Σελίδα 1 από 1

φωτοδιακοπτης

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 23, 2011 8:31 pm
από ΒΑΓΓΕΛΗΣ
εχω φτιαξει ενα κυκλωμα που οταν το αυτο/το μπει σε τουνελ ή πεσει το σκωταδι αναβουν τα φωτα αυτοματα μπορει καποιος να μου πει σε ποιο σημειο της καλοδιωσης πρεπει να το συνδεσω ετσι ωστε οταν αναψουν οχι μονο να αναψουν τα φωτα αλλα και ο φωτισμος στο ταμπλο?

214si μον.΄96

Re: φωτοδιακοπτης

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 25, 2011 7:10 pm
από nikolas
Λοιπόν Βαγγέλη, απ'ότι έλεγξα, στην φίσα c41 (πίσω από τον διακόπτη των φώτων) σε ενδιαφέρουν τα πινάκια 3,4 και 5. Το c41-5 είναι μπλε-άσπρο και απ'ότι βλέπω τροφοδοτεί την κανονική σκάλα με ρεύμα. Το c41-4 είναι κόκκινο και είναι υπεύθυνο για την πρώτη σκάλα των φώτων μαζί με τον εσωτερικό φωτισμό όσο για το c41-3 είναι καφέ-γκρι και είναι αυτό που φέρνει ρεύμα όταν ανοιχτεί ο διακόπτης. Εσύ λογικά το c41-3 δεν το πειράζεις, θα δώσεις παροχή στα c41-4 και c41-5 ώστε όταν το κύκλωμά σου αντιλαμβάνεται σκοτάδι, να τα τροφοδοτεί αμέσως..
Όμως (πρόταση είναι αυτό) ενδεχομένως, καλό θα ήταν το κύκλωμά σου να τροφοδοτείται από το c41-3 ώστε όταν λειτουργεί το κύκλωμα να αντλεί ρεύμα από εκεί ενώ το βράδυ που θα ανοίγεις κανονικά τα φώτα να παρέχει αυτό κανονικά την τάση όπως πρέπει. Αυτό το λέω, γιατί σε περίπτωση π.χ. που το βράδυ ανοίξεις και τον διακόπτη, και έχεις ήδη και άλλη πηγή που τροφοδοτεί τα φώτα με ρεύμα από το κύκλωμα το δικό σου, μήπως γίνει καμιά περίεργη κατάσταση εκεί (υπερφόρτωση κλπ)..

Re: φωτοδιακοπτης

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 25, 2011 9:11 pm
από parios
Ετσι όπως το λες Νικόλα όταν σκοτεινιάζει και το αμάξι θα είναι σβηστό θα ανάβουν τα φώτα μόνα τους!

Re: φωτοδιακοπτης

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 25, 2011 11:03 pm
από ΒΑΓΓΕΛΗΣ
nikolas έγραψε:Λοιπόν Βαγγέλη, απ'ότι έλεγξα, στην φίσα c41 (πίσω από τον διακόπτη των φώτων) σε ενδιαφέρουν τα πινάκια 3,4 και 5. Το c41-5 είναι μπλε-άσπρο και απ'ότι βλέπω τροφοδοτεί την κανονική σκάλα με ρεύμα. Το c41-4 είναι κόκκινο και είναι υπεύθυνο για την πρώτη σκάλα των φώτων μαζί με τον εσωτερικό φωτισμό όσο για το c41-3 είναι καφέ-γκρι και είναι αυτό που φέρνει ρεύμα όταν ανοιχτεί ο διακόπτης. Εσύ λογικά το c41-3 δεν το πειράζεις, θα δώσεις παροχή στα c41-4 και c41-5 ώστε όταν το κύκλωμά σου αντιλαμβάνεται σκοτάδι, να τα τροφοδοτεί αμέσως..
Όμως (πρόταση είναι αυτό) ενδεχομένως, καλό θα ήταν το κύκλωμά σου να τροφοδοτείται από το c41-3 ώστε όταν λειτουργεί το κύκλωμα να αντλεί ρεύμα από εκεί ενώ το βράδυ που θα ανοίγεις κανονικά τα φώτα να παρέχει αυτό κανονικά την τάση όπως πρέπει. Αυτό το λέω, γιατί σε περίπτωση π.χ. που το βράδυ ανοίξεις και τον διακόπτη, και έχεις ήδη και άλλη πηγή που τροφοδοτεί τα φώτα με ρεύμα από το κύκλωμα το δικό σου, μήπως γίνει καμιά περίεργη κατάσταση εκεί (υπερφόρτωση κλπ)..
ευχαριστω πολυ νικολα αλλα νομιζω οτι πρεπει να στειλω ρευμα με το κυκλωμα σε καλωδιο μετα το ρελε των φωτων(αν υπαρχει)

Re: φωτοδιακοπτης

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 26, 2011 3:33 am
από nikolas
parios έγραψε:Ετσι όπως το λες Νικόλα όταν σκοτεινιάζει και το αμάξι θα είναι σβηστό θα ανάβουν τα φώτα μόνα τους!
Τώρα που το ξανασκέφτομαι, έχεις δίκιο, γιατί το καφέ-γκρι καλώδιο νομίζω να έχει μόνιμο ρεύμα..οπότε η τροφοδοσία πρέπει να γίνει από καλώδιο που έχει ρεύμα όταν γυρνάει το καλώδιο..
ΒΑΓΓΕΛΗΣ έγραψε:
nikolas έγραψε:Λοιπόν Βαγγέλη, απ'ότι έλεγξα, στην φίσα c41 (πίσω από τον διακόπτη των φώτων) σε ενδιαφέρουν τα πινάκια 3,4 και 5. Το c41-5 είναι μπλε-άσπρο και απ'ότι βλέπω τροφοδοτεί την κανονική σκάλα με ρεύμα. Το c41-4 είναι κόκκινο και είναι υπεύθυνο για την πρώτη σκάλα των φώτων μαζί με τον εσωτερικό φωτισμό όσο για το c41-3 είναι καφέ-γκρι και είναι αυτό που φέρνει ρεύμα όταν ανοιχτεί ο διακόπτης. Εσύ λογικά το c41-3 δεν το πειράζεις, θα δώσεις παροχή στα c41-4 και c41-5 ώστε όταν το κύκλωμά σου αντιλαμβάνεται σκοτάδι, να τα τροφοδοτεί αμέσως..
Όμως (πρόταση είναι αυτό) ενδεχομένως, καλό θα ήταν το κύκλωμά σου να τροφοδοτείται από το c41-3 ώστε όταν λειτουργεί το κύκλωμα να αντλεί ρεύμα από εκεί ενώ το βράδυ που θα ανοίγεις κανονικά τα φώτα να παρέχει αυτό κανονικά την τάση όπως πρέπει. Αυτό το λέω, γιατί σε περίπτωση π.χ. που το βράδυ ανοίξεις και τον διακόπτη, και έχεις ήδη και άλλη πηγή που τροφοδοτεί τα φώτα με ρεύμα από το κύκλωμα το δικό σου, μήπως γίνει καμιά περίεργη κατάσταση εκεί (υπερφόρτωση κλπ)..
ευχαριστω πολυ νικολα αλλα νομιζω οτι πρεπει να στειλω ρευμα με το κυκλωμα σε καλωδιο μετα το ρελε των φωτων(αν υπαρχει)
αν και ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι υπήρχαν ρελέδες, στο σχεδιάγραμμα που κοίταξα μοιάζουν να είναι ενσωματωμένοι στο διακόπτη..οπότε η πρόταση για τα καλώδια που φεύγουν από τα c41-4 και c41-5 πρέπει να ισχύει..άκυρη είναι μόνο η πρόταση για το c41-3 γιατί όπως έγραψα και παραπάνω έχει μόνιμο ρεύμα άρα σωστά έκανε παρατήρηση ο Πάρης ότι θα δουλεύουν και με σβηστό το αυτοκίνητο..

Re: φωτοδιακοπτης

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 26, 2011 2:11 pm
από ΒΑΓΓΕΛΗΣ
nikolas έγραψε:
parios έγραψε:Ετσι όπως το λες Νικόλα όταν σκοτεινιάζει και το αμάξι θα είναι σβηστό θα ανάβουν τα φώτα μόνα τους!
Τώρα που το ξανασκέφτομαι, έχεις δίκιο, γιατί το καφέ-γκρι καλώδιο νομίζω να έχει μόνιμο ρεύμα..οπότε η τροφοδοσία πρέπει να γίνει από καλώδιο που έχει ρεύμα όταν γυρνάει το καλώδιο..
ΒΑΓΓΕΛΗΣ έγραψε:
nikolas έγραψε:Λοιπόν Βαγγέλη, απ'ότι έλεγξα, στην φίσα c41 (πίσω από τον διακόπτη των φώτων) σε ενδιαφέρουν τα πινάκια 3,4 και 5. Το c41-5 είναι μπλε-άσπρο και απ'ότι βλέπω τροφοδοτεί την κανονική σκάλα με ρεύμα. Το c41-4 είναι κόκκινο και είναι υπεύθυνο για την πρώτη σκάλα των φώτων μαζί με τον εσωτερικό φωτισμό όσο για το c41-3 είναι καφέ-γκρι και είναι αυτό που φέρνει ρεύμα όταν ανοιχτεί ο διακόπτης. Εσύ λογικά το c41-3 δεν το πειράζεις, θα δώσεις παροχή στα c41-4 και c41-5 ώστε όταν το κύκλωμά σου αντιλαμβάνεται σκοτάδι, να τα τροφοδοτεί αμέσως..
Όμως (πρόταση είναι αυτό) ενδεχομένως, καλό θα ήταν το κύκλωμά σου να τροφοδοτείται από το c41-3 ώστε όταν λειτουργεί το κύκλωμα να αντλεί ρεύμα από εκεί ενώ το βράδυ που θα ανοίγεις κανονικά τα φώτα να παρέχει αυτό κανονικά την τάση όπως πρέπει. Αυτό το λέω, γιατί σε περίπτωση π.χ. που το βράδυ ανοίξεις και τον διακόπτη, και έχεις ήδη και άλλη πηγή που τροφοδοτεί τα φώτα με ρεύμα από το κύκλωμα το δικό σου, μήπως γίνει καμιά περίεργη κατάσταση εκεί (υπερφόρτωση κλπ)..
ευχαριστω πολυ νικολα αλλα νομιζω οτι πρεπει να στειλω ρευμα με το κυκλωμα σε καλωδιο μετα το ρελε των φωτων(αν υπαρχει)
αν και ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι υπήρχαν ρελέδες, στο σχεδιάγραμμα που κοίταξα μοιάζουν να είναι ενσωματωμένοι στο διακόπτη..οπότε η πρόταση για τα καλώδια που φεύγουν από τα c41-4 και c41-5 πρέπει να ισχύει..άκυρη είναι μόνο η πρόταση για το c41-3 γιατί όπως έγραψα και παραπάνω έχει μόνιμο ρεύμα άρα σωστά έκανε παρατήρηση ο Πάρης ότι θα δουλεύουν και με σβηστό το αυτοκίνητο..
οκ σ'ευχαριστω πολυ νικολα