προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 569
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
- Επικοινωνία:
προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!
πηγαινα στον αυτοκινητοδρομο με 120-130χλμ (ευθεια ηταν το κομματι δεν ειχε ανηφορα καθολου) για κανενα μισαωρο εκανα μια σταση(για να μιλησω στο κινητο) πανω σε παρκινγκ στον αυτοκινητοδρομο το εσβησα και βλεπω να σταζει νερο
ηταν απο το παγουρι αντιψυκτικο και το πεταξε απο την ταπα, το κατεβασε λιγο πιο πανω απο min
οταν σταματησα στο ρελαντι ο ανεμιστηρας δουλευε(υποψιν εχω βαλει φουσκα βεντιλατερ 95-90)
ο δεικτης δεν περασε την μεση αλλα για να δουλευε το βεντιλατερ πρεπει να σηκωσε θερμοκρασια πανω απο 100ισως
το λαδι φαινονταν καθαρο το αντιψυκτικο καθαρο σε τι οφειλονταν τωρα αυτο;
να κολλησε ο θερμοστατης κλειστος και να ανοιξε σε μεγαλυτερη θερμοκρασια(εχω ακομη τον εργοστασιακο τον 88)
αυτοκινητο ειναι το 200αρι το 1.400
ηταν απο το παγουρι αντιψυκτικο και το πεταξε απο την ταπα, το κατεβασε λιγο πιο πανω απο min
οταν σταματησα στο ρελαντι ο ανεμιστηρας δουλευε(υποψιν εχω βαλει φουσκα βεντιλατερ 95-90)
ο δεικτης δεν περασε την μεση αλλα για να δουλευε το βεντιλατερ πρεπει να σηκωσε θερμοκρασια πανω απο 100ισως
το λαδι φαινονταν καθαρο το αντιψυκτικο καθαρο σε τι οφειλονταν τωρα αυτο;
να κολλησε ο θερμοστατης κλειστος και να ανοιξε σε μεγαλυτερη θερμοκρασια(εχω ακομη τον εργοστασιακο τον 88)
αυτοκινητο ειναι το 200αρι το 1.400
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 569
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!
φουσκα βεντιλατερ 95-90 οι βαθμοι ειναι περνει στα 95 και σβηνει στα 90 την εχω βαλει στο πανω κολαρο εδω και εναμισι χρονο
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!
Φλατζα?Σου κατεβασε τα νερα και μετα στα πεταξε?
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!
Κι εγώ αυτό νομίζω ότι είναι, κάπου έχει διαρροή η φλάτζα.R414 έγραψε:Φλατζα?Σου κατεβασε τα νερα και μετα στα πεταξε?
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!
Το ιδιο μου κανε οταν ηταν στα τελευταια της..
Οποτε δεν μου ακουγεται καλο..
Οποτε δεν μου ακουγεται καλο..
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 569
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!
οχι δεν μου κατεβασε τα νερα και επειτα τα πεταξε
τα νερα πριν 2-3 μερες ηταν στο max, το θυμαμαι επειδη συμπληρωσα λιγο λαδι στον κινητηρα
τα νερα οταν κρυωσε ηταν λιγο πιο πανω απο το min, συμπληρωσα νερο μεχρι το max εβαλα μπρος το αφησα να δουλεψει για λιγο με ανοιχτη την ταπα και κοιταξα για φυσαλιδες αλλα ηταν ενταξει το ιδιο και το λαδι
τωρα φανταζομαι για να το κανει αυτο επειδη κολλησε ο θερμοστατης και πεταξε τα νερα (οταν το αυτοκινητο το εσβησα ) η
η φλατζα εχασε τη στεγανοτητα σε καποιο-καποιους κυλινδρο και το συστημα ψυξης λογω των καυσαεριων να σηκωσε πιεση και να πεταξε τα νερα
εχουμε ενα ακομη στοιχειο οτι σε αυτοκινητοδρομο τα νερα επιασαν σιγουρα θερμοκρασια ιση η μεγαλυτερη 95βαθμους επειδη οταν σταματησα σε παρκινγκ του αυτοκινητοδρομου λειτουργουσε τον ακουγα,....... τι μπορει να ειναι πρωτη φορα μου κανει τετοια κολπα το ροβερακι στον αυτοκινητοδρομο(και τυχαια σταματησα και ειδα τα νερα δηλαδη μπορει να ειχα φτασει εκει που ηθελα και να ειχε αδειασει η να τα πετουσε εκει μαζεμενα)
τι λετε θερμοστατης, φλατζα η υπερβολικη ποσοτητα αντιψυκτικου στο κυκλωμα και οδηγησε σε αυτο(το φεβρουαριο αλλαξα την αντλια νερου και ο μηχανικος μου δουλευει μονο αντιψυκτικο μηπως του ξεφυγε η αναλογια)
απο τοτε που αλλαξα φλατζα εκανα 34.000χλμ η κεφαλη εχει πλανιστει 1φορα, το μπλοκ ποτε, 3 φορες εχει αλλαχτει η φλατζα την πρωτη στα 90,000χλμ λογω θερμοκρασιας τις υπολοιπες λογω στεγανοτητας της φλατζας, γινεται αλλο 'φλατζαρισμα'; αν παρουμε τη χειροτερη περιπτωση
τα νερα πριν 2-3 μερες ηταν στο max, το θυμαμαι επειδη συμπληρωσα λιγο λαδι στον κινητηρα
τα νερα οταν κρυωσε ηταν λιγο πιο πανω απο το min, συμπληρωσα νερο μεχρι το max εβαλα μπρος το αφησα να δουλεψει για λιγο με ανοιχτη την ταπα και κοιταξα για φυσαλιδες αλλα ηταν ενταξει το ιδιο και το λαδι
τωρα φανταζομαι για να το κανει αυτο επειδη κολλησε ο θερμοστατης και πεταξε τα νερα (οταν το αυτοκινητο το εσβησα ) η
η φλατζα εχασε τη στεγανοτητα σε καποιο-καποιους κυλινδρο και το συστημα ψυξης λογω των καυσαεριων να σηκωσε πιεση και να πεταξε τα νερα
εχουμε ενα ακομη στοιχειο οτι σε αυτοκινητοδρομο τα νερα επιασαν σιγουρα θερμοκρασια ιση η μεγαλυτερη 95βαθμους επειδη οταν σταματησα σε παρκινγκ του αυτοκινητοδρομου λειτουργουσε τον ακουγα,....... τι μπορει να ειναι πρωτη φορα μου κανει τετοια κολπα το ροβερακι στον αυτοκινητοδρομο(και τυχαια σταματησα και ειδα τα νερα δηλαδη μπορει να ειχα φτασει εκει που ηθελα και να ειχε αδειασει η να τα πετουσε εκει μαζεμενα)
τι λετε θερμοστατης, φλατζα η υπερβολικη ποσοτητα αντιψυκτικου στο κυκλωμα και οδηγησε σε αυτο(το φεβρουαριο αλλαξα την αντλια νερου και ο μηχανικος μου δουλευει μονο αντιψυκτικο μηπως του ξεφυγε η αναλογια)
απο τοτε που αλλαξα φλατζα εκανα 34.000χλμ η κεφαλη εχει πλανιστει 1φορα, το μπλοκ ποτε, 3 φορες εχει αλλαχτει η φλατζα την πρωτη στα 90,000χλμ λογω θερμοκρασιας τις υπολοιπες λογω στεγανοτητας της φλατζας, γινεται αλλο 'φλατζαρισμα'; αν παρουμε τη χειροτερη περιπτωση
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!
Δυστυχώς ναι... η αύξηση της πίεσης στο κύκλωμα ψύξης έτσι ώστε να ξεχειλίζουν νερά σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα δείχνει προς το άσχημο σενάριο.
Αν είσαι σίγουρος ότι δεν νοθεύεται το λαδί, μπορείς να συνεχίσεις να το δουλέψεις όπως εχει τωρα (με προσοχή) για να σιγουρευτείς για την έκταση του προβλήματος και να αποκλείσεις κάτι τυχαίο... πχ το παραγέμισμα του κυκλώματος ψύξης και το αναγκαστικό ξέρασμα των νερών του εξ αίτιας αυτού.
Φανίζομαι ότι δεν παρεξηγείς τη φυσιολογικά ανεβασμένη πίεση που επικρατεί στο κύκλωμα ψύξης όταν αυτό είναι ζεστό.
Αν είσαι σίγουρος ότι δεν νοθεύεται το λαδί, μπορείς να συνεχίσεις να το δουλέψεις όπως εχει τωρα (με προσοχή) για να σιγουρευτείς για την έκταση του προβλήματος και να αποκλείσεις κάτι τυχαίο... πχ το παραγέμισμα του κυκλώματος ψύξης και το αναγκαστικό ξέρασμα των νερών του εξ αίτιας αυτού.
Φανίζομαι ότι δεν παρεξηγείς τη φυσιολογικά ανεβασμένη πίεση που επικρατεί στο κύκλωμα ψύξης όταν αυτό είναι ζεστό.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!
αυτή μου η απάντηση αναφερόταν αν το μοντέλο σου ήταν πριν του 95 γιατί μετά το 95 δεν υπάρχει "φούσκα βεντιλατέρ"nikolas έγραψε:<95?
και επίσης δεν καταλαβαίνω, γιατί κάνετε τέτοιες αλλαγές τις οποίες, ακόμα και με τα technical bulletins που εξέδιδε η εταιρεία, και αργότερα η Land Rover, για απαραίτητες αλλαγές σχετικά με τη φλάντζα, δεν αναφέρθηκε ποτέ, απ'όσο ξέρω, σε κάτι τέτοιο.
Επίσης, πριν τον "θάψουμε" τον ασθενή, να σου προτείνω μια φτηνή δοκιμή. Άλλαξε τάπα δοχείου εκτόνωσης, μήπως είχε χάσει τη στεγανότητά της και δεν κράταγε πίεση..
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 569
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!
<<και επίσης δεν καταλαβαίνω, γιατί κάνετε τέτοιες αλλαγές τις οποίες, ακόμα και με τα technical bulletins που εξέδιδε η εταιρεία, και αργότερα η Land Rover, για απαραίτητες αλλαγές σχετικά με τη φλάντζα, δεν αναφέρθηκε ποτέ, απ'όσο ξέρω, σε κάτι τέτοιο.>>
Χωρις πλακα τωρα πιστευεις οτι η Rover ηταν σοβαρη εταιρεια ωστε να κανει μακρας διαρκειας δοκιμες στα μοντελα της, εβγαζε αυτοκινητα που ειχαν πολυ καλο σασι, αψογο εσωτερικο σε σχεση με τον ανταγωνισμο αλλα μηχανικα μερη για τα πρωτα 80.000χλμ
ακομη και ο εισαγωγεας αν ηταν σοβαρος, προτου πουληθουν τα κομματια μπορουσε να βαλει θερμοστατη 82 και ο εγκεφαλος να ρυθμιστει στους 92-90 να παιρνει μπρος το βεντιλατερ, στα δικα μας παιρνει εργοστασιακα στους 102-103βαθμους
η ταπα πληρωσης αλλαχτηκε το Δεκεμβριο δεν ειχαμε μονο πιεση στο συστημα αλλα και θερμοκρασια ιση η μεγαλυτερη του 95 επειδη λειτουργουσε το βεντιλατερ, θα βαλω μια και θα κανω δοκιμη και στη συνεχεια παει το μυαλο μου στο θερμοστατη
για να το κανε σημερα με 20 λεπτα διαδρομη σε αυτοκινητοδρομο σιγουρα θα το ξανακανει με το παραμικρο ο θερμοστατης(δεν εχει αλλαχτει ποτε εδω και 11 χρονια και 210.000χλμ και οφειλω να τον αλλλαξω με ενα μικροτερο) σε αυτοκινητοδρομο με 3.500-4.000στρ. μου ακουγεται υπερβολικη η θερμοκρασια των 95 ισως και παραπανω
ο θερμοστατης υπαρχει σαν ανταλλακτικο μονο του η με το πλαστικο καβουκι του;
ο πλαστικος αυτος σωληνας συνδεεται με o-rings προς την αντλια;
Χωρις πλακα τωρα πιστευεις οτι η Rover ηταν σοβαρη εταιρεια ωστε να κανει μακρας διαρκειας δοκιμες στα μοντελα της, εβγαζε αυτοκινητα που ειχαν πολυ καλο σασι, αψογο εσωτερικο σε σχεση με τον ανταγωνισμο αλλα μηχανικα μερη για τα πρωτα 80.000χλμ
ακομη και ο εισαγωγεας αν ηταν σοβαρος, προτου πουληθουν τα κομματια μπορουσε να βαλει θερμοστατη 82 και ο εγκεφαλος να ρυθμιστει στους 92-90 να παιρνει μπρος το βεντιλατερ, στα δικα μας παιρνει εργοστασιακα στους 102-103βαθμους
η ταπα πληρωσης αλλαχτηκε το Δεκεμβριο δεν ειχαμε μονο πιεση στο συστημα αλλα και θερμοκρασια ιση η μεγαλυτερη του 95 επειδη λειτουργουσε το βεντιλατερ, θα βαλω μια και θα κανω δοκιμη και στη συνεχεια παει το μυαλο μου στο θερμοστατη
για να το κανε σημερα με 20 λεπτα διαδρομη σε αυτοκινητοδρομο σιγουρα θα το ξανακανει με το παραμικρο ο θερμοστατης(δεν εχει αλλαχτει ποτε εδω και 11 χρονια και 210.000χλμ και οφειλω να τον αλλλαξω με ενα μικροτερο) σε αυτοκινητοδρομο με 3.500-4.000στρ. μου ακουγεται υπερβολικη η θερμοκρασια των 95 ισως και παραπανω
ο θερμοστατης υπαρχει σαν ανταλλακτικο μονο του η με το πλαστικο καβουκι του;
ο πλαστικος αυτος σωληνας συνδεεται με o-rings προς την αντλια;
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες