Σελίδα 1 από 6

aristos87 Rover 416Gsi

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 20, 2006 2:06 pm
από aristos87
Το Rover μου είναι ένα Rover 416GSi μοντέλο 91 με μηχανή Honda D16Z2 1600cc 116 άλογα εργοστασιακά.

Στο παρών thread ακολουθούν με χρονολογική σειρά τα update που έγιναν στο αμάξι.

Σύντομο ιστορικό:

Το αμάξι το αγόρασε ο πατέρας μου το 1991 καινούργιο και ήταν ένα από τα πρώτα 416GSi που ήρθαν στην Ελλάδα.

Πέρασε στα χέρια μου το 2005 (τότε 18 χρονών εγώ). Από τότε σιγά σιγά γινόντουσαν αλλαγές και με τον φίλο K-mech καταφέραμε ότι έχουμε κάνει μέχρι σήμερα πάνω σ' αυτό το αμάξι. :beer:


Tο αυτοκίνητο το 2005 όπως το πήρα απο τον πατέρα μου

Εικόνα

Εικόνα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 21, 2006 11:45 am
από aristos87
Update 1 Φλεβάρης 2006

Ηχοσύστημα :

Πηγή: Alpine 9845RB
Ενισχυτής: JBL GTO75.4
Μπροστά ηχεία: Interfire IFC 650
Πίσω ηχεία: Audiobahn AMD60Q

Μερικές Φωτογραφίες :

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα



Update 2

Ιούνιος 2006:

Ζάντες και λάστιχα Bridgestone Turanza

MAK Sting

195/50 R15

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Οκτώβρης 2006:

Catback 45mm απο Exhaust Center + Φίλτρο Κ&Ν στο φιλτροκούτι


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Update 3

Φλεβάρης 2007

Πίσω δισκόφρενα και αντιστρεπτική απο GTi.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα




Update 4

Δεκέμβρης 2008

F1 Racing ελαφρωμένο βολάν + Δίσκος ACT

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Update 5

Μάιος 2011

Αλλάχτηκαν κάποια απο τα συνεμπλόκ και συγκεκριμένα αυτά που φαίνονται στην παρακάτω φωτογραφία.

Εικόνα

Η φωτογραφία είναι απο το site της powerflex αλλά αυτά που βάλαμε ήταν superflex μιας και τα βρήκα λίγο φθηνότερα.
Τα συνεμπλόκ των αντιστεπτικών δεν αλλάχτηκαν στην παρούσα φάση κυρίως για οικονομικούς λόγους για να μοιραστούν λίγο τα έξοδα μιας και σε 2η φάση δεν χρειάζονται πολλά λύσε δέσε σε σχέση με την ανάρτηση για να βάλεις στις αντιστρπετικές. Επίσης υπάρχει μια σκέψη για μελλοντική αντικατάσταση των αντιστρεπτικών (ήδη πίσω φοράω απο 416GTi) με αντιστεπτικές απο 220Coupe.

Τώρα όσο για το θέμα της αφαίρεσης των παλιών συνεμπλόκ είναι λίγο αγγούρι η υπόθεση. Η διαδικασία που ακολουθήθηκε ήταν η εξής: Αρχικά κάψιμο του πλαστικού με καμινέτο και στη συνέχεια κόψιμο του δαχτυλιδιού που απομένει με dremel όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες παρακάτω. Τέλος μετά με το λιπαντικό που περιέχεται και την απαραίτητη βοήθεια της μέγγενης μπήκε το νέο συνεμπλοκ.

Τα αποτελέσματα ομολογώ ήταν αισθητότητα ως προς την σταθερότητα και ειδα μεγαλη διαφορα στην ακριβεια και την αμεσότητα του τιμονιου. Βαρυνε επισης λιγο το τιμόνι και αυτο βελτιωσε την ευσταθεια στις υψηλές ταχυτητες. Και επισης επαψε να κοσκινίζει το τιμονι οταν το ζωριζα λιγο στις αριστερες καμπες με πολλα χιλιόμετρα.

Μερικές φωτός απο την μετατροπή:


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


:D

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 13, 2006 12:42 pm
από aristos87
:-D :-D :-D

Δεκέμβρης Γενάρης 2008 - Σήμερα

SOHC VTEC project viewtopic.php?t=4800" onclick="window.open(this.href);return false;

Εικόνα


Το post έγινε από τον K-mech μιας και την περίοδο που είπαμε να κάνουμε το thread έλειπα φαντάρος.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 13, 2006 8:24 pm
από zed
Φτου-Φτου!!! :D

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 13, 2006 9:38 pm
από nikolas
τιμούλα..?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 13, 2006 9:55 pm
από aristos87
280

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 14, 2006 2:27 am
από Mimovic
Tzitzato to moteraki vlepw... Afti i megali mavri swlina ti einai mrposta apo to moter?

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 14, 2006 3:12 am
από aristos87
Του aircodition (το οποιο ειναι αχρηστο... :cry: )

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:55 pm
από michael416GSI
OI ZANTES ARISTE POSO INTSWN EINAI?
EMENA EINAI 185/60/14
TWRA EBALA LASTOIXA KAI MALLON THA BALW 14ARES ZANTES GIA NA MIN MOU KOPSEI

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 17, 2006 2:59 pm
από aristos87
Υπαρχει ο υπολογιστης ελαστικων που βλεπεις ποσο λαστιχο πρεπει να βαλεις για την αναλογη ζαντα... Το 195/50 R15 σαν συνολική διαμετρος ροδας ειναι το ιδιο με το εργοστασιακό απλα λιγο πιο φαρδύ οχι πιο παχυ.