Greek Track Championship of Clubs - GTCC 2007
Συντονιστής: Events Moderators
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1065
- Εγγραφή: Τετ Απρ 12, 2006 11:04 am
- Τοποθεσία: γαλάζια ακτή - λαγονήσι
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 929
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 02, 2006 2:16 am
- Επικοινωνία:
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1065
- Εγγραφή: Τετ Απρ 12, 2006 11:04 am
- Τοποθεσία: γαλάζια ακτή - λαγονήσι
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 929
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 02, 2006 2:16 am
- Επικοινωνία:
ok an einai ola opos tora (se sxesi doulias) tha brethoume pou omos tha mou peis esi!red_drifter έγραψε:tha einai stis 7.30 an einai egw tha paw an thelei kapios ontos na erthei
as erthei arki na mou to pei na sinantithoume kapou na pame mazi
vasika i lesxi einai stin ethniki sto ipsos tos renault ...
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1065
- Εγγραφή: Τετ Απρ 12, 2006 11:04 am
- Τοποθεσία: γαλάζια ακτή - λαγονήσι
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Λοιπόν,πήγαμε σήμερα στο meeting στο PSclub,περίμενα περισσότερο κόσμο και ότι θα κρατούσε περισσότερο αλλά καλύτερα έτσι μάλλον...
Αλλαγές δεν αποφασίστηκαν πρός το παρόν σε κανένα θέμα,όμως συζητήθηκαν αρκετά σοβαρά πράγματα.
1)Το δικαίωμα συμμετοχής ιδιωτών με χρήση του ονόματος της επιχείρησής τους. Στο προσκήνιο ήρθε η Auto Ergonomics που θέλησε να κατεβάσει στο GTCC ομώνυμο "club",τελικά όμως αποφασίστηκε ομόφωνα να μην επιτρέπονται τέτοιου είδους συμμετοχές,παρά μόνο αν γίνει αλλαγή του ονόματος σε κάτι άσχετο με την επιχείρηση,πρόταση με την οποία συμφώνησε και ο Σπύρος Ζορμπάς (Ίσως τον ξέρετε από το Power Techniques) πού βρισκόταν εκεί σαν εκπρόσωπος της Auto Ergonomics.Επίσης έπεσε η ιδέα να δημιουργηθεί μια κατηγορία μόνο για ιδιώτες με επιχειρήσεις όπως βελτιωτικά καταστήματα κ.λπ., όμως δεν φαίνεται να περπατάει...Όσοι θέλουν μπορούν να καταβάσουν αυτοκίνητο με όποιο όνομα συμμετοχής θέλουν,αρκεί να μην παραπέμπει στην επιχείρησή τους και βέβαια θα μπορούν άνετα να βάλουν στο αυτοκίνητο αυτοκόλλητα αυτής.
2)Συζητήθηκε αρκετά το θέμα της κατηγορίας S.Είναι μια special κατηγορία στην οποία μπαίνουν όσα αυτοκίνητα δεν εμπίπτουν σε καμία από τις υπόλοιπες κατηγορίες.Το πρόβλημα είναι πώς στον τελευταίο αγώνα από τις 25 περίπου συμμετοχές, σχεδόν οι μισές δεν ήταν αγωνιστικά αυτοκίνητα αλλά απλά πολιτικά που φορούσαν slicks και αναγκαστικά δεν μπορούσαν να τρέξουν αλλού.Αυτό κάνει την αναμέτρηση πολύ άνιση στην S και έπεσαν κάποιες προτάσεις στο τραπέζι.Πιθανότερη είναι η εφαρμογή του εσωτερικού διαχωρισμού στην βαθμολογία, π.χ. να μπαίνουν σε ξαχωριστό πίνακα τα αυτοκίνητα μέχρι 1.600 cc και σε δεύτερο τα υπόλοιπα,αν και κανονικά θα τρέχουν όλα μαζί στην πίστα.Θέμα δημιουργήθηκε επίσης και με την διπλή συμμετοχή πολλών αυτοκινήτων τόσο στην S, όσο και σε άλλες κατηγορίες (π.χ. Α), καθώς με απλά ελαστικά ή semi-slicks αυτομάτως τα αυτοκίνητα φεύγουν από την S και πάνε στην A με τα υπόλοιπα. Έτσι αποφασίστηκε να απαγορεύεται η διπλή συμμετοχή αυτοκινήτου σε εναν αγώνα,άσχετα με το ποιός είναι ο οδηγός (τουλάχιστον έτσι κατάλαβα προσωπικά).Έθεσα στους υπόλοιπους το ερώτημα τι γίνεται σε περίπτωση που απλά κάποιος αλλάξει ελαστικά και ζητήσει να αγωνιστεί σε άλλη κατηγορία μετά την πρώτη κούρσα του, αφού σε αυτή την περίπτωση το αυτοκίνητο δεν είναι ουσιαστικά το ίδιο, τα λάστιχα αποτελούν σημαντική αλλαγή,όμως το θέμα έμεινε μάλλον μετέωρο.Το πιθανότερο είναι σε τέτοια περίπτωση να μην επιτραπεί η δεύτερη συμμετοχή.
3)Για λίγο μιλήσαμε και για το γνωστό θέμα με τα SaxoRalla και τα υπόλοιπα 1.600 cc, όμως δεν προβλέπεται σύντομα κάποια αλλαγή σε αυτόν τον τομέα.Παρόμοι πρόβλημα αντιμετώπισαν στον τελευταίο αγώνα και τα Smart ForTwo, αφού τα έβαλαν στην ίδια κατηγορία με τα Smart Roadster λόγω κυβισμού και φυσικά πήραν τον πούλο (sic).Η αλήθεια είναι πώς η κατηγοριοποίηση είναι δύσκολο να γίνει με άλλα κριτήρια πέραν του κυβισμού,π.χ. με βάση τον αριθμό των θυρών, τους κινητήριους τροχούς, την θέση της μηχανής κ.λπ.,όμως φάνηκε και σήμερα ότι οι κατηγορίες με την νύν μορφή τους έχουν αρκετά μειονεκτήματα και από του χρόνου πρέπει να υπάρξουν αλλαγές.
Τέλος συζητήθηκαν κάποιες άλλες λεπτομέρειες όσον αφορά τον αγώνα της Κυριακής στο Καρτόδρομο, όπου σημειωτέον θα τρέξουμε με την ΠΑΛΙΑ χάραξη, η καινούργια κρίθηκε άκρως επικίνδυνη μετά από σωρεία εξόδων στου χαντάκ' (tres sic). Υπενθυμίζω ότι μπορείτε να δηλώσετε την συμμετοχή σας στον Νίκο (red_Drifter) μέχρι και την Πέμπτη,ενώ για τους συμμετέχοντες σε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 αγώνες υπάρχει έκπτωση 20% σε ελαστικά της Toyo.
Καλά λοιπόν όλα,όμως υπάρχει ενα παράπονο από τη μεριά μας.Το γιατί δεν ασχολείται κανείς με το GTCC που είναι μια φιλόδοξη προσπάθεια από τις σπάνιες στην καημένη Ελλάδα μας.Μόνο ο Νίκος τρέχει πλέον στους αγώνες παρά το ότι αριθμούμε τόσα ενεργά μέλη και θα μπορούσαμε άνετα να κατεβάζουμε τουλάχιστον 3-4 συμμετοχές σε κάθε αγώνα.Δεν μπορώ να ξέρω βέβαια τι λόγους έχει ο καθένας για να μην θέλει, όμως πιστεύω ότι πλέον οι δικαιολογίες "τι να μπώ να κάνω με τα Saxoralla?" ή "που να πάω να σπάσω το αμάξι τώρα?" χρησιμοποιούνται περισσότερο ως προφάσεις από κάποιους που βαριούνται/δεν θέλουν να δώσουν τα χρήματα/δεν ξέρω κι εγώ τι.Είναι κρίμα να είμαστε το μοναδικό Rover club στην Ελλάδα και μάλιστα με τόσα μέλη, και να κατεβαίνει ενα άτομο με το ζόρι κάθε φορά.Για ελάτε ρε παίδες,σηκωθείτε να τους δείξουμε τι μπορούν να κάνουν οι Roverάρες μας!Ειδικά τα διάφορα ZR που έχουμε μπορούν άνετα να σταθούν απέναντι στις υπόλοιπες συμμετοχές.Γιατί λοιπόν τέτοια αδιαφορία;Πότε θα πάρεις δίπλωμα ρε MiGo να κατέβεις να το μπάσεις στα Μέγαρα να πέσουν τα τσιμέντα;;;
Αλλαγές δεν αποφασίστηκαν πρός το παρόν σε κανένα θέμα,όμως συζητήθηκαν αρκετά σοβαρά πράγματα.
1)Το δικαίωμα συμμετοχής ιδιωτών με χρήση του ονόματος της επιχείρησής τους. Στο προσκήνιο ήρθε η Auto Ergonomics που θέλησε να κατεβάσει στο GTCC ομώνυμο "club",τελικά όμως αποφασίστηκε ομόφωνα να μην επιτρέπονται τέτοιου είδους συμμετοχές,παρά μόνο αν γίνει αλλαγή του ονόματος σε κάτι άσχετο με την επιχείρηση,πρόταση με την οποία συμφώνησε και ο Σπύρος Ζορμπάς (Ίσως τον ξέρετε από το Power Techniques) πού βρισκόταν εκεί σαν εκπρόσωπος της Auto Ergonomics.Επίσης έπεσε η ιδέα να δημιουργηθεί μια κατηγορία μόνο για ιδιώτες με επιχειρήσεις όπως βελτιωτικά καταστήματα κ.λπ., όμως δεν φαίνεται να περπατάει...Όσοι θέλουν μπορούν να καταβάσουν αυτοκίνητο με όποιο όνομα συμμετοχής θέλουν,αρκεί να μην παραπέμπει στην επιχείρησή τους και βέβαια θα μπορούν άνετα να βάλουν στο αυτοκίνητο αυτοκόλλητα αυτής.
2)Συζητήθηκε αρκετά το θέμα της κατηγορίας S.Είναι μια special κατηγορία στην οποία μπαίνουν όσα αυτοκίνητα δεν εμπίπτουν σε καμία από τις υπόλοιπες κατηγορίες.Το πρόβλημα είναι πώς στον τελευταίο αγώνα από τις 25 περίπου συμμετοχές, σχεδόν οι μισές δεν ήταν αγωνιστικά αυτοκίνητα αλλά απλά πολιτικά που φορούσαν slicks και αναγκαστικά δεν μπορούσαν να τρέξουν αλλού.Αυτό κάνει την αναμέτρηση πολύ άνιση στην S και έπεσαν κάποιες προτάσεις στο τραπέζι.Πιθανότερη είναι η εφαρμογή του εσωτερικού διαχωρισμού στην βαθμολογία, π.χ. να μπαίνουν σε ξαχωριστό πίνακα τα αυτοκίνητα μέχρι 1.600 cc και σε δεύτερο τα υπόλοιπα,αν και κανονικά θα τρέχουν όλα μαζί στην πίστα.Θέμα δημιουργήθηκε επίσης και με την διπλή συμμετοχή πολλών αυτοκινήτων τόσο στην S, όσο και σε άλλες κατηγορίες (π.χ. Α), καθώς με απλά ελαστικά ή semi-slicks αυτομάτως τα αυτοκίνητα φεύγουν από την S και πάνε στην A με τα υπόλοιπα. Έτσι αποφασίστηκε να απαγορεύεται η διπλή συμμετοχή αυτοκινήτου σε εναν αγώνα,άσχετα με το ποιός είναι ο οδηγός (τουλάχιστον έτσι κατάλαβα προσωπικά).Έθεσα στους υπόλοιπους το ερώτημα τι γίνεται σε περίπτωση που απλά κάποιος αλλάξει ελαστικά και ζητήσει να αγωνιστεί σε άλλη κατηγορία μετά την πρώτη κούρσα του, αφού σε αυτή την περίπτωση το αυτοκίνητο δεν είναι ουσιαστικά το ίδιο, τα λάστιχα αποτελούν σημαντική αλλαγή,όμως το θέμα έμεινε μάλλον μετέωρο.Το πιθανότερο είναι σε τέτοια περίπτωση να μην επιτραπεί η δεύτερη συμμετοχή.
3)Για λίγο μιλήσαμε και για το γνωστό θέμα με τα SaxoRalla και τα υπόλοιπα 1.600 cc, όμως δεν προβλέπεται σύντομα κάποια αλλαγή σε αυτόν τον τομέα.Παρόμοι πρόβλημα αντιμετώπισαν στον τελευταίο αγώνα και τα Smart ForTwo, αφού τα έβαλαν στην ίδια κατηγορία με τα Smart Roadster λόγω κυβισμού και φυσικά πήραν τον πούλο (sic).Η αλήθεια είναι πώς η κατηγοριοποίηση είναι δύσκολο να γίνει με άλλα κριτήρια πέραν του κυβισμού,π.χ. με βάση τον αριθμό των θυρών, τους κινητήριους τροχούς, την θέση της μηχανής κ.λπ.,όμως φάνηκε και σήμερα ότι οι κατηγορίες με την νύν μορφή τους έχουν αρκετά μειονεκτήματα και από του χρόνου πρέπει να υπάρξουν αλλαγές.
Τέλος συζητήθηκαν κάποιες άλλες λεπτομέρειες όσον αφορά τον αγώνα της Κυριακής στο Καρτόδρομο, όπου σημειωτέον θα τρέξουμε με την ΠΑΛΙΑ χάραξη, η καινούργια κρίθηκε άκρως επικίνδυνη μετά από σωρεία εξόδων στου χαντάκ' (tres sic). Υπενθυμίζω ότι μπορείτε να δηλώσετε την συμμετοχή σας στον Νίκο (red_Drifter) μέχρι και την Πέμπτη,ενώ για τους συμμετέχοντες σε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 αγώνες υπάρχει έκπτωση 20% σε ελαστικά της Toyo.
Καλά λοιπόν όλα,όμως υπάρχει ενα παράπονο από τη μεριά μας.Το γιατί δεν ασχολείται κανείς με το GTCC που είναι μια φιλόδοξη προσπάθεια από τις σπάνιες στην καημένη Ελλάδα μας.Μόνο ο Νίκος τρέχει πλέον στους αγώνες παρά το ότι αριθμούμε τόσα ενεργά μέλη και θα μπορούσαμε άνετα να κατεβάζουμε τουλάχιστον 3-4 συμμετοχές σε κάθε αγώνα.Δεν μπορώ να ξέρω βέβαια τι λόγους έχει ο καθένας για να μην θέλει, όμως πιστεύω ότι πλέον οι δικαιολογίες "τι να μπώ να κάνω με τα Saxoralla?" ή "που να πάω να σπάσω το αμάξι τώρα?" χρησιμοποιούνται περισσότερο ως προφάσεις από κάποιους που βαριούνται/δεν θέλουν να δώσουν τα χρήματα/δεν ξέρω κι εγώ τι.Είναι κρίμα να είμαστε το μοναδικό Rover club στην Ελλάδα και μάλιστα με τόσα μέλη, και να κατεβαίνει ενα άτομο με το ζόρι κάθε φορά.Για ελάτε ρε παίδες,σηκωθείτε να τους δείξουμε τι μπορούν να κάνουν οι Roverάρες μας!Ειδικά τα διάφορα ZR που έχουμε μπορούν άνετα να σταθούν απέναντι στις υπόλοιπες συμμετοχές.Γιατί λοιπόν τέτοια αδιαφορία;Πότε θα πάρεις δίπλωμα ρε MiGo να κατέβεις να το μπάσεις στα Μέγαρα να πέσουν τα τσιμέντα;;;
- ROVER_400
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 29, 2006 10:14 pm
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Επικοινωνία:
Πέρα από την πλάκα που κάναμε την Κυριακή μέσω της εκπομπής "Racing" την οποία οφείλει να ακούει όλο το club,έχω μεγάλα σχέδια για το αυτοκίνητο και όχι για κάτι τρέλες που έλεγες... ,οπότε άρχισα ήδη από την 1η του 2007 να μαζεύω χρήματα για το αμάξι για να μην τρέχω αργότερα...Και πιστεύω πως Ο ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΜΕΤΡΑΝΕ γιατί χωρίς αυτά...ότι και να χεις δεν μπορείς να κερδίσεις...Για τις μετατροπές που θα κάνω όμως,θα ανακοινωθούν την Κυριακή...i-VTec έγραψε:Πότε θα πάρεις δίπλωμα ρε MiGo να κατέβεις να το μπάσεις στα Μέγαρα να πέσουν τα τσιμέντα;;;
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης