Κορωνοπήνιο από RALLYE 8V σε R414Si
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 16, 2013 6:27 pm
- Επικοινωνία:
Κορωνοπήνιο από RALLYE 8V σε R414Si
Γειά σας, έχω ακούσει πως το ροβερακι μου που είναι μοντέλο του 1997 παίρνει κορωνοπήνιο από το 8V και γίνεται πραγματικά άλλο αυτοκίνητο, γνωρίζει ή έχει κάνει κανείς αυτό το πράγμα να μου πει ή να μου δείξει κάνα βίντεο;
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 434
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2006 5:21 am
- Τοποθεσία: Eyboia
- Επικοινωνία:
Re: Κορωνοπήνιο από RALLYE 8V σε R414Si
το σαζμαν σε καποια μοντελα νομιζω ειναι ιδιο με peugeot.
λεπτομερειες δεν ξερω αλλα καλη η ιδεα σου αν θελεις να ζωηρεψεις
λεπτομερειες δεν ξερω αλλα καλη η ιδεα σου αν θελεις να ζωηρεψεις
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Κορωνοπήνιο από RALLYE 8V σε R414Si
Τα r65 ειναι οντως γαλλοφερτα εξου και τα θεματα με τις φουρκετες...
Γινεται να βαλεις Κ-π απο saxorallo θελει ραψιμο ομως απ οτι ξερω πανω στο δικο σου γενικα μπενει
Τελικη σχεση στο r65 ειναι 3,765 ειτε 16/63 με τελικη 3,938 αναλογα αν εχεις κωδικο 37 ή 39 στο σασμαν σου
Γινεται να βαλεις Κ-π απο saxorallo θελει ραψιμο ομως απ οτι ξερω πανω στο δικο σου γενικα μπενει
Τελικη σχεση στο r65 ειναι 3,765 ειτε 16/63 με τελικη 3,938 αναλογα αν εχεις κωδικο 37 ή 39 στο σασμαν σου
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος R414 την Παρ Απρ 07, 2017 3:13 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 16, 2013 6:27 pm
- Επικοινωνία:
Re: Κορωνοπήνιο από RALLYE 8V σε R414Si
Άσε Ανδρέα πολύ ψωφίμι το 14αρι , πρέπει να γίνει λίγο πιο σβέλτο ... Απλά έχω θέμα, στάζει βαλβολινες και αφού θα κατεβεί που θα κατεβεί για να φτιαχτεί ας γίνει και αυτό.. του 8v είναι το 13/61 η κάνω λάθος;andreas έγραψε:το σαζμαν σε καποια μοντελα νομιζω ειναι ιδιο με peugeot.
λεπτομερειες δεν ξερω αλλα καλη η ιδεα σου αν θελεις να ζωηρεψεις
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 16, 2013 6:27 pm
- Επικοινωνία:
Re: Κορωνοπήνιο από RALLYE 8V σε R414Si
Θα το κοιτάξω ! Σε ευχαριστώ πολύ !R414 έγραψε:Τα r65 ειναι οντως γαλλοφερτα εξου και τα θεματα με τις φουρκετες...
Γινεται να βαλεις Κ-π απο saxorallo θελει ραψιμο ομως απ οτι ξερω πανω στο δικο σου γενικα μπενει
Τελικη σχεση στο r65 ειναι 3,765 ειτε 3,938 αναλογα αν εχεις κωδικο 37 ή 39 στο σασμαν σου
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 16, 2013 6:27 pm
- Επικοινωνία:
Re: Κορωνοπήνιο από RALLYE 8V σε R414Si
Πάντως έχω ένα 414 κουκλάκι σκέτο και έχουμε εξελίξεις μέχρι στιγμής!!
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Κορωνοπήνιο από RALLYE 8V σε R414Si
13/59 (106 1.3 Rallye) με τελική σχέση μετάδοσης 4,54:1
14/60 (106 1.4 xsi) με τελική σχέση μετάδοσης 4,29:1
16/65 (106 1.6 8V) Rallye με τελική σχέση μετάδοσης 4,06:1
16/63 (106 1.6 16V) Rallye με τελική σχέση μετάδοσης 3,93:1
13/61 (307 1.6 16V) με τελική σχέση μετάδοσης 4,69:1
17/64 (206 1.6 16V) με τελική σχέση μετάδοσης 3,77:1
Η καλυτερη επιλογη οπως βλεπεις ειναι το 14-60 με τελικη σχεση 4,29 αλλα κοντενει αρκετα ολο το σασμαν και αμεσως μετα του 8βαλβιδου με 16-65 αλλα ειναι μικρες οι διαφορες αν ειναι να το κανεις βεβαια σε συνεννοηση με το μαστορα ..
14/60 (106 1.4 xsi) με τελική σχέση μετάδοσης 4,29:1
16/65 (106 1.6 8V) Rallye με τελική σχέση μετάδοσης 4,06:1
16/63 (106 1.6 16V) Rallye με τελική σχέση μετάδοσης 3,93:1
13/61 (307 1.6 16V) με τελική σχέση μετάδοσης 4,69:1
17/64 (206 1.6 16V) με τελική σχέση μετάδοσης 3,77:1
Η καλυτερη επιλογη οπως βλεπεις ειναι το 14-60 με τελικη σχεση 4,29 αλλα κοντενει αρκετα ολο το σασμαν και αμεσως μετα του 8βαλβιδου με 16-65 αλλα ειναι μικρες οι διαφορες αν ειναι να το κανεις βεβαια σε συνεννοηση με το μαστορα ..
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 16, 2013 6:27 pm
- Επικοινωνία:
Re: Κορωνοπήνιο από RALLYE 8V σε R414Si
Εγώ έχω ακούσει για του 1.3 8ν ότι κάνει παπάδες στο αμάξι μας...
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 284
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 10:09 am
- Επικοινωνία:
Re: Κορωνοπήνιο από RALLYE 8V σε R414Si
Για να κανει παπαδεs το αμαξι θελει και μοτερικα πραγματακια.Ετσι μαμα τι διαφορα νομιζειs οτι θα δειs?
Πιστευω λιγα πραγματα για τα λεφτα που θα δωσειs.
Δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο.Αν δεν κανω καποιο λαθοs το r65 το δικο μαs ειναι ιδιο με του 16v peugeot.
Βαλε ενα 18αρι καλυτερα πανω και με το σασμανακι του 14αριου θα εισαι μια χαρα νομιζω.Εστω και το απλο.
Δε νομιζω σε κοστοs να εχουν τρελεs διαφορεs.
Πιστευω λιγα πραγματα για τα λεφτα που θα δωσειs.
Δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο.Αν δεν κανω καποιο λαθοs το r65 το δικο μαs ειναι ιδιο με του 16v peugeot.
Βαλε ενα 18αρι καλυτερα πανω και με το σασμανακι του 14αριου θα εισαι μια χαρα νομιζω.Εστω και το απλο.
Δε νομιζω σε κοστοs να εχουν τρελεs διαφορεs.
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 16, 2013 6:27 pm
- Επικοινωνία:
Re: Κορωνοπήνιο από RALLYE 8V σε R414Si
Εννοείται πως δε θα δώσω αρκετά χρήματα σε αυτόν τον κινητήρα, θα βάλω το κωρονοπηνιο και έχω ήδη τελικό εξάτμισης και χωρίς μεσαίο (πιο ελεύθερο) και του φορούσα βαρελάκι bmc που έκανε πολύ καλή δουλειά όμως το έβγαλα και έβαλα το κουτί του ξανά μαζί με κανονικό φίλτρο. Εννοείται πως δε ψάχνω ΤΑ άλογα και μόλις έρθει η σωστή στιγμή θα μπεί πάνω vvc 160
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης