Bridgestone Potenza RE 050 A...
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Bridgestone Potenza RE 050 A...
Tα συγκεκριμενα λαστιχα ή θα τα μισει καποιος ή θα τα λατρευει
..μεση λυση δεν εχω ουτε διαβασει ουτε ακουσει απο γνωστους και μη..
Τα φοραω εδω και 30000km που ειναι στη κατοχη μου το αμαξι με συνολικα km κοντα στα 50000 και η απογοητευση μεγαλη.Πολυ σκληρα για τα 120 αλογα μου,πολυ θορυβος και γενικα λαστιχα ''μπετο'' χωρις καμια αποσβεση κραδασμων που σε συνδυασμο με το πολυ σφιχτο σασι και αναρτηση πολυ απλα το αμαξι δεν παταει..
Βλεπω να τα αλλαζω οταν μου κατσει το τζοκερ τελος παντων και ψαχνω και διαβαζω κριτικες απο παντου
Τα πρωτα που μου προτειναν ολοι ομοφωνα σαν all around ελαστικα τα Continental Sport Contact 5 με καλες κριτικες και αποδοση γενικα.Κοιταω επισης τα Toyo T1r γνωριζοντας τον ημιαγωνιστικο τους χαρακτηρα ειδικα σε στεγνο αλλα και τη λιγη ωφελιμη ζωη τους αν ειδικα τα πιεζεις..Επισης σε Toyo παλι τα PROXES CF2 τα οποια θυμιζουν πολυ σε πελμα τα Cont5 αλλα δεν εχω ιδεα απο αποδοση και διαρκεια ζωης..
Ολα αυτα σε 205-45-17
Εχω μια παο τις καλυτερες καροτσες και μα την αμαρτια μου δεν εχω ευχαριστηθει μια φορα καλη γρηγορη οδηγηση σκεφτομαι μεχρι και ριζικη αλλαγη σε ζαντολαστιχα με 15αρες και 50-55 προφιλ να κοψω το κοπανημα μπας και στριψει..
Ολο το set up φερνει σε πολυ πισταδικη χρηση και γλυστραει παντου και με το παραμικρο με τα πολυ ακαμπτα πλαινα στα potenza
Αναρτηση φοραω τα kayaba excel-g τετραδα και αν δεν δω ριζικη αλλαγη με τα λαστιχα βλεπω να φευγουν ειδικα τα πισω
Οποιος εχει καποια γνωμη τα τα ανω λαστιχα και γενικα να προτεινει καποια μαρκα ας κανει το κοπο να γραψει μια κριτικη ειδικα αν τα χει φορεσει σε 400-45 γιατι με προβληματιζει πολυ ολο το θεμα.
Υ.γ.Εχουν καταργηθει τα pirelli p6 αλλιως θα τα βαζα αλλα δεν βγαινουν και σε τετοια διασταση
..μεση λυση δεν εχω ουτε διαβασει ουτε ακουσει απο γνωστους και μη..
Τα φοραω εδω και 30000km που ειναι στη κατοχη μου το αμαξι με συνολικα km κοντα στα 50000 και η απογοητευση μεγαλη.Πολυ σκληρα για τα 120 αλογα μου,πολυ θορυβος και γενικα λαστιχα ''μπετο'' χωρις καμια αποσβεση κραδασμων που σε συνδυασμο με το πολυ σφιχτο σασι και αναρτηση πολυ απλα το αμαξι δεν παταει..
Βλεπω να τα αλλαζω οταν μου κατσει το τζοκερ τελος παντων και ψαχνω και διαβαζω κριτικες απο παντου
Τα πρωτα που μου προτειναν ολοι ομοφωνα σαν all around ελαστικα τα Continental Sport Contact 5 με καλες κριτικες και αποδοση γενικα.Κοιταω επισης τα Toyo T1r γνωριζοντας τον ημιαγωνιστικο τους χαρακτηρα ειδικα σε στεγνο αλλα και τη λιγη ωφελιμη ζωη τους αν ειδικα τα πιεζεις..Επισης σε Toyo παλι τα PROXES CF2 τα οποια θυμιζουν πολυ σε πελμα τα Cont5 αλλα δεν εχω ιδεα απο αποδοση και διαρκεια ζωης..
Ολα αυτα σε 205-45-17
Εχω μια παο τις καλυτερες καροτσες και μα την αμαρτια μου δεν εχω ευχαριστηθει μια φορα καλη γρηγορη οδηγηση σκεφτομαι μεχρι και ριζικη αλλαγη σε ζαντολαστιχα με 15αρες και 50-55 προφιλ να κοψω το κοπανημα μπας και στριψει..
Ολο το set up φερνει σε πολυ πισταδικη χρηση και γλυστραει παντου και με το παραμικρο με τα πολυ ακαμπτα πλαινα στα potenza
Αναρτηση φοραω τα kayaba excel-g τετραδα και αν δεν δω ριζικη αλλαγη με τα λαστιχα βλεπω να φευγουν ειδικα τα πισω
Οποιος εχει καποια γνωμη τα τα ανω λαστιχα και γενικα να προτεινει καποια μαρκα ας κανει το κοπο να γραψει μια κριτικη ειδικα αν τα χει φορεσει σε 400-45 γιατι με προβληματιζει πολυ ολο το θεμα.
Υ.γ.Εχουν καταργηθει τα pirelli p6 αλλιως θα τα βαζα αλλα δεν βγαινουν και σε τετοια διασταση
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 219
- Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2012 9:52 pm
- Τοποθεσία: Βολος
- Επικοινωνία:
Re: Bridgestone Potenza RE 050 A...
εγω φιλε μου φοραω michelin pilot sport 3 se 40ri προφιλ(205/40/17) και το "εμπιστευομαι" παρολο που δεν εχω αναρτηση ακομη....εχω ακουσει για πολλες μαρκες ελαστικων αλλα απο γνωστους που τα φοραν σε αυτοκινητα απο 200 μεχρι 600 αλογα που ειναι σε δρομο μου λεν για michelin...δεν ειναι τυχαιο νομιζω,και μιλαμε απο 1τονο και, που ειναι το δικο μου μεχρι 1700κιλα....γνωμη μου καθαρα παντα !!!
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Bridgestone Potenza RE 050 A...
Κι εγώ για pilot sport 3 θα πάω κατά 99%, όταν έρθει η ώρα.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η όλη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, που όπως την περιγράφεις, νόμιζα ότι φοράς κάποια κούτσουρο ανάρτηση τύπου coilover. Όταν διάβασα ότι φοράς τα excel G που είναι απ' τα πιο άνετα αμορτισέρ, πραγματικά απόρρησα. Συνεμπλόκ φοράς τα μαμά ή πολυουρεθάνης??? Αν όλο αυτό πάντως το προκαλεί η διάσταση των ελαστικών, τότε πράγματι ίσως είναι καλύτερα να πάς σε πιο μικρή διάσταση, π.χ. στις 16άρες των MG.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η όλη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, που όπως την περιγράφεις, νόμιζα ότι φοράς κάποια κούτσουρο ανάρτηση τύπου coilover. Όταν διάβασα ότι φοράς τα excel G που είναι απ' τα πιο άνετα αμορτισέρ, πραγματικά απόρρησα. Συνεμπλόκ φοράς τα μαμά ή πολυουρεθάνης??? Αν όλο αυτό πάντως το προκαλεί η διάσταση των ελαστικών, τότε πράγματι ίσως είναι καλύτερα να πάς σε πιο μικρή διάσταση, π.χ. στις 16άρες των MG.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Bridgestone Potenza RE 050 A...
Tασο το αμαξι αν μπεις,η αισθηση ειναι πολυ σκληρη και νομιζεις πραγματι οτι φορα καποια coilover αλλα οχι..
Η πλακα ειναι οτι τα συγκεκριμενα αμορτισερ ειναι πραγματι μακακα τα φοραγα στο 14αρι μονο μπροστα που σε συνδυασμο με Monroe reflex πισω το αμαξι ηταν απεχτο απλα ειχα χωρις υπερβολες 25-30 km ταχυτερες εισοδους και εξοδους απο κλειστες στροφες..Τα συγκεριμενα λαστιχα βγαζουν ενα πολυ ασαφη χαρακτηρα τα οποια δεν σου δινουν εμπιστοσυνη να τα πιεσεις για να δεις τι μπορουν να κανουν σε οριακη προσφυση
Εχω ξεχασει πραγματικα τι σημαινει μουτρα,με το που το πιεσεις λιγο χανεις την ουρα νομιζωντας οτι οδηγας πισωκινητο..
Η πλακα ειναι οτι τα συγκεκριμενα αμορτισερ ειναι πραγματι μακακα τα φοραγα στο 14αρι μονο μπροστα που σε συνδυασμο με Monroe reflex πισω το αμαξι ηταν απεχτο απλα ειχα χωρις υπερβολες 25-30 km ταχυτερες εισοδους και εξοδους απο κλειστες στροφες..Τα συγκεριμενα λαστιχα βγαζουν ενα πολυ ασαφη χαρακτηρα τα οποια δεν σου δινουν εμπιστοσυνη να τα πιεσεις για να δεις τι μπορουν να κανουν σε οριακη προσφυση
Εχω ξεχασει πραγματικα τι σημαινει μουτρα,με το που το πιεσεις λιγο χανεις την ουρα νομιζωντας οτι οδηγας πισωκινητο..
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Bridgestone Potenza RE 050 A...
Σε λαστιχο στη διασταση αυτη θα προτεινα Pirrlli Zero Nero ειτε τα απλα ειτε τα gt..Ειναι η δευτερη τετραδα που βαζω και πολυ πιθανο να τα εμπιστευομουν και παλι. Ο λογος? Οτι σε 17αρια ειναι απο τα λιγα με δεικτη V ενω τα Michelin Pilot Sport που ειχα τα ειχα μισησει με το δεικτη W αφου δε ζεσταινονταν ποτε και για κανενα λογο..
Τωρα για τα υπολοιπα, θα πω οτι τα excel g ειναι μια απλη μαλακη αναρτηση που δεν ενδεικνυται ουτε για στριψιμο ουτε για τιποτα..για χαλαρες βολτες..
Στάλθηκε από το Nexus 10 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τωρα για τα υπολοιπα, θα πω οτι τα excel g ειναι μια απλη μαλακη αναρτηση που δεν ενδεικνυται ουτε για στριψιμο ουτε για τιποτα..για χαλαρες βολτες..
Στάλθηκε από το Nexus 10 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Bridgestone Potenza RE 050 A...
Μαλλον για toyo t1r παω που τα βρηκα 400ε τη τετραδα 150-200 λιγοτερα απο αλλες επωνυμες μαρκες.
Τα συγκεκριμενα τα χω οδηγησει προσωπικα σε αμαξι φιλου και εμεινα με το στομα ανοιχτο τωρα στο δικο μου δε ξερω πως θα δουλεψουν αλλα στη τιμη αυτη δεν το συζητω ειναι κερδος μα 2αδα
Τα συγκεκριμενα τα χω οδηγησει προσωπικα σε αμαξι φιλου και εμεινα με το στομα ανοιχτο τωρα στο δικο μου δε ξερω πως θα δουλεψουν αλλα στη τιμη αυτη δεν το συζητω ειναι κερδος μα 2αδα
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Bridgestone Potenza RE 050 A...
Σταθερή αξία τα T1R, δε νομίζω να μείνεις παραπονεμένος. Πες μας εντυπώσεις όταν τα βάλεις.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Bridgestone Potenza RE 050 A...
Με το καινουριο χρονο με το καλο
Tα χεις δοκιμασει Τασο τα συγκεκριμενα ή καποιος αλλος απο δω μεσα ?
Tα χεις δοκιμασει Τασο τα συγκεκριμενα ή καποιος αλλος απο δω μεσα ?
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Bridgestone Potenza RE 050 A...
Εγώ προσωπικά όχι, αλλά έχω ακούσει γνώμες φίλων που τα είχανε. Αυτό που θα ακούσεις σαν παράπονο, από μερικούς είναι ότι φθείρονται πολύ γρήγορα ή ότι θα προτιμούσαν λίγο πιο σκληρά πλαϊνά. Δεν ξέρω όμως κανέναν να μη συμφωνεί ότι είναι ένα πολύ καλό λάστιχο με πολύ καλό κράτημα και συμπεριφορά στο δρόμο. Ακόμα και στο ίντερνετ αν ψάξεις δύσκολα θα βρεις κακή κριτική.
Ο μόνος λόγος που δε θα τα έβαζα εγώ προσωπικά είναι ότι είναι ένα παλιό λάστιχο και πλέον υπάρχουν πιο "φρέσκα" μοντέλα που τουλάχιστον στην διάσταση τη δική μου παίζουν στην ίδια τιμή με τα T1R (π.χ. τα PS3).
Ο μόνος λόγος που δε θα τα έβαζα εγώ προσωπικά είναι ότι είναι ένα παλιό λάστιχο και πλέον υπάρχουν πιο "φρέσκα" μοντέλα που τουλάχιστον στην διάσταση τη δική μου παίζουν στην ίδια τιμή με τα T1R (π.χ. τα PS3).
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Bridgestone Potenza RE 050 A...
Ναι εχω ακουσει για μικρη διαρκεια ζωης αν τα πιεζεις ειδικα..
Αλλα οπως λες καλες κριτικες απο πολλους οποτε ειναι μια σχετικα σιγουρη λυση
Αλλα οπως λες καλες κριτικες απο πολλους οποτε ειναι μια σχετικα σιγουρη λυση
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες