Σελίδα 1 από 10

ZR160

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 06, 2013 10:32 am
από johanndelta
Γεια σας, γεια σας! 8)

Στους επομενους μηνες (βασικα μετα το καλοκαιρι) σκεφτομαι να παω για ενα ΖR160 (facelift). Τι θα πρεπει να προσεξω; Ποια ειναι τα πιο "χτυπητα" προβληματα του αυτοκινητου; Ηθελα να το παρω γυρω στα τελη του '06 αλλα ειχαν "τελειωσει" τα 160αρια στο χωραφι του Longbridge και εμπλεξα με αγωνες αφου εσκασε μια αλλη ευκαιρια τοτε, ενα 13αρι 106 grA. 7 χρονια αργοτερα και με τιμες στον πατο λεω να το κανω επιτελους αντι ενος 120-150αλογου της εποχης,για να μου φυγει το αχτι. Εχω αναγκη "να ξαναοδηγησω" γιατι το Kadett GSi που ετοιμαζω εχει κολλησει στην καταψυξη, οπως και οι αγωνες βεβαια...

Οποιος λοιπον πρωην/νυν κατοχος ας μου πει καποια πραγματα για τη συμβιωση του με το ZR160. Ευχαριστω... :burn:

Re: ZR160

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 08, 2013 5:13 pm
από i-VTec
Καλώς ήλθες!

Γενικά αν βρείς κάποιο σε καλή κατάσταση και με λίγα σχετικά χιλιόμετρα, θα είσαι οκ. Προφανώς ελέγχεις τα κλασικά από κάτω, δηλαδή αναρτήσεις/σινεμπλοκ κ.λπ., αν και δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο σημείο που να "πονάνε" πολύ αυτά τα αμάξια. Αυτό που πρέπει να προσέξεις πολύ είναι φυσικά το μοτέρ, αφού σαν κλασικό Κ-Series μπορεί να είναι έτοιμο για φλάτζα ή να έχει φλατζάρει στο παρελθόν και να έχει επισκευαστεί, με σωστό ή λάθος τρόπο. Μπορείς να κοιτάξεις για τα τυπικά σημεία δηλαδή άνοδο θερμοκρασίας, λεκέδες στα λάδια ή μέσα στο δοχείο διαστολής κ.λπ. Επίσης, πριν αγοράσεις κάποιο, πέρνα το μια βόλτα από Λούρμπα στους Αγίους Αναργύρους να το τσεκάρει.

Re: ZR160

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 08, 2013 6:11 pm
από kostas200vi
Γιατί θέλεις να πάρεις αυτοκίνητο με k series μοτέρ ;

Re: ZR160

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 08, 2013 10:27 pm
από johanndelta
Eυχαριστω πολυ για τις συμβουλες. Προφανως το θεμα με τη φλαντζα ειναι η αχιλλειος πτερνα του αυτοκινητου. Επειδη δεν κανω ομως πολλα km το χρονο αν βρω καποιο σωστο δεν θα με πτοησει ο k-series. Και στο φιναλε, το ηθελα τοτε και δεν το πηρα απο τυχη, αφου δεν βρεθηκε καποιο καινουργιο. "Με φυλαξε ο θεος;" Μπορει, γιατι αλλο να δωσεις 22.500Ε που εκανε τοτε και αλλο...το 1/5 περιπου που κανει σημερα. Οποτε θα αντεξω τις παραξενιες του. Απλα δε θελω να παρω κατι πιο αργο μονο και μονο για την αξιοπιστια και δεν θελω λογω αγωνων να παω σε κατι πιο καινουργιο και αρα πολυ ακριβοτερο. Πρεπει επιτελους να τελειωσει και αυτο το Kadett... :sreering:

Σε τι km περιπου εκαιγε τη φλατζα;

Re: ZR160

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 08, 2013 11:09 pm
από crAss
Κατά μέσο όρο από 60000 ως 120000 περίπου, ανάλογα τη χρήση και την...τύχη. Αν δεν το σκίζεις κρύο αντέχει προφανώς παραπάνω. Εγώ έχω αυτή τη στιγμή περίπου 100.000 κμ και δεν μου έχει κάψει φλάντζα από όταν είχα κάνει υπερκυβισμό και αναγκαστικά την είχα αλλάξει στα 60.000 περίπου χιλιόμετρα (έχω το 105).

Re: ZR160

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 09, 2013 12:44 pm
από johanndelta
Ευχαριστω crAss. :D

Re: ZR160

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 23, 2013 12:45 am
από htsopelas
γιατι οι Κ καινε φλαντζα?

Re: ZR160

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 23, 2013 4:58 pm
από kostas200vi
htsopelas έγραψε:γιατι οι Κ καινε φλαντζα?
Λανθασμένη σχεδιάσει συστήματος ψύξεις σε συνδυασμό με κακής ποιότητας υλικών.

Re: ZR160

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 23, 2013 5:25 pm
από Κώστας RWD
seaaaaaaaaaaaaaaarch

Re: ZR160

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 24, 2013 9:40 pm
από crAss
Κώστα δεν νομίζω πως παίζει καθόλου κακή ποιότητα υλικών...απλώς λάθος σχεδίαση με διαφορετικά υλικά μπλοκ/κεφαλή, μεγάλες βίδες κλπ κλπ κλπ