+20bhp chip sto ebay
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 41
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 14, 2007 12:29 pm
- Επικοινωνία:
+20bhp chip sto ebay
Lipon,de kserw pws na to ksekinisw alla 8a prospa8isw
epsaxna apo periergia gia bixlibidia gia to 214 (pou prosfata pira k de to xw kan odigidsi akoma) k vrika auto to link
http://cgi.ebay.com/20BHP-ROVER-100-214 ... dZViewItem
mou fenete moufa vevea alla 8elw mia 2h gnwmi
ine dinaton etsi apla me ena chip twn 9dolariwn na exis 20 alogakia extra?
xwris na piraksis tpt allo?
epsaxna apo periergia gia bixlibidia gia to 214 (pou prosfata pira k de to xw kan odigidsi akoma) k vrika auto to link
http://cgi.ebay.com/20BHP-ROVER-100-214 ... dZViewItem
mou fenete moufa vevea alla 8elw mia 2h gnwmi
ine dinaton etsi apla me ena chip twn 9dolariwn na exis 20 alogakia extra?
xwris na piraksis tpt allo?
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
περίμενα τη στιγμή που κάποιο μέλος θα έφερνε αυτό το θέμα και εδώ, και λέω και εδώ γιατί στο εξωτερικό είναι ένα θέμα που έχει σηκώσει συζητήσεις επί συζ0ητήσεων.. αυτό που βλέπεις δεν είναι chip..και τα 9 δολάρια που ζητάνε είναι εξωπραγματική τιμή..στην ουσία είναι μια αντίσταση που την παίρνεις λιγότερο από ένα ευρώ, και κάνει ένα μπέρδεμα στο αυτοκίνητο κάνοντας τον εγκέφαλο να "νομίζει" ότι παίρνει πιο κρύο αέρα από όσο πραγματικά παίρνει, αυξάνοντας έτσι τρην παροχή βενζίνης για να είναι πιο πλούσιο το μείγμα.
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ 20 ΑΛΟΓΑ.
Όντως ενδεχομένως να σου φανεί κάποια βελτίωση σύμφωνα με την μία πλευρά που υποστηρίζει αυτό το πράγμα, όμως ο αντίλογος λέει ότι μακροπρόθεσμα μπορεί να σου καταστρέψει τον κινητήρα με το συνεχές παραπάνω από το κανονικό καύσιμο που εισάγει.
Πιο πρακτικά να σου πω ότι ένα μέλος μας, ο Βαγγέλης, το είχε κάνει στο 25άρι του και σύμφωνα με τα λεγόμενα του, έκανε κάποια διαφορά (δεν τον αμφισβητώ απλά δεν έτυχε να το οδηγήσω εγώ). Επίσης στο δυναμόμετρο το 25άρι 1.4 του Βαγγέλη ήταν το μόνο 1.4 που έβγαλε 114 άλογα!!! !!!! (βέβαια δεν υπήρχε άλλο 25άρι αλλά 200άριαστη δυναμομέτρηση που έχουν και λίγο διαφορετική διαχείριση κινητήρα).
Αν θες να το δοκιμάσεις μην πάρεις αυτό από το ebay, μίλα άμα θες με το Βαγγέλη να σου πει πόσα ohm αντίσταση χρησιμοποίησε για να κάνεις και εσύ τις δοκιμές σου..
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ 20 ΑΛΟΓΑ.
Όντως ενδεχομένως να σου φανεί κάποια βελτίωση σύμφωνα με την μία πλευρά που υποστηρίζει αυτό το πράγμα, όμως ο αντίλογος λέει ότι μακροπρόθεσμα μπορεί να σου καταστρέψει τον κινητήρα με το συνεχές παραπάνω από το κανονικό καύσιμο που εισάγει.
Πιο πρακτικά να σου πω ότι ένα μέλος μας, ο Βαγγέλης, το είχε κάνει στο 25άρι του και σύμφωνα με τα λεγόμενα του, έκανε κάποια διαφορά (δεν τον αμφισβητώ απλά δεν έτυχε να το οδηγήσω εγώ). Επίσης στο δυναμόμετρο το 25άρι 1.4 του Βαγγέλη ήταν το μόνο 1.4 που έβγαλε 114 άλογα!!! !!!! (βέβαια δεν υπήρχε άλλο 25άρι αλλά 200άριαστη δυναμομέτρηση που έχουν και λίγο διαφορετική διαχείριση κινητήρα).
Αν θες να το δοκιμάσεις μην πάρεις αυτό από το ebay, μίλα άμα θες με το Βαγγέλη να σου πει πόσα ohm αντίσταση χρησιμοποίησε για να κάνεις και εσύ τις δοκιμές σου..
- michael416GSI
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 124
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 15, 2006 12:20 am
- Τοποθεσία: kastoria
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 464
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 04, 2006 1:17 pm
- Τοποθεσία: Αργυρουπολη
- Επικοινωνία:
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1338
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 3:26 am
- Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ-ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 41
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 14, 2007 12:29 pm
- Επικοινωνία:
Euxaristw poli gia tis apantisis pedia
Pisteuw oti to zitoumeno ine ena...
"Den iparxi periptwsi o kataskeuastis na ine pio ili8ios apo emas" k to lew giati oti k an valoume sta auto mas kati allo 8a xalasi,
ektos k an poume oti pame gia ena olokliromeno sistima to opio 8a kostisi arketa,pragma asimforo.(px giati na dwsw ena swrw lefta gia na kerdisw merika alogakia ti stigmi pou 8a borousa na ixa dwsi 300 i 500 eurw tespa gia na parw anti gia ton 1400 kinitira ton 1600)swsta?
Pisteuw oti to zitoumeno ine ena...
"Den iparxi periptwsi o kataskeuastis na ine pio ili8ios apo emas" k to lew giati oti k an valoume sta auto mas kati allo 8a xalasi,
ektos k an poume oti pame gia ena olokliromeno sistima to opio 8a kostisi arketa,pragma asimforo.(px giati na dwsw ena swrw lefta gia na kerdisw merika alogakia ti stigmi pou 8a borousa na ixa dwsi 300 i 500 eurw tespa gia na parw anti gia ton 1400 kinitira ton 1600)swsta?
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
κοίτα στο θέμα του γιατί να μην πάρεις γρηγορότερο/καλύτερο αυτοκίνητο από την αρχή, ένα επιχείρημα είναι ότι μπορεί να μην έχεις το ίδιο περιθώριο εκείνη την εποχή σε σχέση με αυτό που έχεις διαχρονικά και έτσι ρίχνεις λεφτά στο αυτοκίνητο..ή γιατί έχεις τη λόξα να ρίχνεις ούτως ή άλλως λεφτά στο αυτοκίνητο..εξάλλου πολλά παιδιά θα συμφωνήσουν ότι αν κολλήσεις το μικρόβιο της βελτίωσης-θες όλο και κάτι παραπάνω..
Από την άλλη, οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να συμμορφώνονται με συγκεκριμένες οδηγίες (ευρωπαϊκές για κυκλοφορία στην Ευρώπη) για ηχορύπανση, καυσαέρια κλπ.. οπότε πολύ πιθανόν με κάποια βελτίωση να έχεις κάποια θετικά αποτελέσματα.
Όπως και να'χει πρέπει να είμαστε προσεκτικοί σε οποιαδήποτε επιλογή για να αποφύγουμε δυσάρεστες συνέπειες..
Από την άλλη, οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να συμμορφώνονται με συγκεκριμένες οδηγίες (ευρωπαϊκές για κυκλοφορία στην Ευρώπη) για ηχορύπανση, καυσαέρια κλπ.. οπότε πολύ πιθανόν με κάποια βελτίωση να έχεις κάποια θετικά αποτελέσματα.
Όπως και να'χει πρέπει να είμαστε προσεκτικοί σε οποιαδήποτε επιλογή για να αποφύγουμε δυσάρεστες συνέπειες..
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 379
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 3:27 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Επικοινωνία:
Καλησπέρα λοιπόν... Η εν λόγω αντίσταση είναι 4,7Κohm, αν και με δοκιμές, είδα ότι γύρω στα 5K-5,5Κohm έχει την καλύτερη απόδοση. Ουσιαστικά, δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια μικρή διαρροή ρεύματος που ισοδυναμεί με "μεγαλύτερη" αντίσταση στον αισθητήρα του αέρα. Δηλαδή το αμάξι νομίζει ότι ο αέρας είναι πιο κρύος και ως εκ τούτου πιο πυκνός. Η εμπειρία μου στο 1-2 χρόνια που το φορούσα είναι ότι δεν επιρέασε ιδιαίτερα ούτε την κατανάλωση, ούτε τα καυσαέρια. Ήδη το αμάξι το έχω πουλήσει και το έχει πάρει συνάδελφος και δεν του έχει παρουσιάσει τίποτα. Πιστεύω ότι δεν κάνει περισσότερο κακό από όσο θα του έκανε πχ ένα πρόγραμμα ή ενας ρυθμιστής πίεσης βενζίνης. Ο καθένας φυσικά μπορεί να αποφασίσει τι θα κάνει στο αυτοκίνητό του. Νομίζω πάντως πως έχει βάλει και ο Jimmar αντιστασούλα...
I am proud that i was driving a Rover.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 84
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 25, 2006 7:38 pm
- Τοποθεσία: Xalkida
- Επικοινωνία:
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 19 επισκέπτες