Rover 620 ti Για Πέστε γνώμες
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 11:50 pm
- Τοποθεσία: Greece
- Επικοινωνία:
Rover 620 ti Για Πέστε γνώμες
Εβλεπα ενα 620 ti στο συνεργείο με το δερματάκι του την ηλιοροφούλα του
τα αλογάκια του πλάκα πλάκα ωραίο αυτοκίνητο και αναρρωτιόμουν αν άξιζει να ασχοληθείς.
Εχουν ακριβή συντήρηση ? υπάρχουν ανταλλακτικά?
Αντέχουν οι τουρμπίνες τους?
Κατανάλωση?
Τι ζημιές βγάζει ο T-Series?
Για πέστε καμμιά γνώμη, με ενδιαφέρει.
τα αλογάκια του πλάκα πλάκα ωραίο αυτοκίνητο και αναρρωτιόμουν αν άξιζει να ασχοληθείς.
Εχουν ακριβή συντήρηση ? υπάρχουν ανταλλακτικά?
Αντέχουν οι τουρμπίνες τους?
Κατανάλωση?
Τι ζημιές βγάζει ο T-Series?
Για πέστε καμμιά γνώμη, με ενδιαφέρει.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Rover 620 ti Για Πέστε γνώμες
To αμάξι είναι απλά διαμάντι...Ακόμα και σήμερα δεν βλέπεις τέτοια χλιδή σε πολλά "πολυτελή" μοντέλα...Αλλά θέλει πολύ καλή συντήρηση και να ξέρεις ότι αν το ζορίζεις,θα σου τα βγάλει τα προβληματάκια του...Ζεσταίνεται πολύ το άτιμο...
- Rofindelver
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 219
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 29, 2005 2:44 pm
- Τοποθεσία: Αγ.Δημητριος Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: Rover 620 ti Για Πέστε γνώμες
ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΣΧΕΔΟΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΛΑ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ...ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΣΤΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΑΝ ΟΧΙ ΟΛΑ.ΣΤ'ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΟΤΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΟ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΤΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΑΝ ΤΑ 160 ΕΥΡΩ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ SERVICE 10.000 ΧΛΜ ΤΙ ΝΑ ΠΩ.ΑΝ ΔΕ ΤΟ ΣΠΑΣ ΚΡΥΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΒΕΣΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΚΟΝΤΡΕΣ ΔΕ ΣΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΖΗΜΙΕΣ. ΕΓΩ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟ'ΧΩ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΠΑΡΜΠΑ 82 ΧΡΟΝΩΝ ΠΟΥ ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟΣ ,ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΛΑΜΔΑ 110 ΕΥΡΩ ΤΙΠΟΤ'ΑΛΛΟ.Τ'ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΤΕ......
ROVER 620TI
ROVER 216SI AUTO
http://briefcases.pathfinder.gr/download/587905" onclick="window.open(this.href);return false;
ROVER 216SI AUTO
http://briefcases.pathfinder.gr/download/587905" onclick="window.open(this.href);return false;
- stickers!!!
- Global moderator
- Δημοσιεύσεις: 1264
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 09, 2005 8:59 pm
- Τοποθεσία: ΚΥΨΕΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: Rover 620 ti Για Πέστε γνώμες
Το 620 την εποχη που κυκλοφορουσε ανταγωνιζοταν ανετα Mercedes Bmw και οτι αλλο αμαξι πολυτελειας υπηρχε!!!!
Την δεκαετια που μας περασε αν θυμαστε οποιος ειχε Rover θεωρουταν πλουσιος...Φανταστειτε οποιος ειχε το 620!!!!
Που ειχε τα παντα!!!!!!
Μιλαμε οτι το αμαξι ηταν απο τα πιο lux της εποχης του....
Τωρα οσο αναφορα την τουρμπινα....
Εναν γνωστο ειχα που ειχε 620 και η τουρμπινα τα εφτυσε στα 600,000χλμ!!!!
Ελεος πια!!!!!νομιζω οτι ειναι πλεον φυσιολογικη φθορα!!!!!
Την δεκαετια που μας περασε αν θυμαστε οποιος ειχε Rover θεωρουταν πλουσιος...Φανταστειτε οποιος ειχε το 620!!!!
Που ειχε τα παντα!!!!!!
Μιλαμε οτι το αμαξι ηταν απο τα πιο lux της εποχης του....
Τωρα οσο αναφορα την τουρμπινα....
Εναν γνωστο ειχα που ειχε 620 και η τουρμπινα τα εφτυσε στα 600,000χλμ!!!!
Ελεος πια!!!!!νομιζω οτι ειναι πλεον φυσιολογικη φθορα!!!!!
1.800 vvc 150hp παλια.....
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Rover 620 ti Για Πέστε γνώμες
Αυτη ειναι ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ.....πεθαίνει το μοτερ και αυτή στροφαρει ακομαstickers!!! έγραψε:
Εναν γνωστο ειχα που ειχε 620 και η τουρμπινα τα εφτυσε στα 600,000χλμ!!!!
Ελεος πια!!!!!νομιζω οτι ειναι πλεον φυσιολογικη φθορα!!!!!
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 11:50 pm
- Τοποθεσία: Greece
- Επικοινωνία:
Re: Rover 620 ti Για Πέστε γνώμες
Όχι δεν το θέλω για κόντρες και γώ, απλά λέω στα λεφτά που πουλιέται το δικό μου
μπορω άνετα να βρώ ένα 620 ti που θάναι άντε 3 χρόνια πιο παλιο αλλα θα έχει τα πάντα μέσα.
Ασε που το αυτοκίνητο μαρέσει να το προσέχω με τα σέρβις του και όλα.
και χιλιομετρα δεν κάνω, ένα Σαββατοκύριακο βγάινεις με το αυτοκίνητο να πας κανένα ταξίδι
να γουστάρεις ότι και να κάψει, εντάξει θα πληρώνω πιο ακριβό το σήμα κάθε χρόνο και τί εγινε εκει θα κολλήσω.
Σε κολλάει στο κάθισμα κανονικά όμως, γουστάρεις ήχο, θα το βάλω και μια σκάστρα, έχεις το δερματάκι σου μέσα την ηλιοροφή,
τις ζάνταρες αυτα είναι. Βάζεις την μουσικουλα. Τι άλλο θέλεις. Θα κοιτάξω να βρώ ένα καλοσυντηρημένο όμως, μόνο τότε.
Και πρέπει να βολτάρω ένα να το δω live
The Ti was very much in a class of it's own for some time and is even today very underestimated. with a top speed of 141 miles per hour and it achieves 60 miles per hour in 7 seconds.
Thus competing with the Ford Escort Cosworth Subaru WRX and world super car's such as the Nissan 300 ZX Turbo. "No slow coach"
These so called sports cars "only do 140 mph". If 140 mph is imressive if not buy an aeroplane.
The Ti is a very powerful and underestimated saloon, but it didn't quite achieve the status it deserved in comparison to the Ford and Subaru. I guess with different marketing and probably a little luck it would have achieved more sales and a bigger following from JO PUBLIC.
The Ti is an all round car with a style and a certain level class rare in modern cars, it appeals to various age groups and different drivers. It can be driven how you like "you" being a large group of different people with a large range of driving techniques. The Rover will accommodate all.
The Ti's specification is very good the standard equipment on the models after 1997 features abs, electric windows front and rear, electric sunroof, air conditioning, performance tyres with light weight alloy wheels, half leather sports trim, full colour coding and much more
Driving the 620 Ti is a doddle the car starts and sounds absolutely normal. When driving there is plenty or torque whilst driving normal and the power develops very smooth and even.
The turbo charger is a Garret T2 which has a very small impeller allowing it to spin up to compression speed very quickly and efficiently. This almost entirely does away with the turbo lag.
The engine will rev right through the whole range with a great urgency. It is driving skills in the lower gears which dictate the acceleration. Drive is somewhat enhanced with a superb gear box excellent differential and a drive train attached to the monster rubber which tends not to spin, allowing the power to produce drive.
Handling in this car is excellent with full independent suspension and anti roll bars front and rear the car does corner very well and it does inspire confidence when driving hard. Driving this car hard does provoke some very high speeds which can be achieved very quickly. This is definatly a car to be respected and which is very forgiving.
Driving this car around the town and city is very easy it is very well mannered, take this car onto an open road it will transform itself into a sports machine with the muscle to challenge some of the top so called performance cars.
Running costs for the Rover 620 Ti are very reasonable with nothing too expensive, that is of course with the exception of the insurance premium.
The 620 has proven to be very reliable and endurable I have driven them with excess of 140,000 miles and still been impressed with them.
μπορω άνετα να βρώ ένα 620 ti που θάναι άντε 3 χρόνια πιο παλιο αλλα θα έχει τα πάντα μέσα.
Ασε που το αυτοκίνητο μαρέσει να το προσέχω με τα σέρβις του και όλα.
και χιλιομετρα δεν κάνω, ένα Σαββατοκύριακο βγάινεις με το αυτοκίνητο να πας κανένα ταξίδι
να γουστάρεις ότι και να κάψει, εντάξει θα πληρώνω πιο ακριβό το σήμα κάθε χρόνο και τί εγινε εκει θα κολλήσω.
Σε κολλάει στο κάθισμα κανονικά όμως, γουστάρεις ήχο, θα το βάλω και μια σκάστρα, έχεις το δερματάκι σου μέσα την ηλιοροφή,
τις ζάνταρες αυτα είναι. Βάζεις την μουσικουλα. Τι άλλο θέλεις. Θα κοιτάξω να βρώ ένα καλοσυντηρημένο όμως, μόνο τότε.
Και πρέπει να βολτάρω ένα να το δω live
The Ti was very much in a class of it's own for some time and is even today very underestimated. with a top speed of 141 miles per hour and it achieves 60 miles per hour in 7 seconds.
Thus competing with the Ford Escort Cosworth Subaru WRX and world super car's such as the Nissan 300 ZX Turbo. "No slow coach"
These so called sports cars "only do 140 mph". If 140 mph is imressive if not buy an aeroplane.
The Ti is a very powerful and underestimated saloon, but it didn't quite achieve the status it deserved in comparison to the Ford and Subaru. I guess with different marketing and probably a little luck it would have achieved more sales and a bigger following from JO PUBLIC.
The Ti is an all round car with a style and a certain level class rare in modern cars, it appeals to various age groups and different drivers. It can be driven how you like "you" being a large group of different people with a large range of driving techniques. The Rover will accommodate all.
The Ti's specification is very good the standard equipment on the models after 1997 features abs, electric windows front and rear, electric sunroof, air conditioning, performance tyres with light weight alloy wheels, half leather sports trim, full colour coding and much more
Driving the 620 Ti is a doddle the car starts and sounds absolutely normal. When driving there is plenty or torque whilst driving normal and the power develops very smooth and even.
The turbo charger is a Garret T2 which has a very small impeller allowing it to spin up to compression speed very quickly and efficiently. This almost entirely does away with the turbo lag.
The engine will rev right through the whole range with a great urgency. It is driving skills in the lower gears which dictate the acceleration. Drive is somewhat enhanced with a superb gear box excellent differential and a drive train attached to the monster rubber which tends not to spin, allowing the power to produce drive.
Handling in this car is excellent with full independent suspension and anti roll bars front and rear the car does corner very well and it does inspire confidence when driving hard. Driving this car hard does provoke some very high speeds which can be achieved very quickly. This is definatly a car to be respected and which is very forgiving.
Driving this car around the town and city is very easy it is very well mannered, take this car onto an open road it will transform itself into a sports machine with the muscle to challenge some of the top so called performance cars.
Running costs for the Rover 620 Ti are very reasonable with nothing too expensive, that is of course with the exception of the insurance premium.
The 620 has proven to be very reliable and endurable I have driven them with excess of 140,000 miles and still been impressed with them.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Rover 620 ti Για Πέστε γνώμες
Αυτό ΞΑΝΑΠΕΣ ΤΟ!!!stickers!!! έγραψε: Την δεκαετια που μας περασε αν θυμαστε οποιος ειχε Rover θεωρουταν πλουσιος...Φανταστειτε οποιος ειχε το 620!!!!
Που ειχε τα παντα!!!!!!
Θυμάμαι χαρακτηριστικά,θα ήταν 1998-1999,είχαμε το πρώτο GTi 1-2 χρόνια και πηγαίναμε ταξίδι Κατερίνη...Σταματάμε για βενζίνα,βλέπω στο βενζινάδικο ένα μπρελόκ με logo Rover,λέω στον πατέρα μου,πιτσιρίκος γαρ,"μπαμπά,μπαμπά να το πάρουμε??",ρωτάει τον βενζινά πόσο κάνει,του λέει (νομίζω) 1000 δραχμές,μου κάνει ο πατέρας μου "πολλά είναι"...Και γυρνάει και του κάνει ο βενζινάς,"ε,πολλά και για σας,με Rover..." ...
-
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Τρί Αύγ 28, 2007 10:22 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη/Γιαννιτσα
- Επικοινωνία:
Re: Rover 620 ti Για Πέστε γνώμες
O ξαδερφος μου το πηρε τον Αυγουστο περιπου με 110000χλμ σε πολυ καλη κατασταστη.Το αμαξι ειναι απλα τελειο.Πολυ,μα πολυ γκαζι σε σχεση με αλλα 2λιτρα 200αρια turbo ακομη και τελευταια μοντελα,απιστευτα κρατηματα,εξοπλισμος πολυτελους αυτοκινητου(δερματα,ηλιοροφη ξυλινες επενδυσεις και νομιζω και esp) και εχει και σχετικα χαμηλη καταναλωση σε νορμαλ βεβαια συνθικες αλλα ειναι τοσο δυνατο που δεν χρειαζεται να πηγαινεις πανω απο 3500σαλ και να ανοιγεις την τουρμπινα.
@Alex_Rover_45 Σε μια αντιπρωσωπια στην καραμανλη ακριβως μπροστα στη σταση μποτσαρη εχουν ενα λευκο 620ti με μαυρο εσωτερικο,95 μοντελο στα 6900 αν θυμαμαι καλα.Απο χρωμα δεν λεει και πολλα και ειναι λιγο παλιο μοντελο αλλα μπορεις να το ριξεις μια ματια να δεις πως παει.Δεν εχεις μπει καθολου σε 620ti??????
Y.Γ Εχω και φωτο απο το 6αρι αλλα θα την ανεβασω αργοτερα.
@Alex_Rover_45 Σε μια αντιπρωσωπια στην καραμανλη ακριβως μπροστα στη σταση μποτσαρη εχουν ενα λευκο 620ti με μαυρο εσωτερικο,95 μοντελο στα 6900 αν θυμαμαι καλα.Απο χρωμα δεν λεει και πολλα και ειναι λιγο παλιο μοντελο αλλα μπορεις να το ριξεις μια ματια να δεις πως παει.Δεν εχεις μπει καθολου σε 620ti??????
Y.Γ Εχω και φωτο απο το 6αρι αλλα θα την ανεβασω αργοτερα.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 11:50 pm
- Τοποθεσία: Greece
- Επικοινωνία:
Re: Rover 620 ti Για Πέστε γνώμες
Κατάλαβα ποιό λες
Οπως λες και συ δεν κάνει αίσθηση το χρώμα του
αλλα θα το ρίξω μια ματια να πάρω μια γενική γευση.
Οπως λες και συ δεν κάνει αίσθηση το χρώμα του
αλλα θα το ρίξω μια ματια να πάρω μια γενική γευση.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Rover 620 ti Για Πέστε γνώμες
Το 620 στην εποχή του, "έπαιζε" γύρω στα 11.000.000 δραχμές.. οπότε ναι..κόντραρε πολλά άλλα πολυτελή αυτοκίνητα..και ναι..δεν είχε τίποτα να ζηλέψει από εκείνα..
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Semrush [Bot] και 0 επισκέπτες