επανερχομαι μετα απο μερικα χρονια, το αυτοκινητο απο τοτε ειναι σε ακινησια, επειδη βολευομαι με 1 αυτοκινητο που το χρησιμοποιουμε με τον αδερφο μου και μοιραζομαστε ολα τα εξοδα
αξιοποιησα αυτα τα χρονια και εκανα μια ειδικοτητα μηχανικος αυτοκινητων αφου το ειχα μερακι, δεν θελω να ασχοληθω επαγγελματικα απλα για να επικευαζω το δικο μου αυτοκινητο οπως πρεπει πλεον
εδω και 2 μερες ελυσα την κεφαλη του ροβερ 214 που εχω, οι βιδες της εξαγωγης οι επανω δεν με ζορισαν οσο οι κατω 4 που χρειαστηκε να χτυπησω αμετρητες φορες με το σφυρι και την καστανια beta με 15 καρυδακι βαθυ καθως και ελυσα σε εκεινο το σημειο τη γεφυρα επειδη δεν ειχα καλη προσβαση για τις 2 απο τις 4 βιδες
τελος παντων ο στροφαλος μπηκε στο νεκρο σημειο οπου οι 4 κυλινδροι ειναι στο ιδιος υψος χαμηλα
οταν τελικα εφτασα στην κεφαλη και αφαιρεσα τις 10 μακριες βιδες με μικρες κινησεις αριστερα δεξια αφαιρεσα την κυλινδροκεφαλη, μου εκανε την εντυπωση οτι ο μαστορας τοτε το 12/2009 μου ειχε βαλει την mls φλατζα και το επαληθευσα τωρα που το ανοιξα(εργαζομουνα εκτος εδρας του το αφησα τελικα με κομμενο ιμαντα λογω υπερβολικου τεντωματος αυτου με αποτελεσμα 2 η 3 βαλβιδες εισαγωγης στραβες οι οποιες αντικαταστηθηκαν με μεταχειρισμενες και πιστευα οτι μου εβαλε την απλη διοτι του ειχα πει τοτε οτι κυκλοφορουσε μια νεα αναβαθμισμενη φλατζα mls η οποια αποτελουνταν απο 2 κομματια και ηταν μαυρη αλλα μου ειχε πει αυτος εν αγνοια του ισως οτι ''αυτα ειναι παραμυθια και σας δουλευουν εκει που σας τα λενε μια βαζουμε αυτη που κυκλοφορει εδω και χρονια, αυτος ο μαστορας που κατεληξα τοτε ηταν ο πιο γνωστος που εφτιαχνε ροβερ στην πολη μου τοτε), λοιπον το saver shim(το δευτερο κομματι μεταλλο που ειναι επιπεδο και προστατευει την κεφαλη απο σημαδια) ηταν κολλημενο στην κυλινδροκεφαλη με γκρι φλατζοκολλα αλλα και με την κατω φλατζα μονο το μπλοκ δεν ειχε κολλα
το καλο νεο δεν ειχα ραγισμενη κεφαλη η υδροχιτωνιο, αλλα μετα απο καθαρισμα με ψιλο σμιριδοπανο να φυγουν οι κολλες απο την κεφαλη βρεθηκαν μαυρα σημαδια τοσο εκει που πατουν τα o-rings οσο και σε αλλα σημεια
επεξεργαστηκα αυτη την mls φλατζα ηταν μαυρη βαμμενη και ξεφλουδισε παντου για πλακα, περιμετρικα στα σημεια που η κλασσικη εχει λαστιχο αυτη εχει μονο μεταλλο και σε αγγλικα φορουμ εγραφαν οτι χρησιμοποιειται viton που ειναι εξαιρετικο υλικο αλλα δεν... ακομη η φλατζα αφησε σημαδια στο saver shim στα σημεια που ακριβως εσφιγαν οι βιδες αφηνοντας το χαρακτηριστικο τριγωνικο αποτυπωμα
η κεφαλη ειχε αποτυπωμα απο παλια fire rings επειδη ο μαστορας δεν πλανισε ουτε καθαρισε την κεφαλη, απλα κολλες και δεσιμο
θα στειλω την κεφαλη για πλανισμα αυριο, αγορασα saver shim & μια απλη αγγλικη φλατζα goetze και αλλα υλικα περιμενω να ερθουν να τα δεσω και να ανεβασω φωτο
οσο για τα παλιοτερα κειμενα που πεταξε πιθανο το κυκλωμα ψυξης δεν ηταν υπο πιεση λογω κακης ταπας, το κυκλωμα ψυξης σηκωσε πιεση λογω φλατζας και το εκτονωσε μεσω της ταπας απο το παγουρι η σηκωσε θερμοκρασια απο βουλωμενο ψυγειο νερου το οποιο θα ελεγξω εξονυχιστικα ολα τα κολαρα νερου και το ψυγειο νερου με το λαστιχο νερου