Σελίδα 8 από 8

Re: προβλημα με εκκίνηση

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 10, 2014 2:48 pm
από Rover 214!!!
Τι κοφτες βαρανε αυτα τα polo?εγω που το πηρα βολτα χτυπουσε 7200......

Re: προβλημα με εκκίνηση

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 14, 2014 8:53 pm
από ANTKX
ANTKX έγραψε:πριν μερικές μέρες ,μου παρουσίασε ένα θέμα με την εκκίνηση που μάλλον δεν είναι ρελέ ,αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας .όταν έκανα κάποια διαδρομή και σταμάτησα για λίγο 15-20 λεπτά, πήγα να ξεκινήσω έπαιρνε μπροστά αλλά έσβηνε όσες φορές και να δοκίμαζα. αν προλάβαινα να πατήσω γκάζι ανέβαζε κανονικά στροφές ενώ μόλις πάταγα φρένο μου έσβηνε. τελικά κράτησα τις στροφές πάνω από τις 2500 για 30'' περίπου και έστρωσε , πήγε να μου το κάνει και την άλλη μέρα ,βιαζόμουν και κράτησα τις στροφές ψηλά οπότε σταμάτησε .Αυτό που παρατήρησα όσο το δοκίμασα μετά σπίτι μου είναι ότι μπορεί να ξεκινήσει το ρελαντί για καμιά 10'' σε κάτω από 1000 στροφές και να ανεβάσει μετά μόνο του χωρίς εγώ να πειράξω κάτι . περιμένω τις απόψεις σας.
Αλλάχτηκε το καπάκι του ντρισιμπιτέρ και έδειξε να δουλεύει πιο σωστά, όμως έχει πρόβλημα στο ρελαντί το οποίο σύμφωνα με τον αδερφό μου οφείλεται σε μια φλάντζα του injection η οποία θέλει αλλαγή γιατί διοχετεύει το μείγμα βενζίνης με περισσότερο αέρα από τον προβλεπόμενο.

Re: προβλημα με εκκίνηση

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 18, 2014 6:35 pm
από nikolas
τοποθετήσατε σωστά το ντιστριμπιτέρ? γιατί απ'όσο γνωρίζω στα honda έχει κάποιες ιδιαιτερότητες

Re: προβλημα με εκκίνηση

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 28, 2014 8:14 am
από ANTKX
ναι Νικόλα μια χαρά μην ανησυχείς, θα αλλαχτεί και η φλάντζα σε λίγες μέρες οπότε πιστεύω πως δεν θα υπάρχουν ασάφειες στο ρελαντί .