προβλημα με εκκίνηση
-
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 19, 2013 12:25 am
- Επικοινωνία:
προβλημα με εκκίνηση
Καλημέρα σας,
Μόλις έκανα εγγραφή ως νέο μέλος και καλώς σας βρήκα.
Είμαι κάτοχος απ το ΄98 ενός 416si … κοινώς 15 χρονάκια μαζί…
Γενικά ευχαριστημένος απ΄το αυτοκίνητο … Δεν έχω κάνει βέβαια τα άπειρα χιλιόμετρα (περίπου 135 χιλ), αλλά με πήγε παντού…
Θέλω όμως να περιγράψω ένα πρόβλημα και να ζητήσω την βοήθειά σας – γνώμη σας.
Εδώ και μια τετραετία περίπου συμβαίνει το εξής: ο κινητήρας μπαίνει σε λειτουργία κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα. Μετά από κάποια ώρα λειτουργίας (υπολογίζω 20’ τουλάχιστον – σε πιο σύντομα χρονικά διαστήματα δεν μου το παρουσίασε), οπότε ο κινητήρας είναι ζεστός και σε περίπτωση που τον σβήσω για οποιοδήποτε λόγο, είναι πολύ δύσκολο να τεθεί ξανά σε λειτουργία. Η μίζα γυρίζει εξαιρετικά δύσκολα 5-6 φορές και στο τέλος μπαίνει σε λειτουργία. Γιαυτό το λόγο δεν το έδινα και τόσο σημασία αφού τελικά μπορούσα να κινηθώ.
Πριν 3-4 μήνες το πρόβλημα εντάθηκε μ΄ αποτέλεσμα να μην παίρνει σε καμία περίπτωση μπροστά ο κινητήρας. Όμως αφήνοντας τον να κρυώσει 15΄-20΄ έπαιρνε αμέσως…!!!
Οπότε ξεκίνησε και η οδύσσεια…. Αρχικά αντικαταστάθηκε η μπαταρία ( είχε ήδη μια πενταετία η παλιά) με νέα 55άρα… Καμία αλλαγή. Ακριβώς η ίδια διαδικασία … Αναμονή για να πέσει η θερμοκρασία (τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω ότι συμβαίνει) και μετά εκκίνηση χωρίς πρόβλημα…
Ηλεκτρολόγος και συνεργείο στη συνέχεια…εξήγηση του θέματος… Απόφαση για αλλαγή μίζας…. (τα γνωστά…. Χωρίς συγκεκριμένο στόχο…. «μπας και γίνει κάτι» … «το πιο πιθανό είναι αυτό» κλπ κλπ)
Αλλαγή μίζας με μεταχειρισμένη …. (αποδείχθηκε τελικά ότι η παλιά μίζα δεν είχε θέμα). Για κανα 2μηνο περίπου όλα καλά ή σχεδόν καλά. Η μίζα γυρνούσε κανονικά ή με ελάχιστο ζόρι σ΄ οποιεσδήποτε συνθήκες.
Μετά, πάλι τα ίδια … ακριβώς. Η ίδια διαδικασία. Σώζει την κατάσταση τις περισσότερες φορές η μπαταρία που είναι αρκετά δυνατή και τελικά γυρίζει τη μίζα, αλλά δεν λύνεται το πρόβλημα.
Δεν ξέρω αν το θέμα είναι ηλεκτρολογικό ή μηχανολογικό. Να σημειωθεί ότι πριν 5 χρόνια περίπου κάηκε η φλάντζα (διαρροή του ψυγείου) και ο κινητήρας πήγε για ρεκτιφιέ.
Μου είπαν ότι για κάποια χιλιόμετρα στην αρχή θα υπάρχει κάποιο θέμα λόγω συμπίεσης (θ΄ αργεί να πάρει ο κινητήρας). Πράγματι έτσι έγινε αλλά ομαλοποιήθηκε η κατάσταση …. Εκ των υστέρων παρουσιάστηκε αυτό το θέμα και μ΄αυτή την ένταση…..
Παρακαλώ για τη γνώμη – συμβουλή σας ή αν γνωρίζετε κάτι για το θέμα.
Σας ευχαριστώ.
Μόλις έκανα εγγραφή ως νέο μέλος και καλώς σας βρήκα.
Είμαι κάτοχος απ το ΄98 ενός 416si … κοινώς 15 χρονάκια μαζί…
Γενικά ευχαριστημένος απ΄το αυτοκίνητο … Δεν έχω κάνει βέβαια τα άπειρα χιλιόμετρα (περίπου 135 χιλ), αλλά με πήγε παντού…
Θέλω όμως να περιγράψω ένα πρόβλημα και να ζητήσω την βοήθειά σας – γνώμη σας.
Εδώ και μια τετραετία περίπου συμβαίνει το εξής: ο κινητήρας μπαίνει σε λειτουργία κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα. Μετά από κάποια ώρα λειτουργίας (υπολογίζω 20’ τουλάχιστον – σε πιο σύντομα χρονικά διαστήματα δεν μου το παρουσίασε), οπότε ο κινητήρας είναι ζεστός και σε περίπτωση που τον σβήσω για οποιοδήποτε λόγο, είναι πολύ δύσκολο να τεθεί ξανά σε λειτουργία. Η μίζα γυρίζει εξαιρετικά δύσκολα 5-6 φορές και στο τέλος μπαίνει σε λειτουργία. Γιαυτό το λόγο δεν το έδινα και τόσο σημασία αφού τελικά μπορούσα να κινηθώ.
Πριν 3-4 μήνες το πρόβλημα εντάθηκε μ΄ αποτέλεσμα να μην παίρνει σε καμία περίπτωση μπροστά ο κινητήρας. Όμως αφήνοντας τον να κρυώσει 15΄-20΄ έπαιρνε αμέσως…!!!
Οπότε ξεκίνησε και η οδύσσεια…. Αρχικά αντικαταστάθηκε η μπαταρία ( είχε ήδη μια πενταετία η παλιά) με νέα 55άρα… Καμία αλλαγή. Ακριβώς η ίδια διαδικασία … Αναμονή για να πέσει η θερμοκρασία (τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω ότι συμβαίνει) και μετά εκκίνηση χωρίς πρόβλημα…
Ηλεκτρολόγος και συνεργείο στη συνέχεια…εξήγηση του θέματος… Απόφαση για αλλαγή μίζας…. (τα γνωστά…. Χωρίς συγκεκριμένο στόχο…. «μπας και γίνει κάτι» … «το πιο πιθανό είναι αυτό» κλπ κλπ)
Αλλαγή μίζας με μεταχειρισμένη …. (αποδείχθηκε τελικά ότι η παλιά μίζα δεν είχε θέμα). Για κανα 2μηνο περίπου όλα καλά ή σχεδόν καλά. Η μίζα γυρνούσε κανονικά ή με ελάχιστο ζόρι σ΄ οποιεσδήποτε συνθήκες.
Μετά, πάλι τα ίδια … ακριβώς. Η ίδια διαδικασία. Σώζει την κατάσταση τις περισσότερες φορές η μπαταρία που είναι αρκετά δυνατή και τελικά γυρίζει τη μίζα, αλλά δεν λύνεται το πρόβλημα.
Δεν ξέρω αν το θέμα είναι ηλεκτρολογικό ή μηχανολογικό. Να σημειωθεί ότι πριν 5 χρόνια περίπου κάηκε η φλάντζα (διαρροή του ψυγείου) και ο κινητήρας πήγε για ρεκτιφιέ.
Μου είπαν ότι για κάποια χιλιόμετρα στην αρχή θα υπάρχει κάποιο θέμα λόγω συμπίεσης (θ΄ αργεί να πάρει ο κινητήρας). Πράγματι έτσι έγινε αλλά ομαλοποιήθηκε η κατάσταση …. Εκ των υστέρων παρουσιάστηκε αυτό το θέμα και μ΄αυτή την ένταση…..
Παρακαλώ για τη γνώμη – συμβουλή σας ή αν γνωρίζετε κάτι για το θέμα.
Σας ευχαριστώ.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 168
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 11:51 am
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με εκκίνηση
Αν και δεν έχουμε το ίδιο μοντέλο το πρόβλημα που σου παρουσιάζει φαίνεται να είναι παρόμοιο με το δικό μου που οφειλόταν στο ρελέ της αντλίας .ελπίζω κάποιος κάτοχος με ακριβώς ίδιο μοντέλο με το δικό σου να επιβεβαιώσει τη θέση του ρελέ που πιθανότατα και σε εσένα βρίσκεται στη κεντρική κονσόλα (ραδιοφώνου καλοριφέρ κλπ )από την πλευρά του συνοδηγού .Αν όντως είναι εκεί μπορείς να επιβεβαιώσεις τη θεωρία μου ή σκαλίζοντας το ρελέ ή βαρώντας ελαφριά μπουνιά στη κονσόλα από τη πλευρά του συνοδηγού όταν δεν σου παίρνει μπρος . να υποθέσω ότι το πρόβλημά σου γίνεται πιο έντονο το καλοκαίρι όπως γινόταν και σε εμένα ;; όταν ανοίγεις την μίζα ακούς την αντλία να δουλεύει ;;;;κάνε δοκιμή και πες μας τα νέα σου.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ANTKX την Δευ Αύγ 19, 2013 10:29 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με εκκίνηση
Κι εμένα για ρελέ μου ακούγεται, καθώς κι εγώ είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 219
- Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2012 9:52 pm
- Τοποθεσία: Βολος
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με εκκίνηση
Και εγω ακριβως το ιδιο προβλημα εχω σε 214si του 97....αλλα ακουγεται η αντλια να δουλευει....προς το παρων εχω αλλαξει και μπαταρια και μιζα(μιζα πριν 4 μερες).....
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 168
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 11:51 am
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με εκκίνηση
αν θυμάμαι καλά όταν το πιάνει το στραβό του δεν ακούγεται η αντλία αλλά ο ήχος από τις ενδείξεις που σβήνουν αλλά δεν χάνεις να δοκιμάσεις την εκδοχή του ρελέ πριν ψάξεις το ενδεχόμενο να είναι το μοτέρ της αντλίας
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
-
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 19, 2013 12:25 am
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με εκκίνηση
ok παιδιά.... σας ευχαριστώ ... θα τσεκάρω για το ρελέ κατ΄αρχήν.... και θα επανέλθω....
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 566
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm
Re: προβλημα με εκκίνηση
Έπεσα σε νερά πολλά και έμεινε....δεν παίρνει μπρος....από κάτω τι μπορώ να κάνω να βάλω πόδια?δεν είχαν από τη μάνα τους?
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με εκκίνηση
Οταν λες πολλα?Περασε το καπο μεχρι τα μπουζι?
Ποδια εχουν αλλα δεν κανει και πολλα αμα εχει χειμαρο κατω..
Ποδια εχουν αλλα δεν κανει και πολλα αμα εχει χειμαρο κατω..
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 566
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm
Re: προβλημα με εκκίνηση
Όχι μέχρι καπο ..... Πολύ πιο κάτω.....απλά ήταν λίμνη κάτω....το άφησα...πήγα πάλι να το βάλω μπροστά τίποτα.....τι κάνουμε τώρα?
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 567
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με εκκίνηση
πισω απο τον κινητηρα ειναι ο πολλαπλασιστης βγαλε το καλωδιο υψηλης τασης και σκουπισε το με πανι, το ιδιο και την επαφη του πολλαπλασιαστη δοκιμασε και θα παρει
το σημειο που παιρνει νερα ειναι οταν πατησει ο τροχος του συνοδηγου σε λιμναζοντα νερα τον πλενει κυριολεκτικα τον κινητηρα και λουζει κυριολεκτικα τον πολλαπλασιστη και ακινητοποιησε
το σημειο που παιρνει νερα ειναι οταν πατησει ο τροχος του συνοδηγου σε λιμναζοντα νερα τον πλενει κυριολεκτικα τον κινητηρα και λουζει κυριολεκτικα τον πολλαπλασιστη και ακινητοποιησε
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες