Βελτιωση για 1.6-1.8 απο την Pipercams

PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Βελτιωση για 1.6-1.8 απο την Pipercams

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

Εχει η Pipercam, την εξης μετατροπη:

Για 1.6 και 1.8

Αλλαγη κεφαλης με κεφαλη VVC μονο και μονο για τις μεγαλυτερες βαλβιδες και οχι για τον VVC μηχανισμο καθως η μετατροπη της απλης κεφαλης στοιχιζει περισσοτερο. Ετσι, στην κεφαλη VVC τοποθετουν kit με απλους εκκντροφορους χωρις μηχανισμο VVC και το 1.6 φτανει τα 210+ bhp ενω το 1.8 τα 250.
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
VIDEOMIX
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 04, 2005 9:25 am
Τοποθεσία: ARTEMIDA
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από VIDEOMIX »

Kαι πόσο κοστίζει και που την κάνουμε;
Μy blue car!!!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

περρυ είναι σίγουρα αυτά τα νούμερα? γιατί μου φαίνονται υπερτιμημένα..δηλαδή το 1.8 με 120ps παίρνει άλλα 130ps μόνο με μεγαλύτερες βαλβίδες?
BATMOBILE
Επίτiμο μέλος
Δημοσιεύσεις: 941
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:11 am
Τοποθεσία: ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!!!!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από BATMOBILE »

το κιτακι περιλαμβανει της παναγιας τα ματια επανω....
και στροφαλους και βολαν και αλλο δισκο και αλλη εισαγωγη και γενικα αλλη μηχανη ξαναγινεται...
δεν ειναι κακη ιδεα παντως για 250??
230 παντως παει η non vvc 1800 με αυτα που λες και οχι 250!
Εικόνα Εικόνα kati vlepo......
PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

BATMOBILE έγραψε:το κιτακι περιλαμβανει της παναγιας τα ματια επανω....
και στροφαλους και βολαν και αλλο δισκο και αλλη εισαγωγη και γενικα αλλη μηχανη ξαναγινεται...
δεν ειναι κακη ιδεα παντως για 250??
230 παντως παει η non vvc 1800 με αυτα που λες και οχι 250!
Απο το site της Pipercams που μιλαει για 250 στον 1.8:

The VVC cylinder head utilises substantially larger valves than the standard K series head. It is more economical to use this casting rather than have larger valves
fitted to a standard head. For this reason we have developed a kit to convert the VVC mechanism back to two conventional camshafts. A 1600 engine fitted with this
conversion is capable of producing in excess of 210 bhp and 1800's are now nudging 250 bhp.


Ειναι VVC κεφαλη αλλα με συμβατικους εκκεντροφορους.
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα
PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

nikolas έγραψε:περρυ είναι σίγουρα αυτά τα νούμερα? γιατί μου φαίνονται υπερτιμημένα..δηλαδή το 1.8 με 120ps παίρνει άλλα 130ps μόνο με μεγαλύτερες βαλβίδες?
Οχι μονο με τις μεγαλυτρες βαλβιδες! καλα θα ητανε!! χεχεχε αλλα και με εκκεντροφορους αγωνιστικους Pipercams και την μετατροπη του VVC σε συμβατικο με 2 απλα cams...

Εχω ζητησει λεπτομερειες και περιμενω.... :wink:
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

όταν θα έχεις νέα let us know..
petrakak
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 22, 2005 2:53 am
Τοποθεσία: Cambridge, MA
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από petrakak »

Απο οσο ξέρω στο http://www.pipercams.co.uk υπαρχει ο κατάλογος με τα κιτ. Για το 1800vvc που θέλει και το μηχανισμό για την κατάργηση του VVC κοστίζει κοντά στα 1500eura...

δείτε όμως το site γιατί έχω καιρό να τσεκάρω
PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

To εν λογω κιτ περιλαμβανει:

- Cams
- Solid Followers
- Shims
- Double valve springs
- Spring caps
- End plates & Gaskets
- Actuator plate cover
- Vernier pulley
- Timing disk and lube

Τιμη περιπου EUR 1,700

Ενα πιο απλο κιτ με

- Cams
- Solid Followers
- Single valve springs
- End plates & Gaskets
- Actuator plate cover
- Vernier pulley
- Timing disk and lube

Κανει EUR 1,100 περιπου
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
VIDEOMIX
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 04, 2005 9:25 am
Τοποθεσία: ARTEMIDA
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από VIDEOMIX »

Εδώ μπορούμε να το βρούμε, να το βάλουμε; Εχω κάποιες διαφορές με εναν χοντάκια. :twisted:
Μy blue car!!!
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης