δυστυχώς φλατζα
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 364
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 8:24 pm
- Τοποθεσία: Megara
- Επικοινωνία:
δυστυχώς φλατζα
δυστυχώς μου την έκαψε... την εχει αλλάξει κανείς στον λουρμπα να μου πει περίπου κόστος κ αν γίνετε να βάλω της land rover(τη τιμή έχει..??)..?
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: δυστυχώς φλατζα
Θα πρέπει να δείτε πρώτα αν θέλει πλάνισμα το καπάκι κλπ.
Η φλάντζα της land rover μπαίνει αρκεί να μην έχει στραβώσει η επιφάνεια του κορμού που έρχεται σε επαφή με την φλάντζα. Αν δεν είναι λεία τότε πας για την φλάντζα της rover την ενισχυμένη...
Η φλάντζα της land rover μπαίνει αρκεί να μην έχει στραβώσει η επιφάνεια του κορμού που έρχεται σε επαφή με την φλάντζα. Αν δεν είναι λεία τότε πας για την φλάντζα της rover την ενισχυμένη...
Life is too short not to...
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: δυστυχώς φλατζα
Ο κορμός δεν παίρνει τόσο εύκολα όσο το καπάκι..και αν θες ολοκληρωμένη δουλειά με την νέα φλάντζα πρέπει να αλλάξεις και φορέα στο στρόφαλο..αλλά ανεβαίνει το κόστος..Υπολογίζεις σίγουρα πάνω από 200-250ευρώ
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: δυστυχώς φλατζα
Εγω απο τον Βωσσο, φλατζα-βιδες-και το πλακακι στο καρτερ 180€Meg@john έγραψε: δυστυχώς μου την έκαψε... την εχει αλλάξει κανείς στον λουρμπα να μου πει περίπου κόστος κ αν γίνετε να βάλω της land rover(τη τιμή έχει..??)..?
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 364
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 8:24 pm
- Τοποθεσία: Megara
- Επικοινωνία:
Re: δυστυχώς φλατζα
αξίζει της land rover η θα έχει πρόβλημα γιατί καπου ειχα διαβάσει οτι χάνεις απόδοση λόγο πάχους της με την παλιά..
κ κατι αλλο οταν βάζουμε φλάντζα τι άλλο αλλάζουμε(πχ βίδες απο το καπάκι κλπ..?
νικολα τι εννοείς φορέα στο στρόφαλο..??
επίσης υπάρχει περίπτωση να έχει ραγίσει κανένα καπάκι γιατι οταν το πήρα το μοτέρ μου είπε ότι είχε αλλάξει φλατσα λιγο πριν τρακαρι..κάπου στα 90.000χιλμ κ μου την ξανά έκαψε στα 110.000..??
τα συμπτώματα που ειχα ηταν: στο ρελαντί όταν ηταν ζεστό το αυτοκίνητο μου ανεβοκατέβαζε τα νερά απο το παγούρι κ μου τα έχανε από την τάπα του κ αδιαζε όλο μετά το ξανά γέμισα κάνα 2 φορές κ πάλι τα ίδια..δεν είχα ουτε δείγμα λαδιού στο παγούρι αλλα ουτε κ πρόβλημα με την θερμοκρασία..
κ κατι αλλο οταν βάζουμε φλάντζα τι άλλο αλλάζουμε(πχ βίδες απο το καπάκι κλπ..?
νικολα τι εννοείς φορέα στο στρόφαλο..??
επίσης υπάρχει περίπτωση να έχει ραγίσει κανένα καπάκι γιατι οταν το πήρα το μοτέρ μου είπε ότι είχε αλλάξει φλατσα λιγο πριν τρακαρι..κάπου στα 90.000χιλμ κ μου την ξανά έκαψε στα 110.000..??
τα συμπτώματα που ειχα ηταν: στο ρελαντί όταν ηταν ζεστό το αυτοκίνητο μου ανεβοκατέβαζε τα νερά απο το παγούρι κ μου τα έχανε από την τάπα του κ αδιαζε όλο μετά το ξανά γέμισα κάνα 2 φορές κ πάλι τα ίδια..δεν είχα ουτε δείγμα λαδιού στο παγούρι αλλα ουτε κ πρόβλημα με την θερμοκρασία..
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: δυστυχώς φλατζα
Για αποδοση δεν ξερω ουτε εχω ακουσει κατι.....
Το ανεβοκατέβασμα της στάθμης στο παγούρι και το σταδιακό άδειασμα είναι φλάντζα κεφαλής εάν δεν χάνει το κύκλωμα η εάν δεν έχει αέρα, στο δικό μου που παρουσίασε τα ίδια συμπτώματα ήταν φλάντζα.
Το ανεβοκατέβασμα της στάθμης στο παγούρι και το σταδιακό άδειασμα είναι φλάντζα κεφαλής εάν δεν χάνει το κύκλωμα η εάν δεν έχει αέρα, στο δικό μου που παρουσίασε τα ίδια συμπτώματα ήταν φλάντζα.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: δυστυχώς φλατζα
Δεν είναι ανάγκη να τα μπερδεύει με τα λάδια. Μπορεί να τα περνάει στον κύλινδρο και να τα καίει..το ρίγμα πάνω κάτω τα ίδια συμπτώματα σου κάνει οπότε πρέπει να στο πρεσάρουν για να δουν..και πάλι μη νομίζεις ότι φαίνεται ιδιαίτερα εύκολα.
Φορέας είναι εκεί που βιδώνουν τα μπουζώνια κάτω απ το στρόφαλο και κανονικά αλλάζεται και αυτός..Βέβαια αν θες να σε κάψω λίγο για 100% ολοκληρωμένη δουλειά βάζεις και prt θερμοστάτη αλλά πολλοί το θεωρούν υπερβολικό..
Βίδες θεωρητικά πρέπει να αλλάζεις, αλλά αν κρίνουν ότι είναι σε καλή κατάσταση, τις ξαναχρησιμοποιούν.
Με λίγα λόγια αν πας να κάνεις τη δουλειά 100% σωστά, με όλα καινούρια και και και βλέπω το 500αράκι++ να το έχεις μες στο νερό..
Φορέας είναι εκεί που βιδώνουν τα μπουζώνια κάτω απ το στρόφαλο και κανονικά αλλάζεται και αυτός..Βέβαια αν θες να σε κάψω λίγο για 100% ολοκληρωμένη δουλειά βάζεις και prt θερμοστάτη αλλά πολλοί το θεωρούν υπερβολικό..
Βίδες θεωρητικά πρέπει να αλλάζεις, αλλά αν κρίνουν ότι είναι σε καλή κατάσταση, τις ξαναχρησιμοποιούν.
Με λίγα λόγια αν πας να κάνεις τη δουλειά 100% σωστά, με όλα καινούρια και και και βλέπω το 500αράκι++ να το έχεις μες στο νερό..
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1156
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
- Τοποθεσία: βριλησσια....
- Επικοινωνία:
Re: δυστυχώς φλατζα
Xωρις να σημαινει οτι εχεις το ιδιο......και μενα που εκανε τα ιδια κολπα...χωρις να μου μπερδευει τα νερα και τα λαδια κλπ......και ειχαν κατσει τα χυτωνια....!!!
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: δυστυχώς φλατζα
Αυτό είναι ακόμα χειρότερο..εσύ saikoe τι είχες κάνει τότε? άλλαξες μοτέρ? Πάντως τα ενδεχόμενα είναι αρκετά οπότε μόνο όταν ανοιχτεί θα ξέρεις με σιγουρια..
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1156
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
- Τοποθεσία: βριλησσια....
- Επικοινωνία:
Re: δυστυχώς φλατζα
Ναι αλλαξα το μοτερ...nikolas έγραψε:Αυτό είναι ακόμα χειρότερο..εσύ saikoe τι είχες κάνει τότε? άλλαξες μοτέρ? Πάντως τα ενδεχόμενα είναι αρκετά οπότε μόνο όταν ανοιχτεί θα ξέρεις με σιγουρια..
και μετα ξανα αλλαξα......
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης