚΟΝΙ ουσιαστικά για να τα βάλεις πρέπει να πάρεις το παλιό αμορτισέρ να το κόψεις και να το βάλεις φυσίγγι μέσα του. Είναι μεγάλος μπελάς, αλλά όλοι όσοι έχουμε ΚΟΝΙ το έχουμε κάνει αυτό.R414 έγραψε:Να κανω μια ερωτηση?Πηγα σημερα να ρωτησω για τα κονι τα κιτρινα σε μαγαζι
προσφορα και μου ειπαν οτι δεν μπαινουν και 8ελουν καποια μετατροπη σε ψαλιδι-mcpherson(?) κατι τετοια αλλα δεν καταλαβα και δεν εδωσα σημασια..
Ισχυει?Και μου ειπαν για bilstein-eibach στα 650 με τοπο8ετηση-ευ8υγραμμιση
Πολλα-λιγα??
kostas200vi έγραψε:660€ μαζί με τα μεταφορικά, καινούργια.saikoe39 έγραψε:Πολλα.....απο αγγλια φερνεις Gaz(coilover) με πανω κατω στα 550 ευρω...και ειναι μερα με την νυχτα.....
http://www.ebay.co.uk/itm/GAZ-COIL-OVER ... 35b03e47aa" onclick="window.open(this.href);return false;
Συμφωνω απολυτα σε ολα.Μια ερωτηση:8α ταν πολυ το να μπει 6.5'' πλατος ζαντας αντι για 6'' που προτεινεις?Tasos_7R έγραψε:Όντως το χαμηλοπρόφιλο ελαστικό, επειδή έχει πιο άκαμπτα πλαϊνά, μεταφέρει πιο άμεσα τις εντολές του οδηγού από το τιμόνι στο δρόμο, με αποτέλεσμα να δίνει καλύτερη αίσθηση και μεγαλύτερη ακρίβεια στο στρίψιμο. Επίσης, στα ελαστικά χαμηλού προφίλ η επιφάνεια του πέλματος που έρχεται σε επαφή με το δρόμο είναι μεγαλύτερη από ένα αντίστοιχο με υψηλότερο προφίλ, άρα έχει καλύτερο "πάτημα", πράγμα που σημαίνει περισσότερο κράτημα/πρόσφυση.nikolas έγραψε:Μα, αν δεν απατώμαι, στο "στρίψιμο" το χαμηλοπρόφιλο ελαστικό είναι καταλληλότερο διότι δεν "μπαλωνιάζει" όπως τα μεγάλα προφίλ, 55,60..
Αναφέρομαι αποκλειστικά και μόνο σε προφίλ, όχι σε αλλαγή ιντσών σε ζάντες και πέλματος..
Για τον ίδιο ακριβώς λόγο όμως (δλδ τα άκαμπτα πλαϊνά), το χαμηλοπρόφιλο ελαστικό δεν σε προειδοποιεί όταν φτάνει στα όρια της πρόσφυσής του και ξεκολλάει μια και καλή, με άλλα λόγια είναι πιο απόλυτο στη συμπεριφορά. Επίσης, τα (χαμηλοπρόφιλα) ελαστικά με άκαμπτα πλαϊνά, πρέπει να συνδυάζονται με αντίστοιχα σκλήρη ανάρτηση, διαφορετικά στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου παρουσιάζεται το φαινόμενο του 2CV. Δηλαδή, το αμάξι πέρνει έντονες κλίσεις, αφού η ανάρτηση αδυνατεί να οδηγήσει τα ελαστικά στα όρια της πρόσφυσης τους και "υποχωρεί" πρώτη αυτή (αυτό το φαινόμενο το είχα ζήσει στο Rover και μάλιστα χωρίς να έχω επιλέξει ακραία διάσταση ζάντας-ελαστικού. Συγκεκριμένα είχα 195/50/15", οι πολύ φαρδιές (7") όμως Kosei K1, "τέντωναν" πολύ καλά τα ελαστικά σπορ προσανατολισμού της dunlop, με αποτέλεσμα σε στροφές με πολλά χλμ το αμάξι να "διπλώνει" στην κυριολεξία, ενώ τα λάστιχα έμεναν κολλημένα στο δρόμο και ούτε κατά διάννοια δεν πλησίαζαν στα όρια της πρόσφυσής τους, αφού τα ταλαιπωρημένα KYB G-max τα έβλέπαν κωλυόμενα.). Τέλος, φυσικά, είναι και το θέμα της άνεσης η οποία πάει περίπατο με το χαμηλό προφίλ.
Για μένα η ιδανικότερη επιλογή, για το συγκεκριμένο αμάξι και δεδομένου του προσανατολισμού του, είναι 195/50/15" επιλέγοντας ένα σπορ ελαστικό (που έτσι κι αλλιώς θα έχει αρκετά άκαμπτα πλαϊνά) και μιας ζάντας ούτε πολύ φαρδιάς, αλλά ούτε και πολύ στενής (π.χ. 6" είναι νομίζω οκ). Είναι μια μέση λύση πιστεύω, ούτε πολύ χαμηλοπρόφιλο, ούτε πολύ υψηλοπρόφιλο, η χρυσή τομή!! Επίσης, μιας και το συγκεκριμένο μοντέλο έχει την τύχη (χεχε ) να μοιράζεται την ίδια διάταξη της ανάρτησης με τα civic της περασμένης δεκαετίας, να σου πω R414, ότι δεν έχω δει κανένα τέτοιο πιστάδικο civic να έχει ζάντα μεγαλύτερή από 16". Τυχαίο??? Δε νομίζω...
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Κοίτα, από αυτά που είχα δει στο δικό μου Rover, όσο πιο φαρδιά είναι η ζάντα, τόσο καλύτερα "απλώνει" το ελαστικό και δίνει καλύτερο κράτημα, αλλά παράλληλα μειώνεται η άνεση. Γι' αυτό και γνώμη μου είναι να μην βάλεις πολύ φαρδιά ζάντα αν θες να έχεις μια μέση κατάσταση. Δεν ξέρω τι πλάτος είχαν οι ζάντες που είχα βάλει μεταγενέστερα στο Rover για να σου πω με σιγουριά, αυτό που ξέρω όμως είναι ότι τα ίδια λάστιχα στις 7ίντσες Kosei έδιναν κορυφαίο κράτημα, αλλά το αμάξι κοπάναγε δραματικά στις ανωμαλίες του δρόμου (παρόλο που φόραγε ταλαιπωρημένα KYB G-max που ήταν πολύ "μαλακά"), ενώ με τις άλλες ζαντες η άνεση αυξήθηκε κατακόρυφα, ενώ το κράτημα μειώθηκε αισθητά. Οι διαφορές που σου λέω ήταν έντονα αντιληπτές και πραγματικά μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση τότε. Παρολαυτά και οι άλλες ζάντες δεν ήταν ιδιαίτερα στενές, αλλά δεν μπήκα στον κόπο να τις μετρήσω, γι' αυτό με επιφύλαξη λέω ότι μέχρι 6" είναι μάλλον ok και από εκεί και πάνω ίσως η άνεση να υποχωρεί αισθητά. Εσένα βέβαια είναι και πιο καινούριο μοντέλο από το δικό μου και εξ' αρχής υποθέτω έχει υψηλότερα επίπεδα άνεσης. Σε όλα αυτά βέβαια παίζει ρόλο και η ανάρτηση που θα επιλέξεις.R414 έγραψε:Συμφωνω απολυτα σε ολα.Μια ερωτηση:8α ταν πολυ το να μπει 6.5'' πλατος ζαντας αντι για 6'' που προτεινεις?