Πέρα απ αυτό, δεν έχεις και άδικο που δε σου αρέσει η μέθοδος με το τράβηγμα της κόντρας. Σε κάνει να αναρωτιέσαι τι θα κάνει το συνεμπλόκ του ψαλιδιού όταν του πάρεις όλα τα μπόσικα και δουλεύει διαρκώς στρεσαρισμένο προς τα μπροστά. Αντίθετα με τα top mounts δεν έχεις αυτό το πρόβλημα. Πάντως κανένα σκληρότερο σινεμπλόκ στα σημεία που δένουν οι κόντρες πάνω στη μπροστινή τραβέρσα σίγουρα θα βοηθούσε ειδικά όταν κατεβάζεις τη δύναμη στις πρώτες ταχύτητες. Τα λανσάρουν και σαν anti torque steer kits για rover πριν του 95.darkgsi έγραψε:Αν θυμαμαι καλα γυρω στα 50 με 60 ευρω και τα δυο απο Αμερικη!PaNoSGR έγραψε:Ψαλιδομπαρα και καστερ κιτ απο που τα πηρες και ποσο?
Rover 216gsi
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: Rover 216gsi
Δεν εγραψες πουθενά για caster κιτ απλά απαντησες με μια φυσικότητα στο απο που τα αγόρασες και μάλιστα πόσο, και έπαθα ένα .
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 180
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
- Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Επικοινωνία:
Re: Rover 216gsi
Εχεις δικιο δεν το προσεξα πως εγραφε caster,K-mech έγραψε:Δεν εγραψες πουθενά για caster κιτ απλά απαντησες με μια φυσικότητα στο απο που τα αγόρασες και μάλιστα πόσο, και έπαθα ένα .Πέρα απ αυτό, δεν έχεις και άδικο που δε σου αρέσει η μέθοδος με το τράβηγμα της κόντρας. Σε κάνει να αναρωτιέσαι τι θα κάνει το συνεμπλόκ του ψαλιδιού όταν του πάρεις όλα τα μπόσικα και δουλεύει διαρκώς στρεσαρισμένο προς τα μπροστά. Αντίθετα με τα top mounts δεν έχεις αυτό το πρόβλημα. Πάντως κανένα σκληρότερο σινεμπλόκ στα σημεία που δένουν οι κόντρες πάνω στη μπροστινή τραβέρσα σίγουρα θα βοηθούσε ειδικά όταν κατεβάζεις τη δύναμη στις πρώτες ταχύτητες. Τα λανσάρουν και σαν anti torque steer kits για rover πριν του 95.darkgsi έγραψε:Αν θυμαμαι καλα γυρω στα 50 με 60 ευρω και τα δυο απο Αμερικη!PaNoSGR έγραψε:Ψαλιδομπαρα και καστερ κιτ απο που τα πηρες και ποσο?
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1745
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 11:57 pm
- Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
- Επικοινωνία:
Re: Rover 216gsi
Ισχυει τα ματια μου κανουν πουλακιααα αλλα κανεις δεν το ειδε και πιο πριν για να διωρθωσει το ορθογραφικοματικο μου λαθοςkostas200vi έγραψε:Αυτό ήταν έμπνευση του Πάνου.darkgsi έγραψε:Δεν εγραψα πουθενα για caster κίτ εγω αλλαξα μονο τους πισω βραχιωνες καμπερ, το ιδιο δειχνουν και οι φωτο!
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 180
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
- Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Επικοινωνία:
Re: Rover 216gsi
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Rover 216gsi
Ωραίο...
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 180
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
- Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Επικοινωνία:
Re: Rover 216gsi
Λοιπον αυτο ειναι το τελικο αποτελεσμα........
το προηγουμενο σαββατοκυριακο τελειωσα με τις λεπτομεριες και εκανα και την παρθενικη του βολτα με χαμηλη πιεση και σεβασμο στο γκαζι για αρχη εκανα μερικα χιλιομετρα... μεχρι τις 3800 στροφες συμπεριφερεται σαν ενα κοινο gsi, καπου εκει ξυπναει η τουρμπινα και οι πρωτες εντυπωσεις μπορω να πω πως ειναι αρκετα θετικες αν αναλογιστει κανεις πως οι στροφες και η πιεση δεν ξεπερασαν τις 4500 και 0,5 με 0,6 αντιστοιχα... η μονη ενσταση ενας θορυβος απο το μοτερ σε χαμηλες στροφες ο οποιος με λιγο γκαζι χανετε... φιλος μου μηχανικος που του εριξε μια ματια μου ειπε πως ειναι τα πιστονια... κροταλιζουν... οταν ζεσταινετε ο ηχος μειωνετε αισθητα αλλα δεν χανετε... θα δειξει η πορεια, ηδη μεχρι σημερα εχει κανει τα πρωτα 300χλμ στα χερια του αδερφου μου και ολα βαινουν καλως....
το προηγουμενο σαββατοκυριακο τελειωσα με τις λεπτομεριες και εκανα και την παρθενικη του βολτα με χαμηλη πιεση και σεβασμο στο γκαζι για αρχη εκανα μερικα χιλιομετρα... μεχρι τις 3800 στροφες συμπεριφερεται σαν ενα κοινο gsi, καπου εκει ξυπναει η τουρμπινα και οι πρωτες εντυπωσεις μπορω να πω πως ειναι αρκετα θετικες αν αναλογιστει κανεις πως οι στροφες και η πιεση δεν ξεπερασαν τις 4500 και 0,5 με 0,6 αντιστοιχα... η μονη ενσταση ενας θορυβος απο το μοτερ σε χαμηλες στροφες ο οποιος με λιγο γκαζι χανετε... φιλος μου μηχανικος που του εριξε μια ματια μου ειπε πως ειναι τα πιστονια... κροταλιζουν... οταν ζεσταινετε ο ηχος μειωνετε αισθητα αλλα δεν χανετε... θα δειξει η πορεια, ηδη μεχρι σημερα εχει κανει τα πρωτα 300χλμ στα χερια του αδερφου μου και ολα βαινουν καλως....
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 768
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
- Τοποθεσία: @@
- Επικοινωνία:
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 180
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
- Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Rover 216gsi
Συγχαρητήρια για τη δουλειά σου και το αποτέλεσμα!
Αισθητικά βέβαια δεν είναι καθόλου του γούστου μου, αλλά για τα μηχανικά δεν έχω παρά να σου πω μπράβο και εύχομαι να κρατήσει αρκετά αυτό το μοτέρ...
Αισθητικά βέβαια δεν είναι καθόλου του γούστου μου, αλλά για τα μηχανικά δεν έχω παρά να σου πω μπράβο και εύχομαι να κρατήσει αρκετά αυτό το μοτέρ...
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: Rover 216gsi
Είσαι μετά από ρεκτιφιέ και με φρέσκα ελατήρια - πιστόνια. Το μοτέρ σου θέλει στρώσιμο τώρα. Αυτό δε σημαίνει φυσικά ότι πρέπει να πηγαίνεις gay… πρέπει να το ανοίγεις κανονικότατα. Απλά όχι παρατεταμένα. Σε αυτά τα πρώτα χιλιόμετρα πρέπει να αλλάξεις λάδια αρκετές φορές… Ηδη πχ στα πρώτα 50-100 km που έφυγε πολύ γρέζι σίγουρα ήθελε μια αλλαγή λαδιών… και άλλη μια κοντά στα χιλιόμετρα που είσαι τώρα, και άλλη μια κοντά στα 1000. Από εκεί και πέρα επανέρχεσαι στη κανονική ρουτίνα αλλαγής λαδιών όπως έκανες πάντα. (φυσικά σε αυτή τη φάση είναι καλύτερο να είσαι με φτηνά λάδια.)
Επίσης όλα αυτά είναι ανεξάρτητα του κροταλίσματος. Ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό.
Μετά απ αυτό θέλουμε δυναμόμετρο
Αλλά να ρωτήσω. Τα πρώτα χιλιόμετρα με τι πρόγραμμα τα έκανες?
Επίσης όλα αυτά είναι ανεξάρτητα του κροταλίσματος. Ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό.
Μετά απ αυτό θέλουμε δυναμόμετρο
Αλλά να ρωτήσω. Τα πρώτα χιλιόμετρα με τι πρόγραμμα τα έκανες?
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες