Αξιοπιστια οχηματων.......

fatdevil
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: Τετ Μάιος 02, 2007 11:33 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Αξιοπιστια οχηματων.......

Δημοσίευση από fatdevil »

Ποια μαρκα ειναι η ποιο αξιοπιστη?........Προσοχη στα λογια σας, θα απαντησω με στοιχεια. :-)
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Η Toyota και θα απαντήσω κι εγώ με στοιχεία.... :lol: και μετά η Honda... με μικρή διαφορά... 8)
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
fatdevil
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: Τετ Μάιος 02, 2007 11:33 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από fatdevil »

Tasos_7R έγραψε:Η Toyota και θα απαντήσω κι εγώ με στοιχεία.... :lol: και μετά η Honda... με μικρή διαφορά... 8)

Φιλε μου..κανε λιγο υπομονη, μαζευω τα στοιχεια για να δούμε ολοι μας
ποια αυτοκινητα ειναι αξιοπιστα και ποια είναι λιγοτερο αξιοπιστα...μπορειτε ομως ολοι γραψετε την αποψη σας χωρις να με περιμενετε.
fatdevil
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: Τετ Μάιος 02, 2007 11:33 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από fatdevil »

Tasos_7R έγραψε:Η Toyota και θα απαντήσω κι εγώ με στοιχεία.... :lol: και μετά η Honda... με μικρή διαφορά... 8)
Στα γρηγορα......

Make : HONDA Model : CIVIC Year : 2001
Build Dates : 20000628 - 20010115
NHTSA CAMPAIGN ID Number : 01V182000
Date Owner's Notified: 20010604 Date Received by ODI: 20010606 Date Added to Databse: 20010611
Manufacturer's Involved: AMERICAN HONDA MOTOR CO.
Manufacturer's Responsible for the Recall: HONDA (AMERICAN HONDA MOTOR CO.)
Manufacturer Campaign Number:
Component: FUEL SYSTEM, GASOLINE:STORAGE:TANK ASSEMBLY:FILLER PIPE AND CAP
Potential Number Of Units Affected : 120649
Summary:
VEHICLE DESCRIPTION: SEDANS AND COUPES. THE HOSE CLAMPS ON THE FILLER NECK TUBE HAVE INSUFFICIENT CLAMPING FORCE.
Consequence:
IN A COLLISION, THE TUBE COULD DISCONNECT FROM THE FUEL TANK, RESULTING IN FUEL LEAKAGE. FUEL LEAKAGE, IN THE PRESENCE OF AN IGNITION SOURCE, COULD RESULT IN A FIRE.
fatdevil
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: Τετ Μάιος 02, 2007 11:33 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από fatdevil »

Tasos_7R έγραψε:Η Toyota και θα απαντήσω κι εγώ με στοιχεία.... :lol: και μετά η Honda... με μικρή διαφορά... 8)

Στα γρηγορα παλι.....

Make : TOYOTA Model : COROLLA Year : 2004
Build Dates : 20030902 - 20030909
NHTSA CAMPAIGN ID Number : 03V366000
Date Owner's Notified: 20031027 Date Received by ODI: 20031006 Date Added to Databse: 20031015
Manufacturer's Involved: TOYOTA MOTOR NORTH AMERICA, INC.
Manufacturer's Responsible for the Recall: TOYOTA MOTOR NORTH AMERICA, INC.
Manufacturer Campaign Number: 30L
Component: WHEELS
Potential Number Of Units Affected : 381000
Summary:
ON CERTAIN PASSENGER VEHICLES EQUIPPED WITH FACTORY ALUMINUM ALLOY WHEELS, THE LUG NUT(S) MAY NOT SECURE THE WHEEL PROPERLY TO THE HUB ASSEMBLY DUE TO OVER-DRILLING OF ONE OR MORE OF THE FIVE LUG NUT HOLES ON THE ALLOY WHEEL. IF THE VEHICLE IS DRIVEN FOR AN EXTENDED PERIOD IN THIS CONDITION, THE LUG NUT(S) COULD POTENTIALLY LOOSEN.
Consequence:
IN THE WORST CASE, THE STUD BOLT(S) MAY FRACTURE, WHICH MAY RESULT IN THE SEPARATION OF THE WHEEL FROM THE HUB ASSEMBLY AND LEAD TO A LOSS OF VEHICLE CONTROL.
gallos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Τετ Οκτ 25, 2006 2:56 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από gallos »

Και εγώ πιστεύω οτι τα Honda και Toyota είναι τα πιο αξιόπιστα και γενικότερα πολλά Ιαπωνικά είναι στις χαμηλότερες θέσεις σε ότι αφορά τις ζημιές που βγάζουν σύμφωνα με κάτι πίνακες που δημοσιεύει περιοδικό αυτοκινήτου. Για του λόγου το αληθές http://www.autotriti.gr/autotriti/_maga ... _admin.asp?
id_thema=34695&link_id=15121&admin=1

Ελπίζω να δουλεύει το link!
Εικόνα
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Φίλε fatdevil πριν απαντήσω καλό θα ήταν να μας πεις τι ακριβώς είναι αυτά τα στοιχεία που μας δίνεις??? Αυτά τα αυτοκίνητα βρέθηκαν να έχουν το πρόβλημα που αναφέρεται ή απλά για προληπτικούς λόγους η εταιρεία τα ανακάλεσε για να βεβαιωθεί ότι είναι οκ??? Έχει μεγάλη σημασία αυτό γι' αυτό σε παρακαλώ να το διευκρινήσεις. Και επίσης να μας πεις την πηγή αυτών των πληροφοριών.

Περιμένω διευκρίνησεις και θα σου απαντήσω κι εγώ μετά...

Είναι καλό πιστεύω που άνοιξες το θέμα της αξιοπιστίας... Ας κάνουμε λοιπόν μια εποικοδομητική συζήτηση πάνω σ' αυτό. :-)
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
fatdevil
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: Τετ Μάιος 02, 2007 11:33 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από fatdevil »

gallos έγραψε:Και εγώ πιστεύω οτι τα Honda και Toyota είναι τα πιο αξιόπιστα και γενικότερα πολλά Ιαπωνικά είναι στις χαμηλότερες θέσεις σε ότι αφορά τις ζημιές που βγάζουν σύμφωνα με κάτι πίνακες που δημοσιεύει περιοδικό αυτοκινήτου. Για του λόγου το αληθές http://www.autotriti.gr/autotriti/_maga ... _admin.asp?
id_thema=34695&link_id=15121&admin=1

Ελπίζω να δουλεύει το link!
Η NHTSA λεει αλλα παντως...

Make : HONDA Model : CIVIC Year : 2001
Build Dates : 20000628 - 20010115
NHTSA CAMPAIGN ID Number : 01V182000
Date Owner's Notified: 20010604 Date Received by ODI: 20010606 Date Added to Databse: 20010611
Manufacturer's Involved: AMERICAN HONDA MOTOR CO.
Manufacturer's Responsible for the Recall: HONDA (AMERICAN HONDA MOTOR CO.)
Manufacturer Campaign Number:
Component: FUEL SYSTEM, GASOLINE:STORAGE:TANK ASSEMBLY:FILLER PIPE AND CAP
Potential Number Of Units Affected : 120649
Summary:
VEHICLE DESCRIPTION: SEDANS AND COUPES. THE HOSE CLAMPS ON THE FILLER NECK TUBE HAVE INSUFFICIENT CLAMPING FORCE.
Consequence:
IN A COLLISION, THE TUBE COULD DISCONNECT FROM THE FUEL TANK, RESULTING IN FUEL LEAKAGE. FUEL LEAKAGE, IN THE PRESENCE OF AN IGNITION SOURCE, COULD RESULT IN A FIRE.


Make : TOYOTA Model : COROLLA Year : 2003
Build Dates : 20020108 - 20020213
NHTSA CAMPAIGN ID Number : 02V074001
Date Owner's Notified: 20020321 Date Received by ODI: 20020311 Date Added to Databse: 20020326
Manufacturer's Involved: TOYOTA MOTOR NORTH AMERICA, INC.
Manufacturer's Responsible for the Recall: TOYOTA MOTOR NORTH AMERICA, INC.
Manufacturer Campaign Number:
Component: POWER TRAIN:AXLE ASSEMBLY
Potential Number Of Units Affected : 84830
Summary:
ON PASSENGER VEHICLES WITH VEHICLE IDENTIFICATION NUMBERS (VIN) STARTING WITH 1NX ONLY AND BUILT FROM JANUARY 8 THROUGH FEBRUARY 13, 2002, IT IS POSSIBLE FOR THE BOLTS THAT JOIN THE REAR BRAKE AND HUB ASSEMBLY TO THE REAR AXLE CARRIER TO BE LOOSE DUE TO INSUFFICIENT TIGHTENING DURING THE ASSEMBLY PROCESS.
Consequence:
IF THE VEHICLE IS OPERATED IN THIS CONDITION, ONE OR MORE OF THE FOUR BOLTS COULD COME LOOSE, CAUSING AN ABNORMAL NOISE FROM THE REAR AXLE AREA. IN THE EVENT THAT ALL FOUR BOLTS LOOSEN COMPLETELY, SEPARATION OF THE REAR BRAKE AND HUB ASSEMBLY FROM THE REAR AXLE CARRIER COULD OCCUR, WHICH COULD LEAD TO A LOSS OF VEHICLE CONTROL.


Make : TOYOTA Model : AVENSIS Year : 2005
Build Dates : 20041216 - 20050222
NHTSA CAMPAIGN ID Number : 05V227000
Date Owner's Notified: 20050502 Date Received by ODI: 20050516 Date Added to Databse: 20050518
Manufacturer's Involved: TOYOTA MOTOR NORTH AMERICA, INC.
Manufacturer's Responsible for the Recall: TOYOTA MOTOR NORTH AMERICA, INC.
Manufacturer Campaign Number:
Component: STEERING:COLUMN
Potential Number Of Units Affected : 485500
Summary:
ON CERTAIN PASSENGER VEHICLES, THE STEERING YOKE WAS NOT WELDED TO THE STEERING SHAFT. IF THE VEHICLE IS OPERATED IN THIS CONDITION, THERE IS A POSSIBILITY THAT THE YOKE MAY COME OFF FROM THE SHAFT, AND COULD RESULT IN A LOSS OF VEHICLE STEERING CONTROL.
Consequence:
LOSS OF CONTROL OF THE VEHICLE COULD RESULT IN A CRASH.

Επιπροσθετα, ποσες αυτοκινητοβιομηχανιες εχει η Ιαπωνια και ποσες η Ευρωπη?.
Ποσες πωλησεις αυτοκινητων κανει η Ιαπωνια ετησιως και ποσες η Ευρωπη?.
Μην βιαστεις να βγαλεις αμεσα συμπερεσματα, ειναι σχετικα αυτα που ρωταω.

ΥΓ. Η συνεχεια επιφυλασεται ακρως ενδιαφερον. :-) :roll:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος fatdevil την Πέμ Ιούλ 19, 2007 1:37 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
fatdevil
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: Τετ Μάιος 02, 2007 11:33 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από fatdevil »

Tasos_7R έγραψε:Φίλε fatdevil πριν απαντήσω καλό θα ήταν να μας πεις τι ακριβώς είναι αυτά τα στοιχεία που μας δίνεις??? Αυτά τα αυτοκίνητα βρέθηκαν να έχουν το πρόβλημα που αναφέρεται ή απλά για προληπτικούς λόγους η εταιρεία τα ανακάλεσε για να βεβαιωθεί ότι είναι οκ??? Έχει μεγάλη σημασία αυτό γι' αυτό σε παρακαλώ να το διευκρινήσεις. Και επίσης να μας πεις την πηγή αυτών των πληροφοριών.

Περιμένω διευκρίνησεις και θα σου απαντήσω κι εγώ μετά...

Είναι καλό πιστεύω που άνοιξες το θέμα της αξιοπιστίας... Ας κάνουμε λοιπόν μια εποικοδομητική συζήτηση πάνω σ' αυτό. :-)

Τα αυτοκινητα αυτα ανακληθηκαν διοτη βρεθηκαν να εχουν προβλημα και οχι για προληπτικους λογους, η πηγη των πληροφοριων μου ειναι το site της NHTSA.

http://www.nhtsa.dot.gov/
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Ψάχνω στο internet να καταλάβω τι είναι η NHTSA και με ποιο τρόπο ελέγχει τα οχήματα. Αυτό που κατάλαβα είναι ότι είναι ένας κρατικός οργανισμός στην Αμερική που ασχολείται με θέματα ασφάλειας (και όχι αξιοπιστίας) προκειμένου να μειωθούν τα τροχαία ατυχήματα. Διάβασα ότι η NHTSA δεν έχει τη δυνατότητα να αγοράσει ένα μεγάλο αριθμό οχημάτων από κάθε μοντέλο (πολύ λογικό) για να κάνει τις δοκιμές πρόσκρουσης και έτσι αρκείται σε ένα μικρό αντιπροσωπευτικό δείγμα (και αυτό λογικό). Τα στοιχεία που μας δίνεις fatdevil αναφέρουν ένα μέγαλο αριθμό οχημάτων για συγκεκριμένα μοντέλα και μάλιστα με αριθμούς ημερομηνιών παραγωγής. Και αναρωτιέμαι εγώ τώρα... Η NHTSA έκατσε και έλενξε ένα ένα όλα τα μοντέλα όλων των εταιρειών και βρήκε ποια ήταν προβληματικά κατά αριθμό παραγωγής??? Δε το νομίζω... Άρα μήπως οι ίδιες οι εταιρείες, ύστερα από ποιοτικό έλεγχο στα προϊόντα τους (που κάνουν οι ίδιες), αν καταλήξουν στο συμπέρασμα ότι ένα μέρος της παραγωγής κάποιου μοντέλου έχει πρόβλημα που ΠΙΘΑΝΩΣ να οδηγήσει σε ατύχημα, το αναφέρουν στη NHTSA (όπως φαντάζομαι υποχρεούνται να κάνουν) και στη συνέχεια ανακαλούν τα οχήματα αυτά???

Και ξαναλέω ότι έχει να κάνει με ΑΣΦΑΛΕΙΑ και ΟΧΙ ΜΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!!!

Επίσης αναρωτιέμαι φίλε μου fatdevil... για να κρίνεις πόσο αξιόπιστο είναι ένα αμάξι κάνεις έρευνα στο ίντερνετ ή βλέπεις τι συμβαίνει γύρω σου από εμπειρείες δικές σου και αλλωνών??? Εγώ δε ξέρω και ούτε έχω ακούσει ποτέ για κανένα civic που είχε πρόβλημα διαρροής βενζίνης και έγινε "μπάρμπεκιου", ούτε για corolla που τους φεύγουν οι ρόδες, ούτε για avensis που έχουν ελαττωματικό σύστημα διεύθυνσης και "σκοτώνουν" τους ιδιοκτήτες τους λόγω απώλειας ελέγχου του οχήματος. Εσύ έχεις ακούσει κάτι τέτοιο??? Κάποιος άλλος μήπως???

Εγώ αντίθετα ξέρω αμέτρητα παραδείγματα ιαπωνικής αξιοπιστίας τόσο από προσωπική εμπειρεία όσο και από εμπειρείες γνωστών και φίλων. Και θα πω πολλές εδώ πέρα στη συνέχεια για να μην κάνω ένα ποστ 30 σελίδες... :P

Και τέλος να σου πω κάτι... φιλικά πάντα... Έχω την εντύπωση από τα όσα γράφεις ότι θες να αποδείξεις ντε και καλά ότι τα ιαπωνικά είναι αναξιόπιστα αλλά θα ήθελα να μας πεις καλύτερα ποια κατά τη γνώμη σου είναι αξιόπιστα τελικά... Για τα ιαπωνικά αυτοκίνητα φίλε μου έχουν κυκλοφορήσει πολλές κατα καιρούς κακεντρεχείς φήμες αλλά για το θέμα αξιοπιστίας καμία :!:
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες