Δεν ειναι αυτοματο τσοκ, με το ανοιγμα παιρνει αερα και κλεινει την βαλβιδα στο τελος της μπεκιερας με αποτελεσμα να αυξομειωνει το ρελαντι αναλογα με τις απαιτησεις(πχ. αναβεις ac,αναβεις φωτα αντιστασεις καλοριφερ) ο κινητηρας θα εσβηνε σε αυτες τις περιπτωσεις η θα κρατουσε πολυ χαμηλο ρελαντιJIMMAR έγραψε:Το IACV είναι το αυτόματο τσοκ που βρίσκεται μπροστα από την πολλαπλή εισαγωγής ?
Με αλλα λογια κανει οτι η πεταλουδα γκαζιου αλλα ελεγχεται ηλεκτρονικα απο τον εγκεφαλο και δεν ελεγχει την αντλια βενζινης παρα μονο την πιεση καυσιμου(βαλβιδα με επιστεφομενα)
Το μειγμα καυσιμου δεν επηρεαζεται απο αυτο τον αισθητηρα ειναι μονο για να αυξομειωνει τις στροφες του κινητηρα
Παντως οσο ο αισθητηρας ηταν βρωμικος μια χαρα λειτουργουσαν ολα με το που καθαριστηκε παρεξηγηθηκε και αρχισε να κατεβαινει το ρελαντι πολυ αργα κανει 30 δευτερολεπτα να κατεβει απο τις 2.000στρ. στις 970στρ. οταν ειναι ζεστο
Προς το παρον εχω βγαλει την φυσα της iacv και εχω πολυ καλο ρελαντι η καλυτερα σωστο πεσιμο των στροφων χωρις να κολλανε, μονο τα πρωινα τα 2-3 πρωτα λεπτα ακουμπαω λιγο το γκαζι για να κραταει ρελαντι
Ψαχνω ebay για καινουρια ,σιγουρα πραγματα