![Shocked :shock:](./images/smilies/119.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![:-D](./images/smilies/003.gif)
Τασο δεν ξερω ρε φιλε εγω το συμπερασμα το εβγαλα και συγκριτικα με το δικο μου το προβλημαTasos_7R έγραψε:Ομολογώ ότι κι εμένα μου ακούγεται κουφό να πήρε το πλαίσιο από ένα τρακάρισμα σαν αυτό!!!Τι να πεις... Περαστικά στο Roverακι σου!!!
Η γέφυρα που άλλαξες δε νομίζω ότι είναι αυτή που σου λέει ο Πάνος (κρίνοντας απ το σημείο του τρακαρίσματος), δλδ στο πίσω μέρος του κινητήρα... αλλά η μπροστινή που "δένει" το ράμφος και στην οποία στηρίζονται τα ακρόμπαρα. Έχουμε 2 γέφυρες εμείς (216/416) σε αντίθεση με τα 214/414 που αν δε κάνω λάθος έχουν μια μόνο.
για ροβερ μιλαμε...........!!!!!!!αρα ολα ειναι δυνατα........Tasos_7R έγραψε:Απλά αλλάζει το κέντρο βάρους της πόρτας και η πόρτα "κρεμάει" όπως λέμε γι αυτό δε κλείνει με την ίδια ευκολία που κλείνει όταν το αμάξι είναι σε επίπεδο. Αυτό συμβαίνει με όλα τα αμάξια. Το πλαίσιο δε στρεβλώνει είτε είμαστε σε ανηφόρα, είτε σε κατηφόρα.
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης