Έχω την εντύπωση ότι θα πρέπει να αποσαφηνιστούν πολλά γύρω από τα λάδια που βάζουμε στα αυτ/τά μας!...και για αρχή τι είναι αυτός ο περίφημος αριθμός xxw-yy που ακόμα και έναν πιτσιρικά 15
να ρωτήσεις έχει άποψη γιατί του την περάσανε κάποιοι αλλά στην τελική μαύρα μεσάνυχτα.Ξεκινάμε με βάση το συνθετικό -τα υπόλοιπα νομίζω είναι για ηλιοθεραπεία το καλοκαίρι.Εγώ αυτό το 0w-.. δεν το καταλαβαίνω εκτός αν κινείσαι Νευροκόπι- στο αυχένα της Κατάρας όλο το χρόνο -και γενικά σε ορεινά με θερμοκρασίες που σκάνε μύτη εύκολα κάτω από τους 0 C -5 -10 κλπ.Στην Αθήνα θεσσαλονίκη ακόμα και εδώ στην Αλεξ/πολη που είμαι δεν βρίσκω νόημα.Αν θέλει κάποιος ας συγκρίνει και τις τιμές πχ ένα 0W-40 με ένα 5W-40 , 10W-40 και 15W-40
Σοβαρές τοποθετήσεις <Περιελαίων>
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 11:57 am
- Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
- Επικοινωνία:
- JIMMAR
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 283
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 5:12 pm
- Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 11:57 am
- Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
- Επικοινωνία:
Φίλε jimmar είναι σωστό αυτό που λες όπως επίσης κι ότι έχεις μικρότερη απώλεια ισχύος - ρευστοδυναμικής προέλευσης - από τον κινητήρα.Όλα όμως στη ζωή δεν έχουν και το τίμημά τους;Και σε αυτήν την περίπτωση ξέρεις ότι όσο πιο λεπτόρευστο είναι ένα λάδι τόσο ευκολότερα τρυπώνει από τα ελατήρια στα ανώτερα διαμερίσματα του κυλίνδρου ή την κάνει καμουφλαρισμένο - λέγε με αναθυμιάσεις - από τον στροφαλοθάλαμο.Οπότε δεν ξέρω φίλε.Πάντως δεν νομίζω να είναι κακό να την ψάχνουμε συνέχεια τη δουλειά.Α! , έχεις παρατηρήσει τα λάδια σου μετά από αρκετή πίεση και μάλιστα παρατεταμένη.Μήπως σου λείπουν;
- JIMMAR
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 283
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 5:12 pm
- Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
- Επικοινωνία:
Συμφωνώ με όσα λες.
Εγώ χρησιμοποιώ 0w-40 της Aral από την πρώτη αλλαγή και μέχρι σήμερα δεν έχω διαπιστώσει κάποιο πρόβλημα. Παρόλο που είναι full sunthetic τα αλλάζω μαζί με το φ.λαδιού κάθε 5000km.
Α! , έχεις παρατηρήσει τα λάδια σου μετά από αρκετή πίεση και μάλιστα παρατεταμένη.Μήπως σου λείπουν;
Από αλλαγή σε αλλαγή πάντως μου λείπει μισό λίτρο.
Επίσης να σου πω ότι το Roverάκι δουλεύει αρκετές φορές στα κόκκινα .
Εγώ χρησιμοποιώ 0w-40 της Aral από την πρώτη αλλαγή και μέχρι σήμερα δεν έχω διαπιστώσει κάποιο πρόβλημα. Παρόλο που είναι full sunthetic τα αλλάζω μαζί με το φ.λαδιού κάθε 5000km.
Α! , έχεις παρατηρήσει τα λάδια σου μετά από αρκετή πίεση και μάλιστα παρατεταμένη.Μήπως σου λείπουν;
Από αλλαγή σε αλλαγή πάντως μου λείπει μισό λίτρο.
Επίσης να σου πω ότι το Roverάκι δουλεύει αρκετές φορές στα κόκκινα .
ROVER 414si
101 ps = wheel power
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 11:57 am
- Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
- Επικοινωνία:
Πες μου σε παρακαλώ τα συγκεκριμένα λάδια που για μένα μαζί με τα motul είναι στα κορυφαία για πόσα Mm τα βγάζουν;15 , 20 , 25;
αναλογικά κάποιος που δεν είναι υποψιασμένος θα χάσει αλλαγή-αλλαγή : 1.5 , 2.0 , 2.5 lt.Οπότε χάνοντας αρχικά μάζα λαδιού μόνο, υπάρχει κίνδυνος υπερθέρμανσής του , και στη συνέχεια επέρχεται κατάρρευση με την καταστροφή και των πρόσθετων του λαδιού, με ότι αρνητικό συνεπάγεται αυτό.Τώρα βέβαια το να πληρώνεις ντ@β@τζιλίκι για να σου φυλάνε την πουτ@ν@ - με λένε τριβή -
μετά συνοδείας - φίλτρο - εγώ το βρίσκω οκ! αρκεί να ξέρεις προς τα που θέλεις να γύρει η πλάστιγγα.Σε σένα βλέπω συνειδητή εκλογή τύπου λαδιού και αλλαγή στο 1/3)-(1/5 των Mm και παρέα το φίλτρο.ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΠΠΟΥΣ;
αναλογικά κάποιος που δεν είναι υποψιασμένος θα χάσει αλλαγή-αλλαγή : 1.5 , 2.0 , 2.5 lt.Οπότε χάνοντας αρχικά μάζα λαδιού μόνο, υπάρχει κίνδυνος υπερθέρμανσής του , και στη συνέχεια επέρχεται κατάρρευση με την καταστροφή και των πρόσθετων του λαδιού, με ότι αρνητικό συνεπάγεται αυτό.Τώρα βέβαια το να πληρώνεις ντ@β@τζιλίκι για να σου φυλάνε την πουτ@ν@ - με λένε τριβή -
μετά συνοδείας - φίλτρο - εγώ το βρίσκω οκ! αρκεί να ξέρεις προς τα που θέλεις να γύρει η πλάστιγγα.Σε σένα βλέπω συνειδητή εκλογή τύπου λαδιού και αλλαγή στο 1/3)-(1/5 των Mm και παρέα το φίλτρο.ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΠΠΟΥΣ;
R 216 SI
P 81.6(111)/6000
Mt 145(14.7)/3000
P 81.6(111)/6000
Mt 145(14.7)/3000
- JIMMAR
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 283
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 5:12 pm
- Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 778
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 12, 2005 9:07 am
- Τοποθεσία: Thessaloniki - Almyros Volou
- Επικοινωνία:
Παιδιά εγώ βάζω 0-40 για τον ίδιο λόγο που ειπώθηκε παραπάνω, λιγότερες απώλειες και καλύτερη τριβή. και - χτύπα ξύλο - το ροβεράκι μου δεν τα καίει εκτός αν το ανοίξω πολύ σε αυτοκινητόδρομο με 4ες 5ες, εκεί που είναι τα μεγάλα ζόρια δηλαδή. σε ανοίγματα και στην πόλη απώλειες 0. Παίρνω mobil 1 0w-40 full synthetic και αλλάζω κάθε 10χιλιάδες. Απώλειες γύρω στα 500ml κάθε αλλαγή
<<Ι SOLD MY SOUL FOR A NISSAN X-TRAIL>>
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες