Σελίδα 1 από 1

mounts project

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 26, 2011 8:57 pm
από George416
καλησπερα ρε παιδια που μπορω να βρω αυτες τις περιβοητες βασεις μετατροπης γιανα κατσει κουτι το β20 χωρις κοψε ραψε στο σκαφος μας?(416 gti) μου ειπανε υπαρχουν βασεις μετατροπης που τις φορανε στα ef που εχουν ιδιες βασεις με τα δικα μας
και καθονται τα(Β) κανονικα

Re: mounts project

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 26, 2011 9:43 pm
από Tasos_7R
Δες εδώ:

http://hasport.com/store/index.php/moun ... /efb2.html" onclick="window.open(this.href);return false;

κι εδώ:

http://www.innovativemounts.com/Product ... Code=49150" onclick="window.open(this.href);return false;

*Είναι και οι δυο για υδραυλική μετάδοση, μιας κι από τι έχεις πει θα βάλεις σασμάν απο integra.

Αυτές είναι οι δυο πιο γνωστές εταιρείες που ασχολούνται με βάσεις μετατροπής. Σαν μειονέκτημα τους είχα ακούσει παλιότερα, ότι επειδή είναι από πολυουρεθάνη, άρα πιο σκληρές από τις μαμά λαστιχένιες, περνάνε κραδασμούς στο τιμόνι στο ρελαντί. Τώρα απ' ότι βλέπω έχουν διάφορες σκληρότητες για κάθε χρήση (π.χ. street), αλλά καλό θα ήταν να το ρωτήσεις με ένα email. Επίσης, καλό θα ήταν να βεβαιωθείς ποιο κιτάκι κάνει για την μετατροπή σου, αν και θεωρώ πως αυτά που σου βρήκα είναι τα σωστά, δλδ από D σε B series.

Διευκρίνιση: Θες βάσεις μετατροπής για ED καρότσα, που να σου δίνει τη δυνατότητα να φοράς κινητήρα από EF/EE καρότσα (δλδ B-series).

Re: mounts project

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 28, 2011 10:03 pm
από George416
Σε ευχαριστω πολυ φιλε tasos.εμεις δεν εχουμε το ιδιο σασι απο ef?? μηπως θελουμε απο ef se b series?

Re: mounts project

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 28, 2011 11:29 pm
από Tasos_7R
EF και EE είναι οι κωδικοί για τα σασί των civic/crx που φόραγαν μοτέρ σειράς B και συγκεκριμένα το B16A/A1. Τα civic/crx που φόραγαν μοτέρ σειράς D όπως τα Rover μας, είχαν κωδικό σασί ED. Το σασί τους δεν είναι ίδιο με το δικό μας παρολαυτά, όμως τα σημεία έδρασης του μοτέρ και του σασμάν (δλδ οι βάσεις) λογικά είναι τα ίδια, εφ' όσον τα ίδια μοτέρ και σασμάν κουμπώνουν και στα μεν (honda) και στα δε (Rover). Άρα κατά 99,9999% το κιτ μετατροπής βάσεων για Honda civic/crx ('88-'91) με D μοτέρ, σε μοτέρ B είναι αυτό που χρειάζεσαι. Μια ερώτηση στις συγκεκριμένες εταιρείες όμως, θεωρώ πως θα ξεδιαλύνει τα πράγματα.

Από την άλλη πάλι δε νομίζω ότι έχει και πολύ κοψε-ράψε να βάλεις βάσεις από κάποιο vtec/vti. Η βάση από τη μεριά του οδηγού θεωρώ ότι μένει ίδια και χρειάζεται μόνο να ξεποντάρεις τη βάση από τη μεριά του συνοδηγού και να ποντάρεις από vti (υποχρεωτικά από vti '92 και μετά αν θες να έχεις σασμάν με υδραυλικό συμπλέκτη). Για την πίσω βάση ίσως κουμπώνει η γέφυρα από κανά crx vtec όπως είναι στο σασί του Rover, διαφορετικά κόβεις και κολάς πάλι την αντίστοιχη βάση στη δική σου γέφυρα (μικρό το κακό). Τώρα για τη μπροστινή βάση, θεωρώ πως είναι πιο πιθανό να κουμπώνει η μπροστά γέφυρα του crx/civic vtec στο σασί του Rover. Από την άλλη τα civic από το '92 και μετά δεν είχαν καν αυτή τη βάση, είχαν μόνο τις υπόλοιπες 3. Βέβαια, με αυτά που ακούω περί σκισίματος των θόλων (η αλήθεια είναι ότι το παθε παιδί με 214 που είχε βάλει B16 επάνω :roll: ) εγώ θα φρόντιζα να τη βάλω κι αυτήν, αν και τα σασμάν μετά το '92 όπως σου είπα δεν έχουν μπροστινή βάση και μάλλον θα πρέπει να φτιάξεις κάποια πατέντα. Διαφορετικά βάλε σασμάν από crx (είναι αρκετά κοντό πίστεψε με, δε νομίζω να σου χρειάζεται το θέοκοντο -και πανάκριβο- του itr με τη ροπή της διλιτρούμπας). Εκτός κι αν θες σώνει και καλά μπλοκέ.

Re: mounts project

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 29, 2011 4:11 pm
από George416
σε ευχαρισω πολλυ θα τους στειλω ενα email kai θα σου πω!και παλι thanks