Σελίδα 67 από 68

Re: Rover 200Vi

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 24, 2013 1:27 am
από marbin
καταρχην θα ηθελα να ρωτησω ποσο κοστιζει ενα αμαξι που φοραει τον κ20 βλεπε μαλλον το type r ε?και ποσο το vi ακομα
και το zr που εχουν κ series.το μεν διλιτρο τα αλλα 1.8.και ξερετε τι διαφορα εχει σαν μοτερ το 1.8 απο το 2.0.
παμε παρακατω.για τα πολυποθητα vag τωρα.για πια μηλαμε πρωτα αυτο να ξεκαθαρησουμε.μαλλον για τα gti ε?παλι διλιτρο.γιατι δεν νομιζω να αναφερεται κανεισ στα 1.4τ και 1.8τ.ουπσ.μηλαμε για turbo και τα αλλα ειναι μαλλον ατμοσφαιρικα.αρα αλλα αντοχησ υλικα για περαιτερω turbo βελτιωσει.ακομα και για τον 1.8τ s3 πιο παλιο gti octavia δεν θυμαμαι τωρα αλλα.αυτα παιδια ειναι ολα turbo.τη σχεση εχουν με το vi και το zr σε θεματα βελτιωτικησ συγκρισησ υλικον
αντοχησ και πολλων αλλον.να σασ θυμησω οτι και το καθενα καινουρια κοστιζαν 35 χιλιαρικα και βαλε.εδω ταιριαζει και
αυτο που ειπα παραπανω οτι πληρωσεισ παιρνεισ.εγω θελω να συγκρινουμε το ατμοσφαιρικο golf 1.8 σε σχεση
με ενα vi και ενα zr.και honda.αλλα το 1.8 ατμοσφαιρικο η το vti.αυτα πιστευω ανηκουν στην κατηγορια vi και zr.αυτα σε
turbo βελτιωση εχουν διαφορα πιστευεται με ενα k series?εγω πιστευω καμια.ολα θελουν υλικα για να γινουν αξιοπιστα.
και αφου συγκρινουμε διλιτρα και 1.8 turbo με ατμοσφαιρικα θα σασ κανω και εγω μια δικη μου συγκριση και φερτε μου
οτι βελτιωμενο vag και honda θελετε.lotus elise η και elan ακομα δεν εχω προβλημα με κινητηρα 1.8 kseries με βελτιωσει
δευτερου σταδιου και μονο κοντα 200 αλογακια ατμοσφαιρικα.εεεεεεε?????τι λετε?και μη μου πειτε ειναι lotus και οχι
rover γιατι μηλαμε για μοτερ.kseries.και αν μου πειτε οτι ειναι πολυ ελαφρυ ειναι ειδικων καταστασεων αυτοκινητο δεν με
ενδιαφερει καθολου.εσεισ ειστε διλιτροι και turbo.χα. :bow: kseries :bow:

Re: Rover 200Vi

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 24, 2013 1:44 am
από nikolas
όπως ανάφερε και ο Κώστας παραπάνω, δεν είναι εδώ η κατάλληλη ενότητα να συζητηθούν οι γνώμες του καθενός συγκριτικά με αν τα kseries είναι καλύτερα ή όχι και με ποια συγκρίνονται..Οπότε ας συνεχιστεί αλλού η συζήτηση αφενός και αφετέρου καλό είναι να μη συζητάμε με παρωπίδες καλώς ή κακώς οι kseries έχουν "ασθένειες" που δεν γίνεται να αγνοούνται..

Re: Rover 200Vi

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 24, 2013 9:20 am
από marbin
r-spec.gr.βελτιωτικοσ οικοσ στην ελλαδα για honda.δειτε τιμεσ στα πραγματα για τον κ20 type r.θεσ 5 χιλιαρικα για να
φτιαξεισ μονο εξατμισει σκουπα και πεταλουδα γκαζιου.για εκεντροφορουσ αφηστε το καλυτερα.θεσ κανα 2 χιλιαρικα.ελαφρωμενα βολαν.αφηστε τα καλυτερα.οταν ενα δικο μασ βολαν εχει 250 εβρο και ενα χταποδι αλλα τοσα
και οι εκεντροφοροι 800 εβρο μαζι με τροχαλιεσ και βελτιωτικη φλαντζα.θα το ξαναπω για μια φορα ακομα.οτι πληρωσεισ
παιρνεισ.εμεισ 15-20 χιλιαρικα πληρωσαμε αυτα τα αυτοκινητα πηραμε.δεν δωσαμε 40 χιλιαρικα.και για τελοσ.ξερετε ποσα
λεφτα χρειαζεται για να γινει ενασ k20 250 αλογακια.αγοραζεισ 5 μεταχειρισμενα zr δωρο ενα 620τι.καλυτερα να συγκρινουμε πραγματα που ταιριαζουν οικονομικα.

και νικολα συγνωμη αν ειμαι σε λαθοσ ενοτητα αλλα εδω ειδα πρωτα συγκριση με τον :bow: kseries :bow: εδω απαντησα.εαν θελει και ξερει καποιοσ ασ τα μεταφερει καπου αλλου γιατι εγω δεν τα παω και καλα με τα computer.α.και του evo το μοτερ ειναι
ακομα καλυτερα.γιατι δεν τα συγκρινουμε και αυτα με :bow: kseries :bow: :help: υπαρχει πια κανεισ εδω που αγαπαει
τα roverakia μασ?

και με το συμπαθιο νικολα μολισ καποιοσ υπερασπιστηκε τον kseries ειμαστε σε λαθοσ ενοτητα.νομιζω νωριτερα ειχε
γινει αναφορα σε συγκριση μοτερ και δεν ασχοληθηκε κανεισ.νομιζω οταν γινετε μια συζητηση οι ενοτητεσ δεν παιζουν
και τοσο ρολο.συζητηση ειναι ο σκοποσ να γινεται και αυτοσ πιστευω ειναι ο ρολοσ ενοσ forum. :despair: και παλι συγνωμη αν με την υπερασπιση μου για τα αυτοκινητα μασ πειραξε καποιουσ.

Re: Rover 200Vi

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 24, 2013 6:26 pm
από Tasos_7R
kostas200vi έγραψε:Κατά αρχήν δεν νομίζω ότι είναι η κατάλληλη ενότητα για να συζητήσουμε ένα θέμα που το έχουμε εξαντλήσει :;T
Πες τη γνώμη σου και υπερασπίσου το αμάξι σου όσο θέλεις, αλλά σεβάσου ότι εδώ ο Κώστας παρουσιάζει το δικό του Rover και δεν θέλει άσχετα posts. Άνοιξε ένα νέο θέμα στην κατάλληλα ενότητα, αν δεν μπορείς να βρεις κάποιο από τα πολλά ήδη ανοιγμένα θέματα, και εξέφρασε όποια γνώμη θες και κανείς δε θα σου πει τίποτα.

Re: Rover 200Vi

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 24, 2013 8:08 pm
από marbin
κωστα με συνχωρεισ για την ενοχλησει.αν μπορει καποιοσ ασ διαγραψει αυτα που εγραψα για να καθαριση αυτη η
ενοτητα.θα το εκανα εγω αλλα δεν ξερω.δεν ηξερα οτι καποια πραγματα εδω ανηκαν σε καποιουσ και δεν μπορουσε
να γραψει καποιοσ τη γνωμη του.και παλι κωστα συγνωμη που σε ενοχλησα με τα λεγομενα μου."

και συ οταν κρινεισ καποιον και λεσ οτι δεν σεβεται κοιτα πρωτα να τον ξερεισ και μετα να λεσ τη γνωμη σου.για σενα
που ξερεισ να σεβεσαι.κριτη.τασο 7r.

"και κατι τελευταιο.κωστα αν αυτο το μοτερ που εχεισ φωτο ειναι το δικο σου δεν μπορω να καταλαβω τι παραπανω
περιμενεισ απο ενα vag η honda.τεσπα.

και παρακαλω οποιοσ ξερει ασ σβησει αυτα που εγραψα για να καθαριση η ενοτητα του παιδιου.

Re: Rover 200Vi

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 24, 2013 10:11 pm
από nikolas
δε πειράζει, εφόσον σταματάει εδώ η συζήτηση, πιστεύω θα "ανεχτεί" ο Κώστας 3-4 επιπλέον δημοσιεύσεις..πολύ ευχαρίστως πάντως να συνεχίσουμε αυτήν την κουβέντα κάπου εδώ.. http://www.mg-roverclub.gr/forum/viewforum.php?f=10" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Rover 200Vi

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 24, 2013 10:33 pm
από R414
"και κατι τελευταιο.κωστα αν αυτο το μοτερ που εχεισ φωτο ειναι το δικο σου δεν μπορω να καταλαβω τι παραπανω
περιμενεισ απο ενα vag η honda.τεσπα.

Δεν ειχα σκοπο να γραψω ασχετα αλλα με το παραπανω δεν κρατηθηκα..Ανοιξε ενα σχετικο τοπικ με αυτη τη φραση σου και παμε να κανουμε εκει σχετικη συζητηση γιατι τραβαω αντε μη πω τι...
Και 250 αλογα απο 2.0 k honda ειναι ευκολο νουμερο με τα σημερινα δεδομενα και την aftermarket αγορα σε honda οποτε ψαξε-δες-ρωτα και μετα πες για k rover/lotus/caterham vs k honda
*Και τα καινουρια vag που λες ειναι κατ εμε μαιμου μοτερ καμια επαφη με μοτερ 10ετιας s3..

Re: Rover 200Vi

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 01, 2013 12:25 am
από kostas200vi
Επειδή το θέμα με το k series έχει γίνει σίριαλ και καθένας λέει - ότι άκουσε - του είπαν - ή διάβασε, και επειδή αισίως ξεπέρασα τα 37.000 € βελτίωσης από το 2000 έως τώρα, πρόσφατα μου έφυγαν άλλα 2.300 για μαλακίες μηχανικού, έχω δουλέψει το μοτέρ στα όρια του σε πίεση 2 bar, με σφυρήλατο όλο το μοτέρ, βιδες ARP τριμεταλικα κουζινέτα VHPD κεφαλή εκκεντρα Piper 285 δοκίμασα και με VVC και με εκκεντρα 254 μοίρες με ροικες στις κεφάλες, ροικες και στα νερά, απομακρυσμένο θερμοστάτη με bypass, με μεγαλύτερο βεντιλατερ με άγραφο με wide band και ενα σωρό άλλα πράγματα που έβαζα κατά διαστήματα προσπαθώντας όχι απλά να αυξήσω την ιπποδύναμη, αυτό ήταν σχετικά εφικτό, άλλα να γίνει ένα αξιόπιστο μοτέρ, λοιπόν θα τα γράψω για μια τελευταία φορά και κρατήστε το post να το θυμάστε ...ο k series δεν μπορεί να γίνει ένα αξιόπιστο βελτιωμένο μοτέρ όπως ένα vag η ενα Honda είτε σας αρέσει είτε όχι.... η Rover επέλεξε 3της και 4της ποιότητας κραμματος αλουμινίου σε σχέση με αυτά που επιλεγούν οι αντίστοιχες εταιρίες στις κεφαλές τους και στα μπλοκ, με άλλα λόγια πήρε φθηνά υλικά και σε συνδυασμό με τον λάθος σχεδιασμό του κυκλώματος ψύξης έφτιαξε μια "πατάτα" με τα γνωστά προβλήματα HGF.
Αν και ποτέ δεν παραδέχτηκαν την αστοχία υλικών και του κυκλώματος ψύξης, όταν την πήρε η LR είδει είχαν σχεδιάσει άλλο κύκλωμα ψύξεις και καινούργια φλάντζα, αλλά δεν μπορείς με μπαλώματα να διορθώσεις τα φθηνά μέταλλα που έβαλες στον κινητήρα και ανά πάσα στιγμή μπορεί να εχεις πρόβλημα.
Με εξωτερικό θερμοστάτη 72 c με φλάντζα SAIG, βίδες ARP με ένα καλό βεντιλατερ και με ροικη στα νερά της κεφαλής, λύνεις το πρόβλημα για να εχεις ένα αξιόπιστο καθημερινό αυτοκίνητο..... τίποτε παραπάνω. :(

Re: Rover 200Vi

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 01, 2013 12:49 am
από Rover 214!!!
Ο κωστας πιστευω μας καλυψε ολους..... :;T :;T :beer: :up: ;)

Re: Rover 200Vi

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 11, 2013 1:07 pm
από kostas200vi
Εικόνα
Εικόνα