ZR160
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: ZR160
Καλορίζικο και καλοτάξιδο!! Να το χαίρεσαι!! Τι χρώμα το πήρες?? Βάλε και καμιά φωτογραφία να το θαυμάσουμε κι εμείς.
Δεν έχει τύχει να οδηγήσω ποτέ ZR, αλλά σε δοκιμές που έχω διαβάσει όλοι λέγανε καλά σχόλια για την οδηγική του συμπεριφορά, οπότε πιστεύω δε θα απογοητευτείς. Και πραγματικά στις τιμές που τα δίνουν αυτή την εποχή, αγοράζεις πολύ αμάξι σε σχέση με τα λεφτά που δίνεις.
Σκοπεύεις να το βελτιώσεις σε θέμα ανάρτησης για trackdays??
Δεν έχει τύχει να οδηγήσω ποτέ ZR, αλλά σε δοκιμές που έχω διαβάσει όλοι λέγανε καλά σχόλια για την οδηγική του συμπεριφορά, οπότε πιστεύω δε θα απογοητευτείς. Και πραγματικά στις τιμές που τα δίνουν αυτή την εποχή, αγοράζεις πολύ αμάξι σε σχέση με τα λεφτά που δίνεις.
Σκοπεύεις να το βελτιώσεις σε θέμα ανάρτησης για trackdays??
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 284
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 10:09 am
- Επικοινωνία:
Re: ZR160
Καλοριζικο και να το χαιρεσαι.
Καλο, ομορφο εσωτερικα-εξωτερικα αυτοκινητο και πραγματικα πια κυκλοφορουν αρκετα πραγματακια και για
ατμοσφαιρικη και turbo βελτιωση.
Αν το βαλειs Μεγαρα και θεs παρεα...μιλα.Ονειρο και για μενα, καποια στιγμη να το δοκιμασω και γω το δικο μου οπωs και τον εαυτο μου σε καποια πιστα.
Βεβαια εμενα ειναι 200αρι αλλα......
Και παλι να το χαιρεσαι
Καλο, ομορφο εσωτερικα-εξωτερικα αυτοκινητο και πραγματικα πια κυκλοφορουν αρκετα πραγματακια και για
ατμοσφαιρικη και turbo βελτιωση.
Αν το βαλειs Μεγαρα και θεs παρεα...μιλα.Ονειρο και για μενα, καποια στιγμη να το δοκιμασω και γω το δικο μου οπωs και τον εαυτο μου σε καποια πιστα.
Βεβαια εμενα ειναι 200αρι αλλα......
Και παλι να το χαιρεσαι
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 168
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 11:51 am
- Επικοινωνία:
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 26
- Εγγραφή: Κυρ Μάιος 05, 2013 2:59 pm
- Επικοινωνία:
Re: ZR160
Φωτο δε βαζω γιατι...ντρεπομαι! Εχει αυτά τα εμετικα στυλ-Lexus κωλοφαναρα και ευτυχως εχουν μαυρη μεμβρανη και τρώγονται καπως. Ομοιως μαυρες μεμβράνες μπροστα, οποτε τα φωτα είναι αχρηστα αν ο δρομος δεν εχει δημοτικο φωτισμο. Μαυρη ζαντουλα μαμα 17αρα διχως καπακια και γενικα κανενα σημα/ταμπελακι σε ολο το αμαξι,κοκκινες δαγκανες (ατςςςςς) όχι φλας/φωτα ομίχλης γιατι "εμποδανε" τη ψυξη των φρενων φαινεται και ευτυχως μου εδωσε τη σιτα μπροστα. Ειπαμε ομως, η τιμη ηταν τρομερη και όλα συγχωρούνται.
Το highlight βεβαια είναι τα λάστιχα 215/40 εμπρος και 225/45 πισω (θυμιζω 205/45 κανονικα), οποτε +100000000 points "καιγαμωσυνης" και +100000000 γιατι φυσικα βρισκουν στα πισω φτερα και τα εχουν ξεβαψει από κατω με αποτέλεσμα να θελουμε φανοποιο. Κριμα γιατι το υπολοιπο αμαξι είναι μια χαρουλα (λευκο), και μονο που ειδα ότι δεν θελω βαψιμο με χαροποιησε πολύ.
Α ναι, τελικο GROUP N πισω, για την απαραιτητη μακροσυρτη κλανια (σαν αυτή που ριχνεις αν τρως τροφιμα μονο από τα Lidl) πανω από τις 3000rpm. Μου εχει μεσα και ένα άλλο τελικο πιο φαρδυ, ευελπιστώ να ακούγεται καλυτερα.
Αφου σας ευχαριστησω για τα καλοριζικα, ωρα για ερωτήσεις:
1)Τι αμορτισέρ προτείνετε; (Κανονικα, αμα βελτιωθεί ξερω τι θα κανω, εχει homologation βλέπετε και το ψιλοσκεφτομαι, σε περιπτωση αναβιωσης του πρωταθλήματος ταχύτητας, αρκετα με τις ακροπολες με φωτοβολταϊκα του δεινοσαυρου ελληνα αγωνιζομενου)
2)Από ποιον ψωνιζετε ανταλλακτικα γενικα;
3)Εχει φτιαξει κανεις σας την ταπετσαρια οροφης και σε ποιον;
Αυτά τα ολιγα...Καναμε και το πρωτο μας trail brake χτες (κατά λαθος μωρε) , μια χαρουλα...
Το highlight βεβαια είναι τα λάστιχα 215/40 εμπρος και 225/45 πισω (θυμιζω 205/45 κανονικα), οποτε +100000000 points "καιγαμωσυνης" και +100000000 γιατι φυσικα βρισκουν στα πισω φτερα και τα εχουν ξεβαψει από κατω με αποτέλεσμα να θελουμε φανοποιο. Κριμα γιατι το υπολοιπο αμαξι είναι μια χαρουλα (λευκο), και μονο που ειδα ότι δεν θελω βαψιμο με χαροποιησε πολύ.
Α ναι, τελικο GROUP N πισω, για την απαραιτητη μακροσυρτη κλανια (σαν αυτή που ριχνεις αν τρως τροφιμα μονο από τα Lidl) πανω από τις 3000rpm. Μου εχει μεσα και ένα άλλο τελικο πιο φαρδυ, ευελπιστώ να ακούγεται καλυτερα.
Αφου σας ευχαριστησω για τα καλοριζικα, ωρα για ερωτήσεις:
1)Τι αμορτισέρ προτείνετε; (Κανονικα, αμα βελτιωθεί ξερω τι θα κανω, εχει homologation βλέπετε και το ψιλοσκεφτομαι, σε περιπτωση αναβιωσης του πρωταθλήματος ταχύτητας, αρκετα με τις ακροπολες με φωτοβολταϊκα του δεινοσαυρου ελληνα αγωνιζομενου)
2)Από ποιον ψωνιζετε ανταλλακτικα γενικα;
3)Εχει φτιαξει κανεις σας την ταπετσαρια οροφης και σε ποιον;
Αυτά τα ολιγα...Καναμε και το πρωτο μας trail brake χτες (κατά λαθος μωρε) , μια χαρουλα...
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: ZR160
Μήπως το 'χε πάει στο pimp my ride ο προηγούμενος ιδιοκτήτης??johanndelta έγραψε:Φωτο δε βαζω γιατι...ντρεπομαι! Εχει αυτά τα εμετικα στυλ-Lexus κωλοφαναρα και ευτυχως εχουν μαυρη μεμβρανη και τρώγονται καπως. Ομοιως μαυρες μεμβράνες μπροστα, οποτε τα φωτα είναι αχρηστα αν ο δρομος δεν εχει δημοτικο φωτισμο. Μαυρη ζαντουλα μαμα 17αρα διχως καπακια και γενικα κανενα σημα/ταμπελακι σε ολο το αμαξι,κοκκινες δαγκανες (ατςςςςς) όχι φλας/φωτα ομίχλης γιατι "εμποδανε" τη ψυξη των φρενων φαινεται και ευτυχως μου εδωσε τη σιτα μπροστα. Ειπαμε ομως, η τιμη ηταν τρομερη και όλα συγχωρούνται.
Το highlight βεβαια είναι τα λάστιχα 215/40 εμπρος και 225/45 πισω (θυμιζω 205/45 κανονικα), οποτε +100000000 points "καιγαμωσυνης" και +100000000 γιατι φυσικα βρισκουν στα πισω φτερα και τα εχουν ξεβαψει από κατω με αποτέλεσμα να θελουμε φανοποιο. Κριμα γιατι το υπολοιπο αμαξι είναι μια χαρουλα (λευκο), και μονο που ειδα ότι δεν θελω βαψιμο με χαροποιησε πολύ.
Α ναι, τελικο GROUP N πισω, για την απαραιτητη μακροσυρτη κλανια (σαν αυτή που ριχνεις αν τρως τροφιμα μονο από τα Lidl) πανω από τις 3000rpm. Μου εχει μεσα και ένα άλλο τελικο πιο φαρδυ, ευελπιστώ να ακούγεται καλυτερα.
Αφου σας ευχαριστησω για τα καλοριζικα, ωρα για ερωτήσεις:
1)Τι αμορτισέρ προτείνετε; (Κανονικα, αμα βελτιωθεί ξερω τι θα κανω, εχει homologation βλέπετε και το ψιλοσκεφτομαι, σε περιπτωση αναβιωσης του πρωταθλήματος ταχύτητας, αρκετα με τις ακροπολες με φωτοβολταϊκα του δεινοσαυρου ελληνα αγωνιζομενου)
2)Από ποιον ψωνιζετε ανταλλακτικα γενικα;
3)Εχει φτιαξει κανεις σας την ταπετσαρια οροφης και σε ποιον;
Αυτά τα ολιγα...Καναμε και το πρωτο μας trail brake χτες (κατά λαθος μωρε) , μια χαρουλα...
Αν θες να μπαίνεις πίστα δε θα σου πρότεινα τίποτα λιγότερο από κίτρινα Koni ή Bistein σε συνδυασμό με ένα καλό ελατήριο (βέβαια δε ξέρω τι επιλογές έχεις για ελατήρια). Η καλύτερη λύση αν δε σε νοιάζει τόσο η άνεση στον δρόμο είναι coilover θα έλεγα. Βασικά, πρέπει να δεις που θα χρησιμοποιείς το αμάξι περισσότερο και να αποφασίσεις. Ένα μαλακό ελατήριο θα κάνει πολύ πιο άνετες τις καθημερινές σου μετακινήσεις, αλλά στην πίστα θα παίρνει κλίσεις το αμάξι. Αντίθετα μ' ένα πιο σκληρό ελατήριο θα χάνει πολύ σε άνεση, αλλά στην πίστα θα είναι τραπέζι.
Γενικά, θα σου πρότεινα να βάλεις μια ελαφριά 16αρα ζάντα στο μέλλον με 205 λάστιχο (για να μη σου πω 15αρα με 195). Θεωρώ ότι με τις 17αρες χάνει πολύ και δε νομίζω ότι στρίβει καλύτερα.
Την ταπετσαρία της οροφής μπορεί να στη φτιάξει οποιοσδήποτε ταπετσέρης πιστεύω, απλά ρώτα τιμές.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 26
- Εγγραφή: Κυρ Μάιος 05, 2013 2:59 pm
- Επικοινωνία:
Re: ZR160
Ωρες-ωρες squip/γυφτ my ride το κοβω. Σε ολους τους αλλους μεχρι στιγμης αρεσει, οποτε εγω είμαι υπερβολικος και γραφω λογοπαιγνια ή απλα είναι ευγενικοι μαζι μου. Η αληθεια είναι ότι γενικα το ZR είναι ενα ωραιο αμαξι στο ματι και από μονο του αρκετα αγριο, οποτε ο,τιδηποτε άλλο μαλλον είναι πλεονασμος. Ευτυχως δεν εχουμε καμια "πινελιά" στο εσωτερικο, που ηταν και ο κυριος λογος που ηθελα το mk2 μιας και το παλιο ταμπλο είναι αθλιο εμφανισιακά...
Τεσπα, ειπαμε coilovers μονο για αγωνες, gaz/ohlins (οι δευτερες απ' τον καιρο που το 105αρι ετρεχε ενιαιο). Το θεμα είναι ότι σε οποιο online καταλογο αμορτισέρ εχω μπει δεν βγαζει καποιο κωδικο. (bilstein/kyb/monroe/koni/sachs). Φανταζομαι θα είναι κοινα με καποιο άλλο...
Γενικα είμαι κατά του tuning από την ωρα που εχεις ηδη τη γρηγορη εκδοση. Απλα μαζεύεις λεφτα για το επομενο μετα.
Τεσπα, ειπαμε coilovers μονο για αγωνες, gaz/ohlins (οι δευτερες απ' τον καιρο που το 105αρι ετρεχε ενιαιο). Το θεμα είναι ότι σε οποιο online καταλογο αμορτισέρ εχω μπει δεν βγαζει καποιο κωδικο. (bilstein/kyb/monroe/koni/sachs). Φανταζομαι θα είναι κοινα με καποιο άλλο...
Γενικα είμαι κατά του tuning από την ωρα που εχεις ηδη τη γρηγορη εκδοση. Απλα μαζεύεις λεφτα για το επομενο μετα.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: ZR160
Αμορτισέρ μόνο Koni κίτρινα βγάζει αν δεν απατώμαι - τουλάχιστον αυτό ίσχυε στο 200άρι και νομίζω και το ZR mk1, περαιτέρω χαμήλωμα δε νομίζω ότι χρειάζεσαι, εναλλακτικά μόνο σε coil over.
Μοτερικά τα 150 είναι μια χαρά, αλλά αφού χτύπησες "φλέβα" αναφέροντας το 207 RC, να πω τη προσωπική μου γνώμη, πως η "αίσθηση" του turbo είναι άλλο πράγμα
Μοτερικά τα 150 είναι μια χαρά, αλλά αφού χτύπησες "φλέβα" αναφέροντας το 207 RC, να πω τη προσωπική μου γνώμη, πως η "αίσθηση" του turbo είναι άλλο πράγμα
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: ZR160
nikolas έγραψε:Αμορτισέρ μόνο Koni κίτρινα βγάζει αν δεν απατώμαι - τουλάχιστον αυτό ίσχυε στο 200άρι και νομίζω και το ZR mk1, περαιτέρω χαμήλωμα δε νομίζω ότι χρειάζεσαι, εναλλακτικά μόνο σε coil over.
Μοτερικά τα 150 είναι μια χαρά, αλλά αφού χτύπησες "φλέβα" αναφέροντας το 207 RC, να πω τη προσωπική μου γνώμη, πως η "αίσθηση" του turbo είναι άλλο πράγμα
Παντως το σιγουρο ειναι οτι τα μαμα ελατηρια απο zr160 γνησια ειναι καλυτερα απο εμποριου ακομα και χαμηλωματος
οσο για τα αμορτισερ ειναι θεμα γουστου
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 284
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 10:09 am
- Επικοινωνία:
Re: ZR160
Γνωμη μου αφου θεs πιστεs trackdays και λοιπα...... ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ.
Οτιδηποτε αλλο για πιστα ειναι απλα για πεταμα.
Με απλα ελατηρια και αμορτισερ δεν νομιζω οτι μπορειs να κανειs και παρα πολλα
στο στησιμο ενοs αυτοκινητου, ποσο μαλλον οταν προοριζεται και για πιστα.
KW variant 2
Οτιδηποτε αλλο για πιστα ειναι απλα για πεταμα.
Με απλα ελατηρια και αμορτισερ δεν νομιζω οτι μπορειs να κανειs και παρα πολλα
στο στησιμο ενοs αυτοκινητου, ποσο μαλλον οταν προοριζεται και για πιστα.
KW variant 2
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες