Δεν είναι πρόβλημα για εμένα, πλέον, απλά είπα να το γράψω προκειμενου να έχουν το νου τους όσοι έχουν τουρμπομότερα με PG1 σασμάν. Αυτά έχουν εν γένει πρόβλημα με τα ρουλεμάν τους μιας και αυτά είναι με πλαστικές ασφάλειες με αποτέλεσμα με τον καιρό αλλά και απο την δύναμη και τις απότομες εκκινήσεις να σπάνε τα ρουλεμάν και ιδιάιτερα αυτά που είναι στο διαφορικό (είναι δύο με εμπορικό κωδικό 6208). Εμένα συναίβει αυτό, δυστηχώς δεν το κατάλαβα με αποτέλεσμα να χάνει απο την τσιμούχα βαλβολίνη και σταδιακά να μείνω απο βαλβολίνη. Τα σημάδια που είχα ήταν οτι ξαφνικά άρχισε να μη λειτουργεί το κοντέρ (έπιανε μόνο οταν κρατούσα σταθερή ταχύτητα ή επιτάχυνα), στη συνέχεια μόλις το αυτοκίνητο έκανε κάποια χλμ και σταματούσα ή μετά απο ταξίδι όταν κατέβαινα απο το αυτοκίνητο μύριζε καμένο λάδι. Τελικά αυτό που μας πονήρεψε ήταν κατά την εκκίνηση του αυτοκινήτου ή όταν πήγαινα προς τα πίσω υπήρχε ένα ''γκουπ'' σαν να επάιζε το μοτέρ στις βάσεις του, καθώς επίσης και κάποια στιγμή που μου πέταξε το δεξί ημιαξόνιο κατά 3-4 mm έξω χωρίς όμως να κουμπώνει ή να ξεκουμπώνει. Το αποτέλεσμα ήταν να πάω σε κατέβασμα σασμάν και να αλλάξω όλα τα ρουλεμάν (είναι 7), τις τσιμούχες του (4 είναι αυτές), καθώς και το πλαστικό γρανάζι που έχει στο διαφορικό για να μετράει ταχύτητα. Μαζί με ανταλλακτικά, δίσκο-πλατό και εργασία μου έφτασε στα 900 ευρίδια.
Αυτό που συνηστώ είναι σε όσους δεν το έχουν κάνει ακόμα, είναι να αλλάξουν τα δύο 6208 του διαφορικού μαζί με τις δύο τσιμούχες με κόστος περίπου στα 200 ευρό (γίνεται επί του αυτοκινήτου χωρίς να χρειάζεται να κατέβει το σασμάν) και να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο. Αυτό ισχύει και για τους κατόχους βελτιωμένων μοτέρ, ασχέτως αν έχουν το Τ16 μοτέρ με το PG1 σασμάν ή όποιο άλλο συνδιασμό έχουν. Σε περίπτωση που θέλει κάποιος, μπορώ να γράψω όλους τους κωδικούς των ανταλλακτικών που χρειάζονται.
ΥΓ. Κάποια απο αυτά τα ανταλλακτικά είναι αρκετά σπάνια. Παρόλα αυτά, έχω άκρη για προμυθευτή εδώ στο Βόλο που τα φέρνει.
Σασμάν και διαφορικό PG1
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 30
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 23, 2010 9:34 pm
- Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Σασμάν και διαφορικό PG1
Ναι δυστυχώς συμβαίνει αυτό, έχω φωτογραφίες για το πως γίνετε όλη η διαδικασία και κωδικούς ανταλλακτικών, όταν βρω χρόνο θα τις ανεβάσω.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 477
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 04, 2007 9:29 pm
- Τοποθεσία: Ιλιον Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: Σασμάν και διαφορικό PG1
και δεν επαιρνες το δικο μου που το εδινα 300 ευρω να τελειωνεις;
http://www.facebook.com/TopotheteseisPh ... Systematon" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 30
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 23, 2010 9:34 pm
- Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
- Επικοινωνία:
Re: Σασμάν και διαφορικό PG1
Εμ, έψαξα εδώ μέσα αλλά δεν βρήκα κάτι. Τες πά, προς γνώση και συμμόρφωση.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 477
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 04, 2007 9:29 pm
- Τοποθεσία: Ιλιον Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: Σασμάν και διαφορικό PG1
http://mg-roverclub.gr/forum/viewtopic.php?f=17&t=4094" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/TopotheteseisPh ... Systematon" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 30
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 23, 2010 9:34 pm
- Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες