ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ & ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΟΡΓΑΝΩΝ ΕΛΕΓΧΟΥ
- Agis_MG_ZR
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 345
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 15, 2005 5:40 pm
- Τοποθεσία: ΝΙΚΑΙΑ--& ΚΑΛΑΜΑΤΑ
- Επικοινωνία:
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ & ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΟΡΓΑΝΩΝ ΕΛΕΓΧΟΥ
Καλησπέρα !!!
Εδώ και μια εβδομάδα ξύπνησε ο Κύρος Γρανάζις από μέσα μου και…
για λόγους που θα τους αναφέρω μετά από αυτήν την κατασκευή….
αποφάσισα να προβώ μόνος μου στα παρακάτω…………………..
……………………………………………………………
Επανέρχομαι πάλι στην ενότητα για τα όργανα βοήθειας μέσα στην καμπίνα οδηγού
για περισσότερο έλεγχο της λειτουργίας του αυτοκινήτου μας .
Πρώτα από όλα πρέπει να σκεφθούμε :
1/ τι όργανα θέλουμε να βάλουμε ?,
2/ σε ποια θέση θα τα τοποθετήσουμε ?
3/ σε τι πλαίσιο θα στηρίζονται ?
4/ ΚΑΙ το βασικότερο ΠΟΣΟ θα μας κοστίσουν ??????
Μετά από μια έρευνα αγοράς που έκανα
κατέληξα στην πιο κάτω αγορά και κατασκευή
1. αγοράζουμε τα όργανα
εγώ για παράδειγμα αγόρασα ένα πιέσεως ελαίου και ένα βολτόμετρο
χα χα πόσο μου κόστισαν θα σας πω πιο κάτω
2. αποφασίζουμε σε ποια θέση του αυτοκινήτου θα τα τοποθετήσουμε ?
η δική μου γνώμη ήταν …στην θέση της κασετοθήκης
2. Φτιάχνουμε ένα πατρόν από χαρτί η χαρτόνι και το μεταφέρουμε για να το κόψουμε
επάνω στο υλικό το οποίο έχουμε διαλέξει για πλαίσιο
Plexiglas
ή mtf
3α . αφού τα κόψουμε πάμε και το προβάρουμε στην θέση που θα το βαλουμε
και κάνουμε μερικές διορθώσεις για την επιθυμητή εφαρμογή
3β . μετά μετράμε πόσο είναι η διάμετρος των οργάνων
και με έναν διαβήτη χαράζουμε στην επιφάνεια δυο κύκλους
3γ . μετά με ένα τρυπάνι και με μια σέγα κόβουμε και κάνουμε τα ακόλουθα
3δ . παίρνουμε από έναν ταπετσιέρη δερμετίνη ή ( ότι άλλο ύφασμα ταπετσαρίας θέλουμε ) και
το κολλάμε με βενζινοκολα
μια πρόβα
Τώρα θέλει μεγάλη προσοχή για την συνδεσμολογία . υπάρχουν βέβαια
και οδηγίες σχεδίου σύνδεσης .
πρέπει να δούμε από πού θα πάρουμε την τάση που θέλουμε
η συνδεσμολογία είναι έτοιμη και περιμένει την βαλβίδα πιέσεως
Η βαλβίδα πιέσεως τοποθετήθηκε σε μια απ τις δυο θέσεις που έχει στο φίλτρο λαδιού
Όχι στην κάτω κάτω γιατί εκεί έχει μια βαλβίδα για ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού
για πληροφορία του εγκεφάλου
Τοποθετούμε αφού έχουμε αγοράσει έναν αντάπτορα και τον βιδώνουμε προσεκτικά με μια χάλκινη ροδέλα
για την στεγανοποίηση της
Επάνω στον αντάπτορα βιδώνουμε την βαλβίδα με λίγο τεφλόν στο σπείρωμα της ,
ακολούθως βιδώνουμε την κύρια βαλβίδα ( με ροδέλα ) στην προέκταση της .
(photo 1)
αφού γίνουν όλα αυτά με μεγάλη προσοχή βάζουμε σε λειτουργία των κινητήρα
για να δούμε μην τυχόν και έχουμε κάποια διαρροή (photo 1)
όταν είναι όλα Ο.Κ προχωράμε προς την τελική φάση της εργασίας μας
στην σύνδεση με το καλώδιο της (photo 2)
(photo 2)
Και τώρα η τελική φάση της δοκιμής μας
Photo 1 τα όργανα στην θέση τους
Photo 3 ανάβουμε και τα Φώτα
Photo 2 θέτουμε σε λειτουργία την μηχανή μας
Photo 3 ανάβουμε και τα Φώτα
μετα απο αυτα θα σας πω και ποσο κοστισε
Υ.Γ
Ειμαι στην διαθεση σας για οτι πληροφορια
Εδώ και μια εβδομάδα ξύπνησε ο Κύρος Γρανάζις από μέσα μου και…
για λόγους που θα τους αναφέρω μετά από αυτήν την κατασκευή….
αποφάσισα να προβώ μόνος μου στα παρακάτω…………………..
……………………………………………………………
Επανέρχομαι πάλι στην ενότητα για τα όργανα βοήθειας μέσα στην καμπίνα οδηγού
για περισσότερο έλεγχο της λειτουργίας του αυτοκινήτου μας .
Πρώτα από όλα πρέπει να σκεφθούμε :
1/ τι όργανα θέλουμε να βάλουμε ?,
2/ σε ποια θέση θα τα τοποθετήσουμε ?
3/ σε τι πλαίσιο θα στηρίζονται ?
4/ ΚΑΙ το βασικότερο ΠΟΣΟ θα μας κοστίσουν ??????
Μετά από μια έρευνα αγοράς που έκανα
κατέληξα στην πιο κάτω αγορά και κατασκευή
1. αγοράζουμε τα όργανα
εγώ για παράδειγμα αγόρασα ένα πιέσεως ελαίου και ένα βολτόμετρο
χα χα πόσο μου κόστισαν θα σας πω πιο κάτω
2. αποφασίζουμε σε ποια θέση του αυτοκινήτου θα τα τοποθετήσουμε ?
η δική μου γνώμη ήταν …στην θέση της κασετοθήκης
2. Φτιάχνουμε ένα πατρόν από χαρτί η χαρτόνι και το μεταφέρουμε για να το κόψουμε
επάνω στο υλικό το οποίο έχουμε διαλέξει για πλαίσιο
Plexiglas
ή mtf
3α . αφού τα κόψουμε πάμε και το προβάρουμε στην θέση που θα το βαλουμε
και κάνουμε μερικές διορθώσεις για την επιθυμητή εφαρμογή
3β . μετά μετράμε πόσο είναι η διάμετρος των οργάνων
και με έναν διαβήτη χαράζουμε στην επιφάνεια δυο κύκλους
3γ . μετά με ένα τρυπάνι και με μια σέγα κόβουμε και κάνουμε τα ακόλουθα
3δ . παίρνουμε από έναν ταπετσιέρη δερμετίνη ή ( ότι άλλο ύφασμα ταπετσαρίας θέλουμε ) και
το κολλάμε με βενζινοκολα
μια πρόβα
Τώρα θέλει μεγάλη προσοχή για την συνδεσμολογία . υπάρχουν βέβαια
και οδηγίες σχεδίου σύνδεσης .
πρέπει να δούμε από πού θα πάρουμε την τάση που θέλουμε
η συνδεσμολογία είναι έτοιμη και περιμένει την βαλβίδα πιέσεως
Η βαλβίδα πιέσεως τοποθετήθηκε σε μια απ τις δυο θέσεις που έχει στο φίλτρο λαδιού
Όχι στην κάτω κάτω γιατί εκεί έχει μια βαλβίδα για ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού
για πληροφορία του εγκεφάλου
Τοποθετούμε αφού έχουμε αγοράσει έναν αντάπτορα και τον βιδώνουμε προσεκτικά με μια χάλκινη ροδέλα
για την στεγανοποίηση της
Επάνω στον αντάπτορα βιδώνουμε την βαλβίδα με λίγο τεφλόν στο σπείρωμα της ,
ακολούθως βιδώνουμε την κύρια βαλβίδα ( με ροδέλα ) στην προέκταση της .
(photo 1)
αφού γίνουν όλα αυτά με μεγάλη προσοχή βάζουμε σε λειτουργία των κινητήρα
για να δούμε μην τυχόν και έχουμε κάποια διαρροή (photo 1)
όταν είναι όλα Ο.Κ προχωράμε προς την τελική φάση της εργασίας μας
στην σύνδεση με το καλώδιο της (photo 2)
(photo 2)
Και τώρα η τελική φάση της δοκιμής μας
Photo 1 τα όργανα στην θέση τους
Photo 3 ανάβουμε και τα Φώτα
Photo 2 θέτουμε σε λειτουργία την μηχανή μας
Photo 3 ανάβουμε και τα Φώτα
μετα απο αυτα θα σας πω και ποσο κοστισε
Υ.Γ
Ειμαι στην διαθεση σας για οτι πληροφορια
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 957
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 2:35 pm
- Τοποθεσία: Kερατσιναρα for ever
- Επικοινωνία:
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3917
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
- Τοποθεσία: 11th Dimension
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 794
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
- Agis_MG_ZR
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 345
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 15, 2005 5:40 pm
- Τοποθεσία: ΝΙΚΑΙΑ--& ΚΑΛΑΜΑΤΑ
- Επικοινωνία:
ουαουnonskatoflore έγραψε:Φίλε πολύ καλή η κατασκευή σου.Μια ερώτηση το κοντεράκι πίεσης λαδιού τί ακριβώς μας δείχνει?
σωστο και αυτο
μας δειχνει ....κατα ποσο δουλευει η αντλια μας σωστα και κατα ποσο εχουμε πιεση μεσα στο δικτυο ελαιου
( γιατι εγω εαν το ειχα στο προηγουμενο auto μου θα το γλιτωνα απο το εμφραγμα που επαθε)...
κοιτα εδω ...
viewtopic.php?t=274
Υ.Γ
το λαμπακι λαδιου της κονσολας μας θα αναψει αφου η πιεση γινει κατω απο 0,5 bar
ενω με το οργανο προλαβαινεις το κακο
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 794
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση.Κι εγώ σκέφτομαι να βάλω ενα πίεσης λαδιού και ενα air/fuel ratio αλλά δεν πιστεύω να τα περάσω μόνος μου γιατί δε θέλω να κάνω καμμιά πατατιά.Πάντως πολύ καλη η μαγκιά που έκανες και θέλω και γω να τα βάλω εκεί για να μην πολυφαίνονται κιολας.
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
-
- Global moderator
- Δημοσιεύσεις: 1713
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:37 pm
- Τοποθεσία: Άγιοι Ανάργυροι,Χανιά
- Επικοινωνία:
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
- Agis_MG_ZR
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 345
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 15, 2005 5:40 pm
- Τοποθεσία: ΝΙΚΑΙΑ--& ΚΑΛΑΜΑΤΑ
- Επικοινωνία:
πιο site.... μονος το κανεις , δεν ειναι δυσκολο ....nikolas έγραψε:Άγη τη συνδεσμολογία τη βρήκες από κανένα site ή κατέληξες μόνος σου? γιατί θα με ενδιέφερε αφενός μία πίεση λαδιού αλλά μάλλον και μια θερμοκρασία νερού..αλλά πριν προχωρήσω σε οτιδήποτε θέλω να "μελετήσω" λίγο τα κυκλώματα για να είμαι σίγουρος τι θέλω να κάνω και πως θα το κάνω..
αμα ---μικρος η τωρα ---ειχες ή εχεις ---ασχοληθει με μικροκατασκευες και εχεις
γνωσεις βασικης ηλεκτρολογιας θα τα καταφερεις ....και φυσικα ΟΡΕΞΗ
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες