Κοίτα να σου πώ. Αυτο το δισκοπλατό τοποθετηθηκε με μία δόση υπερβολής, μετά τα ντραβαλα που είχε περάσει ο Αρίστος απο ενα setaki Βαλέο που του είχαν βάλει στο συνεργείο το οποίο πατίναρε ακόμα και σε μία απότομη αλλαγή... (Ακομα και μετά απο 3000km στρώσιμο).Hondakias έγραψε:Thanks φιλε, αναλυτικοτατος. Θυμαμαι ειχα ριξει το ψαξιμο της ζωης μου μεχρι να βρω ποσα δοντια εχει ο αξονας, τις διαμετρους και ολα τα σχετικα . Πολυ καλο το βρισκω το σετ της ACT αλλα τη μαρκα του βολαν πρωτη φορα την ακουω. Εχετε δοκιμασει εκκινησεις με στροφες και αποσυμπλεξη, κοβει βασεις ή οχι? Sorry ρε Kmech για τις πολλες ερωτησεις αλλα οπως σου ειπα ψαχνομαι πολυ για δισκοπλατο και επιτελους βρηκα καποιον που εχει βαλει σ αυτο το μοτερ.
Ο στόχος ήταν 0 πατινάρισμα υπο οποιεςδήποτε συνθήκες και ανοχή για τυχούσα μελλοντική μετατροπή. Αυτά εννοείται με τη προυπόθεση της λογικής τιμλης στην οποια βρήκαμε απο τον Αμερικάνο seller, γιατι 650ευρώ για δισκοπλατώ + 150 ευρω το λιγοτερο για βολάν απο Ελλάδα δεν υπήρχε περίπτωση να σκάσει.
Απο εκέι και πέρα όπως είπα και νωρίτερα ο Αρίστος δέν ειναι κοντρέρ. Γενικά εχει ενα στιλ να ταλαιπωρεί το συμπλέκτη, (κρατημα του αυτοκινήτου σε ανηφορικό φανάρι με συμπλεκτάρισμα ή μονιμα πατιμένος συμπλέκτης αντι να βάζει νεκρά οταν είναι σταματημένος) πέρα απο αυτά ομως δέ "μαστιγώνει" το συμπλέκτη με flat αλλαγες κλπ για να υπάρξει θέμα με τις βάσεις του μοτέρ.
Όσο για το βολάν κι εμείς ημασταν καχύποπτοι... αλλά σε μια περίοδο που το ενα ευρώ ηταν κοντά στο 1,5 δωλάριο, είπαμε να το παιξουμε κωρόνα γράμματα αφού πρώτα είχαμε δοκιμάσει την αξιοπιστία του καταστήματος με τον ACT.
Αυτό που ήρθε στα χέρια μας τελικά ηταν ανέλπιστα πιοτικό... ακόμα και ο μηχανικός του συνεργείου που τα είχαμε τσουγκρίσει για το βαλέο, δε δίστασε να δείξει τη θετική εντυπωση που του έδωσε.
Πάντως για να μη λέμε μεγάλα λόγια, δε δοκιμαστικέ τελικά σε τουρμπισμα το πράμα για να δούμε στη πράξη την αξιοπιστία του. Στη κατάσταση που είναι τωρα το μοτέρ κανονικά αυτα χαραμίζονται.