Μονιμα μεσα ειμαιred_drifter έγραψε:αν μου μαθεις πως το κανεις θα σε καιρασω μια 4χ4 απο την pizza fun ....
τεσπα οταν βρω ενα λαδι που θα το εμπιστευομαι και θα βαλω το ψυγειο λαδιου θα το αφινω και εγω 10.000
μεχρι τοτε θα βαζω αυτα που βαζω και θα τα αλαζω καθε 2500 γιατι δεν παιζω ουτε το μοτερ ουτε την τουρμπινα ....
για τωρα εχω παρει κατι repsol synthetico να βαλω και βλεπουμε ειναι 3τη μαρκα που αλαζω σε 5 αλαγες μεχρι τωρα .....
μπες msn
Tutorial safe repair Rover K series engine
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 768
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
- Τοποθεσία: @@
- Επικοινωνία:
Re: Tutorial safe repair Rover K series engine
.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Tutorial safe repair Rover K series engine
Άλλο το θρος άλλο το ρουλεμάν στην τουρμπίνα στο εχω ξανά πει και από το τηλ μην τα μπερδεύεις, οι ρουλεμανατες έχουν ένα θέμα περισσότερο με τα λάδια.thanos_s έγραψε:Ολα τα εκατονταδες αλλα turbo αυτοκινητα δηλαδη δεν εχουν τετοιο θεμα? τα γερμανικα με τις τουρμπινες σαν κωλοτρυπιδια που δουλευουν οριο και 1100c, πως κρατανε το λαδι 8.000 και 12.000?
Και μιλαμε για θρος turbo συνηθως, που το λαδι παιζει το ρολο του ρουλεμαν.
Νίκο βάλε ένα καλό full συνθετικό λάδι
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 320
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Tutorial safe repair Rover K series engine
Κώστα, με το αγωνιστικό της AMSOIL που φοράς φαντάζομαι ότι γνωρίζεις ότι πρέπει να το αλλάζεις σε πιο λίγα χιλιόμετρα ή πιο συχνά από ότι ένα μη racing λιπαντικό... Θεωρητικά η χρήση του προορίζεται για χρήση πίστας π.χ. σε κανα track event ή αγώνα όπου το αμάξι θα δουλεύει στο όριο και μετά πας για αλλαγή. Προφανώς όμως για λόγους κόστους + ότι το λάδι είναι ακόμα ''καλό'', δεν το κάνεις αυτό.
Απλά ενημερωτικά το αναφέρω
Ουσιαστικά πιστεύω ότι θα είσαι καλυμμένος και μ'ενα καλό full συνθετικό ''καθημερινής'' χρήσης και όχι απαραίτητα αγωνιστικό.
Αλλά εσύ ξες καλύτερα
Απλά ενημερωτικά το αναφέρω
Ουσιαστικά πιστεύω ότι θα είσαι καλυμμένος και μ'ενα καλό full συνθετικό ''καθημερινής'' χρήσης και όχι απαραίτητα αγωνιστικό.
Αλλά εσύ ξες καλύτερα
Rover 416GSi '92
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Tutorial safe repair Rover K series engine
Κάθε 3500-4000χλμ κάνω αλλαγή, αλλαγη γίνεται ακομα κι αν δεν εχω καλύψει τα χλμ αλλά έχουν περάσει 6 μήνες.panagiotis x. έγραψε:Κώστα, με το αγωνιστικό της AMSOIL που φοράς φαντάζομαι ότι γνωρίζεις ότι πρέπει να το αλλάζεις σε πιο λίγα χιλιόμετρα ή πιο συχνά από ότι ένα μη racing λιπαντικό... Θεωρητικά η χρήση του προορίζεται για χρήση πίστας π.χ. σε κανα track event ή αγώνα όπου το αμάξι θα δουλεύει στο όριο και μετά πας για αλλαγή. Προφανώς όμως για λόγους κόστους + ότι το λάδι είναι ακόμα ''καλό'', δεν το κάνεις αυτό.
Απλά ενημερωτικά το αναφέρω
Ουσιαστικά πιστεύω ότι θα είσαι καλυμμένος και μ'ενα καλό full συνθετικό ''καθημερινής'' χρήσης και όχι απαραίτητα αγωνιστικό.
Αλλά εσύ ξες καλύτερα
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Tutorial safe repair Rover K series engine
Εχει δοκιμασει κανεις τα Comma?Ειναι θυγατρικα της Mobil
Λεω να βαλω το 10w/40 της.Τα χρησιμοποιει φιλος με civic με το D μοτερ και δεν
εχει κανει κιχ σπασμενος ολη μερα
Λεω να βαλω το 10w/40 της.Τα χρησιμοποιει φιλος με civic με το D μοτερ και δεν
εχει κανει κιχ σπασμενος ολη μερα
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 434
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2006 5:21 am
- Τοποθεσία: Eyboia
- Επικοινωνία:
Re: Tutorial safe repair Rover K series engine
red_drifter έγραψε:αν μου μαθεις πως το κανεις θα σε καιρασω μια 4χ4 απο την pizza fun ....
για τωρα εχω παρει κατι repsol synthetico να βαλω και βλεπουμε ειναι 3τη μαρκα που αλαζω σε 5 αλαγες μεχρι τωρα .....
με το να αλλαζεις μαρκες τοσο συχνα κανενα λαδι δεν προκλειται να δουλεψει οπως πρεπει.
εγω σε καθε αλλαγη μαρκας μου κατεβαζε γυρω στα 500ml στα 5000χλμ.
οταν εμεινα σε ενα λαδι δεν μου καει ουτε σταγονα.εχω και 330.000χλμ
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1065
- Εγγραφή: Τετ Απρ 12, 2006 11:04 am
- Τοποθεσία: γαλάζια ακτή - λαγονήσι
- Επικοινωνία:
Re: Tutorial safe repair Rover K series engine
πετρακης έγραψε:red_drifter έγραψε:αν μου μαθεις πως το κανεις θα σε καιρασω μια 4χ4 απο την pizza fun ....
για τωρα εχω παρει κατι repsol synthetico να βαλω και βλεπουμε ειναι 3τη μαρκα που αλαζω σε 5 αλαγες μεχρι τωρα .....
με το να αλλαζεις μαρκες τοσο συχνα κανενα λαδι δεν προκλειται να δουλεψει οπως πρεπει.
εγω σε καθε αλλαγη μαρκας μου κατεβαζε γυρω στα 500ml στα 5000χλμ.
οταν εμεινα σε ενα λαδι δεν μου καει ουτε σταγονα.εχω και 330.000χλμ
θα κρατισω τα ρεψολ ... γιατι εχω παρει κουτα ...... οποτε θα φαει καμποσες αλαγες ......
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Tutorial safe repair Rover K series engine
Σωστο αλλαγη συνεχεια δεν αφηνει το λαδι να μεινει στο μοτερ
το φιλμ που πρεπει
το φιλμ που πρεπει
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1065
- Εγγραφή: Τετ Απρ 12, 2006 11:04 am
- Τοποθεσία: γαλάζια ακτή - λαγονήσι
- Επικοινωνία:
Re: Tutorial safe repair Rover K series engine
R414 έγραψε:Σωστο αλλαγη συνεχεια δεν αφηνει το λαδι να μεινει στο μοτερ
το φιλμ που πρεπει
δεν το επιασα
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Tutorial safe repair Rover K series engine
Λεω οτι με το να αλλαζεις συνεχεια μαρκα λαδι απο αλλαγη σε αλλαγη δεν κανει καλο
γιατι βαζεις το μοτερ στη διαδικασια "μα8αινει"να δουλευει με διαφορετικη συσταση συνεχως
Επισης μακροπρο8εσμα λογω των διαφορετικων προδιαγραφων της κα8ε μαρκας μπορει να δημιουργη8ουν
οξειδωσεις και να μεινουν καταλοιπα απο τα διαφορα λαδια.Καλο ειναι να χρησιμοποιεις συγκεκριμενο αν οχι παλι
καλυτερα να το δοκιμασεις για 2-3 αλλαγες και μετα αλλαχτο
Γνωμη μου..
γιατι βαζεις το μοτερ στη διαδικασια "μα8αινει"να δουλευει με διαφορετικη συσταση συνεχως
Επισης μακροπρο8εσμα λογω των διαφορετικων προδιαγραφων της κα8ε μαρκας μπορει να δημιουργη8ουν
οξειδωσεις και να μεινουν καταλοιπα απο τα διαφορα λαδια.Καλο ειναι να χρησιμοποιεις συγκεκριμενο αν οχι παλι
καλυτερα να το δοκιμασεις για 2-3 αλλαγες και μετα αλλαχτο
Γνωμη μου..
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες