Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Κοινότυπες ερωτήσεις....
Απάντηση
kostantinos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2005 7:54 pm
Τοποθεσία: athina
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostantinos »

Mimovic έγραψε:Re paidia kati asxeto giati to diavasa olo to thead.. Emena pou mou svinei o kinitiras monos tou molis to valw mpros paizei na einai kamia flatza?? :roll:
den nomizo!
rover 214 si
throtle body 52mm
KN air filter !!

Εικόνα Εικόνα
Mimovic
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 464
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 04, 2006 1:17 pm
Τοποθεσία: Αργυρουπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Mimovic »

Περιεργο......
ΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Rover 216Gti
Serpent Motorsport
kostantinos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2005 7:54 pm
Τοποθεσία: athina
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostantinos »

Mimovic έγραψε:Περιεργο......
why??
rover 214 si
throtle body 52mm
KN air filter !!

Εικόνα Εικόνα
Mimovic
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 464
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 04, 2006 1:17 pm
Τοποθεσία: Αργυρουπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Mimovic »

einai off-topic twra....
ΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Rover 216Gti
Serpent Motorsport
martinez
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Δευ Δεκ 25, 2006 10:42 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από martinez »

Mimovic έγραψε:einai off-topic twra....
gia sas kai apo emena ,exo ena 416 tou 97 stis 54000 km me paratise kapou mesa sta vouna i en logo flantsa ,450 euro pige to ksirisma .
simera exei 88000 km xoris kanena provlima alla den mporo na taksidepso iremos oso ta vlepo na sinexizoun na pathenoun auti ti vlavi, diavasa ola osa grafete kai diapistono oti malon tha prepi na akoumpiso alla 300 , mipos telika ine kalitera na ksiloso to tthermostati kai na odigo me mpoufanaki ? :P
bravo sas pantos giati kanenas apo tous mixanikous pou ksero den psaxtike oso esis kai to mono pou protinoun ine na alakso autokinito.
alla den tha tous perasi tha tin vro tin akri .
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

οι μηχανικοί που θα σου πουν να αλλάξεις αυτοκινήτο, είναι αυτοί που μου το χουν πει κατά καιρούς και εμένα, και δεν ξέρουν ούτε τι φταίει για τα αίτια της φλάντζας, ούτε να τη διορθώνουν όπως πρέπει με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούν κατόχους Rover και MG..
πραγματικά όπως πολύ σωστά λες, έχω βαρεθεί να με πετυχαίνει ο κάθε μαστρο-Τάκατάκας που ζήτημα να έχει φτιάξει ένα Rover στη ζωή του και να λέει "δώστο..", "άκουσε με..", "δεν είναι καλά αυτά" κ.ο.κ. δε λέω ότι δεν έχουν προβλήματα και συμμερίζομαι το άγχος σου αλλά έχει παραπάει το θέμα που όλοι έχουν γίνει ειδικοί για Rover..
τα πα τώρα και ξαλάφρωσα :-D
στο θέμα μας όμως. Δεν είναι η λύση να αφήσεις μόνιμα ανοιχτό το θερμοστάτη (αντίστοιχα μόνιμα ενεργοποιημένο το βεντιλατέρ) γιατί το αυτοκίνητο/κινητήρας πρέπει να έχει συγκεκριμένη θερμοκρασία λειτουργίας και με το να κάνεις κάτι τέτοιο αποτρέπεις να δουλεύει κανονικά με άμεσα αποτελέσματα μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου και έμμεσα σίγουρα μια καμμένη φλάντζα αφού με αυτό το τρόπο δε θα λύσεις το πρόβλημα..
αν θες τη γνώμη μου, μη το πειράζεις όσο δουλεύει ρολόι, και όταν και αν έρθει εκείνη η ώρα που θα κάψει πάλι φλάντζα βάζεις την νέα φλάντζα της Land Rover, αλλάζεις και φορέα για τα μπουζώνια και είσαι πολύ πιο άνετος σε σχέση με τώρα.. (κανείς δε ξέρει αν όντως λύνεται 100%-είναι όμως ένα πολύ θετικό βήμα)
και για να σου φύγει λίγο το άγχος..αν ασχολείσαι γενικά με το αυτοκίνητο και δεν δυσκολεύεσαι να κάνεις δυο τρεις ελέγχους ανά περιοδικά διαστήματα μπορεις να είσαι ακόμα πιο ήσυχος αφού πριν κάνει το τελικό "μπαμ" η φλάντζα σου δίνει σημάδια οπότε εσύ ελέγχεις
α) έλεγχος στάθμης ψυκτικού
β) έλεγχος καθαρότητας ψυκτικού (μην έχει κυλίδες λαδιού ή κάτι σαν αφρό)
γ) έλεγχος λαδιών (αν φαίνονται οκ δηλαδή και δεν υπάρχουν σημάδια ότι έχουν περάσει νερά-αφήνει κάτι υπολλείματα σα μαγιονέζα)
και αν αυτά δείχνουν καλά, τότε κατά πάσα πιθανότητα είσαι ok ;)
martinez
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Δευ Δεκ 25, 2006 10:42 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από martinez »

:P etsi opos ta les ine kai oso gia tous mixanikous tous frontizo toulaxiston emena mia fora me idane gia vlavi sta tosa xiliometra kati alla penemena ergalia exoun kai ta klidia apo ta sinergia tous :-D
tous eleghous pou les tous kano kathe evdomada mexri stigmis tipote kai gia na ime ilikrinis den to xarizome to moter tou dino kai katalaveni ligo.
auta gia simera kali xronia kai ta leme apo to neo etos pali.
dimitrissamos
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 21, 2007 4:02 pm
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από dimitrissamos »

πριν απο ενα εξαμηνο εβαλα και εγω την καινουργια φλαντζα της L/R. εχουμε μηπως κανενα νεοτερο σχετικα με το αν λυθηκε το προβλημα μας?
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;

Δημοσίευση από nikolas »

Δεν υπάρχουν κάποια νεότερα..όπως επίσης διαπιστώθηκε στην πορεία ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις περιπτώσεις, γιατί προϋποθέτει τέλεια κατάσταση μπλοκ-κεφαλής αλλιώς δεν στεγανοποιεί σωστά..
jeanpoul
Global moderator
Δημοσιεύσεις: 1713
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:37 pm
Τοποθεσία: Άγιοι Ανάργυροι,Χανιά
Επικοινωνία:

Re:

Δημοσίευση από jeanpoul »

nikolas έγραψε:και εδώ οι φωτογραφίες που υπάρχουν διαθέσιμες μέχρι στιγμής.. από τον Major Ingram.
Εικόνα

Εικόνα
Αλλαξα φλατζα πριν απο ενα 10ημερο εβαλα την παραπανω ειχα την παλια κ μονο αν τις συγκρινατε θα λεγατε τι μααακια ηταν η παλια που ειχαμε!
Λοιπον υπολογιστε οτι το κουστουμι παει καπου στα 500
170 πηραμε την φλατζα αλλα 50 τις βιδες αλλα 60 το καπακι μετα βαλτε λαδια παραφλου κατι ημαντες με τιν ευκαιρια ;) ε κ κατι να δωσω στον φιλο μου που την αλλαξε...
θα ανεβασω κ φωτο συντομα αν εχω καμια που πρεπει να εχω
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “F.A.Q.s”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης