Το Roll Bar του F/TF στο A-frame (παρμπρίζ)
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 19, 2006 10:39 am
Στο αγαπημένο μας F/TF δεν υπάρχουνε roll bars όπως υπάρχουν
πχ στο Audi TT. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι έχει γίνει κάποιος
συμβιβσμός στην ασφάλεια.
Το F/TF παρέχει στους επιβάτες προστασία σε περίπτωση
τουμπαρίσματος μέσω του μπροστινού παρμπρίζ που είναι έτσι
σχεδιασμένο και κατασκευασμένο ώστε να αντέχει δυνάμεις
πολλαπλάσιες από το βάρος του αυτοκινήτου.
Αναπόσπαστο μέρος της ασφάλειας που παρέχει το παρμπρίζ
αποτελεί το ίδιο το γυαλί του! Το γυαλί είναι κολλημένο/δεμένο
στο πλαίσιο, και η διαδικασία αυτή τοποθέτησης του γυαλιού
αποτελεί και την μόνη πλήρως αυτοματοποιημένη με την χρήση
ρομπότ διαδικασία στην γραμμή παραγωγής του F/TF στο
Longbridge. Τόσο σημαντική ήτανε για την MG-Rover η διαδικασία
αυτή.
Από μηχανικής άποψης, το γυαλί είναι κυρτό, δίνοντάς του
μεγαλύτερη αντοχή, και είναι πλήρως ενσωματωμένο στον σκελετό.
Έτσι το γυαλί λειτουργεί σαν μια βάση στίριξης/ενίσχυσης του
σκελετού και είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί όπως και ο σκελετός.
Επίσης το γυαλί του παρμπρίζ είναι κατσκευασμένο από πολλά
στρώματα, με ένα είδος πλαστικοποίησης, πράγμα που του επιτρέπει
να παραμένει σε ένα κομμάτι όταν σπάσει, συνεχίζοντας έτσι να
ενισχύει την στατικότητα/αντίσταση του σκελετού του A-frame.
πχ στο Audi TT. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι έχει γίνει κάποιος
συμβιβσμός στην ασφάλεια.
Το F/TF παρέχει στους επιβάτες προστασία σε περίπτωση
τουμπαρίσματος μέσω του μπροστινού παρμπρίζ που είναι έτσι
σχεδιασμένο και κατασκευασμένο ώστε να αντέχει δυνάμεις
πολλαπλάσιες από το βάρος του αυτοκινήτου.
Αναπόσπαστο μέρος της ασφάλειας που παρέχει το παρμπρίζ
αποτελεί το ίδιο το γυαλί του! Το γυαλί είναι κολλημένο/δεμένο
στο πλαίσιο, και η διαδικασία αυτή τοποθέτησης του γυαλιού
αποτελεί και την μόνη πλήρως αυτοματοποιημένη με την χρήση
ρομπότ διαδικασία στην γραμμή παραγωγής του F/TF στο
Longbridge. Τόσο σημαντική ήτανε για την MG-Rover η διαδικασία
αυτή.
Από μηχανικής άποψης, το γυαλί είναι κυρτό, δίνοντάς του
μεγαλύτερη αντοχή, και είναι πλήρως ενσωματωμένο στον σκελετό.
Έτσι το γυαλί λειτουργεί σαν μια βάση στίριξης/ενίσχυσης του
σκελετού και είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί όπως και ο σκελετός.
Επίσης το γυαλί του παρμπρίζ είναι κατσκευασμένο από πολλά
στρώματα, με ένα είδος πλαστικοποίησης, πράγμα που του επιτρέπει
να παραμένει σε ένα κομμάτι όταν σπάσει, συνεχίζοντας έτσι να
ενισχύει την στατικότητα/αντίσταση του σκελετού του A-frame.