Σελίδα 1 από 1

Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 16, 2010 8:10 pm
από kostas200vi
Οι θυρίδες που περνάει το νερό στην κεφαλή για να την ψύξει από το εργοστάσιο (καλούπι) είναι κλειστές : Εικόνα
Για να της ανοίξουμε δηλαδή να γίνει κάπως ετσι:
Εικόνα
και να έχουμε καλύτερη ψύξη της κεφαλής και μείωση θερμοκρασίας χρειαζόμαστε ένα dremel : Εικόνα
Η διαδικασία : Εικόνα

Πριν : Εικόνα

Και μετά : Εικόνα

Re: Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 06, 2011 10:29 pm
από spar@
αποτελεσμα? διαφορες απο πριν?

Re: Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 07, 2011 9:28 am
από kostas200vi
spar@ έγραψε:αποτελεσμα? διαφορες απο πριν?
Δεν έχει μπει ακομα επανω, αλλά το αποτέλεσμα είναι εγγυημένο, η πατέντα είναι by Dave Andrews.

Re: Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 07, 2011 12:54 pm
από darkgsi
Λογικα απο την στιγμη που θα εχει καλυτερη ροη το ψυκτικο υγρο, θα εχει και καλυτερη ψυξη! κατι παρομοιο με την ροικη στην κεφαλη, το ιδιο κανουν καποιοι και στους αυλου της αντλιας λαδιου οπως εχω κανει και γω...

Re: Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 07, 2011 2:15 pm
από ALEX_MGF
αχααα...τις ειδα τις φωτος αλλα ετσι πως βλεπω την φωτογραφια "πριν" και "μετα" αυτο που καταλαβαινω
ειναι οτι ανοιξαν οι τρυπες οι ήδη υπαρχουσες με την εργασια πιο πολυ..σωστα?
ή ηταν εντελώς κλειστες και τις ανοιγουμε?
Εψαξα στην σελιδα και το βρήκα..
Waterway modifications

K series heads as they leave the factory are not always finished to the degree intended, quite often the waterways are left quite badly fettled to the extent that the waterway area is a lot less the the original production design. Since the K series has a very low volume of coolant it is necessary, especially on the exhaust side of the head, to improve the water passageways by opening to the maximum extent as originally envisaged by the designers. The pictures below show a typical pair of exhaust waterways as the head left the factory and the same waterways as modified. These modifications can substantially improve the water throughput of the head and assist cooling. Both the inlet and exhaust waterways can benefit in this way.


Οποτε δλδ με αυτον τον τρόπο διορθωνεις την ροη αν ενδεχομένως το εργοστασιο δεν την εκανε όπως έπρεπε, εεε?
Μάαααλιστααα....Το θέμα ειναι αν αυξηθει η ροη του νερου,ανοίγοντας σίγουρα θα κανει ψύξη θα πρεπει και η φλάντζα κυλινδροκεφαλης να ειναι ενισχυμένη σε αυτο το σημείο που περνάει ? ή δεν πειράζει?
εντάξει για έιναι δοκιμάσμένη λυση ειναι σιγουρα θετικό και ο Dave Andrew σιγουρα εγκυρος σε αυτα που προτείνει

Re: Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 07, 2011 7:57 pm
από darkgsi
Οποτε δλδ με αυτον τον τρόπο διορθωνεις την ροη αν ενδεχομένως το εργοστασιο δεν την εκανε όπως έπρεπε, εεε?
Μάαααλιστααα....Το θέμα ειναι αν αυξηθει η ροη του νερου,ανοίγοντας σίγουρα θα κανει ψύξη θα πρεπει και η φλάντζα κυλινδροκεφαλης να ειναι ενισχυμένη σε αυτο το σημείο που περνάει ? ή δεν πειράζει?
εντάξει για έιναι δοκιμάσμένη λυση ειναι σιγουρα θετικό και ο Dave Andrew σιγουρα εγκυρος σε αυτα που προτείνει
ετσι ακριβως, το εργοστασιο σε καποια σημεια οπως το συγκεκριμενο δεν βαζει καθολου χερι, ειναι οπως βγαινει απο το καλουπι, γιαυτο και ειναι ετσι οπως ειναι, οσο για την φλατζα δεν χρειαζεται κατι... καμια φορα αυτα τα στενεματα σε θυριδες και οχι μονο προκαλουν αρκετα προβληματα και λεω οχι μονο γιατι πριν καιρο συναντησα μια περιπτωση σε ενα hunday που ειχε ενα τετοιο στενεμα(ηταν σχεδον φραγμενο) στον ενα αυλο της πολλαπλης εξαγωγης με αποτελεσμα την μειωμενη αποδοση τον θορυβο και αλλα διαφορα και να φανταστειτε πως το αμαξι ηταν καινουργιο, χρειαστηκε να αλλαξει μεχρι και κινητηρα ωσπου να βρουν το προβλημα...

Re: Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 07, 2011 10:04 pm
από ALEX_MGF
σωπα ρε συ...τς τς τς

Re: Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 07, 2011 10:52 pm
από darkgsi
ALEX_MGF έγραψε:σωπα ρε συ...τς τς τς
δεν το πιασα ???

Re: Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 08, 2011 12:30 am
από ALEX_MGF
γιατι πριν καιρο συναντησα μια περιπτωση σε ενα hunday που ειχε ενα τετοιο στενεμα(ηταν σχεδον φραγμενο) στον ενα αυλο της πολλαπλης εξαγωγης με αποτελεσμα την μειωμενη αποδοση τον θορυβο και αλλα διαφορα και να φανταστειτε πως το αμαξι ηταν καινουργιο, χρειαστηκε να αλλαξει μεχρι και κινητηρα ωσπου να βρουν το προβλημα...
όχι Μου έκανε απλώς πολύ εντύπωση