Λέει ο προδώτης με το CRXTasos_7R έγραψε:Μην τον ακούτε!! D-series FTW!!!!!!!!
Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0 ECU.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1745
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 11:57 pm
- Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
- Επικοινωνία:
Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0
Δεν ειναι προδοτης το παιδι επιδη εχει και το crx και του δειχνει την προσοχη του αυτο τον καιρο.Το θεμα ειναι οτι οσο καιρο δινει προσοχη στο ενα κυκλοφορει με το D
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0
Πλάκα κάνω ρααα
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1745
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 11:57 pm
- Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
- Επικοινωνία:
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 41
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 31, 2009 11:13 am
- Επικοινωνία:
Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0
Μπράβο για την προσπάθεια.
Τώρα για την απώλεια ροπής φταίει μάλλον η μεγάλη πεταλούδα καθώς ο εισερχόμενος αέρας χάνει πολλή την ταχύτητα ροής του.
Α και βάλτε μικρότερη διάκενο (όσο επιτρέπετε απο το μάνουλ) στην ρύθμιση βαλβίδων για να πάρετε την χαμένη ροπή.
Τώρα για την απώλεια ροπής φταίει μάλλον η μεγάλη πεταλούδα καθώς ο εισερχόμενος αέρας χάνει πολλή την ταχύτητα ροής του.
Α και βάλτε μικρότερη διάκενο (όσο επιτρέπετε απο το μάνουλ) στην ρύθμιση βαλβίδων για να πάρετε την χαμένη ροπή.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0
Έχουμε κρατήσει τη stock πεταλούδα στην άκρη οποτε δε χάνουμε τιποτα να δοκιμάσουμε οταν το ξαναπιάσουμε.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0
2 κιλά ροπής στις μεσαίες είναι πολλά για να χαθούν από την πεταλούδα...Γενικά είναι πολλά για να χαθούν από οτιδήποτε...Κάτι πάει σαφώς ΣΤΡΑΒΑ...Η δύναμη καθ'αυτή δεν είναι καθόλου κακή για τα δεδομένα της μετατροπής, αλλά βγαίνει πολύ ψηλά και στο δρόμο σίγουρα υπολείπεται ακόμα και ενός stock GSi-GTi, αφού δε μπορείς να παίζεις συνέχεια στο φάσμα 6.500-7.500, αναγκαστικά θα πέσεις και στις 5.000-5.500 μετά από αλλαγή, οπότε εκεί θα τον πιείς...
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0
Ναί πράγματι. Είναι γενικά παραδεκτό ότι η μεγάλη πεταλούδα θα σου κόψει κάτι στις χαμηλές στροφές... Αλλά εδώ δεν έχουμε χάσει ροπή μόνο στις χαμηλές... Παντού έχουμε χάσει.
Εδώ συγκεκριμένα στο φάσμα 4500 με 5500 έχουμε χάσει σε σχέση με το παλιό διάγραμμα τη διπλάσια ροπή απ ότι στο φάσμα 3000 με 4000. Ειναι να τραβάς τα μαλιά σου...
Οκ ψηλά καθυστερεί η μείωση της ροπής οπότε βγαίνει αυτή η ισχύς. Αλλά ισχύς πάνω στο κόφτη είναι άχρηση... από περιέργεια τον ανεβάσαμε στις 7700 rpm για ένα πάτημα στο δυναμόμετρο. Δεν έδωσε κάτι παραπάνω εκεί πέρα αλλά ούτε υπήρξε καμία δραματική πτώση. Αν ήταν 1400αρι D θα αφήναμε το κόφτη εκεί πάνω αλλά για το 1600αρι παρά είναι μεγάλη η διαδρομή του εμβόλου για τέτοιες ταρζανιές.
Κατά τα άλλα με αυτή τη διαφορά στην απόδοση ισχύος, το αυτοκίνητο είναι σίγουρα πιο αργό απ ότι πριν.
Απλά αυτή είναι η παγίδα της αίσθησης... το βλέπεις που ανεβάζει με αμείωτο ρυθμό μέχρι το κόφτη και ασυναίσθητα δε παρατηρείς ότι "κάτι λείπει" από χαμηλότερα.
PS
Btw ελπίζω να καταλαβαίνεις τώρα Μήτσο γιατί διστάζαμε να παρουσιάσουμε τη μετατροπή πριν βγάλουμε κάποιο σαφές συμπέρασμα για το τι συμβαίνει (πέρα απ το θέμα με τη φλάντζα).
Με μία σύντομη ματιά οι περισσότεροι που δεν έχουν τη διάθεση να διαβάσουν για να καταλάβουν τι έγινε, θα βλέπουν απλά δυο π@πάres που πήγαν να «φτιάξουν» ένα μοτέρ και το έκαναν «σα τα μούτρα τους»
Επίσης προς το παρόν, αυτή κατάσταση περισσότερο δυσφημίζει τη μετατροπή, παρά παρουσιάζει τα οφέλη της… Οφέλη που ακόμα ούτε εμείς έχουμε δει, οπότε απουσίαζε το κίνητρο για να το βγάλουμε αυτό παραέξω.
Εδώ συγκεκριμένα στο φάσμα 4500 με 5500 έχουμε χάσει σε σχέση με το παλιό διάγραμμα τη διπλάσια ροπή απ ότι στο φάσμα 3000 με 4000. Ειναι να τραβάς τα μαλιά σου...
Οκ ψηλά καθυστερεί η μείωση της ροπής οπότε βγαίνει αυτή η ισχύς. Αλλά ισχύς πάνω στο κόφτη είναι άχρηση... από περιέργεια τον ανεβάσαμε στις 7700 rpm για ένα πάτημα στο δυναμόμετρο. Δεν έδωσε κάτι παραπάνω εκεί πέρα αλλά ούτε υπήρξε καμία δραματική πτώση. Αν ήταν 1400αρι D θα αφήναμε το κόφτη εκεί πάνω αλλά για το 1600αρι παρά είναι μεγάλη η διαδρομή του εμβόλου για τέτοιες ταρζανιές.
Κατά τα άλλα με αυτή τη διαφορά στην απόδοση ισχύος, το αυτοκίνητο είναι σίγουρα πιο αργό απ ότι πριν.
Απλά αυτή είναι η παγίδα της αίσθησης... το βλέπεις που ανεβάζει με αμείωτο ρυθμό μέχρι το κόφτη και ασυναίσθητα δε παρατηρείς ότι "κάτι λείπει" από χαμηλότερα.
PS
Btw ελπίζω να καταλαβαίνεις τώρα Μήτσο γιατί διστάζαμε να παρουσιάσουμε τη μετατροπή πριν βγάλουμε κάποιο σαφές συμπέρασμα για το τι συμβαίνει (πέρα απ το θέμα με τη φλάντζα).
Με μία σύντομη ματιά οι περισσότεροι που δεν έχουν τη διάθεση να διαβάσουν για να καταλάβουν τι έγινε, θα βλέπουν απλά δυο π@πάres που πήγαν να «φτιάξουν» ένα μοτέρ και το έκαναν «σα τα μούτρα τους»
Επίσης προς το παρόν, αυτή κατάσταση περισσότερο δυσφημίζει τη μετατροπή, παρά παρουσιάζει τα οφέλη της… Οφέλη που ακόμα ούτε εμείς έχουμε δει, οπότε απουσίαζε το κίνητρο για να το βγάλουμε αυτό παραέξω.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0
Λάθος...Εγώ όσα χρόνια είμαι στο club, έχω δεί μονάχα μία παρουσίαση σαν τι δική σου...Άντε δύο βαριά...Και από άλλα 4-5 clubs, το ίδιο, καημό το είχα να δω στην Ελλάδα αυτά πού βλέπω και στα fora του εξωτερικού, πού η βελτίωση είναι μεράκι για αυτούς πού ασχολούνται μαζί της...Εδώ κοιτάμε να μη μάθει ο άλλος τι φτιάξαμε, πως το φτιάξαμε και πόσο πήγε το μαλλί, μη τυχόν και το μάθει κανείς παραέξω...
Μπράβο και πάλι και θα στο λέω συνέχεια μέχρι να το χωνέψεις...Και το μοτέρ να σπάγατε στο τέλος, χαλάλι, και η παρουσίαση είναι ίσως η μοναδική για minime στα ελληνικά fora...
btw έχεις PM>
Μπράβο και πάλι και θα στο λέω συνέχεια μέχρι να το χωνέψεις...Και το μοτέρ να σπάγατε στο τέλος, χαλάλι, και η παρουσίαση είναι ίσως η μοναδική για minime στα ελληνικά fora...
btw έχεις PM>
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0
Mήτσο γ@μw τα ... fora σου γ@μw
Ένα μεγάλο μπράβο στο παιδί για τις γνώσεις και το μεράκι του
Σε λάθος αμάξωμα τα διέθεσε βέβαια!
Δεν άντεξα
Ένα μεγάλο μπράβο στο παιδί για τις γνώσεις και το μεράκι του
Σε λάθος αμάξωμα τα διέθεσε βέβαια!
Δεν άντεξα
MG TF turbo...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες