Αλλαγή λαδιών και φίλτρου. Μπορώ μονος μου στο σπίτι?

Questions
JohnnybOlsi
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 203
Εγγραφή: Δευ Σεπ 19, 2011 1:24 pm
Τοποθεσία: Πυργος
Επικοινωνία:

Αλλαγή λαδιών και φίλτρου. Μπορώ μονος μου στο σπίτι?

Δημοσίευση από JohnnybOlsi »

Καλησπέρα! θέλω να αλλάξω λάδια και φίλτρο λαδιού στο ροβερακι μου αλλα θέλω να το κάνω μονος μου στο σπίτι.
Μπορείτε να μου δώσετε μερικές συμβουλές για το πως να το κάνω σωστά! ξέρω τι διαδικασία δεν είμαι εντελώς άσχετος από αυτά απλά δυσκολεύομαι στο σημείο που θα μπω κάτω από το αμάξι για να τα αλλάξω.
απότι είδα δεν πιστεύω να χωρέσω, αν σηκώσω τι μια μεριά με τον γριλο τότε γίνετε τίποτα??
Εικόνα
Sli 1.4 103 PS stock
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή λαδιών και φίλτρου. Μπορώ μονος μου στο σπίτι?

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Η αλλαγή των λαδιών είναι μια πολύ εύκολη διαδικασία που άνετα μπορείς να κάνεις στο σπίτι σου. Πρέπει είτε να σηκώσεις το αμάξι με το γρύλο, είτε να το ανεβάσεις απ' τη μια μεριά σε κάποιο πεζούλι σχετικά ψηλό ώστε να σε βολεύει να μπεις από κάτω. Στο δικό μου για παράδειγμα που δεν ήταν χαμηλωμένο, ανεβάζοντας τη μια ρόδα στο πεζοδρόμιο, έξω από το σπίτι μου χώραγα να μπω από κάτω και να δουλέψω άνετα. Αν χρησιμοποιήσεις γρύλο για να το σηκώσεις φρόντισε να το στηρίξεις και με κάποιο τρίποδο ή κάτι τελοσπάντων, μη βασιστείς μόνο στο γρύλο για να μπεις κάτω από το αυτοκίνητο, ρισκάροντας την ασφάλειά σου.