MGF Honda or trophy engine???

twokmc
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί Μαρ 20, 2012 3:34 am
Επικοινωνία:

MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από twokmc »

Μήπως ξέρει κανείς ποιο honda μοτέρ μπαίνει στο mgf ???
Κ αν αξίζει το κόπο κ τα λεφτά του...
Ή απλά να πάρω το trophy κ να του κάνω μερικές μετατροπούλες πριν πάρει το δρόμο για την καρότσα
Εικόνα Εικόνα

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Με την ανάλογη τροποποίηση στις βάσεις μπορείς να βάλεις όποιο μοτέρ Honda θες. Εύκολο βέβαια δε θα 'ναι, αλλά το αποτέλεσμα σίγουρα θα δικαιώσει τον κόπο σου και από άποψη αίσθησης και επιδόσεων, αλλά και αξιοπιστίας. Βέβαια το κόστος της τοποθέτησης θα είναι φαντάζομαι τσουχτερό, ειδικά για τα δεδομένα της εποχής. Πάντως πλέον βρίσκεις τροπέτο Β16 με λιγότερο από 1000 ευρώ και Κ20 με 2000-2500 ευρώ, αν ψάξεις.
Κατά τη γνώμη μου αν πραγματικά ενδιαφέρεσαι πρέπει να το ψάξεις πολύ, να καταλήξεις τι χρειάζεσαι από υλικά, ποιος θα το αναλάβει υπεύθυνα να το κάνει, ποιο θα είναι το κόστος της μετατροπής συνολικά και αν αυτό κυμαίνεται σε λογικά πλαίσια, κάνε το. Εξάλλου μακροπρόθεσμα, από άποψη αξιοπιστίας, θα γλιτώσεις αρκετά ευρώ με το Honda μοτέρ έναντι του Κ της Rover.
Αν πατήσεις στο google "mg K20" θα σου βγάλει ένα τέτοιο project στην Αγγλία να δεις και να πάρεις ιδέες.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

twokmc
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί Μαρ 20, 2012 3:34 am
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από twokmc »

Κοιτα η αληθεια ειναι οτι θα το κανω μονος μου γιατι αν εβαζα μεσα κ το κοστος του μηχανικου θα συμφεραι να παρω ενα type r π.χ.
δεν ειμαι της δουλειας απλα τελειωσα στη σχολη ως μηχανικος κ το σπυδασα το αντικειμενο... εχω κανει φυλο κ φτερο 2 mgf (το περιεργο ειναι οτι δουλεβαν κανονικα οταν ξαναεγιναν αυτοκινητα :P ) σε συνεργειο εχω μπει μονο ως πελατης :)
Αυτο που με προβληματιζει με το honda ειναι τα ηλεκτρικα που δεν εχω ιδεα. τι γινεται με imobilazer, εγκεφαλους, πλεξουδε κλπ ??? κ το κοστος. αν κ αν καταλιξω σε αυτη τη λυση θα ψαχτω απο εξωτερικο. εδω νομιζουν οτι πουλανε χρυσαφι. το project στην αγγλια το ειδα κ η αληθεια ειναι οτι απο εκει επιρεαστηκα για honda.
Τωρα αν παμε σε rover. θα παιχτουν πιο hardcore καταστασεις.΄οποτε αναγκαστικα δε θα μεινουν κ πολλα πραγματα μαμα. το θεμε ειναι ποσο θα αντεξει κατι τετοιο....
Εικόνα Εικόνα

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από Tasos_7R »

twokmc έγραψε:Κοιτα η αληθεια ειναι οτι θα το κανω μονος μου γιατι αν εβαζα μεσα κ το κοστος του μηχανικου θα συμφεραι να παρω ενα type r π.χ.
δεν ειμαι της δουλειας απλα τελειωσα στη σχολη ως μηχανικος κ το σπυδασα το αντικειμενο... εχω κανει φυλο κ φτερο 2 mgf (το περιεργο ειναι οτι δουλεβαν κανονικα οταν ξαναεγιναν αυτοκινητα :P ) σε συνεργειο εχω μπει μονο ως πελατης :)
Αυτο που με προβληματιζει με το honda ειναι τα ηλεκτρικα που δεν εχω ιδεα. τι γινεται με imobilazer, εγκεφαλους, πλεξουδε κλπ ??? κ το κοστος. αν κ αν καταλιξω σε αυτη τη λυση θα ψαχτω απο εξωτερικο. εδω νομιζουν οτι πουλανε χρυσαφι. το project στην αγγλια το ειδα κ η αληθεια ειναι οτι απο εκει επιρεαστηκα για honda.
Τωρα αν παμε σε rover. θα παιχτουν πιο hardcore καταστασεις.΄οποτε αναγκαστικα δε θα μεινουν κ πολλα πραγματα μαμα. το θεμε ειναι ποσο θα αντεξει κατι τετοιο....
Πλεξούδα λογικά θα χρησιμοποιήσεις του Honda και με ένα Hondata Κ-pro δε θα χεις κανένα πρόβλημα με imobilazer κλπ.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

twokmc
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί Μαρ 20, 2012 3:34 am
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από twokmc »

Χμμμ... ευκολο ακουγεται ετσι :D σε ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες!
τωρα μας λειπει το απαραιτητο κεφαλαιο :P
Εικόνα Εικόνα

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από nikolas »

επειδή μπλέκεις και με νομικά θέματα, πάρε ένα vvc κινητήρα, κατάργησε το vvc, βάλε το κιτ της piper, βάλε και άγραφο, και θα μπορείς να φτάσεις 200άλογα ατμόσφαιρα..
αλλά πρέπει να βρεις το κεφάλαιο..

twokmc
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί Μαρ 20, 2012 3:34 am
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από twokmc »

Ωραιο ακουγεται αυτο!!!
να υποθεσω οτι αναφερεσαι σε εκεντοροφορους ???
κ αν ξερεις που μπορω να βρω γιατι με μια γρηγορη ματια σε ebay δε βρηκα κατι για mg
Εικόνα Εικόνα

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από kostas200vi »

twokmc έγραψε:Ωραιο ακουγεται αυτο!!!
να υποθεσω οτι αναφερεσαι σε εκεντοροφορους ???
κ αν ξερεις που μπορω να βρω γιατι με μια γρηγορη ματια σε ebay δε βρηκα κατι για mg
Στείλε email στον Dave Andrews, dave@dvapower.com και ρωτα εαν εχει Piper ARKBP285H:http://www.pipercams.co.uk/pipercams/ww ... 20camshaft
Piper vernier pulley: http://www.pipercams.co.uk/pipercams/ww ... ?pid=PULDK
VVC blanking kit: http://www.pipercams.co.uk/pipercams/ww ... pid=PLATES ή http://qedmotorsport.co.uk/qed-shop/rov ... anking-kit
Για άγραφο πάρε Emerald http://www.emeraldm3d.com/ στείλε email στον Leoni: sales@emeraldm3d.co.uk και κανε παραγγελία έναν Κ6 πες του τι αμάξι εχεις χρονολογία κυβικά και με πόσες φισες είναι η πλεξούδα του εγκεφάλου σου.
Προγράμματα του Emerald για το μοτερ σου εχω κατεβάσει αρκετά για να σου δώσω, δυστυχώς το site που ήταν ανεβασμένα έκλεισε: http://www.microsoft.com/office/olsb/pa ... EN-US.html.
Ότι άλλο χρειαστείς ρώτα...... :beer:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από i-VTec »

Και να έχεις υπ'όψιν σου ότι τα 200 άλογα ατμόσφαιρα δε θα τα πιάσεις καθόλου εύκολα...Σε μοτέρ 18άρι άλλου παιδιού παλεύαμε πολύ με Piper 285, VHPD κεφαλή και Emerald (και συμπίεση τέρμα) και πάλι δεν πρέπει να πέρασε ποτέ τα 160-170...Έβγαλε ροπάρα βέβαια...Αλλά για μένα δεν είναι και η καλύτερη βάση για αξιόπιστη, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ βελτίωση ο K-Series...
Εικόνα

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από kostas200vi »

200 άλογα μπορεί να βγάλει με καποια περιφερειακά και σωστό πρόγραμμα, αλλά όπως σου είπε και ο Μήτσος εάν θελεις αξιόπιστη λυση βάλε άλλο μοτερ όχι k series.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες