Τελικα μετα απο πολυ σκεψη και ψαξιμο κατεληξα στα toyo cf2 205-45-17
Eιναι ολοκαινουριο μοντελο δεν εχει καν ερθει Ελλαδα οποτε με το που μπουν πανω θα γραψω λεπτομεριες μιας και ειναι παμφηνα σχετικα με bridgstone/michelin κλπ μαρκες
Bridgestone Potenza RE 050 A...
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
- George416
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 153
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2005 2:01 pm
- Τοποθεσία: thessaloniki
- Επικοινωνία:
Re: Bridgestone Potenza RE 050 A...
Μακραν το καλυτερο λαστιχο που κυκλοφορει αυτη την στιγμη ειναι το Hankook ventus prime 2
rover 416 gti (b20b3 POWER)
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Bridgestone Potenza RE 050 A...
Πιστεψε με αν ηθελα να διαθεσω παραπανω χρηματα θα πηγαινα καρφι στα Uniroyal rainsport 3 ..
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Bridgestone Potenza RE 050 A...
Λοιπον.....
Μετα απο πολυ ψαξιμο για παντος μαρκας κατεληξα στα Pirelli P zERO Nero Gt τα οποια φορεσα χτες και εχω κοντα στα 150 km πατηματος μεχρι στιγμης...
Ειναι παρα πολυ νωρις για λεπτομερεις εντυπωσεις αλλα απο τις πρωτες βολτες το λαστιχο ειναι παρα πολυ καλο με πολυ καλη προσφυση στο στεγνο(βρεγμενο δεν εχει δοκιμαστει προφανως ακομα) και δινει αρκετη σιγουρια κατα την οδηγηση.
Συγκριτικα με το τουβλο Potenza ειναι μαλακοτερο εμφανεστατα με πιο μαλακο πλαινο αλλα και πελμα.
Το μονο μειον αν θα το ελεγα ειναι οτι ισως εχει μειωθει ελαχιστα η αντιδραση σε αποτομους ελιγμους λογω του μαλακοτερου πλαινου που το αφηνει να ''μαγουλιαζει'' ενα κλικ παραπανω στις στροφες.Χαρακτηριστικη διαφορα οτι τα λαστιχα ζεστενονται μεσα στο 10λεπτο ακομα και τα πισω σε πληρη αντιθεση με τα Brid που θελαν πολυ ζορι και 30-40 λεπτα++ για να αρχισουν να πιανουν καλα..
Σαν πελμα οπτικα αλλα και σε θεμα σκληροτητας θυμιζει αρκετα το p6 που ειχα παλαιοτερα στο 14αρι και ειναι και ενας λογος που τα επελεξα μιας το συγκεκριμενο λαστιχο πραγματικα αν και eco ''πρασινο'' ελαστικο ηταν top επιλογη στα λεφτα του..
Αυτα εν ολιγεις θα ξαναενημερωσω για περαιτερω μετα απο Km
Μετα απο πολυ ψαξιμο για παντος μαρκας κατεληξα στα Pirelli P zERO Nero Gt τα οποια φορεσα χτες και εχω κοντα στα 150 km πατηματος μεχρι στιγμης...
Ειναι παρα πολυ νωρις για λεπτομερεις εντυπωσεις αλλα απο τις πρωτες βολτες το λαστιχο ειναι παρα πολυ καλο με πολυ καλη προσφυση στο στεγνο(βρεγμενο δεν εχει δοκιμαστει προφανως ακομα) και δινει αρκετη σιγουρια κατα την οδηγηση.
Συγκριτικα με το τουβλο Potenza ειναι μαλακοτερο εμφανεστατα με πιο μαλακο πλαινο αλλα και πελμα.
Το μονο μειον αν θα το ελεγα ειναι οτι ισως εχει μειωθει ελαχιστα η αντιδραση σε αποτομους ελιγμους λογω του μαλακοτερου πλαινου που το αφηνει να ''μαγουλιαζει'' ενα κλικ παραπανω στις στροφες.Χαρακτηριστικη διαφορα οτι τα λαστιχα ζεστενονται μεσα στο 10λεπτο ακομα και τα πισω σε πληρη αντιθεση με τα Brid που θελαν πολυ ζορι και 30-40 λεπτα++ για να αρχισουν να πιανουν καλα..
Σαν πελμα οπτικα αλλα και σε θεμα σκληροτητας θυμιζει αρκετα το p6 που ειχα παλαιοτερα στο 14αρι και ειναι και ενας λογος που τα επελεξα μιας το συγκεκριμενο λαστιχο πραγματικα αν και eco ''πρασινο'' ελαστικο ηταν top επιλογη στα λεφτα του..
Αυτα εν ολιγεις θα ξαναενημερωσω για περαιτερω μετα απο Km
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης