Σελίδα 1 από 1

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ROVER 75

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 09, 2007 12:42 am
από kosktaxi
ΓΕΙΑ ΣΑΣ,ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ 75.ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΣΩ.ΕΙΧΑ ΕΝΑ 214 CΑΒRIO ΑΠΟ ΤΟ 1996-2002.ΤΙ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ...ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ...

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 09, 2007 12:51 am
από ALEXO4562
Γιατι εισαι σιγουρος πως θα αντιμετωπισεις μηχανικα προβληματα...? :(


Απο ανταλλακτικα δεν νομιζω να εχεις προβλημα..Μπορει να μην κυκλοφορησε πολυ Ελλαδα το 75 αλλα φερνουν πολλοι ανταλλακτικα για Rover..

Θα μας πει και ο Νικολας..

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 09, 2007 12:54 am
από nikolas
Για ανταλλακτικά δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα..υπάρχουν και θα υπάρχουν..Από προβλήματα, ξεκινάμε με το κλασσικό που είναι η φλάντζα κεφαλής, και από εκεί και πέρα τα υπόλοιπα εμφανίζονται με μικρότερη συχνότητα..Ποιο Rover 75 θες να πάρεις..? τι κινητήρα?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 09, 2007 1:03 am
από kosktaxi
ΤΟ 1.8 ΡΩΤΗΣΑ ΣΤΟΝ ΓΚΑΜΠΛΕΤΣΑ ΣΤΗ ΛΥΚΟΒΡΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΦΛΑΤΖΑΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΛΥΝΕΤΑΙ ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΙΚΡΟ ΚΟΣΤΟΣ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ.ΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΤΩΡΑ?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 09, 2007 1:56 am
από nikolas
Την ευθύνη των ανταλλακτικών απ'όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω την έχει η Caterpilar και η διάθεση στην Ελλάδα, γίνεται από την ΚΕΔΟ. Δεν χρειάζεται να ανησυχείς, ειδικά για ανταλλακτικά..
Στο αν λύνεται το θέμα της φλάντζας, έχω να πω ότι κανένας ακόμα δεν είναι σε θέση με σιγουριά να πει αν πλέον έχει λυθεί ή όχι, ΑΛΛΑ υπάρχουν μια σειρά από "διορθωτικές" κινήσεις, οι οποίες αν γίνουν, τότε υπάρχει πολύ σοβαρή πιθανότητα όντως να μειώνεται ή ακόμα και να εξαλείφεται αυτό το πρόβλημα..
Αυτές οι κινήσεις είναι
1) αντικατάσταση κλασσικής φλάντζας με τη νέα φλάντζα από Land Rover
2) αντικατάσταση του φορέα που βιδώνουν τα μπουζώνια
3) αντικατάσταση όλων των μπουζωνιών
4) κατάργηση κλασσικού θερμοστάτη και χρήση prt θερμοστάτη (νομίζω στα 75 υπήρχε σε ορισμένα μοντέλα)
5) χρήση δοχείου ψυκτικού με ένδειξη στάθμης ψυκτικού (δεν γνωρίζω αν υπήρχε ή όχι στα 75)

ROVER 75

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 09, 2007 2:03 am
από parios
file kwstaki egw exw to 75 to turbo edw kai ena xrono peripoy to amaksi einai piravlos kai panw apo ola kai h prwti moyri stis gomenes poly xlida ektos apo ladia kai trompa venzinhs pou xreiasteike den moy exei zhteisei tipote alo me tin diafora oti thn trompa tin eixe h rover 600e enw vrika tin idia sto emporio 150e genika sta kainoyria antalaktika einai ligo akriva alla yparxoun kai metaxeirismena. ama theleis gazia min pareis to aplo einai papia, me to diko moy to turbo exw katevasei se pola kompressor ta vrakia eidika se telikes

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 09, 2007 7:45 am
από crAss
Από μικρή εμπειρία με MG ZT θα σου πω πως όχι μόνο είναι γρήγορο, αλλά είναι πιο γρήγορο και από αντίστοιχης κατηγορίας γρήγορα σεντάν, ενώ με το στήσιμο που έχει συνολικά γίνεται ίσως το πιο γρήγορο της κατηγορίας. Αν το οδηγήσεις θα καταλάβεις τι εννοώ. Τώρα ακριβώς ποιες διαφορές υπάρχουν μεταξύ 75 και ZT δεν τις ξέρω ακριβώς, εκτός από την προφανή της ανάρτησης...
Πάντως για κοίτα το μήπως η διαφορά τιμής σε δεύτερο χέρι είναι μικρή...

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 09, 2007 6:37 pm
από kosktaxi
EYXAΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ.ΣΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 5000 ΕΥΡΩ,ΑΛΛΑ ΦΟΒΟΜΟΥΝ ΤΟ ΤURBO ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΛΙΓΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΥΤΟ,ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ.ΤΑ ΜΙΚΡΟΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΟΘΑΡΥΝΟΥΝ ΤΑ ΕΙΧΑ ΑΛΛΟΣΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ 214 ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ...ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ,ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΑΤΕ ΠΟΛΥ.ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΓΝΩΣΗ Η' ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ 75 ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!