Βοήθεια!!!! νέος με ZR !!! βελτίωση ή αστο καλύτερα?
- George19
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 160
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 24, 2007 4:21 am
- Τοποθεσία: Athens
- Επικοινωνία:
Βοήθεια!!!! νέος με ZR !!! βελτίωση ή αστο καλύτερα?
Πρόσφατα απόκτησα ένα ZR 105, ξέρω οτι δεν είναι κανένα υπέρ αμάξι,αλλά το έχω ερωτευτεί! Ψάχνωμαι για κανένα φιλτράκι,αλλά δεν ξέρω αν αξίζει? ακούω και διαβάζω πολλά και έχω μπερδεύτει....αν γνωρίζει κανεις τιμές θα βοηθήσει ΄)))
speed is not enough..
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Σε θέμα εισαγωγής θα σου πρότεινα μόνο ελεύθερο φίλτρο στο υπάρχον φιλτροκούτι. Έχω δοκιμάσει ελεύθερο φίλτρο, φιλτροχοάνη, βαρελάκι BMC και την καλύτερη εντύπωση συναρτήσει χρημάτων μου την άφησε το ελεύθερο φιλτράκι. Αν θες βέβαια και θόρυβο, τότε σε βλέπω για φιλτροχοάνη αλλά από ουσία τίποτα το ιδιαίτερο..
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Συνονόματε έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο. Και εγώ το έχω ερωτευτεί το αυτοκίνητό μας.
Πρώτη αλλαγή (για μένα η πιο σημαντική που πρέπει να γίνει) είναι βελτίωση στα φρένα (τακάκια και σωληνάκια αεροπορικού, ενώ όταν έρθει η ώρα για αλλαγή δίσκων παίρνεις νέες δαγκάνες και δίσκους από zr160 κοντά στα 300 ευρώ ή βάζεις άλλες δαγκάνες για αεριζόμενα στην ίδια διάσταση δίσκου - οι δαγκάνες κοντά στα 60 ευρώ). Επίσης η ρύθμιση των ταμπούρων από κάποιον που ξέρει θα βελτιώσει πολύ την αίσθηση του πεντάλ.
Με αυτά όσο και αν σου φαίνεται περίεργο θα πας γρηγορότερα, γιατί θα εμπιστευτείς το αυτοκίνητό σου ακόμα παραπάνω.
Από εκεί και πέρα έχω και εγώ ένα ελευθέρας K&N στο μαμά φιλτροκούτι και δείχνει να αρπάζει λίγο πιο γρήγορα, αλλά μην φανταστείς κάτι τρομερό. Επίσης νομίζω ότι λόγω του φίλτρου στεγνώνει ψηλά και μετά τα 180 στην ευθεία ανεβάζει πολύ αργά (όχι ότι με το άλλο ανεβάζει πολύ πιο γρήγορα χωρίς κατηφόρα ή ευνοϊκό άνεμο - 1400 κυβικά έχουμε στην τελική).
Για μένα μην ξοδέψεις λεφτά για κάτι άλλο. Δεν αξίζει. Μάζεψε κοντά στα 1500 ευρώ και κάνε τη μετατροπή σε 1800 κυβικά, δοκιμασμένο με πολλά κιλά ροπής να κάνεις το κέφι σου. Αν δεν το γνωρίζεις όλοι οι κινητήρες οι Κseries έχουν το ίδιο μπλοκ και στην ουσία αλλάζουν μόνο εμβολοχιτώνια και στροφαλοφόρος για να πας από 1.4 σε 1.6 και τελικά σε 1.8. Κρατώντας το ίδιο μπλοκ σημαίνει ότι δεν αλλάζει και ο αριθμός κινητήρα.
Αν έχεις σκοπό να ξοδέψεις ακόμα περισσότερα από 1500 ευρώ εδώ είμαστε να το συζητήσουμε γιατί όλοι έχουμε ρίξει πολύ διάβασμα. Και εγώ μόλις τελειώσει η εγγύηση θα πάω σε κάτι αντίστοιχο...
Πρώτη αλλαγή (για μένα η πιο σημαντική που πρέπει να γίνει) είναι βελτίωση στα φρένα (τακάκια και σωληνάκια αεροπορικού, ενώ όταν έρθει η ώρα για αλλαγή δίσκων παίρνεις νέες δαγκάνες και δίσκους από zr160 κοντά στα 300 ευρώ ή βάζεις άλλες δαγκάνες για αεριζόμενα στην ίδια διάσταση δίσκου - οι δαγκάνες κοντά στα 60 ευρώ). Επίσης η ρύθμιση των ταμπούρων από κάποιον που ξέρει θα βελτιώσει πολύ την αίσθηση του πεντάλ.
Με αυτά όσο και αν σου φαίνεται περίεργο θα πας γρηγορότερα, γιατί θα εμπιστευτείς το αυτοκίνητό σου ακόμα παραπάνω.
Από εκεί και πέρα έχω και εγώ ένα ελευθέρας K&N στο μαμά φιλτροκούτι και δείχνει να αρπάζει λίγο πιο γρήγορα, αλλά μην φανταστείς κάτι τρομερό. Επίσης νομίζω ότι λόγω του φίλτρου στεγνώνει ψηλά και μετά τα 180 στην ευθεία ανεβάζει πολύ αργά (όχι ότι με το άλλο ανεβάζει πολύ πιο γρήγορα χωρίς κατηφόρα ή ευνοϊκό άνεμο - 1400 κυβικά έχουμε στην τελική).
Για μένα μην ξοδέψεις λεφτά για κάτι άλλο. Δεν αξίζει. Μάζεψε κοντά στα 1500 ευρώ και κάνε τη μετατροπή σε 1800 κυβικά, δοκιμασμένο με πολλά κιλά ροπής να κάνεις το κέφι σου. Αν δεν το γνωρίζεις όλοι οι κινητήρες οι Κseries έχουν το ίδιο μπλοκ και στην ουσία αλλάζουν μόνο εμβολοχιτώνια και στροφαλοφόρος για να πας από 1.4 σε 1.6 και τελικά σε 1.8. Κρατώντας το ίδιο μπλοκ σημαίνει ότι δεν αλλάζει και ο αριθμός κινητήρα.
Αν έχεις σκοπό να ξοδέψεις ακόμα περισσότερα από 1500 ευρώ εδώ είμαστε να το συζητήσουμε γιατί όλοι έχουμε ρίξει πολύ διάβασμα. Και εγώ μόλις τελειώσει η εγγύηση θα πάω σε κάτι αντίστοιχο...
Life is too short not to...
- George19
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 160
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 24, 2007 4:21 am
- Τοποθεσία: Athens
- Επικοινωνία:
Thanks , xrisima ayta pou akousa kai mallon gia KN sto mama tha pao, na rikso lefta argotera se kati pio oysiodes opos ta frena ) apla ta solinakia aeroporikoy den mou lene tipota ;(( ti na kano re paidia ena 80ari fiat eixa kai me to ZR tora niotho na petao kai kati allo, moy eipan gia proto service sta 12000 ???? isxiei ontos?
speed is not enough..
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Τα σωληνάκια αεροπορικού δεν παραμορφώνονται όπως τα λαστιχένια όταν αυξάνει η θερμοκρασία των υγρών φρένων. Κοινώς δεν γίνεται σαν σφουγγάρι το πεντάλ μετά από σκληρή χρήση και ζέσταμα των φρένων.
Σέρβις η εταιρία έλεγε κάθε 12.500 αλλαγή λαδιών και κάθε 25.000 σέρβις κανονικό (μερικά εξουσιοδοτημένα εκτός το ότι κάνουν ότι θέλουν - σου λένε πχ αλλαγή λαδιών κάθε 5000 και σέρβις κάθε 10.000- σου αλλάζουν στο σέρβις και πράγματα που θέλουν άλλαγμα κάθε δεύτερο ή και τρίτο σέρβις και όχι κάθε φορά).
Εγώ που το ψιλοσκίζω αλλάζω λάδια κάθε 10.000 κμ και κάνω σέρβις κάθε 20.000.
Από συνεργεία οι περισσότεροι εδώ θα σου προτείνουν Βώσσο ή Λούρμπα. Είναι και τα 2 εξουσιοδοτημένα (οπότε η εγγύηση ισχύει κανονικά). Εγώ το πηγαίνω στον δεύτερο και είμαι ικανοποιημένος και με το παραπάνω.
Από ότι κατάλαβα το πήρες καινούργιο. Μην το σκίζεις από την αρχή, τα πρώτα 5000 κμ λίγο χαλαρά. Και ίσως είναι καλό να κάνεις μια αλλαγή λαδιών στα 5000 κμ (χωρίς αλλαγή φίλτρου) πριν το κανονικό σέρβις, και αυτό μόνο τώρα που ο κινητήρας κάνει τα πρώτα χιλιόμετρά του...
Σέρβις η εταιρία έλεγε κάθε 12.500 αλλαγή λαδιών και κάθε 25.000 σέρβις κανονικό (μερικά εξουσιοδοτημένα εκτός το ότι κάνουν ότι θέλουν - σου λένε πχ αλλαγή λαδιών κάθε 5000 και σέρβις κάθε 10.000- σου αλλάζουν στο σέρβις και πράγματα που θέλουν άλλαγμα κάθε δεύτερο ή και τρίτο σέρβις και όχι κάθε φορά).
Εγώ που το ψιλοσκίζω αλλάζω λάδια κάθε 10.000 κμ και κάνω σέρβις κάθε 20.000.
Από συνεργεία οι περισσότεροι εδώ θα σου προτείνουν Βώσσο ή Λούρμπα. Είναι και τα 2 εξουσιοδοτημένα (οπότε η εγγύηση ισχύει κανονικά). Εγώ το πηγαίνω στον δεύτερο και είμαι ικανοποιημένος και με το παραπάνω.
Από ότι κατάλαβα το πήρες καινούργιο. Μην το σκίζεις από την αρχή, τα πρώτα 5000 κμ λίγο χαλαρά. Και ίσως είναι καλό να κάνεις μια αλλαγή λαδιών στα 5000 κμ (χωρίς αλλαγή φίλτρου) πριν το κανονικό σέρβις, και αυτό μόνο τώρα που ο κινητήρας κάνει τα πρώτα χιλιόμετρά του...
Life is too short not to...
- George19
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 160
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 24, 2007 4:21 am
- Τοποθεσία: Athens
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 308
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 14, 2005 5:02 pm
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
h eggyhsh isxyei opoy kai na pas eksoysiwdothmeno h oxi!!!!ayto einai kompina twn etairiwn gia na se ypoxrewnoyn na toys plhrwneis.to mono poy PREPEI einai na mhn baleis antalaktika poy den einai rover-mg kai se tyxon ergasia poy exei geinei apo mh eksoysiodotimeno synergeio,an paroysiastei blabh den isxyei h egghysh gia ayto to problhma.to ekana kai egw me to diko moy zr160 kai tsakw8hka me 1 synergeio alla telika eixa dikio:) se kapoio post exei graftei olo to sxetiko nomosxedio.den 8hmamai poy an kserei kapoios na to pei.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Όντως πολύ σωστά θυμάσαι Τάσο, σ'αυτό το link viewtopic.php?t=986 υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για το θέμα των εγγυήσεων..
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 308
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 14, 2005 5:02 pm
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
- George19
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 160
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 24, 2007 4:21 am
- Τοποθεσία: Athens
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες