Σελίδα 1 από 2

ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 19, 2008 6:14 am
από kostas200vi
Καθαρισμός Βηματικου Μοτέρ

Εικόνα
Το βηματικο μοτερ αφαιρούμε πόλο μπαταρίας.

Εικόνα
Αφαιρούμε τον λαστιχενιο σωληνα που έρχεται απο την πεταλούδα και την φισα που ειναι πανω στο βηματικο μοτερ και με να κλειδί τύπου τορξ Τ30 (όχι καρυδάκι γιατί δεν χωράει στις 2 κάτω βίδες) ξεβιδώνουμε τις 4 βίδες και το αφαιρουμε.

Εικόνα
Με ένα κλειδί τορξ Τ20 ξεβιδώνουμε τις 2 βίδες που είναι πάνω στο βηματικο μοτερ και προσεκτικά το ανοίγουμε.
(Βάλτε κάποιο σημάδι ώστε όταν το μοντάρετε μην το βάλετε ανάποδα


Εικόνα
Το τι έχει μέσα είναι εμφανές..... παίρνουμε να σπρέι WD-40 και ψεκάζουμε εσωτερικά το "μοτερ" και πιο πολύ στο εσωτερικό του εμβόλου (προσοχή μην τραβήξετε η μετακινήσετε το έμβολο και μην ρίξετε σπρέι στην φισα)

Εικόνα
Με ένα πιστόλι αέρα φυσάμε και καθαρίζουμε καλά το "μοτερ" ώστε να μην υπάρχει ίχνος υγρασίας.

Εικόνα
Το καθαρίζουμε με ένα πανί το μοντάρουμε και είναι έτοιμο. Το αποτέλεσμα είναι εμφανές.

Εικόνα
Βιδώνουμε το "μοτερ" με τις 4 βίδες πάνω στην πολλαπλή συνδέουμε τον σωληνα κουμπώνουμε την φισα, βάζουμε πόλο μπαταρίας και είναι έτοιμο.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!

Re: ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 23, 2008 1:35 am
από Tom
Sorry αλλα σε τι χρεισιμευει το βηματικο μοτερ , και εαν καθαριστει τι θα πρεπει να δουλευει καλυτερα "εκτως της μηχανης μιας και εκει βρεισκετε το βημ. μοτερ" δηλαδη εννοω οτι εαν το κανω αφτο που θα δω διαφορα?

Re: ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 23, 2008 5:03 am
από kostas200vi
Tom έγραψε:Sorry αλλα σε τι χρεισιμευει το βηματικο μοτερ , και εαν καθαριστει τι θα πρεπει να δουλευει καλυτερα "εκτως της μηχανης μιας και εκει βρεισκετε το βημ. μοτερ" δηλαδη εννοω οτι εαν το κανω αφτο που θα δω διαφορα?
Καθαρισε το μονο εαν σου παρουσιαζει αστάθεια στο ριλαντι και διακοπες.

Η εισαγωγή πληροφοριών στο σύστημα του υπολογιστή (εγκεφάλου) σημαίνει ουσιαστικά, την μετατροπή των πληροφοριών από κάποια μορφή σε ηλεκτρικά σήματα τα οποία μπορούν να αναγνωριστούν από τον υπολογιστή. Ο υπολογιστής λαμβάνει πληροφορίες για την λειτουργία του αυτοκίνητου από αισθητήρες. Οι αισθητήρες εισόδου που υπάρχουν στο όχημα, μετατρέπουν μηχανικές πληροφορίες ή πληροφορίες περιβάλλοντος (όπως η θερμοκρασία, η κίνηση, ή η ταχύτητα) σε ηλεκτρικά σήματα τα οποία μπορεί να αναγνωρίσει ο υπολογιστής. Ο εγκέφαλος επεξεργάζεται τις φυσιολογικές συνθήκες και παρουσιάζει διάφορες πληροφορίες (data). Η λειτουργία του εγκεφάλου διακρίνεται σε τέσσερις βασικές λειτουργίες:

1.Είσοδος: Ένα σήμα τάσεως το οποίο στέλνεται από τον αισθητήρα. Ο αισθητήρας αυτός μπορεί να είναι ένας αισθητήρας ή ένας διακόπτης –τύπου μπουτόν – ο οποίος ενεργοποιείται από τον οδηγό.

2. Επεξεργασία: Ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί τις πληροφορίες που έχει στο πρόγραμμά του και που έχουν ‘φορτωθεί’ από τον κατασκευαστή.

3. Καταχώρηση: Οι πληροφορίες του προγράμματος είναι καταχωρημένες μέσα σε μια ηλεκτρονική μνήμη. Μερικά από τα σήματα εισόδου (αισθητήρες) είναι καταχωρημένα για επεξεργασία.

4. Έξοδος: Αφού ο εγκέφαλος έχει επεξεργαστεί τα σήματα εισόδου και ελέγχει τις πληροφορίες με τις πληροφορίες που έχει από τον προγραμματισμό του κατασκευαστή, βγάζει τα αποτελέσματα και σύμφωνα με αυτά, ελέγχει διάφορα εξαρτήματα που επηρεάζουν την λειτουργία του κινητήρα. Για παράδειγμα, αναφέρεται η πεταλούδα του γκαζιού της οποίας αλλάζει η θέση από τον εγκέφαλο, μέσω ενός βηματικού μοτέρ, για ρύθμιση των στροφών στο ρελαντί.

Re: ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 23, 2008 5:10 am
από Tom
Με καληψες , και με το παραπανω!! :shock:

Re: ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 23, 2008 5:13 am
από kostas200vi
Tom έγραψε:Με καληψες , και με το παραπανω!! :shock:
:beer:

Re: ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 23, 2008 3:59 pm
από thanos_s
στην περιπτωση μας βεβαια το βηματικο μοτερ δεν ανοιγει την πεταλουδα του γκαζιου αλλα ειναι μια ηλεκτρονικη βαλβιδα που παρεχει στον κινητηρα οσο αερα χρειαζεται για να λειτουργει στο ρελαντι :beer:.Και συνηθως λεγεται πνευμονας. ;)

Re: ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 23, 2008 5:28 pm
από PaNoSGR
Και στην περιπτωση μου που ειναι μονομπεκο δεν γινεται τπτ αν χαλασει παρα μονο αλλαγη αλλα σε λιγο καιρο θα μπορω και εγω να το κανω αυτο :) οσο για του μονου ψεκασμου τα συμπραγκαλα θα μεγαλωσω λιγο την πεταλουδα και θα λυανω την εισαγωγη και αν εχει κανεις μονου μπορουμε να δουμε αν κανει καμια διαφορα με τα τα αρχικα.

Re: ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 23, 2008 5:49 pm
από kostas200vi
thanos_s έγραψε:στην περιπτωση μας βεβαια το βηματικο μοτερ δεν ανοιγει την πεταλουδα του γκαζιου αλλα ειναι μια ηλεκτρονικη βαλβιδα που παρεχει στον κινητηρα οσο αερα χρειαζεται για να λειτουργει στο ρελαντι :beer:.Και συνηθως λεγεται πνευμονας. ;)
Αυτο λεει ....παραπανω :-D

Re: ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 23, 2008 6:14 pm
από thanos_s
:-D

Re: ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 30, 2008 9:45 pm
από nikolas
Κώστα, οι ενδείξεις προβλήματος του βηματικού μοτέρ ισχύουν καθόλη τη λειτουργία του κινητήρα, ή πχ σε κάποιες φάσεις είναι πιο έντονες ή μόνο τότε "ορατές"..Δηλαδή π.χ. όταν είναι κρύο, όταν είναι ζεστό, συνέχεια..κλπ..