Το ότι έχεις δει τις τιμές χωρίς να αγοράσεις το προϊόν και να έχεις άποψη, δεν μου λέει κάτι , πως το αξιολογείς με βάση τιμή ? εγώ αναφέρομαι σε προϊόντα που έχω πάρει εγώ η οι φίλοι μου, τα έχουμε δοκιμάσει και έχω "γνώμη" για καποια "γυαλιστερά turboχταποδα".K-mech έγραψε:Τις ebay αγγελίες με τα γυαλιστερά χταπόδια στα χαμηλά διψήφια νούμερα ευρώ τα έχω δει κι εγώ πάντως αλλά δεν έχω διαβάσει πουθενά αξιόλογη αναφορά.
Ισοπεδωτικό η όχι το post μου είναι η αλήθεια, (λυπάμαι εάν κάποιους τους πονάει γιατί τα πλήρωσαν), τους κοροϊδεύουν, 1500€ για 20 άλογα και δεν τα βλέπουν ποτέ, ακόμα κι αν τα δουν στο δυναμόμετρο, δεν αξίζει.K-mech έγραψε:Αντέδρασα στο ισοπεδωτικό σου ποστ όσο άφορα τη γνώμη μου για τιμή ενός βελτιωτικού κιτ που αφορά ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο και που ισχυρίζεται ο τύπος που το συνέθεσε ότι δίνει +20ps ατμοσφαιρικά.
Το συγκεκριμένο "μπουρί σόμπας" το έχεις δοκιμάσει η έχεις άποψη με βάση τις τιμές που έχεις πληρώσει εδώ?K-mech έγραψε:Όχι ατμοσφαιρικά PS δε παίρνεις με σωλήνα σόμπας και χταπόδι των 10$
Δοκιμασε το πρώτα 7,64€ έχει όχι 1500€ και εάν δεν σου κάνει πέτα το και πες τη γνώμη σου.
Θα συμφωνήσω μαζί σου, αλλά και πάλι 200€ δεν τα δίνω για ένα σφουγγάρι που ίσως μου δώσει 1-2 άλογα.K-mech έγραψε:Όχι δε δικαιολογώ τα 300ευρώ (που από το εξωτερικό το βρίσκεις με 200) Αλλά στα ατμοσφαιρικά βλέπεις παίζει ρόλο ο όγκος και η γεωμετρία του φιλτροκουτιού στο συντονισμό της εισαγωγής... δεν αρκεί εδώ ένα μανιτάρι με σφουγκαρι μέσα για να κάνεις καλά τη δουλειά σου. Άν το συνδυάσεις με αυτό το οτι πληρώνεις το όνομα της BMC (και κατά συνέπεια την τεχνογνωσία της στους αγώνες) καταλαβαίνεις προς τι το υψηλό της τιμής. Τώρα αν αύριο πάω εγώ και φτιάξω καλούπια από τα φιλτροκουτια της BMC και τα πουλάω σαν ΚΜC στο ebay με 5ευρω το ένα, δε σημαίνει αυτοματα οτι οι τύποι στη BMC είναι κλέφτες. (χωρίς αυτό που λέω φυσικά να σημαίνει ότι δεν είναι)