ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ
Καθαρισμός Βηματικου Μοτέρ
Το βηματικο μοτερ αφαιρούμε πόλο μπαταρίας.
Αφαιρούμε τον λαστιχενιο σωληνα που έρχεται απο την πεταλούδα και την φισα που ειναι πανω στο βηματικο μοτερ και με να κλειδί τύπου τορξ Τ30 (όχι καρυδάκι γιατί δεν χωράει στις 2 κάτω βίδες) ξεβιδώνουμε τις 4 βίδες και το αφαιρουμε.
Με ένα κλειδί τορξ Τ20 ξεβιδώνουμε τις 2 βίδες που είναι πάνω στο βηματικο μοτερ και προσεκτικά το ανοίγουμε.
(Βάλτε κάποιο σημάδι ώστε όταν το μοντάρετε μην το βάλετε ανάποδα
Το τι έχει μέσα είναι εμφανές..... παίρνουμε να σπρέι WD-40 και ψεκάζουμε εσωτερικά το "μοτερ" και πιο πολύ στο εσωτερικό του εμβόλου (προσοχή μην τραβήξετε η μετακινήσετε το έμβολο και μην ρίξετε σπρέι στην φισα)
Με ένα πιστόλι αέρα φυσάμε και καθαρίζουμε καλά το "μοτερ" ώστε να μην υπάρχει ίχνος υγρασίας.
Το καθαρίζουμε με ένα πανί το μοντάρουμε και είναι έτοιμο. Το αποτέλεσμα είναι εμφανές.
Βιδώνουμε το "μοτερ" με τις 4 βίδες πάνω στην πολλαπλή συνδέουμε τον σωληνα κουμπώνουμε την φισα, βάζουμε πόλο μπαταρίας και είναι έτοιμο.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!
Το βηματικο μοτερ αφαιρούμε πόλο μπαταρίας.
Αφαιρούμε τον λαστιχενιο σωληνα που έρχεται απο την πεταλούδα και την φισα που ειναι πανω στο βηματικο μοτερ και με να κλειδί τύπου τορξ Τ30 (όχι καρυδάκι γιατί δεν χωράει στις 2 κάτω βίδες) ξεβιδώνουμε τις 4 βίδες και το αφαιρουμε.
Με ένα κλειδί τορξ Τ20 ξεβιδώνουμε τις 2 βίδες που είναι πάνω στο βηματικο μοτερ και προσεκτικά το ανοίγουμε.
(Βάλτε κάποιο σημάδι ώστε όταν το μοντάρετε μην το βάλετε ανάποδα
Το τι έχει μέσα είναι εμφανές..... παίρνουμε να σπρέι WD-40 και ψεκάζουμε εσωτερικά το "μοτερ" και πιο πολύ στο εσωτερικό του εμβόλου (προσοχή μην τραβήξετε η μετακινήσετε το έμβολο και μην ρίξετε σπρέι στην φισα)
Με ένα πιστόλι αέρα φυσάμε και καθαρίζουμε καλά το "μοτερ" ώστε να μην υπάρχει ίχνος υγρασίας.
Το καθαρίζουμε με ένα πανί το μοντάρουμε και είναι έτοιμο. Το αποτέλεσμα είναι εμφανές.
Βιδώνουμε το "μοτερ" με τις 4 βίδες πάνω στην πολλαπλή συνδέουμε τον σωληνα κουμπώνουμε την φισα, βάζουμε πόλο μπαταρίας και είναι έτοιμο.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 84
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 25, 2006 7:38 pm
- Τοποθεσία: Xalkida
- Επικοινωνία:
Re: ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ
Sorry αλλα σε τι χρεισιμευει το βηματικο μοτερ , και εαν καθαριστει τι θα πρεπει να δουλευει καλυτερα "εκτως της μηχανης μιας και εκει βρεισκετε το βημ. μοτερ" δηλαδη εννοω οτι εαν το κανω αφτο που θα δω διαφορα?
ΖΩΗ ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ
Καθαρισε το μονο εαν σου παρουσιαζει αστάθεια στο ριλαντι και διακοπες.Tom έγραψε:Sorry αλλα σε τι χρεισιμευει το βηματικο μοτερ , και εαν καθαριστει τι θα πρεπει να δουλευει καλυτερα "εκτως της μηχανης μιας και εκει βρεισκετε το βημ. μοτερ" δηλαδη εννοω οτι εαν το κανω αφτο που θα δω διαφορα?
Η εισαγωγή πληροφοριών στο σύστημα του υπολογιστή (εγκεφάλου) σημαίνει ουσιαστικά, την μετατροπή των πληροφοριών από κάποια μορφή σε ηλεκτρικά σήματα τα οποία μπορούν να αναγνωριστούν από τον υπολογιστή. Ο υπολογιστής λαμβάνει πληροφορίες για την λειτουργία του αυτοκίνητου από αισθητήρες. Οι αισθητήρες εισόδου που υπάρχουν στο όχημα, μετατρέπουν μηχανικές πληροφορίες ή πληροφορίες περιβάλλοντος (όπως η θερμοκρασία, η κίνηση, ή η ταχύτητα) σε ηλεκτρικά σήματα τα οποία μπορεί να αναγνωρίσει ο υπολογιστής. Ο εγκέφαλος επεξεργάζεται τις φυσιολογικές συνθήκες και παρουσιάζει διάφορες πληροφορίες (data). Η λειτουργία του εγκεφάλου διακρίνεται σε τέσσερις βασικές λειτουργίες:
1.Είσοδος: Ένα σήμα τάσεως το οποίο στέλνεται από τον αισθητήρα. Ο αισθητήρας αυτός μπορεί να είναι ένας αισθητήρας ή ένας διακόπτης –τύπου μπουτόν – ο οποίος ενεργοποιείται από τον οδηγό.
2. Επεξεργασία: Ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί τις πληροφορίες που έχει στο πρόγραμμά του και που έχουν ‘φορτωθεί’ από τον κατασκευαστή.
3. Καταχώρηση: Οι πληροφορίες του προγράμματος είναι καταχωρημένες μέσα σε μια ηλεκτρονική μνήμη. Μερικά από τα σήματα εισόδου (αισθητήρες) είναι καταχωρημένα για επεξεργασία.
4. Έξοδος: Αφού ο εγκέφαλος έχει επεξεργαστεί τα σήματα εισόδου και ελέγχει τις πληροφορίες με τις πληροφορίες που έχει από τον προγραμματισμό του κατασκευαστή, βγάζει τα αποτελέσματα και σύμφωνα με αυτά, ελέγχει διάφορα εξαρτήματα που επηρεάζουν την λειτουργία του κινητήρα. Για παράδειγμα, αναφέρεται η πεταλούδα του γκαζιού της οποίας αλλάζει η θέση από τον εγκέφαλο, μέσω ενός βηματικού μοτέρ, για ρύθμιση των στροφών στο ρελαντί.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 84
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 25, 2006 7:38 pm
- Τοποθεσία: Xalkida
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ
Tom έγραψε:Με καληψες , και με το παραπανω!!
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 768
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
- Τοποθεσία: @@
- Επικοινωνία:
Re: ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ
στην περιπτωση μας βεβαια το βηματικο μοτερ δεν ανοιγει την πεταλουδα του γκαζιου αλλα ειναι μια ηλεκτρονικη βαλβιδα που παρεχει στον κινητηρα οσο αερα χρειαζεται για να λειτουργει στο ρελαντι .Και συνηθως λεγεται πνευμονας.
.
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1745
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 11:57 pm
- Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
- Επικοινωνία:
Re: ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ
Και στην περιπτωση μου που ειναι μονομπεκο δεν γινεται τπτ αν χαλασει παρα μονο αλλαγη αλλα σε λιγο καιρο θα μπορω και εγω να το κανω αυτο οσο για του μονου ψεκασμου τα συμπραγκαλα θα μεγαλωσω λιγο την πεταλουδα και θα λυανω την εισαγωγη και αν εχει κανεις μονου μπορουμε να δουμε αν κανει καμια διαφορα με τα τα αρχικα.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ
Αυτο λεει ....παραπανωthanos_s έγραψε:στην περιπτωση μας βεβαια το βηματικο μοτερ δεν ανοιγει την πεταλουδα του γκαζιου αλλα ειναι μια ηλεκτρονικη βαλβιδα που παρεχει στον κινητηρα οσο αερα χρειαζεται για να λειτουργει στο ρελαντι .Και συνηθως λεγεται πνευμονας.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 768
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
- Τοποθεσία: @@
- Επικοινωνία:
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ
Κώστα, οι ενδείξεις προβλήματος του βηματικού μοτέρ ισχύουν καθόλη τη λειτουργία του κινητήρα, ή πχ σε κάποιες φάσεις είναι πιο έντονες ή μόνο τότε "ορατές"..Δηλαδή π.χ. όταν είναι κρύο, όταν είναι ζεστό, συνέχεια..κλπ..
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης