VVC vs VTec

General board
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
prilepa_mg
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Σάβ Απρ 07, 2007 9:28 am
Τοποθεσία: paleo faliro
Επικοινωνία:

VVC vs VTec

Δημοσίευση από prilepa_mg » Δευ Μαρ 29, 2010 9:31 pm

K series is the BEST with the VVC on the top. :up: The basic concept was developed by a mr. Mitchell and it was published
and patented back in 1973. However no one used it and it was forgotten
until Rover re-discovered it. In 1989 Rover began experimenting with the
system and in 1993 had developed a 1.4 litre version with VVC Rover K-series engine, the revolutionary four cylinder There are a lot of manufacturers who have variable valve control systems.
There are three basic variants:
l Cam phasing, The timing of the cam is being altered, the duration
remains the same
l Cam lobe switching, A hydraulic system operates the valve from
one of two lobes
l Variable duration
At this moment (Jan 2001) Rover is the only one who has a mass
production engine with a variable duration of the camshaft. A bigger
duration has more effect on power than opening and closing the valve later
as with cam phasing systems. The Rover system is without a doubt far
superior to all the cam phasing systems. It would be possible to incorporate
a cam lobe switching mechanism to switch to a higher lift cam lobe as with
Honda's VTEC. This would give the Rover engine the best of all worlds.
And to make it a mechanical marvel.......
please Rover, make it a V8.......
4.0 litre 32V quad-OHC VVC.......Yummie!,
300 bhp would just do nicely, thank you.
200 COUPE the best .the GTI is back on the road

Άβαταρ μέλους
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Rover 1904

Δημοσίευση από Tasos_7R » Τρί Μαρ 30, 2010 6:56 am

prilepa_mg έγραψε:At this moment (Jan 2001) Rover is the only one who has a mass
production engine with a variable duration of the camshaft.
Να, αυτά διαβάζω και δε μπορώ να μη σχολιάσω... :-D
Δηλαδή, οι κινήτηρες (μαζικής παραγωγής, φυσικά) της Honda που κυκλοφορούν στην αγορά από το 1987 δεν μεταβάλλουν την διάρκεια του ανοίγματος/κλεισίματος των βαλβίδων??? :spao: Για να ακριβολογούμε η Honda είναι η πρώτη εταιρεία που κατάφερε να μπορεί να μεταβάλλει σε ένα μοτέρ και το βύθισμα αλλά και τη διάρκεια των βαλβίδων ανάλογα με τις ανάγκες του κινητήρα σε καύσιμο!!
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 848
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: Rover 1904

Δημοσίευση από Κώστας RWD » Τρί Μαρ 30, 2010 5:27 pm

Tι εννοείς ανάλογα με τις ανάγκες;
Αφού έχουν 2 προφίλ μόνο...
MG TF turbo...

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8911
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Rover 1904

Δημοσίευση από nikolas » Τρί Μαρ 30, 2010 5:33 pm

Μη κρατάς μόνο τα κομμάτια που θες..σου λέει ότι η πατέντα κατοχυρώθηκε το 1973 και την επανέφερε η Rover στο προσκήνιο απ'το 1989..επίσης έχει ξανασυζητηθεί στο παρελθόν ότι το vvc συγκριτικά με το vtec θεωρείται "ανώτερη" τεχνολογία είτε μας αρέσει είτε όχι..και επειδή πολύ πιθανόν σαν αντεπιχείρημα να τεθεί ότι τα vtec βγάζουν παραπάνω άλογα, να παραθέσω και αυτό..
"It would be possible to incorporate a cam lobe switching mechanism to switch to a higher lift cam lobe as with Honda's VTEC. This would give the Rover engine the best of all worlds.
Δεν έχω σκοπό να βγάλω τα kseries τα σούπερ μοτέρ, έχω γνωρίσει και απ'την καλή και απ'την ανάποδη τα καλά και τα κακά τους αλλά και η αλήθεια να λέγεται..

Άβαταρ μέλους
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Rover 1904

Δημοσίευση από Tasos_7R » Τρί Μαρ 30, 2010 7:31 pm

Κώστας RWD έγραψε:Tι εννοείς ανάλογα με τις ανάγκες;
Αφού έχουν 2 προφίλ μόνο...
Πολυ σωστα!! Ενα προφιλ για χαμηλες εως μεσαιες στροφες λειτουργιας και ενα δευτερο προφιλ για μεσαιες εως υψηλες στροφες λειτουργιας.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Άβαταρ μέλους
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3725
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Rover 1904

Δημοσίευση από i-VTec » Τρί Μαρ 30, 2010 7:44 pm

Το VVC ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ήταν ανώτερο από το VTEC, στην πράξη ήταν 10 φορές πιό πολύπλοκο κόστιζε αρκετά περισσότερο στην υλοποίηση/εφαρμογή και άρα στον αγοραστή, ενώ είχε παρεμφερή αποτελέσματα σε κατανάλωση και χειρότερα αποτελέσματα σε απόδοση (150 άλογα από 1.8 μοτέρ, η Honda έβγαζε 155-160 από 1.6 και δούλευε μιά χαρά χαμηλά)...Οπότε ας κοιτάμε και την ουσία πέρα από τη θεωρία...
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Rover 1904

Δημοσίευση από Tasos_7R » Τρί Μαρ 30, 2010 8:13 pm

nikolas έγραψε:Μη κρατάς μόνο τα κομμάτια που θες..σου λέει ότι η πατέντα κατοχυρώθηκε το 1973 και την επανέφερε η Rover στο προσκήνιο απ'το 1989..
Δεν κραταω τα κομματια που θελω, απλα διορθωσα αυτο που λεει οτι μεχρι και το 2001 (οταν και γραφτηκε προφανως το κειμενο που παραθετει ο Prilepa) το VVC ειναι το μονο συστημα που μεταβαλει τη διαρκεια των βαλβιδων. Κατι που δεν ισχυει, φυσικα (προυπηρχε το VTEC). Αν ηθελε να το γραψει σωστα θα επρεπε να ελεγε οτι το VVC ειναι το μονο συστημα που μεταβαλλει συνεχομενα η σε μεγαλο φασμα στροφων τη διαρκεια των βαλβιδων (χωρις ομως να μεταβαλλει και το βυθισμα τους).
Επισης, κατοχυροθηκε το 1973, αλλα οχι απο τη Rover. Η Rover επανεφερε αυτη την πατεντα το 1989 στο προσκηνιο, αλλα το 1993 εβγαλε στην παραγωγη μοτερ που εκανε χρηση του VVC. Δηλαδη, 4 χρονια μετα την Honda.
Για του λογου το αληθες:
PERRY-MGTF έγραψε:Η βασική αρχή αναπτύχθηκε από τον Mitchel και δημνοσιεύθηκε και κατοχυρώθηκε το 1973. Παρόλα αυτά κανείς δεν την χρησιμοποίησε και ξεχάστηκε μέχρι να την ξανα-ανακαλύψει η Rover. Το 1989 η Rover άρχισε να πειραματίζεται με τοι σύστημα και το 1993 είχε αναπτύξει μια εκδοχή του κινητήρα VVC στα 1,400 κυβικά.
nikolas έγραψε:επίσης έχει ξανασυζητηθεί στο παρελθόν ότι το vvc συγκριτικά με το vtec θεωρείται "ανώτερη" τεχνολογία είτε μας αρέσει είτε όχι..
Αυτο το "ανωτερη" τεχνολογια χωρα πολυ συζητηση...
Τι σημαινει ειναι "ανωτερη" τεχνολογια? Πιο πολυπλοκη σε συλληψη και υλοποιηση?? Θα συμφωνησω οτι θεωρητικα το να μπορεις να μεταβαλλεις συνεχομενα την διαρκεια των βαλβιδων ειναι καλυτερο απο το να εχεις δυο μονο προφιλ οπως το VTEC, αλλα στην πραξη ειναι πολυ διαφορετικα τα πραγματα. Για παραδειγμα, το ιδανικο θα ηταν να μπορεις να μεταβαλλεις τη διαρκεια μεν, αλλα στις ιδανικες για καθε ταχυτητα περιστροφης μοιρες δε. Κατι που δεν νομιζω οτι κανει ουτε το VVC ουτε κανενα συστημα μεταβλητου χρονισμου. Αυτο ισως επιτευχθει στο μελλον με βαλβιδες που θα ελεγχονται ηλεκτρονικα βαση της ECU και οχι μηχανικα.
Επισης, η πολυπλοκοτητα του μηχανισμου του VVC πιστευω οτι ειναι απο μονη της ενα μειονεκτημα. Εχει πολλα κινουμενα μερη που σημαινει μεγαλυτερο βαρος, μεγαλυτερες απωλειες, μεγαλυτερο κοστος συντηρησης. Αραγε μεχρι ποσες στροφες περιστροφης θα ηταν αξιοπιστο αυτο το συστημα??
nikolas έγραψε:και επειδή πολύ πιθανόν σαν αντεπιχείρημα να τεθεί ότι τα vtec βγάζουν παραπάνω άλογα, να παραθέσω και αυτό..
"It would be possible to incorporate a cam lobe switching mechanism to switch to a higher lift cam lobe as with Honda's VTEC. This would give the Rover engine the best of all worlds.
Δεν ειναι αρκετο αντεπιχειρημα αυτο που απο μονος σου λες??? Η πραξη τελικα δικαιωνει τον καθε μηχανικο/κατασκευαστη και κρινει μια τεχνολογια σαν "ανωτερη".
Επισης, σχετικα με το βυθισμα των βαλβιδων, το "it would be possible" μεχρι το "it is possible" εχει μεγαλη αποσταση. Αφου, ηταν τοσο ευκολο να πανε ενα βημα παραπερα και να μεταβαλλουν και το βυθισμα των βαλβιδων, τοτε γιατι δεν το καναν?? Εκει ειναι η μεγαλη διαφορα του VTEC απο ολα τα αλλα συστηματα μεταβλητου χρονισμου, οτι μπορει δηλαδη και επεμβαινει και στο βυθισμα, αλλα και στη διαρκεια των βαλβιδων. Βεβαια μετα ακολουθησαν/αντεγραψαν κι αλλοι.
nikolas έγραψε:Δεν έχω σκοπό να βγάλω τα kseries τα σούπερ μοτέρ, έχω γνωρίσει και απ'την καλή και απ'την ανάποδη τα καλά και τα κακά τους αλλά και η αλήθεια να λέγεται..
Κανεις δεν αμφισβητει οτι εισαι αντικειμενικος. ;)
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

DimTf160+
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 9:29 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Rover 1904

Δημοσίευση από DimTf160+ » Τρί Μαρ 30, 2010 9:36 pm

Tasos_7R έγραψε:Αραγε μεχρι ποσες στροφες περιστροφης θα ηταν αξιοπιστο αυτο το συστημα??
οι 7750 στροφες ειναι το οριο στροφων αντοχης του συστηματος.

Άβαταρ μέλους
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4671
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Rover 1904

Δημοσίευση από kostas200vi » Τρί Μαρ 30, 2010 9:38 pm

Καλά ο Τάσος τι περιμένατε να έλεγε. :twisted:
Οσο για το VVC ειναι πολυ ανωτερο απο το Vtec και μιας και Μητσος ανέφερε ότι το ενα βγαζει περισσότερα αλογα απο 1,6 μοτερ θα σας ενημερώσω οτι στο VVC μπορεις να κανεις retiming και να βγαλει 190 αλογα κατι που δεν κανει το Vtec γιατι απλα ειναι ενας διακοπτης on - off. :roll:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Άβαταρ μέλους
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Rover 1904

Δημοσίευση από Tasos_7R » Τρί Μαρ 30, 2010 9:43 pm

Δε μας το αναλυεις λιγο παραπανω αυτο το... "μαγικο" retiming?? :-D
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες