Επίσης, ορμώμενος απ αυτό:
Kάτι βασικό μετά το «rebuild» και ειδικά όταν μπαίνουν καινούριες βίδες μπλοκ-κεφαλής… ειναι οτι μετά από κάποια χιλιόμετρα (συνήθως όχι πάνω από 1000) πρέπει να γίνεται επανέλεγχος για σύσφιξη.kostas200vi έγραψε: Οι βίδες της Rover είναι λάστιχο.
Εδώ σε άλλα μοτέρ με πολύ κοντύτερες βίδες κεφαλής, και συνιστάται από το εργοστάσιο να γίνει retorque γιατί λέει ότι «οι βίδες ξεχειλώνουν σιγά σιγά μονές τους μετά τη πρώτη σύσφιξη».
Αν άλλοι κατασκευαστές ανησυχούν για το ξεχείλωμα stud μήκους ~15 cm, τότε τι θα έπρεπε να γίνεται με τους K series που οι βίδες διατρέχουν όλο το ύψος του μπλόκ?