414 tuning...

Απάντηση
R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 959
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

414 tuning...

Δημοσίευση από R414 » Τετ Μάιος 05, 2010 11:13 pm

Kαλησπέρα.Eίμαι κάτοχος ενός rover 414 '97 kaiτο έχω εδώ και 2 χρονια με αρκετές ζημιες μπορώ να πω αφού το πήρα ρημάδι και το κάνει αυτοκίνητο μετά από πολύ χρήμα και τρέξιμο.δειλά δειλά έχω αρχίσει να του βάζω πραματάκια για να το βελτιώσω λίγο.αναλυτικά:φίλτρο με κολάρο samco και καινούρια εξάτμιση από χταπόδι και πίσω όλα αλλαγμένα.μπορώ να πω ότι πάει πολύ καλά και δεν έχω παράπονο.λάστιχα φοράω τα pirelli p6 που πιστεύω είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί στη τιμή τους(250e τα baλα).μια και το αυτοκίνητο m χτύπησε φλάτζα(πολύ περίεργο για rover ρε παιδί m!!)είπα να αλλάξω και χταπόδι.όπως ξέρουμε τώρα είναι με δίχαλο 4-2-2-1 σωστά?έχω βρει αυτό εδώ και θέλω τα φώτα σας http://www.car.gr/parts/view/598003/" onclick="window.open(this.href);return false;
.είναι για b16-18 μοτέρ.μπορώ να το βάλω και θα δω διαφορες η θα κόψει?το πλακάκι μάλλον θέλει montifa.to θέμα είναι χωράει??τι άλλο μπορώ να κάνω ώστε να πάρω κάποια αλογάκια και να του δώσω λίγο νεύρο?αν μπορείτε να προτείνεται κάποιες λύσεις καλοδεχούμενες dn θέλω πολλά 10-15 αλογάκια.σκέφτηκα να κάνω ροϊκή αλλα μετά θα θέλει και πρόγραμμα για να αποδώσει και ανεβαίνει πολύ το μαλλί..

Άβαταρ μέλους
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2335
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από Tasos_7R » Τετ Μάιος 05, 2010 11:48 pm

Καλησπέρα φίλε και :wellcome: .

Καταρχήν το χταπόδι όπως είπες κι εσύ είναι για άλλο μοτέρ, με εντελώς άλλα χαρακτηριστικά και απαιτήσεις. Πέραν ότι δεν θα ταιριάζει στο δικό σου μοτέρ, μόνο κέρδος δε θα σου προσφέρει. Αν θες να αλλάξεις χταπόδι βάλε κάτι που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του δικού σου κινητήρα.
Επίσης, θα μπορούσες στη συνέχεια να προχωρήσεις σε εκκεντροφόρους και πρόγραμμα για να δεις παραπάνω άλογα. Το θέμα είναι αν τελικά αξίζει να τα κάνεις όλα αυτά στο 14αρι μοτέρ σου.
Η προτιμότερη λύση είναι ο υπερκυβισμός σε 1,8L που θα σου δώσει τα 10-15 Ps που ψάχνεις και αρκετή ροπή.

Ψάξε λίγο το forum και θα δεις ότι το θέμα της βελτίωσης των κινητήρων της Rover έχει συζητηθεί πολύ. Θα βρεις λύσεις και απαντήσεις στα ερωτήματά σου. ;)
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Άβαταρ μέλους
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3725
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από i-VTec » Πέμ Μάιος 06, 2010 2:01 am

Καλώς ήλθες :)

Το μοτέρ αυτό είναι χαμένη υπόθεση και δε σηκώνει βελτίωση (ένα 14άρι ήξερα μόνο πού πήγαινε και τώρα το πούλησε για να πάρει Γάλλο...Ο πουλημένος...χαχαχαχ :P )

Προτιμότερη λύση, πριν πετάξεις άλλα λεφτά στο 1.4, να το κάνεις 1.6 ή 1.8, όπου θα μπορείς να παίξεις για πολύ μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις με εκκεντροφόρους....
Εικόνα

Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 848
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από Κώστας RWD » Πέμ Μάιος 06, 2010 6:48 am

Πόσα topic για βελτίωση σε 14αρι k πρέπει να ανοίξουν για να τους παραπέμψετε σε στοιχειώδες search;; :roll: :roll:
MG TF turbo...

Άβαταρ μέλους
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4671
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από kostas200vi » Πέμ Μάιος 06, 2010 12:45 pm

Κώστας RWD έγραψε:Πόσα topic για βελτίωση σε 14αρι k πρέπει να ανοίξουν για να τους παραπέμψετε σε στοιχειώδες search;; :roll: :roll:
:iagree: :iagree:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 959
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από R414 » Σάβ Μάιος 08, 2010 4:04 pm

έχω κοιτάξει στο forum για uπερκιβισμο αλλα το θέμα είναι ότι είναι μεγάλο το κόστος+ότι είναι μπλέξιμο..το χταπόδι τελικά δεν έκανε όπως οι είπαν και οι προλαλήσαντες.δεν πτοούμαι όμως!!έχω σκοπό να του βάλω χειροποίητο μιας και πιστεύω ότι είναι καλή βελτίωση και θα αναπνεύσει αρκετά.γνωρίζετε κάποιον καλο που φτιάχνει?άλλο ένα ερώτημα που θα θελα να βοηθήσετε είναι αν μπορώ να τοποθετήσω αυτούς τους εκκεντοφορους??
http://www.car.gr/parts/view/566655/" onclick="window.open(this.href);return false;
λέει ότι είναι για 416 κάνουν στο 14?
μήπως είναι προτιμότερο για reprofile στους υπάρχον με γρανάζια?κόστος? συγγνώμη για τις πολλές απορίες αλλα θέλω να το ζωντανέψω λίγο :)
ευχαρισtω για τις απαντήσεις olwn

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από K-mech » Σάβ Μάιος 08, 2010 4:24 pm

Οχι δε κάνουν. Αυτά ειναι για τα 216/416 πριν το 95 και συγκεκριμένα τα GTI που φορούσαν honda μοτέρ.

Πάντως θα σου έλεγα να το ξανασκεφτείς για μετατροπή σε 1,8. Θέλεις απλά στρόφαλο-μπιέλες απο 1800αρι + λίγη αύξηση πίεσης καυσίμου αν θέλεις να αποφυγεις τον αντίστοιχο εγγκέφαλο και θα έχεις συνολικά ενα πολύ πιοτικότερο αποτέλεσμα που θα έχει πάρει αισθητά δύναμη παντού.

Δέ ξερω αν αυτή η αγγελία ισχύει ακόμα πχ.
http://mg-roverclub.gr/forum/viewtopic.php?f=17&t=4770" onclick="window.open(this.href);return false;
Αλλά σε αυτές τις τιμές αν βρείς εξαρτήματα θα είσαι άρχοντας. (Ειδικά αν βρείς και τη VVC κεφαλή μαζι με τον ανάλογο εγκέφαλο)


Ότι και να κανεις αυτη τη στιγμή με χταπόδια εξατμισεις και έκκεντρα, δέ θα καταφέρεις τιποτε άλλο απο το να αποδυναμόσεις το μοτέρ στις χαμηλές-μέσες στροφές, με ενα μικρό κερδος ισχύος λιγο πρίν το κόφτη.


Επίσης ρηξε μια ματιά σε αυτό το θέμα:
http://mg-roverclub.gr/forum/viewtopic.php?f=23&t=4782" onclick="window.open(this.href);return false;
Είναι η πιό προσφατη συζήτηση πάνω στο θέμα της βελτίωσης γενικά του 414 με κάθε πιθανή και απίθανη μέθοδο... (μεχρι και engine swap σε Β16... το κινητήρα για τον οποίο κάνει το χταπόδι που βρήκες αρχικά)
(Μη σε ξεγελάνε τα πολλά ποστ με ελαφρολογία, υπάρχουν μέσα διάσπαρτες αρκετές σοβαρές πληροφορίες να διαβάσεις και ακόμα περισσότερες αναφορές που μπορούν να δώσουν τροφή για σκέψη.)

Άβαταρ μέλους
thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 770
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από thanos_s » Σάβ Μάιος 08, 2010 8:19 pm

R414 έγραψε:έχω κοιτάξει στο forum για uπερκιβισμο αλλα το θέμα είναι ότι είναι μεγάλο το κόστος+ότι είναι μπλέξιμο..το χταπόδι τελικά δεν έκανε όπως οι είπαν και οι προλαλήσαντες.δεν πτοούμαι όμως!!έχω σκοπό να του βάλω χειροποίητο μιας και πιστεύω ότι είναι καλή βελτίωση και θα αναπνεύσει αρκετά.γνωρίζετε κάποιον καλο που φτιάχνει?άλλο ένα ερώτημα που θα θελα να βοηθήσετε είναι αν μπορώ να τοποθετήσω αυτούς τους εκκεντοφορους??
http://www.car.gr/parts/view/566655/" onclick="window.open(this.href);return false;
λέει ότι είναι για 416 κάνουν στο 14?
μήπως είναι προτιμότερο για reprofile στους υπάρχον με γρανάζια?κόστος? συγγνώμη για τις πολλές απορίες αλλα θέλω να το ζωντανέψω λίγο :)
ευχαρισtω για τις απαντήσεις olwn
Το χταποδι που φορας ειναι τοσο καλο, που μονο αν φτασεις 1.800 και πανω απο 150 αλογα το αλλαζεις.
.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 959
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από R414 » Σάβ Μάιος 08, 2010 10:03 pm

dld μου λέτε να μη αλλάξω χταπόδι e?είχα στο νου μου κάποιο χειροποίητο...ο μαμά σωλήνας της εξάτμισης τι mm είναι?αν τον αλλάξω θα δω διαφορα και αλλαγή στον ήχο και ποσα mm?έχω μπει στη μπρίζα τι να κάνω!!
τι μπορώ να κάνω εκτος από υπερκυβισμό για να πάρω άλογα στη περίπτωση μας? :help:

Άβαταρ μέλους
thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 770
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από thanos_s » Σάβ Μάιος 08, 2010 10:05 pm

R414 έγραψε:dld μου λέτε να μη αλλάξω χταπόδι e?είχα στο νου μου κάποιο χειροποίητο...ο μαμά σωλήνας της εξάτμισης τι mm είναι?αν τον αλλάξω θα δω διαφορα και αλλαγή στον ήχο και ποσα mm?έχω μπει στη μπρίζα τι να κάνω!!
τι μπορώ να κάνω εκτος από υπερκυβισμό για να πάρω άλογα στη περίπτωση μας? :help:
εκκεντροφοροι, εξατμιση, ρυθμιστη πιεσης καυσιμου.
.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες