Απο 1.4 σε 1.6? 1.8? vvc? non vvc? Ακουω την αποψη σας.
- SPOOKY1998
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 7:47 pm
- Επικοινωνία:
Απο 1.4 σε 1.6? 1.8? vvc? non vvc? Ακουω την αποψη σας.
Λοιπόν ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα rover 25 1.4.
Και έχουμε και έναν 1.8 vvc κινητήρα (σκέτο)
Θέλω να μου πείτε τι προτείνετε για πείραγμα στον 1.4.
Ξέρω ότι έχει συζητηθεί πολύ στο φόρουμ και έχω διαβάσει διάφορα κατά καιρούς απλά έτσι να γίνει κουβέντα και να δούμε τι προτείνουν οι περισσότεροι.
Κριτήρια για την μετατροπή.
Καλύτερη απόδοση σε σχέση με τα λεφτά που θα χαλάσουμε.
Και επίσης γράψτε περίπου πόσο θα στοιχίσει η μετατροπή που περιγράφετε.
Περιμένω απόψεις…
Και έχουμε και έναν 1.8 vvc κινητήρα (σκέτο)
Θέλω να μου πείτε τι προτείνετε για πείραγμα στον 1.4.
Ξέρω ότι έχει συζητηθεί πολύ στο φόρουμ και έχω διαβάσει διάφορα κατά καιρούς απλά έτσι να γίνει κουβέντα και να δούμε τι προτείνουν οι περισσότεροι.
Κριτήρια για την μετατροπή.
Καλύτερη απόδοση σε σχέση με τα λεφτά που θα χαλάσουμε.
Και επίσης γράψτε περίπου πόσο θα στοιχίσει η μετατροπή που περιγράφετε.
Περιμένω απόψεις…
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Απο 1.4 σε 1.6? 1.8? vvc? non vvc? Ακουω την αποψη σας.
Πριν αρχίσουμε...Υποθέτουμε ότι έχουμε αυτά τα μοτέρ? Ή τα έχουμε?
Αν τα έχουμε και δε χρειάζεται να τα αγοράσουμε, και αν δε θες να βάλεις το VVC κατ'ευθείαν πάνω στο αμάξι για κάποιο λόγο, έχεις απλές επιλογές.
1)Παίρνεις τα πράματα από το 18άρι και τα βάζεις στο 14άρι, εκτός από την κεφαλή, παίρνεις και ένα σετ εκκεντροφόρους Piper ή Kent, ένα άγραφο και τελείωσες.
2)Παίρνεις τα πράματα από το 18άρι και τα βάζεις στο 14άρι, blanking kit για να καταργήσεις το VVC, παίρνεις και ένα σετ εκκεντροφόρους Piper ή Kent, ένα άγραφο και τελείωσες.
Στη πρώτη περίπτωση θα βγάλεις ένα 150-160άρι τουλάχιστον με 17,5-18,5 κιλά ροπή και στη δεύτερη θα βγάλεις κάτι παραπάνω λόγω καλύτερου σχεδιασμού κεφαλής VVC, αλλά θα σου πάει και ένα 150άρι παραπάνω για το blanking kit.
Συνολικά αν το αναθέσεις σε μηχανικό/προγραμματιστή, φτιάξεις εξάτμιση κ.λπ., χμμμ...1,5-2 χιλιάρικα?
Αν τα έχουμε και δε χρειάζεται να τα αγοράσουμε, και αν δε θες να βάλεις το VVC κατ'ευθείαν πάνω στο αμάξι για κάποιο λόγο, έχεις απλές επιλογές.
1)Παίρνεις τα πράματα από το 18άρι και τα βάζεις στο 14άρι, εκτός από την κεφαλή, παίρνεις και ένα σετ εκκεντροφόρους Piper ή Kent, ένα άγραφο και τελείωσες.
2)Παίρνεις τα πράματα από το 18άρι και τα βάζεις στο 14άρι, blanking kit για να καταργήσεις το VVC, παίρνεις και ένα σετ εκκεντροφόρους Piper ή Kent, ένα άγραφο και τελείωσες.
Στη πρώτη περίπτωση θα βγάλεις ένα 150-160άρι τουλάχιστον με 17,5-18,5 κιλά ροπή και στη δεύτερη θα βγάλεις κάτι παραπάνω λόγω καλύτερου σχεδιασμού κεφαλής VVC, αλλά θα σου πάει και ένα 150άρι παραπάνω για το blanking kit.
Συνολικά αν το αναθέσεις σε μηχανικό/προγραμματιστή, φτιάξεις εξάτμιση κ.λπ., χμμμ...1,5-2 χιλιάρικα?
- SPOOKY1998
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 7:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: Απο 1.4 σε 1.6? 1.8? vvc? non vvc? Ακουω την αποψη σας.
Ξεχασες το κιβωτιο ταχυτητων στα ποσα χιλιομετρα θα σπασει???
Μη ξεχνας το 1.4 δεν φοραει pg1 πανω για κακη μας τυχη
Μη ξεχνας το 1.4 δεν φοραει pg1 πανω για κακη μας τυχη
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Απο 1.4 σε 1.6? 1.8? vvc? non vvc? Ακουω την αποψη σας.
Μιλάμε μόνο για μοτέρ...Το κιβώτιο του 1.4 σαφώς δεν είναι PG1 αλλά αν δεν είσαι κάφτης και δεν κάνεις καρφωτές δε θα έχει πρόβλημα...Ένα PG1 μεταχειρισμένο πόσο να κάνει, 3 κατοστάρικα?
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Απο 1.4 σε 1.6? 1.8? vvc? non vvc? Ακουω την αποψη σας.
Δεν φτάνει μόνο το PG1 για να γίνει μετατροπή, θέλει άλλη μίζα, άλλο βολάν, άλλα ημιαξόνια, άλλο λεβιέ, άλλη γέφυρα..
Η πιο απλή λύση είναι να βάλεις κατευθείαν πάνω τον 1.8 και να τον δηλώσεις στη συνέχεια για να είσαι νόμιμος..
Η επίσης απλή λύση αλλά λίγο πιο σύνθετη από την προηγούμενη είναι να λύσεις και τους δύο κινητήρες και να βάλεις όλα τα πράγματα στο μπλοκ του 1.4 εφόσον είσαι σίγουρος ότι είναι ok..οπότε γλυτώνεις το κομμάτι της δήλωσης.
Το R65 αν και οριακά θα τα αντέξει, εκτός και αν είσαι κανίβαλος..από εκεί και πέρα ό,τι παραπάνω θελήσεις σε άλογα τότε θα υπολογίζεις σίγουρα και σασμάν
Η πιο απλή λύση είναι να βάλεις κατευθείαν πάνω τον 1.8 και να τον δηλώσεις στη συνέχεια για να είσαι νόμιμος..
Η επίσης απλή λύση αλλά λίγο πιο σύνθετη από την προηγούμενη είναι να λύσεις και τους δύο κινητήρες και να βάλεις όλα τα πράγματα στο μπλοκ του 1.4 εφόσον είσαι σίγουρος ότι είναι ok..οπότε γλυτώνεις το κομμάτι της δήλωσης.
Το R65 αν και οριακά θα τα αντέξει, εκτός και αν είσαι κανίβαλος..από εκεί και πέρα ό,τι παραπάνω θελήσεις σε άλογα τότε θα υπολογίζεις σίγουρα και σασμάν
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 768
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
- Τοποθεσία: @@
- Επικοινωνία:
Re: Απο 1.4 σε 1.6? 1.8? vvc? non vvc? Ακουω την αποψη σας.
Το τελευταιο που θα πρεπει να σε ανησυχει ειναι αυτο...SPOOKY1998 έγραψε:Ξεχασες το κιβωτιο ταχυτητων στα ποσα χιλιομετρα θα σπασει???
Μη ξεχνας το 1.4 δεν φοραει pg1 πανω για κακη μας τυχη
.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Απο 1.4 σε 1.6? 1.8? vvc? non vvc? Ακουω την αποψη σας.
Το δοκίμασα εγώ αντέχει...... εάν δεν είσαι κανίβαλος.SPOOKY1998 έγραψε:Ξεχασες το κιβωτιο ταχυτητων στα ποσα χιλιομετρα θα σπασει???
Μη ξεχνας το 1.4 δεν φοραει pg1 πανω για κακη μας τυχη
- SPOOKY1998
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 7:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: Απο 1.4 σε 1.6? 1.8? vvc? non vvc? Ακουω την αποψη σας.
Οκ δεν ειμαι και τοσο κανιβαλος
Αλλα απο οσο θυμαμαι δεν ειναι τοσο απλη η αλλαγη σε 1.8vvc
Κατι θυμαμαι για αλλαγες πλεξουδας ecu κτλ.....
Αλλα απο οσο θυμαμαι δεν ειναι τοσο απλη η αλλαγη σε 1.8vvc
Κατι θυμαμαι για αλλαγες πλεξουδας ecu κτλ.....
- prilepa_mg
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 157
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 07, 2007 10:28 am
- Τοποθεσία: paleo faliro
- Επικοινωνία:
Re: Απο 1.4 σε 1.6? 1.8? vvc? non vvc? Ακουω την αποψη σας.
eki me ti pleksuda tha mpleksis hondra.kanto aplo 1.8 me blank kit .ego ekana idi 1 tetio(eho anevasi foto),ke pai para poli kala.SPOOKY1998 έγραψε:Οκ δεν ειμαι και τοσο κανιβαλος
Αλλα απο οσο θυμαμαι δεν ειναι τοσο απλη η αλλαγη σε 1.8vvc
Κατι θυμαμαι για αλλαγες πλεξουδας ecu κτλ.....
200 COUPE the best .the GTI is back on the road
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Απο 1.4 σε 1.6? 1.8? vvc? non vvc? Ακουω την αποψη σας.
Εγκέφαλο θα χρειαστείς και στο απλό 1.8 και στο vvc.. πλεξούδα θα χρειαστείς μόνο στη περίπτωση του vvc αλλά δεν είναι και τόσο μεγάλο μπλέξιμο..
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες