Σελίδα 1 από 3

Μαθε παιδι μου γραμματα, Honda i V-TEC. Τι ειναι??

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 29, 2007 9:30 pm
από fatdevil
Η πιο πρόσφατη ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ της Honda είναι μια βελτίωση (μεταβλητός συγχρονισμός βαλβίδων και ηλεκτρονικός έλεγχος ανελκυστήρων) στην τεχνολογία μηχανών VTEC τους. Το καλούν ι- vtec (το ι είναι για ευφυή)
Το σύστημα αποτελείται από δύο υποσυστήματα.
(Φωτογραφία του συστήματος στο προφίλ μου..)

1) Ο μεταβλητός ανελκυστήρας βαλβίδων επιτυγχάνεται με τη χρησιμοποίηση δύο βραχιόνων (κόκορες βαλβίδων) και διαφορετικών σχεδιαγραμμάτων αξόνων για να αλλάξει το άνοιγμα της βαλβίδας.
2) Ένας ελεγχόμενος υπολογιστής μεταβλητής ενεργοποίησης του εκκεντροφόρου που μπορεί να ποικίλει τον εκκεντροφόρο μέχρι 50 μοίρες σε σχέση με τη γωνία του στροφαλοφόρου.
Η ποικιλία του εκκεντροφόρου σε σχέση με το στροφαλοφόρο άξονα γίνεται με την πίεση λαδιού του κινητήρα ενεργώντας σε έναν ενεργοποιητή που βρίσκεται στο τέλος του άξονα εισαγωγής. Ο υπολογιστής ποικίλλει την πίεση λαδιού προκειμένου να αλλαχτεί η περιστροφή του άξονα στην καδένα κίνησής του. Αυτό αλλάζει την επικάλυψη βαλβίδων. Η επικάλυψη βαλβίδων είναι το χρονικό διάστημα και που η εισαγωγή και οι βαλβίδες εξάτμισης είναι ανοικτές συγχρόνως. Η καθυστέρηση του εκκεντροφόρου μειώνει το ποσό επικάλυψης,
Ενώ η προώθηση του αυξάνει την επικάλυψη.

Η επικάλυψη βαλβίδων παίζει έναν σημαντικό ρόλο στα λειτουργούντα χαρακτηριστικά μηχανών. Πολύ λίγη επικάλυψη δίνει στη μηχανή μια ομαλή λειτουργία και καλή ροπή στις χαμηλές στροφές, αλλά εμποδίζει την απόδοση στις υψηλές στροφές.
Μεγάλο ποσό επικάλυψης επιτρέπει την άριστη απόδοση και αναπνοή της μηχανής σε υψηλές στροφές αλλά προκαλεί μια τραχιά και κακή απόδοση στις χαμηλές στροφές. Με την ποικιλία της περιστροφής αξόνων και του ποσού επικάλυψης, η μηχανή μπορεί να έχει την άριστη απόδοση και με τις χαμηλές και με τις υψηλές στροφές.
Στο παρελθόν, Honda χρησιμοποιούσε στις μηχανές VTEC τρία κοκοράκια βαλβίδων:
δύο για να ανοίξει τις δύο βαλβίδες εισαγωγής και ένα τρίτο που θα μπορούσαν να κλειδωθούν άλλα στα δύο αναγκάζοντας τα να ακολουθήσουν ένα διαφορετικό σχεδιάγραμμα εκκεντροφόρου.
Με το νέο σύστημα, μόνο μια βαλβίδα ανοίγει στις χαμηλότερες στροφές.
Αυτό αναγκάζει το μίγμα καυσίμων αέρα εισαγωγής για να στροβιλιστεί, βελτιστοποιώντας την καύση στις χαμηλότερες στροφές.
Στις στροφές/λεπτό που προγραμματίζεται στον υπολογιστή, η πίεση λαδιού χρησιμοποιείται για να κλειδώσει τα δύο κοκοράκια βαλβίδων από κοινού.
Τώρα είναι και οι δύο βαλβίδες ανοικτές μαζί αλλά ακολουθούν το υψηλότερο σχεδιάγραμμα αξόνων που ο δεύτερος κοκορας ακολουθεί.
Η καμπύλη ροπής είναι "πιό επίπεδη" και δεν εκθέτει οποιεσδήποτε εμβυθίσεις στη ροπή που οι προηγούμενες μηχανές VTEC είχαν χωρίς μεταβλητό συγχρονισμό αξόνων. Η παραγωγή ιπποδύναμης αυξάνεται, αλλά το ίδιο και η οικονομία καυσίμων.
Η βελτιστοποίηση της καύσης με την υψηλή επαγωγή στροβίλου καθιστά αυτές τις μηχανές ακόμα αποδοτικότερες. Τέλος, ένα απαρατήρητο αλλά σημαντικό πλεονέκτημα ι- vtec είναι η μείωση των εκπομπών ρύπων. Η υψηλή εισαγωγή στροβίλου και η καλύτερη καύση επιτρέπουν τον ακριβέστερο έλεγχο μείγματος αέρος-καυσίμου. Αυτό οδηγεί στις ουσιαστικά μειωμένες εκπομπές, ιδιαίτερα NOx.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 30, 2007 2:35 am
από i-VTec
Είναι ντροπή να κάνεις τέτοιο post και να έχεις τέτοια υπογραφή... :P Αλλά αφού λές για i-VTec σε συγχωρώ! :lol: Απλά να προσθέσω πώς το σύστημα μπαίνει σε λειτουργία μετά από ορισμένες r.p.m. (π.χ. 5.500) αλλά αν μειωθούν οι στροφές μπαίνει σε κανονική λειτουργία χαμηλότερα (π.χ. 5300)...

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 30, 2007 10:32 am
από fatdevil
i-VTec έγραψε:Είναι ντροπή να κάνεις τέτοιο post και να έχεις τέτοια υπογραφή... :P Αλλά αφού λές για i-VTec σε συγχωρώ! :lol: Απλά να προσθέσω πώς το σύστημα μπαίνει σε λειτουργία μετά από ορισμένες r.p.m. (π.χ. 5.500) αλλά αν μειωθούν οι στροφές μπαίνει σε κανονική λειτουργία χαμηλότερα (π.χ. 5300)...

Εκανα ενα edit στο κειμενο, θα καταλαβεις τωρα το νοημα της υπογραφης μου. :-)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 30, 2007 1:01 pm
από i-VTec
Και είπα πώς του ξέφυγε... :P Τώρα δεν θυμάμαι ποιός είχε πρώτος την έμπνευση για μεταβλητό χρονισμό,παίζει να ήταν και η Rover... :P Αλλά σίγουρα δεν λες το vtec αντιγραφή...Όταν είναι η μοναδική υλοποίηση που βρήκε τόση απήχηση και κατάφερε να σταθεί σε μαζική παραγωγή...Γιατί με την λογική αυτή,vvtl-i,vanos,mivec και δεν συμμαζεύεται είναι όλα αντιγραφές από την Honda... ;) Το ότι κάποιος κάποτε είχε την ιδέα να φτιάξει τον τροχό,δεν σημαίνει ότι όλα τα τροχοφόρα που κατεσκευάστηκαν είναι αντιγραφές της δικής του έμπνευσης...Εκτός αν θες να πάμε την συζήτηση σε κατοχυρωμένες πατέντες που τόση πέρασε έχουν τελευταία...

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 30, 2007 2:33 pm
από fatdevil
i-VTec έγραψε:Και είπα πώς του ξέφυγε... :P Τώρα δεν θυμάμαι ποιός είχε πρώτος την έμπνευση για μεταβλητό χρονισμό,παίζει να ήταν και η Rover... :P Αλλά σίγουρα δεν λες το vtec αντιγραφή...Όταν είναι η μοναδική υλοποίηση που βρήκε τόση απήχηση και κατάφερε να σταθεί σε μαζική παραγωγή...Γιατί με την λογική αυτή,vvtl-i,vanos,mivec και δεν συμμαζεύεται είναι όλα αντιγραφές από την Honda... ;) Το ότι κάποιος κάποτε είχε την ιδέα να φτιάξει τον τροχό,δεν σημαίνει ότι όλα τα τροχοφόρα που κατεσκευάστηκαν είναι αντιγραφές της δικής του έμπνευσης...Εκτός αν θες να πάμε την συζήτηση σε κατοχυρωμένες πατέντες που τόση πέρασε έχουν τελευταία...

i-VTec

Οταν ο γερμανός παρουσιάζει εφευρεση το 1920, και ο Ιάπωνας στην δίνει εξελιγμένη
το 2005, και το θεωρείς όφελος, τότε κάπου δεν είναι υπέρ σου αλλά κατά σου.
Μέχρι το 2005 φυσικά ο γερμανός έχει εφευρει άλλα 9000 πιο προηγμένα τεχνολογικά
πράματα τα οποία εσυ δεν θα χαρείς μέχρι το 2070..
Κινητήρα χωρίς εκκεντροφόρο μπορεί να σου δώσει ο Ιάπωνας το 2020, αλλά η BMW στο
δίνει σήμερα. Ηλεκτρικό αυτοκίνητο σου έδινε ο γερμανός της ζίμενς απο το 1936, και
πρίν 5 χρόνια και ο Ιάπωνας.
Αυτοκίνητο υδρογόνου σου έδινε ο γερμανος το 1985, και ο Ιάπωνας σήμερα..
Αυτοκίνητο υγραερίου είχε ο γερμανός το 1940 στον πόλεμο, και ο ιάπωνας το
1990
Ποιο είναι το όφελος σου??..
Ψεκασμό έδινε ο γερμανός το 1940, και ο Ιάπωνας το 1990.......................


Όσο γιa το VTEC που ανάφερεσαι........
Μπορεί η Χόντα να το παρουσίασε πρίν 15 χρόνια,
αλλά οι αμερικανοι το έχουν 35 χρόνια..
20 χρόνια πίσω ο Ιαπωνέζος...


Inventor: Pelizzoni, Winton J.; Hagerstown, MD
Greathouse, Jack F.; Hagerstown, MD
Pekar, Jr., Frank J.; Hagerstown, MD
Gibson, Richard B.; Hagerstown, MD

Published / Filed: 1974-01-22 / 1971-05-28

Application Number: US1971000147833



ΥΓ. Σαν πατέντα ο χρονικός μεταβλησμός είχε εφάρμοστει σε καράβια στην αμερικη απο το 1920.......

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 30, 2007 4:26 pm
από hvtecgr
Η πιο πρόσφατη ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ της Honda είναι μια βελτίωση (μεταβλητός συγχρονισμός βαλβίδων και ηλεκτρονικός έλεγχος ανελκυστήρων) στην τεχνολογία μηχανών VTEC τους.


Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!ΚΑΛΟ!!!!Εκλασα στα γελια!Και καπου το ειχα ξανακουσει αυτο το γερμανικο ανεκδοτο!!Ενταξει περα απ'την πλακα για να λεμε την αληθεια περα απολα τα γερμανικα πραγματα που εχει αποτυχημενα αντιγραψει η honda εχει αντιγραψει και το vtec!!Αμα ξερατε λιγο ιστορια θα ξερατε πως ο χιτλερ κυκλοφοραγε με ενα αυτοκινητο που λεγοταν civicen vtecen μαζι με ενα φιλο του απο την ιαπωνια τον soihiro honda και μετα απο πολλα χρονια περιπου το 1988 το ξαναεβγαλε στην κυκλοφορια η honda προς τιμη στην γερμανικη υπεροχη με την παραλαγμενη ονομασια civic vtec!!Για να καταλαβετε το μεγεθος της απατης αμα στα honda ξυσετε το σημα θα αρχισει να εμφανιζετε ο ελικας της bmw!! :smt073 :smt073 :shock: :shock:

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 30, 2007 6:11 pm
από i-VTec
Με επιβεβαίωσες με το 2ο post σου...Με πατέντες παίζω κι εγώ άμα είναι... ;)

Και επειδή δεν απάντησες στην ερώτησή μου:Ποιά εταιρεία σχεδίαση πρώτη σύστημα μεταβλητό χρονισμού και το εγκατέστησε με επιτυχία και αξιόπιστα σε μοντέλο μαζικής παραγωγής?

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 30, 2007 9:40 pm
από fatdevil
hvtecgr έγραψε:Η πιο πρόσφατη ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ της Honda είναι μια βελτίωση (μεταβλητός συγχρονισμός βαλβίδων και ηλεκτρονικός έλεγχος ανελκυστήρων) στην τεχνολογία μηχανών VTEC τους.


Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!ΚΑΛΟ!!!!Εκλασα στα γελια!Και καπου το ειχα ξανακουσει αυτο το γερμανικο ανεκδοτο!!Ενταξει περα απ'την πλακα για να λεμε την αληθεια περα απολα τα γερμανικα πραγματα που εχει αποτυχημενα αντιγραψει η honda εχει αντιγραψει και το vtec!!Αμα ξερατε λιγο ιστορια θα ξερατε πως ο χιτλερ κυκλοφοραγε με ενα αυτοκινητο που λεγοταν civicen vtecen μαζι με ενα φιλο του απο την ιαπωνια τον soihiro honda και μετα απο πολλα χρονια περιπου το 1988 το ξαναεβγαλε στην κυκλοφορια η honda προς τιμη στην γερμανικη υπεροχη με την παραλαγμενη ονομασια civic vtec!!Για να καταλαβετε το μεγεθος της απατης αμα στα honda ξυσετε το σημα θα αρχισει να εμφανιζετε ο ελικας της bmw!! :smt073 :smt073 :shock: :shock:

αχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχααχ.....ελιωσα στα γελια φιλαρακι να σε καλα.......πλακα πλακα ομως αληθευει αυτο που λεω για το VTEC. ;)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 30, 2007 9:45 pm
από fatdevil
i-VTec έγραψε:Με επιβεβαίωσες με το 2ο post σου...Με πατέντες παίζω κι εγώ άμα είναι... ;)

Και επειδή δεν απάντησες στην ερώτησή μου:Ποιά εταιρεία σχεδίαση πρώτη σύστημα μεταβλητό χρονισμού και το εγκατέστησε με επιτυχία και αξιόπιστα σε μοντέλο μαζικής παραγωγής?


Το 1984 η Alfa Romeo στην Twin Spark, ελπιζω να σε καλυψα?
Παιζω και με πατεντες αμα θες, αρκει η πατεντα να ανηκει στην κατηγορεια εφευρεση και οχι εξελιση.


ΥΓ. Στα τελη του 70' δοκιμασε η Fiat για πρωτη φορα τον μεταβλητο χρονισμο αλλα χωρις επιτυχια ομως. ;)

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 31, 2007 1:53 am
από i-VTec
Εχμ...ναι.Έβγαζε 130 άλογα από 2.000 κυβικά...Τεσπά,δεν είναι επιχείρημα αυτό βέβαια,αλλά αν θυμάμαι καλά το 2λιτρο εκείνο injection που είχε μεταβλητό χρονισμό δεν ήταν και από τα πιό αξιόπιστα μοτέρ...Χώρια που το vtec έχει και μεταβλητό lift βαλβίδων...