ανακατασκευη 416gti του 94
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
- Επικοινωνία:
ανακατασκευη 416gti του 94
λιγα λογια για το αυτοκινητο.
Ειναι μοντελο του 94' αγοραστηκε 20/12//2008 . Ηταν σε ακινησια για τρια χρονια, στον ελεγχο που εκανα για την αγορα του διαπιστωσα οτι ειχε πληρες βιβλιο service απο την rover. Το μοτερ ειχει χτυπισει μπιελα και αλλαχτηκε με αλλο απο cabrio πριν 55.000 χιλιομετρα. τωρα εχει 220.000 .Εχει επισκευαστει με προχειροτητα απο καποια μικρο τρακαρισματα επιφανειακα η λαμαρινα.
Του εβαλα μπαταρια και το ειχα στην κατοχη μου για μια βδομαδα! πριν την αγορα του, το αμαξι δεν ηταν καθολου ταλαιπωρημενο. Διαπιστωνω οτι φοραει ρυθμιζομενα koni κιτρινα και τρομπα φρενου απο καποιο Honda μεγαλυτερη. Τα φρενα ειχαν πολυ δυναμη σε σχεση με ενα κοινο gti-gsi.Το γνωριζω διοτι στην οικογενεια υπαρχει και αλλο gsi του 91. To αμαξι ικανοποιησε και αποφασιζω να το περασω κτεο για να το αγορασω.
Το αγοραζω.
Αλλαζω ιμαντα χρονισμου και χρονισμο, ρουλο και καπακι ντιστριμπιτερ, πλακετα ντιστριμπιτερ με γνησια Honda γιατι επαιζε ο δεικτης του στροφομετρου ενδειξη οτι η πλακετα ειναι στα τελευταια της, λαδια μοτερ και σαζμαν, φιλτρο λαδιου, αερα.Ρυθμιση βαλβιδων. Αλλαχτηκαν τα μπουζι και τα υγρα φρενων. Ακυρωση της μοναδας του ABS
Το μοτερ ειναι αριστο και μαλιστα πολυ σφιχτο πρεπει να ειχε λιγα χιλιομετρα. Τα καυσαερια αψογα.
Επελαξα το αυτοκινητο αυτο διοτι το γνωριζω πολυ καλα, εχει πολυ ωραιο μοτερ, ανεξαρτητη αναρτηση και ενδιαφερουσα οδικη συμπεριφορα. Επισης οτι με παρα πολυ λιγα λεφτα θα εχω ενα πολυ καλο συνολο που εαν κατι παει στραβα δεν θα λυπηθω κιολας.
Συνεχιζω με την επισκευη των αμορτισερ και αλλαγη στις βαλβιδες και τα λαδια τους. Αντικαθιστω και τα ελατηρια με eibach και τα πιατελα των εμπρος top mount με καινουργια. Αλλαζω τα εμπρος ψαλιδια με καινουργια βαζω silentblock της powerflex.
Το αυτοκινητο κατα την αλλαγη υγρου φρενων.
Ειναι μοντελο του 94' αγοραστηκε 20/12//2008 . Ηταν σε ακινησια για τρια χρονια, στον ελεγχο που εκανα για την αγορα του διαπιστωσα οτι ειχε πληρες βιβλιο service απο την rover. Το μοτερ ειχει χτυπισει μπιελα και αλλαχτηκε με αλλο απο cabrio πριν 55.000 χιλιομετρα. τωρα εχει 220.000 .Εχει επισκευαστει με προχειροτητα απο καποια μικρο τρακαρισματα επιφανειακα η λαμαρινα.
Του εβαλα μπαταρια και το ειχα στην κατοχη μου για μια βδομαδα! πριν την αγορα του, το αμαξι δεν ηταν καθολου ταλαιπωρημενο. Διαπιστωνω οτι φοραει ρυθμιζομενα koni κιτρινα και τρομπα φρενου απο καποιο Honda μεγαλυτερη. Τα φρενα ειχαν πολυ δυναμη σε σχεση με ενα κοινο gti-gsi.Το γνωριζω διοτι στην οικογενεια υπαρχει και αλλο gsi του 91. To αμαξι ικανοποιησε και αποφασιζω να το περασω κτεο για να το αγορασω.
Το αγοραζω.
Αλλαζω ιμαντα χρονισμου και χρονισμο, ρουλο και καπακι ντιστριμπιτερ, πλακετα ντιστριμπιτερ με γνησια Honda γιατι επαιζε ο δεικτης του στροφομετρου ενδειξη οτι η πλακετα ειναι στα τελευταια της, λαδια μοτερ και σαζμαν, φιλτρο λαδιου, αερα.Ρυθμιση βαλβιδων. Αλλαχτηκαν τα μπουζι και τα υγρα φρενων. Ακυρωση της μοναδας του ABS
Το μοτερ ειναι αριστο και μαλιστα πολυ σφιχτο πρεπει να ειχε λιγα χιλιομετρα. Τα καυσαερια αψογα.
Επελαξα το αυτοκινητο αυτο διοτι το γνωριζω πολυ καλα, εχει πολυ ωραιο μοτερ, ανεξαρτητη αναρτηση και ενδιαφερουσα οδικη συμπεριφορα. Επισης οτι με παρα πολυ λιγα λεφτα θα εχω ενα πολυ καλο συνολο που εαν κατι παει στραβα δεν θα λυπηθω κιολας.
Συνεχιζω με την επισκευη των αμορτισερ και αλλαγη στις βαλβιδες και τα λαδια τους. Αντικαθιστω και τα ελατηρια με eibach και τα πιατελα των εμπρος top mount με καινουργια. Αλλαζω τα εμπρος ψαλιδια με καινουργια βαζω silentblock της powerflex.
Το αυτοκινητο κατα την αλλαγη υγρου φρενων.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος takinennn την Πέμ Απρ 28, 2011 10:25 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Στο μεταξυ συγκεντρωσα και καποια υλικα ακομα.
Η λιστα περιλαμβανει πισω αλουμινιου ψαλιδια , ρυθμιση πισω camper και toe,της D2 racing αλουμινιου,
πλαινα skirts απο gti κομπλε με τις βασεις τους,
Κατασκευασα ρυθμιζομενες κοντρες για caster εμπρος με συνεμπλοκ πολυουρεθανης σκληροτερης αυτης των powerflex.
Πισω αντιστρεπτικη ραβδος απο 220τurbo. Tων gti ειναι 16mm ενω του 220 ειναι 20mm,
Επισης εμπρος λασπωτηρες απο 220 τurbo.
Επιπλεον ενα κομπλε σαλονι δερμα σε πολυ καλη κατασταση
Η λιστα περιλαμβανει πισω αλουμινιου ψαλιδια , ρυθμιση πισω camper και toe,της D2 racing αλουμινιου,
πλαινα skirts απο gti κομπλε με τις βασεις τους,
Κατασκευασα ρυθμιζομενες κοντρες για caster εμπρος με συνεμπλοκ πολυουρεθανης σκληροτερης αυτης των powerflex.
Πισω αντιστρεπτικη ραβδος απο 220τurbo. Tων gti ειναι 16mm ενω του 220 ειναι 20mm,
Επισης εμπρος λασπωτηρες απο 220 τurbo.
Επιπλεον ενα κομπλε σαλονι δερμα σε πολυ καλη κατασταση
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος takinennn την Παρ Νοέμ 06, 2009 2:15 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Ωραίος....
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Κανε μια αλλαγη στο σαλονι βαλε τα μπακετ
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
εχω κατασκευασει διαφορες ενισχυσεις μπαρες κ.λπ. τα οποια θα τα δουμε στην πορεια. Μεταξυ αλλων εχω και ενα κλουβι 8 σημειων απο το οποιο τοποθετισα μονο το πισω μερος.
Το σχεδιασα ετσι ωστε να μπορουν να καθονται οι πισω επιβατες και να ειναι ολα τα πραγματα του σαλονιου στην θεση τους.
εχει βαφτει με ηλεκτροστατικη βαφη σκουρο φγκρι μεταλλικο και ντυθει με δερμα ιδιο χρωμμα με του εσωτερικου.
Στο ολο συνολο των ενισχυσεων εχουν μπει μπρος πισω μπαρες θολων hand made
πισω μπαρα ψαλιδιων
και το πισω μερος του κλοβου ασφαλειας.
Μενει να μπουν η μπαρα ψαλιδιων 4 σημειων εμπρος, τα fender bars μεσα στα φτερα καθως και κατι ενισχυσεις κατω στους μαρσπιεδες. Επιπλεον εχω ενα μουρακι απο gsi απο το οποιο θα κοψω καποια κομματια και θα τα πονταρω διπλα πανω στο δικο μου σασι. Οταν ολα αυτα τελειωσουν με το καλο θα βαψω το αυτοκινητο. Υπολογιζω σε 6 μηνες.
Το σχεδιασα ετσι ωστε να μπορουν να καθονται οι πισω επιβατες και να ειναι ολα τα πραγματα του σαλονιου στην θεση τους.
εχει βαφτει με ηλεκτροστατικη βαφη σκουρο φγκρι μεταλλικο και ντυθει με δερμα ιδιο χρωμμα με του εσωτερικου.
Στο ολο συνολο των ενισχυσεων εχουν μπει μπρος πισω μπαρες θολων hand made
πισω μπαρα ψαλιδιων
και το πισω μερος του κλοβου ασφαλειας.
Μενει να μπουν η μπαρα ψαλιδιων 4 σημειων εμπρος, τα fender bars μεσα στα φτερα καθως και κατι ενισχυσεις κατω στους μαρσπιεδες. Επιπλεον εχω ενα μουρακι απο gsi απο το οποιο θα κοψω καποια κομματια και θα τα πονταρω διπλα πανω στο δικο μου σασι. Οταν ολα αυτα τελειωσουν με το καλο θα βαψω το αυτοκινητο. Υπολογιζω σε 6 μηνες.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Επειδη μαζευτηκαν πολλα πραγματα αλλα και επειδη ετοιμαζω αλλα δυο αυτοκινητα ενα mini cooper με μηχανικα απο gti d16a8, αλλα και ενα 200sx τουμπανο, χθες το βραδακι στρωθηκα στην δουλεια να μονταρω οτι αντεχα.
ξεκινησα με την ξυλινη επενδυση απο το ταμπλο η οποια ειχε σπασει το βερνικι γυρο απο το ρολοι.
την αφαιρεσα με ενα ισιο κατσαβιδι σιγα σιγα σε
και ξεκουμπωσα το φισακι
κατοπιν κουμπωσα το καινουργιο και ολα μαζι το εβαλα στην θεση του πιεζοντας σιγα σιγα προς τα μεσα σε ολη του την επιφανεια
Ετοιμο λοιπον.
Απο το εσωτερικο μενει να μπει το εμπρος μερος του κλοβου και το δερματινο σαλονι που αγορασα. Ακομα χρειαζεται αντικατασταση ολο το εσωτερικο απο τον χορο αποσκευων.
ξεκινησα με την ξυλινη επενδυση απο το ταμπλο η οποια ειχε σπασει το βερνικι γυρο απο το ρολοι.
την αφαιρεσα με ενα ισιο κατσαβιδι σιγα σιγα σε
και ξεκουμπωσα το φισακι
κατοπιν κουμπωσα το καινουργιο και ολα μαζι το εβαλα στην θεση του πιεζοντας σιγα σιγα προς τα μεσα σε ολη του την επιφανεια
Ετοιμο λοιπον.
Απο το εσωτερικο μενει να μπει το εμπρος μερος του κλοβου και το δερματινο σαλονι που αγορασα. Ακομα χρειαζεται αντικατασταση ολο το εσωτερικο απο τον χορο αποσκευων.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος takinennn την Παρ Νοέμ 06, 2009 3:36 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
σε χαλαρους ρυθμους αντικαταστησα και το ελαστικο πατακι της πεταλιερας με αλλο το οποιο ηταν σε καλη κατασταση.
πριν
μετα
ακολουθος προχωρισα στην αντικατασταση του πισω αριστερου φαναριου το οποιο ηταν σπασμενο
αφαιρεσα το πλαστικο καπακι και το φισακι, με ενα 8αρι γερμανικο ξεβιδωσα τις τεσσερις βιδες και το εβγαλα
πριν
μετα
ακολουθος προχωρισα στην αντικατασταση του πισω αριστερου φαναριου το οποιο ηταν σπασμενο
αφαιρεσα το πλαστικο καπακι και το φισακι, με ενα 8αρι γερμανικο ξεβιδωσα τις τεσσερις βιδες και το εβγαλα
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
παρομοια διαδικασια ακολουθισα και για την αρθρωση της συγκλισης toe.
με την βοηθεια καστανιας και 13αρι καρυδι αφαιρεσα τις βιδες. Συμαντικο ειναι να ψεκαζουμε αντισκουριακο πριν και μετα την διαδικαδια.
συντομα θα βαφτει ολο το πατωμα και τα επι μερους εξαρτηματα ενω θα αφαιρεθει το κυκλωμα του ABS.
με την βοηθεια καστανιας και 13αρι καρυδι αφαιρεσα τις βιδες. Συμαντικο ειναι να ψεκαζουμε αντισκουριακο πριν και μετα την διαδικαδια.
συντομα θα βαφτει ολο το πατωμα και τα επι μερους εξαρτηματα ενω θα αφαιρεθει το κυκλωμα του ABS.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 17 επισκέπτες