AVO GTX Coilover??

Questions
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

AVO GTX Coilover??

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Ψάχνοντας μέσω google για coilover ανάρτηση για Rover, βρήκα αυτό το site, το οποίο διαθέτει τα συγκεκριμένα AVO GTX coilover για Rover 216GTi/416GTi:

http://www.dcperformance.co.uk/uprated/ ... 0-gti.html

Έχετε ξανακούσει γι' αυτήν την ανάρτηση??? Πόσο σκληρή ή μαλακή είναι για χρήση δρόμου??? Πόσο αποτελεσματική και πόσο αξιόπιστη είναι???

Όποιος ξέρει κάτι ας μας διαφωτίσει. Ομολογώ ότι μέχρι τώρα νόμιζα ότι καμία εταιρεία δεν έβγαζε coilover ανάρτηση για τα Rover της γενιάς mkI... :roll:
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: AVO GTX Coilover??

Δημοσίευση από kostas200vi »

Δεν την γνωρίζω.............
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: AVO GTX Coilover??

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Σαν μάρκα τη γνωρίζω την AVO. Οι Άγγλοι την θεωρούν καλή και σε ποιότητα και σε επιδόσεις (είναι αγγλική αν δεν κάνω λάθος). Απλά δεν έχω ακούσει ως προς τα Rover κάποιο συγκεκριμένο σχόλιο/αξιόλογηση...
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: AVO GTX Coilover??

Δημοσίευση από K-mech »

Απο εντυπώσεις που ειχα διαβάσει παλιότερα στο rovertech.net, δεν είναι και τόσο καλές για χρηση δρόμου.
Είναι υπερβολικά σκληρές και σε κάποιον μάλιστα είχαν καταστραφεί τα top mounts που συνόδευαν την ανάρτηση. καλά δεν ειναι τοσο για τα πανηγυρια τα AVO, πιθανότατα θα εκανε κάποια καφρίλα ο άλλος σε κανένα χαντάκι ή τίποτα τέτοιο... Απο την άλλη όμως αυτο που ειναι καφρίλα για το βρετανικό δρομο, ειναι καθημερινότητα για τον ελληνικό.
Το ζουμί της υπόθεσης ειναι οτι προσανατολίζονται σε χρηση πίστας περισσότερο.
πχ http://www.rovertech.net/forum/viewtopi ... =5&t=31101" onclick="window.open(this.href);return false; (πρέπει να εισαι loged in για να τα δείς)
Φυσικά όπως και στις περισσότερες coilover το θετικό είναι ότι μπορείς να επικοινωνήσεις με την εταιρία και να τους ζητήσεις custom specs... ανάλογα με το μέγεθος της εταιρίας. (οσο μικρότερη τόσο το καλύτερο γιατί εχει πιό ευέλικτη παραγωγή. Αρκεί να φτιαχνει δικά της πράγματα και να μη κάνει rebrand μουφες, και απ ότι εχω καταλάβει, η AVO φτιάχνει δικά της αμορτισέρ)

Καλύτερα λογια είχα διαβάσει για τις coilover της GAZ αλλά δε τις βρήσκω τωρα πιά σε κανενα shop για mk1 200/400
http://www.rovertech.net/forum/viewtopi ... =5&t=81058" onclick="window.open(this.href);return false;

Γενικά και τα δυο setup δεν ειναι 100% απροβλημάτιστα http://www.rovertech.net/forum/viewtopi ... 0&p=874719" onclick="window.open(this.href);return false;

Πάντως δεν αξίζει το κόπο η αγορά τέτοιων εξαρτημάτων απ το εξωτερικό. Είναι απαραίτητο πιστεύω σε τέτοια εξαρτήματα που καταπονούνται μηχανικά σε όχι και τόσο στάνταρ συνθήκες, να υπάρχει άμεση φυσική επαφή μεταξύ αγοραστή και πωλητή/αντιπρόσωπου/τεχνικού. Ειναι πολύ πιθανο να μπορεί να σου δωσει μια λυση για τη βελτιωση της ανεσης πχ ο εδω τεχνικός με αλλαγή ελατηριων και revalving.
Όπως επίσης αν αρχίσει να χάνει λάδι κάποιο αμορτισέρ, μπορείς άμεσα να πας να ζητήσεις τα ρέστα.
Αντε κανε ship back την ανάρτηση στην Αγγλία για να κάνεις τη δουλειά σου...

Δεν αξίζουν τα λεφτά (btw ο τύπος στο site μάλλον εκμεταλλεύεται τη σπανιότητα και τις βαρεί κατακέφαλα... τις είχα δει στις 700κατι λίρες παλιότερα).
για κάτι που δε σου εγγυάται κανείς ότι θα δουλέψει σωστά στους ελληνικούς δρόμους, ούτε μπορεί να σου παρέχει άμεσα υποστήριξη επειδή βρίσκεται στην άλλη άκρη της Ευρώπης.

Με αντίστοιχα χρήματα μπορείς να φτιάξεις custom coilovers κι εδώ. Εχουμε κι εμείς τυπους που κάνουν καλά τη δουλειά τους.
πχ δυο γνωστα ονοματα που ειναι γενικά παραδεκτό οτι κάνουν σωστή δουλειά, είναι ο Μαρακάκης (δυο αδελφια, ο ενας στη Κρητη ο άλλος Μοσχάτο-Αθήνα) και Κυρλαγκίτσης για Θεσσαλονίκη.
Μόνο μη τους πεις και ειδικά στο πρώτο για χαμήλωμα γιατί θα σε περάσουν για καγκουρα και θα σε στείλουν άλλου ευγενικά.
Με ενα google search και για τους δυο θα καταλάβεις τι εννοώ ;)

Από εκεί και πέρα το ερώτημα είναι... Εσύ δεν είχες ένα CRX να φροντίσεις για το uber tuning? Θα σκάσεις 1000+ ευρώ για ανάρτηση στο rover? :P
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος K-mech την Δευ Μάιος 24, 2010 1:03 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: AVO GTX Coilover??

Δημοσίευση από i-VTec »

K-mech έγραψε: Από εκεί και πέρα το ερώτημα είναι... Εσύ δεν είχες ένα CRX να φροντίσεις για το uber tuning? Θα σκάσεις 1000+ ευρώ για ανάρτηση στο rover? :P

Μηηηη, μη του το θυμίζεις... :P :P

Συμφωνώ και επαυξάνω με τα παραπάνω...Πιστεύω ότι με σετ Koni-Eibach 3,5cm, μπάρες θόλων μπρός πίσω και ψαλιδόμπαρες η καρότσα μας δένει αρκετά καλά για χρήση δρόμο και δε χρειάζεται κάτι παραπάνω. Αν και για να γίνει σωστή δουλειά, γνώμη μου είναι ότι πρέπει κάποια στιγμή να γδυθεί το αμάξι και να ενισχυθεί σε όλα τα σημεία του αμαξώματος πού πονάνε και δεν είναι δύσκολο να σκιστούν μετά από μερικά χρόνια...Όπως είχε γίνει παλιότερα με του Τιγράκη...Και τις προάλλες είδα ένα 214 σκισμένο στους θόλους στην καλίμπρα...Γιατί αν το δέσεις και το κάνεις κούτσουρο, ΚΑΙ το στρίβεις συνέχεια, δε θα αντέξει για πολύ...Εμένα αντέχει παρά τον κανιβαλισμό γιατί έχει ακόμα μαμά ανάρτηση χωρίς μπάρες, αλλιώς δε το είχε σε τίποτα να κάνει κανένα χρατς...
Εικόνα
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: AVO GTX Coilover??

Δημοσίευση από K-mech »

Έκανα edit με μερικά links από πάνω. Έψαχνα να βρω το θέμα με τον τύπο που φόραγε AVO και του έφυγε ένα μπροστινό top mount αλλά δε το βρήκα τελικά... ελπίζω να μη θυμάμαι λάθος.

Άν θελεις πραγματικά να ψαντείς με την αναρτηση του rover, βρές τροπο να βάλεις ελατήρια με δική σου επιλογή σκληρότητας. Πχ κοβεις τα ηδη υπαρχοντα γονατα των kayaba, περνας koni inserts και μετα κολάς "βιδες" για στενά ελατηρια. Στενά ελατηρια υπάρχουν για ενα μεγάλο ευρος σκληρότητας και μήκους οποτε πρακτικά μπορείς να κανεις οτι θέλεις. Αν καταφέρεις να το κάνεις σα προσωπικό project μπορεί να σου βγεί αρκετά φτηνά με ασυγκριτα καλύτερα αποτελέσματα. Θα μπορούσες να φορέσεις στενά ελατήρια ακόμα και σε τελειωμένα kayaba που σου έχουν μείνει απο κάποια παλιά αλλαγή (πριν το κάνεις αυτό θα πρέπει να είσαι σίγουρος ότι μπορείς ακόμα να αλλάξεις το καλάμι με το αμορτισέρ αφού κολήσεις τo σπείρωμα για να μη πάει χαμένη η δουλεία :P) Εννοείται οτι μιλάμε για χαμηλές σκληρότητες γύρω στις 200lb/in γιατί ετσι κι αλλιώς δε νομίζω το σασί του rover να θέλει κατι παραπάνω.
Πάρε ματι μια σειρά απο videakia για τη διαδικασία. Δεν εχει σημασία που είναι για AE86, η δουλειά δεν αλλάζει πολύ. (Αγνόησε το λίγο κουκουρούκου στιλ του τύπου και δώσε βάση στο τι κάνει)
part1
part2
part3


Κατα τη γνώμη μου δεν αξίζει πάλι να σκάσεις 200ευρω για ελατήρια χαμηλώματος μαζί με το 400+ευρω που πάνε τα λίγο πάνω από oem αμορτισέρ.
Δεν συμπαθώ καθόλου τα ελατήρια χαμηλώματος γιατι προσπαθούν να συνδυάσουν τα συμβιβαστα. Απο τη μια αφαιρούν πχ 35 πολύτιμα χιλιοστά απο τη διαδρομή της ανάρτησης και απο την άλλη θελουν να παραμείνουν "ανετα"... Αποτέλεσμα αυτου του ουτοπικού παντρέματος ειναι να χρησιμοποιούνται μαλακότερα ελατήρια απ οτι θα έπρεπε για τη δεδομένη μείωση ύψους. Σε κάποιες περιπτώσεις χρησιμοποιούν ακομα και μαλακότερα απ τα εργοστασιακά (!)
Έτσι ενω σε γενικές γραμμες η αισθηση είναι "οκ" απο άποψη άνεσης, όταν συναντάς κάποια έντωνη ανωμαλία έχουν τη τάση να τερματίσουν... λόγω της μειωμένης διαδρομής και της όχι αντιστοιχα αυξημένης σκληρότητας. Εκεί μπαίνει στη μέση το καημένο το αμορτισερ που προσπαθεί να μαζέψει τα μπόσικα και σκληραίνει απότομα μαθως πλησιάζει στο bump stop. Έτσι το αυτοκίνητο κοπανάει... όχι γιατι φοράει σκληρά ελατηρια, αλλά επειδή: Α) τερματίζει, Β) έχουμε βάλει ενα αρκετά σκληρό αμορτισέρ ετσι ώστε να μη τερματίζει.

Αυτό το πρόβλημα αντιμετωπίζαμε στο swift GTI του Χρήστου. (του φίλου που ανάφερα στο θέμα με τη μετατροπή). Το πήρε μεταχειρισμένο με eibach ελατήρια χαμηλώματος 3,5cm μαζί με κάτι kayaba. Δεν ήταν και ανυπόφορο αλλά ήταν ενοχλητικά σκληρό για τα γούστα του Χρήστου. Για να μη τα πολυλογώ καταλάβαμε τι έπαιζε με τη "σκληρότητα" και σα πρόχειρη λύση αποφασίσαμε να βάλουμε προσθήκες από Teflon μεταξύ ελατήριου και πάνω πιατέλου που θα έδιναν +2,5 πόντους σε ύψος.
Με το ίδιο πακέτο ελατήρια-αμορτισέρ το αυτοκίνητο έγινε χαλί. Καμία σχέση με το κοπάνημα του πριν, παρ όλο που δε κερδίσαμε ουσιαστικά σε διαδρομή ελατήριου. Κερδίσαμε όμως από τις γωνίες των ψαλιδιών που ήρθαν στα ίσια τους αλλά και σε διαδρομή των αμορτισέρ που επιτέλους ανάσαναν λίγο. Επίσης η συμπεριφορά του αυτοκινήτου βελτιώθηκε αισθητά (λιγότερη υποστροφή).
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: AVO GTX Coilover??

Δημοσίευση από i-VTec »

Το πρόβλημα είναι ότι τα Rover είναι υπερβολικά ψηλά από το εργοαστάσιο για κάποιο λόγο...Όχι ψηλά σε απόσταση από το έδαφος (15cm για το GTi) αλλά ψηλά από τη ρόδα μέχρι το θόλο, με ένα ακαλαίσθητο αποτέλεσμα. Δε γίνεται να μη τα χαμηλώσεις ουσιαστικά, γιατί όπως και να το κάνουμε, είναι και θέμα καλαισθησίας...
Εικόνα
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: AVO GTX Coilover??

Δημοσίευση από K-mech »

Μου αρέσει αυτό το "δε γίνεται" :lol: Είναι υποχρεωτικό να τα χαμηλώσεις!!! δε γίνεται αλλιώς σε λεωωω :smt067

Μπορείς να το χαμηλώσεις λίγο (πχ 2cm) αλλά θα πρέπει να συνοδευτεί αυτή η αλλαγή με αντίστοιχα σκληρότερα ελατήρια αν θέλεις να έχεις κάποιο ουσιαστικό κέρδος στο handling. Αυτά τα -20mm διαδρομής για να αντισταθμιστούν, χρειάζεται ακόμα και πάνω από 50% σκληρότερο ελατήριο από το εργοστασιακό ανάλογα με την αρχική σκληρότητα και την ωφέλιμη διαδρομή. Συνήθως τα έτοιμα κιτ ελατήριων χαμηλώματος δίνουν κάτι μεταξύ 10-25% αύξηση στη σκληρότητα αφήνοντας το αμορτισέρ να βγάλει το φίδι απ τη τρύπα κάθε φορά που περνάς πάνω από λακκούβα. Με τη βελτίωση στη πρόσφυση και στο χειρισμό να είναι από μηδενική ως αρνητική… αλλά είπαμε το placebo-like φαινόμενο καλά κρατεί στο τομέα της ανάρτησης.
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: AVO GTX Coilover??

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Καταρχήν δεν έχω σκοπό να βάλω ανάρτηση στο Rover, πόσο μάλλον coilover 1000 ευρώ. :lol: Εκτός, βέβαια κι αν... αλλάξουν τα πράγματα μεσ' το μυαλό μου... :roll:

Έψαχνα, απλά, για το CRX, για το kitακι της Ground Control που μετατρέπει τα κίτρινα Koni σε coilover και σκέφτηκα ότι αν βγάζει και για το Concerto κάτι αντίστοιχο θα μπορεί να τοποθετηθεί (μοιραία, αφού είναι ολόιδια) και στο Rover. Δυστυχώς δεν βγάζει.

Μετά, όμως, λέω (από περιέργεια) δεν κάνω μια αναζήτηση στο Google για "rover coilover" και μ' έβγαλε σ' αυτήν τη σελίδα, όπου και εξεπλάγειν ευχάριστα, βλέποντας ότι υπάρχει μια επιλογή σε coilover και για τα Roverάκια μας. :D

Κρίτων, είσαι φανατικός κατά του χαμηλώματος, έτσι??? :lol: Συμφωνώ μαζί σου, ότι το χαμήλωμα πέρα από την εμφάνιση, χειροτερεύει παρά βελτιώνει τη συμπεριφορά, αλλά φαντάσου να έχεις το αμάξι ωραία φτιαγμένο συνολικά και να δείχνει σαν άλογο. :down: Και το θέμα είναι αυτό που είπε ο Δημήτρης, τα Rover μας δεν είναι ψηλά αμάξια, αλλά το κενό μεταξύ θόλου και τροχού είναι τεράστιο!!! :( Εγώ προσωπικά θα το χαμήλωνα λίγο, θυσιάζοντας κάτι από το κράτημα... :smt086

Το βασικό πρόβλημα του χαμηλώματος (κατά τη γνώμη μου κι απ' όσα έχω δει, μιλώντας πάντα σε λογικά πλαίσια χαμηλώματος) είναι ότι μειώνεται όπως σωστά είπες η διαδρομή του αμορτισέρ και όχι τόσο το γεγονός ότι αλλάζει η γεωμετρία στα ψαλίδια. Άρα το να χαμηλώσεις π.χ. 3,5cm το Rover κάνοντας χρήση ανάρτησης coilover που θα σου δίνει τη δυνατότητα να μεταβάλλεις το ύψος του αυτοκινήτου, χωρίς να επηρεάζεις τη διαδρομή του αμορτισέρ (δεν το κάνουν αυτό όλες οι αναρτήσεις coilover, φυσικά), δεν θα έχει τόσο έντονα αρνητικό αντίκτυπο στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου, όσο θα είχε το ίδιο χαμήλωμα, με έναν κοινό συνδυασμό αμορτισέρ-ελατηρίου χαμηλώματος.
Επίσης, κάτι τέτοιο θα μπορούσε κανείς να πετύχει και με την custom επέμβαση στα αμορτισέρ, φτιάχνοντας έτσι τα πιατέλα, ώστε το ελατήριο να δίνει στο αμάξι το επιθυμητό ύψος, χωρίς να θυσιάζεται διαδρομή από το αμορτισέρ.

Τέλος, πιστεύω πως αν όντως η Avo δίνει τη δυνατότητα επιλογής σκληρότητας ελατηρίων, μπορεί κανείς επιλέγοντας την σωστή σκληρότητα να έχει μια άνετη coilover ανάρτηση για το Rover. Σίγουρα, το μειονέκτημα, της μη αντιπροσώπευσης της εταιρείας στην Ελλάδα, είναι κάτι που σε κάνει να το σκέφτεσαι διπλά πριν πάρεις μια τέτοια απόφαση. :smt017

Απ' την άλλη και η λύση μιας custom ανάρτησης, στα μέτρα του καθενός, είναι πολύ δελεαστική και ενδιαφέρουσα, αρκεί να κάνεις τις σωστές επιλογές (σ' αυτό θα βοηθήσει και ένας σωστός αμορτισεράς, βέβαια) και να μην φτάσει το κόστος σε απαγορευτικά επίπεδα (αν και δεν το νομίζω να φτάσει).
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: AVO GTX Coilover??

Δημοσίευση από kostas200vi »

Εαν δεν θέλετε να το χαμηλώσετε βάλτε μια 17αρα ζάντα να καλύψει το κενό. :smok:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ερωτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες